Залізниця на Буковині

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 24 березня 2012, 12:20

Більше схиляюсь до того, що вирішення цього питання мішають особисті питання з однієї із сторони чи з обох.

Домовитись можна, якщо захотіти, але у нас така країна, що нема коли, треба свої питання вирішувати у першу чергу, а решту потім іші може колись, так і живимо :evil:
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 24 березня 2012, 15:28

Якщо комусь цікаво, то досить цікавою з т.з. історії є Китайсько-Східна Залізниця (рос.: КВЖД) з пунктом Харбін.
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE-%D0%92%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%B0
Там теж так було: залізницю на китайській території обслуговували російські громадяни і залізниця належала Росії. Я вважаю, що в ситуації з Буковиною це може бути тільки тимчасовим розв'язанням питання, а з іншого боку, знаючи, що ця тимчасовість (якщо все ж таки буде домовленість) може потривати х.з. скільки довго і ніхто нічого не робитиме для розбудови прямої колії, то краще одразу відхили цей варіант. Зі стратегіяної т.з. користуватися кількома відрізками колії на чужій території - досить небезпечно - це зайвий тягар у будь-яких перемовинах з Молдовою. Щось подібне як газова труба і флот в перемовинах з Росією.
Досить дивно виглядає: сто років тому, до прикладу, на тій же КВЖД, швидкість прокладання колії становила 750 км/рік, та й зі Львова до Чернівців теж за кілька років протягнули колію, а тут якихось два-три десятки кілометрів і десять років роздумів "будувати чи не будувати".
Як і щодо решти суспільнозначимих проектів, доцільність яких очевидна, політики влаштовують кастинги за такими критеріями: "звідки взяти кошти?" і "який відсоток залишиться нам?". Судячи з того, що віз і нині там, цей проект не привабливий в порівнянні із асфальтуванням автодоріг, спорудженням стадіонів чи ще з чимось таким де є можливість добряче поцупити.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення mongol » 25 березня 2012, 08:33

в "спілкуванні" є окрема тема про китайські залізниці.

там багато тем про залізниці різних країн
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 25 березня 2012, 17:21

Дякую за нагадування. Знаю, але тут написав для порівняння: через Китай за сотні кілометрів домовились, а тут за кілька - не можуть.
А ще, кому цікаво, донедавна була подібна ситуація була в ПМР (з Україною): щоб переїхати зі ст. Новосавицька до ст. Лівада (смт. Первомайськ) потрібно було перетинати держкордон України через ст. Кучурган зі зміною напрямку руху. Проте, за весняно-осінній період 2008 року ПМР добудувала 1,5-кілометрову ділянку колії і тепер не потрібно "домовлятись" із нашими митниками.
Останній абзац: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%B0
До речі, молдовани мають намір активувати свій давній проект - протягнути нову гілку через Маркулешти - Сороки з єдиною метою - обійти ПМР.
http://obozrevatel.com/abroad/50367-moldaviya-postroit-v-obhod-pridnestrovya-zhd-vetku.htm
http://www.33kanal.com/2008/08-11-11.php
Цікаво, а зі сторони нашого Ямполя буде так, як з мостом, який УРСР обіцяла звести і не звела.
А то б добре було: Вапнярка - Ямпіль - Молдова - Балкани.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 12 квітня 2012, 14:38

Залізниці Чернівці-Київ в обхід Молдови не буде
http://molbuk.ua/chernovtsy_news/45947- ... -bude.html
http://bukinfo.com.ua/show/news?lid=24178

Зображення

Будівництво залізниці Мамалига-Ларга в обхід теритторії Молдови є недоцільним. Про це йдеться у відповіді міністерства інфраструктури на запит народного депутата Геннадія Москаля, повідомляє прес-служба нардепа.

Згідно з інформацією міністерства, ще 2004 року було розроблено техніко-економічне обгрунтцвання доцільності будівництва ділянки Мамалига-Ларга в обхід Молдови. Тоді порахували, що прокладання 42 км залізниці обійдеться в 782 млн.грн (у цінах 2005 року), а окупність становитиме 200 років. Тому будівництво визнали недоцільним.

З 1990 року обсяги залазничних перевезень на існуючій лінії скоротилися у 12 разів і робота лінії є збитковою. Залізничні дільниці області є суто регіональними і не мають загальнодержавного значення.

Крім того, залізниця Чернівці-Тернопіль побудована за нормативами кінця ХІХ ст, що обмежує вагові норми і швидкість руху.

«Великий строк окупності, безпідставність прогнозів щодо темпів нарощення обсягів перевезень робить недоцільним бідівництво лінії Мамалига-Ларга», - йдеться у листі міністерства інфраструктури.

Нагадаємо, потяг Буковина «Чернівці-Київ» номер 118 з 1 січня 2012 року відправляється о 18.18, до Києва прибуває о 8.03, з Києва відправляється о 18.31, до Чернівців прибуває о 7.58. Зупиняється на 11 станціях (з Чернівців): Кіцмань, Заліщики, Тлусте, Чортків, Хоростків, Теребовля, Тернопіль, Хмельницький, Вінниця, Козятин, Київ. Дорога через Мамалигу є ближчою, однак відрізок залізниці проходить через територію Молдови, тож пасажири проходять митний і прикордонний контроль.

У листопаді 2011 року під час візиту на Буковину Президент Віктор Янукович пообіцяв розглянути питання пуску швидкісного потягу між Києвом і Чернівцями.
Поділитися…


Зображення

Зображення
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення EratoNastya » 13 квітня 2012, 11:20

потяг Чернівці-Ковель ВІДМІНЯЮТЬ
EratoNastya
 
Повідомлень: 16
З нами з: 27 березня 2012, 08:47

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 13 квітня 2012, 13:59

EratoNastya » 13 квітня 2012, 11:20
потяг Чернівці-Ковель ВІДМІНЯЮТЬ


Мо' замість нього пустять одну-дві пари безрогих (безпантографних) хюндайок? Зовсім вже не смішно.

tsvyatt » 12 квітня 2012, 14:38
Залізниці Чернівці-Київ в обхід Молдови не буде


Відповідь Кабміну була цілком прогнозованою - не рентабельно - міняти "шило на мило",
бо сам по собі цей відрізок нічого не вирішить, та ще й окупність 200 років ))).
Якби питання вирішити комплексно - спорудити нову гілку Жмеринка - Кам'янець-Подільський - Чернівці,
то вигоди цілком очевидні (писав про це в попередніх дописах). Був би і трафік і окупність і все інше.
На цю гілку можна було б перекинути весь трафік від Київського та Одеського напрямків на Чернівці, Івано-Франківськ і частково навіть на Закарпаття (через Стрий) - суттєве скорочення шляху + розвантаження напрямків Жмеринка - Красне - Львів та Шепетівка - Здолбунів - Красне - Львів.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 20 квітня 2012, 09:50

ВО "Свобода" вимагає від губернатора Папієва добиватися у Кабміні виділення коштів на будівництво обхідної з Молдовою залізниці "Мамалига – Ларга".
http://bukinfo.com.ua/show/news?lid=24368

Зображення

Заява Чернівецької обласної організації ВО «Свобода» у зв’язку із ситуацією, що склалася із залізничним сполученням в Чернівецькій області



Реформування залізничної галузі України наразі лише негативно позначилося на пасажирських перевезеннях залізничним транспортом та вдарило по гаманцях українців. У Чернівецькій області гостро відчувається проблема із залізничним сполученням після масової відміни потягів та неможливістю скорочення часу слідування пасажирських потягів. Найкоротший шлях до столиці – міста Києва пролягає через територію Молдови, що не дає можливості його ефективно використовувати. Ділянки залізниці до Києва через Чортків та Львів більші по протяжності на 25-30%. Плата за такі відстані лягає на гаманці буковинців та клієнтів, що переправляють вантажі залізницею.


У 2002 році Верховною Радою прийнятий Закон № 3022-III «Комплексна програма утвердження України як транзитної держави», один з пунктів якого визначає необхідність побудови обхідної залізниці поза територією Молдови між станціями Мамалига та Ларга.
З часу прийняття Закону голови Чернівецької обласної державної адміністрації від різних політичних сил відстоювали виконання Закону, проте центральними органами влади виконання Закону відкладалось. Введення в 2005 році Молдовою правил в’їзду-виїзду по закордонним паспортам фактично знищило залізничне сполучення до Кельменців та Сокирян, ізолювавши ці райони області.


У тому ж році ВО «Свобода» звернула увагу на ситуацію, що склалася, проте центральні органи влади вкотре не відреагували та не зробили відповідних висновків.



У 2011 році під час візиту до Буковини Президента Януковича, губернатором області піднімалося питання про прискорення залізничного сполучення із Києвом, на що Президент надав відповідне доручення. Однак в ОДА вирішили випередити Президента, напрацювавши пропуск потягів територією Молдови не маючи для цього відповідної договірно-правової бази. Бюрократичним методом було поставлено під загрозу побудову обвідної залізниці Мамалига-Ларга. Фактично доручення Президента не було виконано буковинською владою. Час в дорозі до Києва виявився таким же, як при слідуванні через Молдову з урахуванням митно-прикордонних оглядів. На звернення до Кабінету Міністрів, щодо необхідності побудови обхідної залізниці, була надана відповідь про недоцільність будівництва, що викликає низку питань.



Парадокс, але державне питання вирішується рядовим посадовцем Міністерства інфраструктури, який розв’язує його шляхом відписки. В переписках фігурують різні цифри вартості будівництва з ухилом в сторону завищення, що свідчить незацікавленість міністерства у розв’язанні питання.



Більше того Мінінфракструктури ще і глузує у своїй відповіді: наводячи дані дільниці через Чортків із параметрами 19-го століття, апелюючи до великої енергоємності, даючи зрозуміти, що залізничне сполучення Буковини може бути зовсім скороченим при такому стані справ. Сполучення залізницею стає вибірковим для низки регіонів України.



Не дає оцінки такому підходу і Чернівецька облдержадміністрація, маючи у своєму розпорядженні чимало аргументів на користь будівництва залізниці та низку депутатських запитів із зазначеної проблеми. «Укрзалізниця» мотивуючи недостатнім вантажопотоком на дільниці Ларга – Чернівці, фактично сама сприяє його зниженню, пропускаючи вантажі окружними маршрутами, збільшуючи при цьому собівартість перевезень, а потім декларує малі об’єми перевезень. Така ж ситуація із пасажирськими перевезеннями, значну частину яких на даний час відмінено.



У той же час Молдова повноцінно використовує ділянку Ларга–Сокиряни для перевезення своїх вантажів, одночасно впливаючи на розмір наших транзитних перевезень на ділянці Мамалига–Ларга. На жаль, здавши національні інтереси в Одеській області, що призвело до зниження вантажопотоку порту Рені, центральна влада не зробила належних висновків. Є велика загроза здачі національних інтересів в Чернівецькій області, що може призвести до нестабільності в регіоні, стратегічного послаблення, втрати переваги в геополітичному становищі.



Викликає обурення, що не береться до уваги можливість розбудови відгалужень 7 та 9 трансєвропейських коридорів, що може скоротити терміни окупності ділянки за рахунок очікуваного збільшення вантажопотоку. Таким шляхом пішли Молдова, Естонія, Латвія, Узбекистан. Водночас може знятись ряд важких питань у стосунках з Молдовою та Румунією. Стабільний вантажопотік сприятиме економічному розвитку держав - учасників проекту «Верхній Прут». Адже тепер «Укрзалізниця» визнає, що частину вантажопотоку змушена відхиляти, через неможливість переміщення через кордон окремих груп вантажів.



У ситуації, що склалась Чернівецька обласна організація ВО «Свобода» вимагає:



1.Не допустити відмови від намірів будівництва обхідної залізниці Мамалига–Ларга.
2.Чернівецькій облдержадміністрації повторно ініціювати питання щодо проектування та будівництва обвідної ділянки залізниці Мамалига–Ларга, надавши матеріали та залучивши фахівців.
3.Чернівецькій обласній раді виділити землю під будівництво залізниці.
4.Чернівецькій облдержадміністрації викупити землю під будівництво залізниці.
5.Чернівецькій облдержадміністрації надати Президентові, Прем’єр-Міністрові, РНБО України матеріали щодо доцільності будівництва, оскільки Міністерство інфраструктури маніпулює матеріалами восьмирічної давнини, які не відповідають реаліям сьогодення.

6.Чернівецькій облдержадміністрації звернутись до Прем’єр-Міністра України з необхідністю виділення коштів на будівництво ділянки залізниці.
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 20 квітня 2012, 11:48

1. Дуже коряво звучить з уст патріотів
по закордонним паспортам

таке враження, що не знають українських парадигм відмінювання слів. Якщо вже й "по", то "закордонних паспортах", хоча укр. конструкція виглядатиме так "за закордонними паспортами" або для милозвучності "за наявності закордонного паспорта". Колись в Києві на вокзалі змусив переписати розклад, бо було написано "по середаМ" "по п'ятницяМ" - за тиждень виправили, хоча спочатку дуже дивувались "невже так буде правильно?".

2.0 На проблему треба дивитись глобально, а не місцево (в рамках того, що видно з ратуші).
2.1 Уважно вивчіть мапу http://www.bueker.net/trainspotting/map.php?file=maps/ukraine/ukraine.gif
2.2 Стягніть мапу у вигляді малюнкового файлу.
2.3 Відчиніть файл в редакторі Paint
2.4 Сполучіть Чернівці лінією з Києвом і побачите, що на відтинку Київ - Жмеринка лінія майже співпадає з трасою колії.
2.5 Сполучіть лінією Чернівці зі Жмеринкою (а краще з тим закінченням колії, який іде на захід, а потім різко на південь - на Могилів-Подільський) і поставте собі кілька запитань: "Навіщо їхати через Хмельницький?", "Чи варто будувати колію одразу до Кам'янця-Подільського?", "Чи варто будувати нову (більш пряму) колію з Кам'янця-Подільського до Чернівців?" і т.д....
2.6 Знаючи, що до Тернополя потяг йде 7 годин, самотужки зробіть висновок, чи може потяг до Чернівців їхати 6 годин (без особливих надривань).

3. Коли вже будувати трасу Чернівці - Жмеринка, то необхідно вже закласти суміщену колію (СНД + Євро), тоді вантажі можна буде одразу зі Жмеринки закидати в Румунію без зміни візків та зайвого часу.

4. Таке враження, що Свобода писала тільки заради власного іміджу. Чом би не об'єднатися із Хмельницьою та Вінницькою Свободою? Завдяки реалізації такого проекту залізницю отримали б Великий Жванчик, Нова Ушиця, Ялтушків (Він.), можливо й Бар (Він.), що дуже важливо для соціального розвитку цього регіону.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 21 квітня 2012, 12:18

Кажуть, що по прямій Жмеринка-Кам-Подільський рельєф не сприяє будівництву
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 21 квітня 2012, 15:25

Повідомлення tsvyatt » 21 квітня 2012, 12:18
Кажуть, що по прямій Жмеринка-Кам-Подільський рельєф не сприяє будівництву

Воно то так... не дуже... Сам про це писав десь в початкових дописах. Ось ще один опис Подільської височини.
Подільська височина має загальний похил на південь, де вона обривається досить високим уступом до долини Дністра, і на південний схід. Для її поверхні характерні глибокі (інколи до 250 м) каньйоноподібні долини річок – лівобережних приток Дністра. На поверхні поширені яри, балки, карстові печери.

Мапу можна побачити тут:
http://www.raster-maps.com/images/maps/rastr/ukraine/atlas/ukraine_physical_map_full.jpg

З іншого боку, була б воля "керманичів", а подолання рельєфів - то вже справа рук залізничних шляхових інженерів. До прикладу, досить вдало реалізований проект на відтинку Делятин - Рахів, хоча там профіль колії, м'яко кажучи, не сприятливий.

Профіль лінії Кам'янець-Подільський - Нова Ушиця - Ялтушків - Жмеринка можна уявити з цих мап:
Кам'янець-Подільський http://www.mapywig.org/m/WIG100_300DPI/P54_S43_KAMIENIEC_PODOLSKI_300dpi.jpg
там ще колія через Дністер вказана по старому - зигзагом через Вороновицю (зараз вона трохи по іншому пролугає)
Нова Ушиця [url]http://www.mapywig.org/m/WIG100_300DPI/P53_S44_DUNAJOWCE_1930_300dpi.jpg
[/url]
Ялтушків http://www.mapywig.org/m/WIG100_300DPI/P53_S45_JOLTUSZKOW_300dpi.jpg
видно фрагмент колії на Могилів-Подільський

для порівняння - колія від Кам'янця-Подільського до Ярмолинець теж не проста, але ж існує
http://www.mapywig.org/m/WIG100_300DPI/P53_S43_SMOTRYCZ_300dpi.jpg

п.м. інші мапи тут: http://igrek.amzp.pl/mapindex.php?cat=W ... 5,50,29,47
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення EratoNastya » 22 квітня 2012, 03:46

Iwan написав:
EratoNastya » 13 квітня 2012, 11:20
потяг Чернівці-Ковель ВІДМІНЯЮТЬ


Мо' замість нього пустять одну-дві пари безрогих (безпантографних) хюндайок? Зовсім вже не смішно.

ні, його взагалі не буде і заміни йому теж
EratoNastya
 
Повідомлень: 16
З нами з: 27 березня 2012, 08:47

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 22 квітня 2012, 17:15

Повідомлення EratoNastya » 22 квітня 2012, 03:46
ні, його взагалі не буде і заміни йому теж


:((( таких "сполучень" (радше, розлучень) останнім часом стає більше.

Щодо рельєфу Кам'янець-Подільський - Ялтушків = Подільські Товтри, але ж "коридори" знайти можна.

Дивіться тут (вверх і праворуч від Кам'янця-Подільського) :
http://www.ua-maps.com/images/ukraine/topographic_maps/khmelnitskaya_2.jpg
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tera » 23 квітня 2012, 16:54

Тут за посиланням колег ходив на форум.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=9221.1540
Молдова планирует построить в обход Приднестровья железнодорожную ветку Маркулешты – Сороки, которая сократит путь на Украину на 235 км
Молдова планирует построить в обход Приднестровья железнодорожную ветку Маркулешты - Сороки, которая сократит путь на Украину на 235 км. Как сообщил министр транспорта и дорожной инфраструктуры Молдовы Анатолий Шалару, данный участок дороги протяженностью 55 км позволит почти в два раза сократить путь на Украину, активизировать транзитные грузопассажирские перевозки, сократить расходы экономических агентов.
Министр отметил, что молдавские власти уже обратились к руководству Европейского союза и Европейскому банку реконструкции и развития и Европейского инвестиционного банка с просьбой о финансировании данного проекта стоимостью около 70 млн. евро. Анатолий Шалару напомнил, что в настоящее время поезда, проходящие транзитом через территорию Молдовы, вынуждены делать большой крюк. Поезда, заезжая в страну через Унгены, чтобы попасть на Украину, в Винницу, должны проехать через г. Тирасполь и станцию Раздельная, а затем ехать через север республики, делая крюк в 450 км.
Министр транспорта и дорожной инфраструктуры отметил, что железнодорожный участок Маркулешты - Сороки, протяженностью около 55 км, сократит железнодорожный транзит через территорию страны до 215 км. Он соединит железнодорожные станции Унгены, Фалешты, Бельцы, Маркулешты с Сороками и далее на Ямполь (Украина). Предполагается, что строительство новой ветки будет проходить параллельно уже существующей дороге, в обход территории Приднестровья. Протяженность железных дорог Молдовы составляет 1232 км.
В 2006 г. Приднестровье объявило имущество "Молдавской железной дороги" на территории региона своей собственностью, в связи с чем станции Тирасполь, Рыбница и Бендеры были исключены Молдовой из Международного реестра железнодорожных станций и практически все молдавские поезда движутся в объезд Приднестровья. Сейчас через Приднестровский регион из Кишинева ходит лишь два пассажирских поезда на Москву и в Одессу, а остальные, как и грузовые поезда с приднестровской и молдавской продукцией, ездят через север Молдавии, в обход Приднестровья.
В результате путь удлинился на 500 км, также существенно увеличилась стоимость транспортировки грузов и снизились объемы грузоперевозок, поскольку пропускная способность "северного молдавского пути" в два раза ниже приднестровского.
http://ru.interlic.md/2012-01-25/moldov ... 23711.html

Там потім сказали,що то казки,але що цікаво,Молдова маленька країна хоче оминути свого сусіду(правда ніби домовились там відновити рух),а у нас неприбутково.
Крім цього можна взнати ціну на 1 км(правда не сказано про рельєф та інше).70 млн євро -55 км.
У нас в цінах 2005---- 782 млн грн.=127 млн євро.Це за 42 км.По 3 млн.євро км.В Молдові 1 км-близько 1,3 млн євро.
В Україні тоді спокійний профіль коштував 4,5 млн грн=736 тис.євро.
Цікаво які ціни у світі? :)
А окупність стадіонів до Евро,через скільки тисячоліть прийде? :D А там ще Евробаскет в 15 році--які дороги...
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 24 квітня 2012, 10:38

З Чернівців курсуватимуть прямі потяги до Сімферополя та Мінська
http://vidido.ua/index.php/pogliad/article/z_chernivciv_kursuvatime_prjamii_potjag_do_simferopolja_ta_mins_ka/

Зображення

Львівська залізниця підготувала новий графік руху потягів

З 27 травня вступає в дію новий графік руху пасажирських поїздів зі станції «Чернівці».

Як повідомив начальник вокзалу станції «Чернівці» ДТГО «Львівська залізниця» Мар’ян Ласійчук, свою роботу відновить потяг сполученням Чернівці-Мінськ. Він курсуватиме по непарних числах місяця (відправлення - 13:53, прибуття - 9:00).

Також замість причепних вагонів буде пряме сполучення із Сімферополем. Новий потяг їхатиме через Івано-Франківськ. З Чернівців він виїжджатиме о 13:53 і прибуватиме до столиці Криму о 17:05 наступного дня.

До Львова за новим графіком потяги курсуватимуть щодня (відправлення - 0:23, прибуття - 6:17).

Потяг Москва-Чернівці скасують, проте до потягу Софія-Москва додадуть вагони, тож з Чернівців відправитися до російської столиці можна буде кожного дня.

Розклад руху приміських потягів залишиться без змін.

http://www.youtube.com/watch?v=v1WCJVks ... r_embedded
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Поперед.Далі

Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

cron