Proposals

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Proposals

Повідомлення gast » 08 серпня 2005, 11:58

Якщо Ваш форум справді контактує зі всіма підрозділами, можливо до “верхів” справді дійдуть кілька наступних ідей:
-Не секрет що зі Львова до Києва і назад виїхати не завжди легко, а в день відправлення практично неможливо, чому б не ввести пару електопоїздів підвищеного комфорту (з усіма 3-ма класами) на маршруті Львів-Київ (відпр.зі Львова ~7.00 і такий же на зустріч з Києва) з зупинками по станціях в ранзі пасажирських поїздів. Такий поїзд реально долатиме шлях по лінії Львів-Здолбунів-Шепетівка-Козятин-Київ менше ніж за 10 годин і розвантажить київські поїзди з проміжних станцій (чого не роблять переповнені з кінцевих станцій швидкі поїзди типу 43/44, 91/92), як варінт це могло би бути і продовженням маршуту існуючих поїздів Київ-Шепетівка.
Таким же самим чином добре було ввести e/поїзд Львів-Вінниця десь о 14.00 зістикувавши його з поїздом Вінниця-Одеса і навпаки.
Продовжити маршрут поїзда 307/308 Львів-Суми хоча б до Харкова і наповнюваність одразу зросте.
Не дивлячись на всі спроби все-одно бракує місць в напрямку Сімферополя як зі Львова так і з Ковеля 2-3 (+1-2 додаткових) поїзди на весь захід України це ніщо, особливо прикро, що іноземці з Польщі та Німеччини не мають шансу дістати квитки і доїхати на південь та в Крим.
Довго ведеться мова про впровадження міжнородних поїздів через новий перехід в Мостиськах, але ж 1 поїзд до Кракова по днях не виправдовує коштів (для чого в його складі люкс зі Львова до Кракова?), чому не замінити його значно дешевшим сидячим вагоном, тоді він буде повністю заповненим. Кому потрібен вагон Львів-Берлін, котрий їде 1,5 доби? Продовжити б маршрут поїзда з Києва через Краків хоча б до Дрездена чи Нюрнберга (-Ляйпціга,- Мюнхена ,-Франкфурта) –достатньо проаналізувати щоденний пасажиропотік на aвтобуси до Польщі та Німеччини, щоб зрозуміти скільки грошей “не хоче” взяти залізниця з цих маршрутів.
Непогано би було обладнати кондиціонерами вагони хоча б фірмових та швидких поїздів (особливо купе) 91/92, 97/98, 73/74 та ін.
Зверніть накінець увагу на комфорт і дотриманя офіційних правил перевезень в “трансукраїнських експресах” типу 13/14 Ужгород-Харків та 321/322 Львів-Луганськ – ця парочка - ганьба Укрзілізниці.
Сподіваюсь інші учасники форуму додадуть ще більше ідей, які знайдуть розуміння в службах УЗ.
gast
 
Повідомлень: 9
З нами з: 31 травня 2005, 19:36
Звідки: Львів

Повідомлення mongol » 08 серпня 2005, 12:29

Дуже дякуємо Вам за цікаві пропозиції.

Ваш запит буде передано керівництву.
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Повідомлення mongol » 26 серпня 2005, 17:46

Надаємо інформацію по запиту:

1. По причині значної відстані та вільних від роботи на Львівській та Південній залізницях електропоїздів підвищеної комфортності залізниця не має можливості призначити поїздів сполучення Львів-Київ-Львів та Львів-Вінниця-Львів.

2. В зв'язку з тим, що поїзд №307/308 Суми-Львів формування ВЧ-3 Суми Південної залізниці, Львівська залізниця не має права продовжити маршрут прямування чужому поїзду від Сум до Харкова.

3. Щодобово зі Львова та Ковеля на Сімферополь курсують поїзди №86/85 Львів-Сімферополь та №88/87 Ковель-Сімферополь. В літній період щоденно курсує поїзд №256/255 Львів-Сімферополь та по парних числах відправленням з Івано-Франківська курсує двохгрупний поїзд №296/295 Івано-Франківськ-Сімферополь. По причині відсутності вагонів по ЛВЧД-1 Львів та ЛВЧД-14 Ковель залізниця не має можливості призначити додаткові поїзди на Сімферополь.

4. В даний час через міжнародний перехід Мостиська-ІІ по широкій колії курсують поїзди №51/52 Киів-Вроцлав, №75/76 Чернівці-Пшемисель, а поїзд №35/36 Київ-Краків з призначеним вагоном Львів-Краків 3 рази на тиждень відправленням з Києва. Поїзд курсує одним складом з розсувними колісними парами. Зсув та розсув колісних пар проводиться по станції Мостиська-ІІ. В зв'язку з цим залізниця не має можливості включити в цей склад поїзда вагони нижчої категорії.

Продовження маршруту прямування поїзду №35/36 Київ-Львів-Краків до Дрездена чи Нюрнберга знаходиться в компетенції "Укрзалізниці".

По причині відсутності коротшого шляху вагон №25/275 Львів-Берлін від Львова до Берліна слідує 31 год. 35 хв., а від Берліна до Львова 33 год. 34 хв.
Вагон Львів-Берлін призначено для перевезення пасажирів як із Львова так із Берліна.

Пасажирські поїзди основних напрямків сполученням Львів-Київ, Львів-Москва, Львів-Симферополь, Львів-Одеса сформовані із пасажирських вагонів, які забезпечують умови проїзду пасажирів згідно встановлених норм. Купейні та "СВ" вагони оснащені установками кондиціювання повітря. В поїзді №97/98 сполученням Львів-Київ та в решту поїздах на рівні з ними використовуються купейні вагони, конструкція яких не передбачає використання установок кондиціювання повітря.

Для створення належних умов пасажирам поїзду №13/14 Ужгород-Харків проводиться оновлення вагонів на заводах.
Вагони оснащуються необхідним інвентарем, постільними приналежностями та ін. згідно норм обслуговування пасажирів
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Повідомлення Roman » 26 серпня 2005, 19:38

Добрий день!

Приэмно вражений тим, що пропозиції на сайті доходять до офіційних структур.

В мене теж є кілька пропозицій для Львівської залізниці:

1. Встановити курсування групи причіпних вагонів з Львова до Камянця-Подільського через Хмельницький. Ці вагони обслуговували би пасажирів які їдуть з Південної половини Хмельницької області в Львів, а таких є немало (Кам-Подільський більше 100 тис населення + 400 тис сумарне населленя районів які міг би обслуговувати цей маршрут). Зараз багато людей (зокрема студентів) потрібно добиратись з незручною нічною пересадкою в Хмельницькому. Ці вагони в львові можна було б чіпляти до 57 або 107 поїзда а в Хмельницькому перечіпляти до 623 поїзда або пускати вагони окремою ниткою. Назад - з 624 поїздом або окремою ниткою до Хмельницького а там перечіпляти, наприклад, до 319, 81 чи 108 поїздів.

2. В Осінньо-весняний період пустити по пятницям і неділям поїзд Івано-Франківськ - Чернівці - Хмельницький - Київ з прибуттям в Київ близько 6 години ранку і відправленням з Києва близько 21 години. Рухомий склад для цього можна було б взяти з літніх поїздів. Такий поїзд був би дуже зручним для тих жителів Івано-Франківської, Чернівецької і півдня Хмельницької областей яким потрібно бути рано-вранці в Києві (наприклад, студентам).

Дякую!
Roman
 

Повідомлення mongol » 29 серпня 2005, 12:02

Дякуємо за пропозиції

Ваш запит передано для розглядання в пасажирську службу
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Повідомлення Гість » 02 вересня 2005, 10:23

Відповідь отримана з пасажирської служби:

Пропозиції, що до призначення причіпних вагонів сполученням Львів-Кам'янець-Подільський та по'їзда сполученням Івано-Франківськ-Чернівці-Хмельницький-Київ в осінньо-весняний період, які надійшли на офіційний Інтернет-сайт Львівської залізниці, за належністю, розглянуто пасажирською службою.

Повідомляємо, що:
1) по причині відсутності відповідного пасажиропотоку та часу на відчепку-причепку від по'їздів безпересадкових вагонів по станції Хмельницький Південно-Західної залізниці Львівська залізниця не має можливості реалізувати пропозицію призначення безпересадкових вагонів Львів-Кам'янець-Подільський.

2) в зв'язку з забезпеченням вивозу існуючого пасажиропотоку Івано-Франківської області поїздом №44/43 Івано-Франківськ-Київ щоденного курсування і поїздом №274/273 Івано-Франківськ-Київ відправленням із Івано-Франківська по неділях, вівторках, четвергах та Чернівецької області поїздом №628/627 Чернівці-Київ щоденного курсування, залізниця вважає недоцільним призначення додаткового поїзда сполученням Івано-Франківськ-Київ.
Гість
 


Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

cron