Сторінка 1 з 1

Інтерсіті Львів-Ужгород, Львів-Мукачево

ПовідомленняДодано: 11 квітня 2007, 13:08
Гість
Мені досить часто доводиться користуватись електропоїздами підвищеної комфортності N 807 (Львів-Мукачеве) та N 829 (Львів-Ужгород) і дійсно це великий плюс що такі поїзди є і курсують щоденно. Проте досить часто трапляється що вагони 3 класу в цих поїздах нічим не відрізняються від вагонів у звичайних приміських електричках, і не зовсім комфортно подорожувати в таких вагонах протягом 5-6 годин. Хотілось би щоб всі вагони в наших інтерсіті були м'якими.
І ще одне. Коли провідників в цих електропоїздах нарешті забезпечать портативними касовими апаратами, щоб їм не доводилось щоразу вираховувати тариф по таблицях і виписувати квитки вручну. Можливо це нововведення позитивно вплине і на рентабельність пасажирських перевезень і на комфортність.

ПовідомленняДодано: 12 квітня 2007, 22:24
d3fai13r
Проблема в тому що 3ій клас ЕПК нічим не відрізняється від звичайних електричок(крім занавісок) по всій території України. Там навіть тариф той самий що і в звичайній електричці. А вжите слово Інтерсіті.... трошки недоречне. єдиним поїздом в розфарбуванні Інтерсіті ходив поїзд 35/36. Точніше поїзд і досі ходить але состав який був інтерсітівський з механізмом зсуву колісних пар(SUW2000) зараз не використовується.

ПовідомленняДодано: 13 квітня 2007, 13:14
Гість
Їздить ще зокрема інтерсіті N 627 (Чоп-Будапешт), і щоранку в Чопі він зустрічається з нашим інтерсіті N 830 (Ужгород-Львів). Дійсно вони відрізняються всередині та їздять по коліях різної ширини, але думаю що призначення в них однакове. Для пасажира не так важливо чи використовується SUW2000 і яка ширина колії, а важливіше які умови проїзду

ПовідомленняДодано: 07 травня 2007, 11:43
jancsi
Ще одне важливе, на мою думку, питання. Гадаю доцільно продовжити кампанію по роз 'ясненню правил користування залізничним транспортом. Ну не всі ще розуміють, що не можна викидати сміття через вікна з вагонів, і що це не тільки загрожує здоров'ю залізничників, які працюють на коліях, а й засмічує довкілля.
Може потрібно ще якось інформувати пасажирів про те, що баки для сміття знаходяться в тамборі; розклеювати ще наприклад якісь інформаційні матеріали у вагонах поряд з рекламою. Адже легше прибрати сміття у вагоні, ніж прибирати 200 кілометрів вздовж колії!

До речі, в угорських інтерсіті, у вбиральнях наприклад, прямо й написано (на кількох мовах) - будь-ласка залиште після себе вбиральню в такому стані, в якому Ви б хотіли її знайти. Не думаю, що хтось із наших пасажирів не хотів би знайти чисту вбиральню. Можливо просто ще не всі це усвідомлюють.

ПовідомленняДодано: 07 травня 2007, 15:19
mongol
все залежить від виховання. нажаль, постійно натикаєшься на таку байдужість до всього, що не стосується особисто цієї людини, та ще й на відверте хамство.

вистачить подивитись на те, як себе поводять люди на своїх місцях. дуже часто по ночах не дають спати іншим, сварки, мат... після таких "пасажирів"бруд лишається і в вагоні і на серці, що вже говорити про настрій...

для таких що один плакат з правилами, що десять - немає різниці. все одно будуть поводити себе як бабуїни

ПовідомленняДодано: 08 травня 2007, 10:11
jancsi
На мій погляд залізничним транспортом користуються самі різні люди. Серед них звичайно можуть бути й деякі виняткові пасажири для яких жоден плакат не допоможе. Але є й багато людей, які просто "прибирають" за собою викидаючи сміття через вікно вагону і думають що так правильно.
Не кожен наприклад піде шукати бак для сміття і це нормально. Треба щоб пасажири ЗНАЛИ де він, а не шукали або думали як за собою "прибрати".
Тим більше, що з часом пасажиропотік оновлюється і їх треба заново, а краще постійно інформувати. При правильному інформуванні (частково наприклад й у вигляді якихось графічних піктограм зрозумілих і дітям) може бути більше користі аніж шкоди. Нам же і до ЄВРО-2012 готуватися. Треба вже тепер призвичаюватися

ПовідомленняДодано: 09 січня 2008, 21:06
jancsi
Ще одна типова проблема в поїздах підвищеного комфорту Львів-Ужгород, Львів-Мукачево.
Вагони 3-го класу здебільшого нічим не відрізняються від вагонів у приміських електропоїздах. І тому навіть якщо над лавками у вагоні 3-го класу вказані номери місць, нерідко доводиться чути суперечки пасажирів з білетами придбаними в касі з вказаним місцем і пасажирів з білетами придбаними у провідника, які зайняли це місце раніше і не хочуть звільняти його для пасажирів з вказаним номером місця, аргументуючи тим що 3-клас це загальний вагон в якому жодні номера місць вказані в касі не діють.
Будь-ласка, роз'ясніть хто правий в цій ситуації і будь-ласка інформуйте про це пасажирів якогомога частіше, в тому числі через гучномовці у вагонах.
Наразі це досить актуальна проблема, оскільки пасажиропотік на свята та у зв'язку із відкриттям лижного сезону значно зріс.

ПовідомленняДодано: 10 січня 2008, 11:38
mongol
Ваш запит буде переданий в пасажирську службу

ПовідомленняДодано: 10 січня 2008, 13:13
jancsi
Добре, дякую.

ПовідомленняДодано: 31 січня 2008, 15:37
admin
Отримано відповідь від пасажирської служби:

Пасажирським електропоїздам №807/808 Львів - Мукачево, №829/830 Львів - Ужгород відповідно до актів атестації присвоєно категорію електропоїзди підвищеної комфортності. Відповідно, всі місця у вагонах 1-го, 2-го і 3-го класу нумеровані. Наказами начальника залізниці №430/Н від 29.05.2007р., та №656/Н від 15.08.2007р., погодженими обласними державними адміністраціями, довжина приміської зони на Львівській залізниці затверджена на рівні 150 км.
Пасажирський електропоїзд №829/830 Львів - Ужгород курсує на відстань 288 км, електропоїзд 807/808 Львів - Мукачево на відстань 255 км в межах Закарпатської та Львівської областей. В місцевих електро- та дизель - поїздах, що курсують на залізниці на відстань більше 150 км, (усі вони курсують з нумерацією пасажирських поїздів) вартість проїзду визначається у відповідності до вимог пункту 31 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1997 року № 252 "Про порядок обслуговування громадян залізничним транспортом" вартість проїзду у даних електропоїздах стягується за загальним пасажирським тарифом, в тому числі в межах приміської зони.
У виняткових випадках пасажирам, які не встигли придбати проїзні документи в касі чи здійснюють посадку на станції де відсутня квиткова каса, провідники вагонів 3-го класу виписують квитанції форми ГУ-57 без зазначення місць. Провідник повинен повідомити пасажира про те, що він буде подальшому шляху слідування з проїзним документом придбаним в квитковій кас і із зазначеним місцем та пересісти на інше вільне місце.

ПовідомленняДодано: 01 лютого 2008, 09:53
jancsi
Дякую за детальне роз'яснення.