Інтерсіті Львів-Ужгород, Львів-Мукачево

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Інтерсіті Львів-Ужгород, Львів-Мукачево

Повідомлення Гість » 11 квітня 2007, 13:08

Мені досить часто доводиться користуватись електропоїздами підвищеної комфортності N 807 (Львів-Мукачеве) та N 829 (Львів-Ужгород) і дійсно це великий плюс що такі поїзди є і курсують щоденно. Проте досить часто трапляється що вагони 3 класу в цих поїздах нічим не відрізняються від вагонів у звичайних приміських електричках, і не зовсім комфортно подорожувати в таких вагонах протягом 5-6 годин. Хотілось би щоб всі вагони в наших інтерсіті були м'якими.
І ще одне. Коли провідників в цих електропоїздах нарешті забезпечать портативними касовими апаратами, щоб їм не доводилось щоразу вираховувати тариф по таблицях і виписувати квитки вручну. Можливо це нововведення позитивно вплине і на рентабельність пасажирських перевезень і на комфортність.
Гість
 

Повідомлення d3fai13r » 12 квітня 2007, 22:24

Проблема в тому що 3ій клас ЕПК нічим не відрізняється від звичайних електричок(крім занавісок) по всій території України. Там навіть тариф той самий що і в звичайній електричці. А вжите слово Інтерсіті.... трошки недоречне. єдиним поїздом в розфарбуванні Інтерсіті ходив поїзд 35/36. Точніше поїзд і досі ходить але состав який був інтерсітівський з механізмом зсуву колісних пар(SUW2000) зараз не використовується.
d3fai13r
 
Повідомлень: 35
З нами з: 15 червня 2006, 23:13
Звідки: 2200001-2218300

Повідомлення Гість » 13 квітня 2007, 13:14

Їздить ще зокрема інтерсіті N 627 (Чоп-Будапешт), і щоранку в Чопі він зустрічається з нашим інтерсіті N 830 (Ужгород-Львів). Дійсно вони відрізняються всередині та їздять по коліях різної ширини, але думаю що призначення в них однакове. Для пасажира не так важливо чи використовується SUW2000 і яка ширина колії, а важливіше які умови проїзду
Гість
 

Повідомлення jancsi » 07 травня 2007, 11:43

Ще одне важливе, на мою думку, питання. Гадаю доцільно продовжити кампанію по роз 'ясненню правил користування залізничним транспортом. Ну не всі ще розуміють, що не можна викидати сміття через вікна з вагонів, і що це не тільки загрожує здоров'ю залізничників, які працюють на коліях, а й засмічує довкілля.
Може потрібно ще якось інформувати пасажирів про те, що баки для сміття знаходяться в тамборі; розклеювати ще наприклад якісь інформаційні матеріали у вагонах поряд з рекламою. Адже легше прибрати сміття у вагоні, ніж прибирати 200 кілометрів вздовж колії!

До речі, в угорських інтерсіті, у вбиральнях наприклад, прямо й написано (на кількох мовах) - будь-ласка залиште після себе вбиральню в такому стані, в якому Ви б хотіли її знайти. Не думаю, що хтось із наших пасажирів не хотів би знайти чисту вбиральню. Можливо просто ще не всі це усвідомлюють.
jancsi
 
Повідомлень: 15
З нами з: 16 квітня 2007, 12:55
Звідки: Львів-Мукачево

Повідомлення mongol » 07 травня 2007, 15:19

все залежить від виховання. нажаль, постійно натикаєшься на таку байдужість до всього, що не стосується особисто цієї людини, та ще й на відверте хамство.

вистачить подивитись на те, як себе поводять люди на своїх місцях. дуже часто по ночах не дають спати іншим, сварки, мат... після таких "пасажирів"бруд лишається і в вагоні і на серці, що вже говорити про настрій...

для таких що один плакат з правилами, що десять - немає різниці. все одно будуть поводити себе як бабуїни
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Повідомлення jancsi » 08 травня 2007, 10:11

На мій погляд залізничним транспортом користуються самі різні люди. Серед них звичайно можуть бути й деякі виняткові пасажири для яких жоден плакат не допоможе. Але є й багато людей, які просто "прибирають" за собою викидаючи сміття через вікно вагону і думають що так правильно.
Не кожен наприклад піде шукати бак для сміття і це нормально. Треба щоб пасажири ЗНАЛИ де він, а не шукали або думали як за собою "прибрати".
Тим більше, що з часом пасажиропотік оновлюється і їх треба заново, а краще постійно інформувати. При правильному інформуванні (частково наприклад й у вигляді якихось графічних піктограм зрозумілих і дітям) може бути більше користі аніж шкоди. Нам же і до ЄВРО-2012 готуватися. Треба вже тепер призвичаюватися
jancsi
 
Повідомлень: 15
З нами з: 16 квітня 2007, 12:55
Звідки: Львів-Мукачево

Повідомлення jancsi » 09 січня 2008, 21:06

Ще одна типова проблема в поїздах підвищеного комфорту Львів-Ужгород, Львів-Мукачево.
Вагони 3-го класу здебільшого нічим не відрізняються від вагонів у приміських електропоїздах. І тому навіть якщо над лавками у вагоні 3-го класу вказані номери місць, нерідко доводиться чути суперечки пасажирів з білетами придбаними в касі з вказаним місцем і пасажирів з білетами придбаними у провідника, які зайняли це місце раніше і не хочуть звільняти його для пасажирів з вказаним номером місця, аргументуючи тим що 3-клас це загальний вагон в якому жодні номера місць вказані в касі не діють.
Будь-ласка, роз'ясніть хто правий в цій ситуації і будь-ласка інформуйте про це пасажирів якогомога частіше, в тому числі через гучномовці у вагонах.
Наразі це досить актуальна проблема, оскільки пасажиропотік на свята та у зв'язку із відкриттям лижного сезону значно зріс.
jancsi
 
Повідомлень: 15
З нами з: 16 квітня 2007, 12:55
Звідки: Львів-Мукачево

Повідомлення mongol » 10 січня 2008, 11:38

Ваш запит буде переданий в пасажирську службу
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Повідомлення jancsi » 10 січня 2008, 13:13

Добре, дякую.
jancsi
 
Повідомлень: 15
З нами з: 16 квітня 2007, 12:55
Звідки: Львів-Мукачево

Повідомлення admin » 31 січня 2008, 15:37

Отримано відповідь від пасажирської служби:

Пасажирським електропоїздам №807/808 Львів - Мукачево, №829/830 Львів - Ужгород відповідно до актів атестації присвоєно категорію електропоїзди підвищеної комфортності. Відповідно, всі місця у вагонах 1-го, 2-го і 3-го класу нумеровані. Наказами начальника залізниці №430/Н від 29.05.2007р., та №656/Н від 15.08.2007р., погодженими обласними державними адміністраціями, довжина приміської зони на Львівській залізниці затверджена на рівні 150 км.
Пасажирський електропоїзд №829/830 Львів - Ужгород курсує на відстань 288 км, електропоїзд 807/808 Львів - Мукачево на відстань 255 км в межах Закарпатської та Львівської областей. В місцевих електро- та дизель - поїздах, що курсують на залізниці на відстань більше 150 км, (усі вони курсують з нумерацією пасажирських поїздів) вартість проїзду визначається у відповідності до вимог пункту 31 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1997 року № 252 "Про порядок обслуговування громадян залізничним транспортом" вартість проїзду у даних електропоїздах стягується за загальним пасажирським тарифом, в тому числі в межах приміської зони.
У виняткових випадках пасажирам, які не встигли придбати проїзні документи в касі чи здійснюють посадку на станції де відсутня квиткова каса, провідники вагонів 3-го класу виписують квитанції форми ГУ-57 без зазначення місць. Провідник повинен повідомити пасажира про те, що він буде подальшому шляху слідування з проїзним документом придбаним в квитковій кас і із зазначеним місцем та пересісти на інше вільне місце.
admin
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 154
З нами з: 18 травня 2005, 11:10

Повідомлення jancsi » 01 лютого 2008, 09:53

Дякую за детальне роз'яснення.
jancsi
 
Повідомлень: 15
З нами з: 16 квітня 2007, 12:55
Звідки: Львів-Мукачево


Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей