Обурення

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Обурення

Повідомлення inewka » 02 липня 2009, 12:50

Я 24 червня 2009 року придбала 2 квитки на електропоїзд підвищеної комфортабельності 838 Львів – Здолбунів (2 клас) на 26 червня 2009 року.
Прийшовши на вокзал, 26 червня 2009 року о 18 годині виявилось що за даним маршрутом електропоїзд підвищеної комфортабельності не їде, а натомість їде електричка, і нашого вагону і відповідно місць немає.
Ми підійшли до провідників електрички нам сказали щоб ми звернулись в касу, щоб нам повернули гроші, оскільки це їх провина, тому що телеграма надійшла про зміни в русі 838 електропоїзду.
Ми звернулись до чергового по залу, розповіли ситуацію, а нам сказали якщо хочете їхати то їдьте по цих квитках, а на електричку можете вже не купувати, або зараз можете повернути квитки але ви за них отримаєте копійки бо електричка вже відправляється.
Ми намагались з’ясувати чому за значно вищу ціну ми маємо їхати 3 класом який значно менше коштує. Нас із здивуванням чергова по вокзалу запитала чи ми збираємось забрати 7,40 грн., я відповіла так ми хочемо щоб нам повернули різницю між квитком за 2 клас і квитком у 3 клас.
Потім нам порадили знайти касира який продав ці квитки і розбиратись з ним. Я не можу зрозуміти чому ми мали за 5 хвилин до відправлення бігати по вокзалу і шукати касира який працював у середу 24 червня на касі попереднього продажу №9. Нам квиток касир видав офіційно, гроші пішли у касу вокзалу. І чи це не роботодавець має нести відповідальність за своїх працівників (тут за касирів) за їх компетентність?
Потім підійшла жіночка начальник залу і сказала що чому це ми маємо Вам віддавати гроші із своєї кишені і м’яко кажучи відіслала нас на підвищених тонах.
Ми їхали в електричці в загальному вагоні, оскільки з нашими квитками у нас не було ні нашого вагону, ні місць, ми були змушені пів дороги стояти.
Від цієї поїзди ми отримали матеріальні та моральні збитки. А винних у цій ситуації немає? Навіть ніхто не вибачився за ці незручності. Ми могли купити на інший поїзд квитки, коли б знали що електропоїзд підвищеної комфортабельності н їде. Так ми купили ці квитки за два дні до поїзду, але вокзал надає таку послугу продаж наперед тому ми нею скористались. І в той день було багато постраждали таких як ми.
inewka
 
Повідомлень: 1
З нами з: 02 липня 2009, 12:45

Re: Обурення

Повідомлення тася » 02 липня 2009, 14:07

А я вам скажу що такого бардака як на львівській залізиці ніде немає!!!!
А від касирів ніякої поваги !!!
А які шаленні гроші падають їм у кишені і як вони наживаються на квитках як продають із-під стола!!! :? :oops: :oops:
А пасажирський відділ взагалі на скарги не реагує!!
А значить все сплановано!
ОДНИМ СЛОВОМ БАРДАК
:x :x :x
тася
 
Повідомлень: 3
З нами з: 01 липня 2009, 10:47


Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

cron