Незадовільне обслуговування пасажирів на станції Надвірна

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Незадовільне обслуговування пасажирів на станції Надвірна

Повідомлення v.saryan » 10 липня 2009, 22:24

Доброго дня.
Хочу звернути увагу Компанії на незадовільне обслуговування пасажирів на станції Надвірна Івано-Франківської дирекції Укрзалізниці.
Я студент группи ЕКОМ-51 Національного Лісотехнічного Університету України. Сьогодні, 10 липня 2009 року, наша група поверталася з практики, котру ми проходили в заповіднику Горгани.
Прибувши на станцію Надвірна, ми виявили, що робота каси починається з 3:00 ранку. О 3:10 робота каси так і не почалася, в результаті чого ми змушені були звернутися до чергового по станції. Після її дзвінка касир таки зайняла своє робоче місце. В неї були усі ознаки алкогольного сп'яніння: відсутність реакції на навколишній світ і події, порушена координація рухів. За 45 хвилин її "роботи" було видано 1 квиток з 11 замовлених нашою группою, крім того, утворилася черга з приблизно 20 чоловік місцевого населення, котрим також треба було їхати. Після повторного звернення до чергової по станції з метою з"ясувати, що ж нам тепер робити і хто нам продасть квитки, виявилось, що замінити цю людину нікому, а отже квитків нам ніхто не продасть. Цим було створено панічний настрій серед людей, що могло спричинити до негативних наслідків. По приходу потяга підігрітий цією інформацією натовп кинувся до провідників "домовлятися", але ніхто їх не брав, що посилювало напруженість. Дізнавшись, що начальник потяга знаходиться у 6-му вагоні, я повів свою группу до нього. Начальник потяга швидко вирішила проблему, давши команду на посадку, за куплені в неї квитки ми розрахувалися вже у вагоні. Аналогічним чином з нами сіли люди, котрі мали б залишитися на пероні.
Враховуючи те, що начальник потяга фактично замінила собою вибувшу ланку в обслуговуванні пасажиів, від імені группи ЕКОМ-51 висловлюю їй подяку. Також маю сподівання, що з боку Компанії "Укрзалізниця" цей факт не залишиться непоміченим і її представлять до винагороди/заохочення.
Стосовно касира станції Надвірна - вимагаю проведення службового розслідування з метою з'ясування її професійної придатності.
Стосовно чергової по станції Надвірна - рекомендую скерувати її на відповідний інструктаж з послуг, які надає Компанія, критичних ситуацій та шляхів їх вирішення.
Дякую за увагу.
v.saryan
 
Повідомлень: 2
З нами з: 10 липня 2009, 20:43

Re: Незадовільне обслуговування пасажирів на станції Надвірна

Повідомлення mongol » 11 липня 2009, 06:24

Ваша скарга буде передана в Пасажирську службу в понеділок, 13 липня 2009 року
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Re: Незадовільне обслуговування пасажирів на станції Надвірна

Повідомлення mongol » 06 серпня 2009, 16:47

Сьогодні надійшла відповідь на Вашу скаргу з Пасажирської служби
Приєднані файли
.jpg
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!


Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

cron