Залізниця на Буковині

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 24 квітня 2012, 14:58

Меркулешти - Сороки - Косеуць (теж писав про це вище) - тут все зрозуміло, а от з нашого боку Ямпіль - Вапнярка хто будуватиме і за які/чиї кошти? Аби не трапилось так як з мостами в цьому районі: Молдовська РСР і Українська РСР домовились звести по одному мосту, молдовці свій міст звели, а українці забули про домовленість. Із залізницею пахне тим самим - ті зі свого боку зроблять, а наші "забудуть", от і буде "дорога в нікуди".
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Yuri_R » 04 травня 2012, 15:29

Дозволю собі пару слів - бо тема вже оскому набила. Кожного року їду до рідних в гості, і проблем, на жаль, не меншає...
Хай мінтранс порахує, скільки бусиків всіх гатунків щодня їде до Києва з Чернівців, скільки автобусів...
Це потенціальні пасажири УЗ, які не змогли взяти квитків на поїзд. Пару разів їхав тими бусами... Камікадзе, а не водії, комфорту -0
Про спрямлення колії - IWAN має рацію. Як варіант, пропонував би колію по точках Бар - Віньківці - ст. Дунаївці, або Бар - Ялтушків - ст. Дунаївці ( це більш співпадає з попередніми пропозиціями).
Південніше - не впевнений, бо каньйони і яри там - дай боже... і чим ближче до Дністра - тим товщі партизани. Все дитинство там пройшло: налазився по тих схилах досхочу.
Приблизно так
Востаннє редагувалось Yuri_R в 05 травня 2012, 07:57, всього редагувалось 1 раз.
Yuri_R
 
Повідомлень: 15
З нами з: 04 травня 2012, 15:02

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 04 травня 2012, 23:57

Дякую Yuri_R за підтримку варіанту "спрямлення колії", а не "оновлення нерентабельного "хвоста"".
Виходячи з того, що звичайні швидкі потяги до Вінниці прямують рівно 3 год, а це майже пів довжини маршруту до Чернівців, то час подорожі за маршрутом Київ - Чернівці повинен становити від 6:30 до 7:00 год., ну а швидкісні хюндайки повинні долати цей шлях за максимум 4:00...4:30 год.
Мене дивує чому в позаминулому столітті могли будувати залізничні мости в гірській місцевості, якими користуються в Україні й по нині, а тепер бідкаються, мовляв, складний профіль і план колії. Погугліть для прикладу "міст у Ворохті".
Зображення
Цікаво, якби такою розсудливістю послуговувались такі гірські країни, як Швейцарія, Італія та інші, то в них би зовсім не було залізниць в горах.
Щодо маршруту, то, коли вже не через подністровські Товтри, то, дійсно, вже хоча б через ст. Дунаївці, а після Кам'янця - в напрямку Мельниці Подільської, а далі розгалуження: 1 - добудувати кілька км до Іване-Пустого; 2 - через Дністер на Чернівці. Таким чином залізницею буде об'єднано 3 сусідні регіони (Хм., Терн. і Черн. обл.), які зараз фактично роз'єднані природніми бар'єрами. Також буде чудова альтернатива з Чернівців до Тернополя через Мельницю Подільську (Іване-Пусте) замість існуючого маршруту через Стефанешти - Заліщики. В той же час Мельниця Подільська могла б служити вузловою станцією південного-східного Тернопілля, як для пасажирських так і для вантажних сполучень.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Yuri_R » 05 травня 2012, 08:35

Зауважу, що перед першою світовою будувалася колія із Кам*янця до Іване-Пустого, але почалася війна. Кам*яні бики недобудованого мосту в Панівцях (південніше Кам*янця) стоять і понині... Колії, побудовані на півдні Тернопільщини, не були розраховані на інтенсивний рух. Тоді стояла основна задача - вивіз с/г продукції із аграрних районів. Приблизно така ж ситуація в Заставнівському і Кіцманському районі Буковини (крім колії із Чернівців на Коломию/Франківськ/Львів: це інша пісня)
Якщо вже шановний мінтранс так рахує (економить) гроші, то не самий гірший варіант - будувати "байпас" :D Бар-Дунаївці, і таки "об*їхати" Молдову (або, дійсно, викупити у них відтинки колії)...
А рахувати збитки, дивлячись на теперішній адміністративно "придушений" пасажиропотік - то ж чиновники самі влаштували цей занепад.
Не треба забувати, що крім жителів Буковини, їдуть туристи, відпочиваючі. І їх було б набагато більше, якби була можливість легше (і швидше) добратися до Кам*янця, Чернівців. В Карпатах розвивається інфраструктура, будуються підйомники, лижні траси... А спробуй туди доберися... Тільки через Львів.
Та й транзитні потяги не варто забувати. "Москва -Софія", -Варна і т. д., які зараз теж змушені їхати через Львів

PS Сьогодні увечері їду потягом із москви до Хмельницького. Далі - перекладними в Чернівці, із зупинкою у рідні в Кам*янці... Якби потяги ходили швидше, я б не так часто бачився з родаками :D , подяка за турботу Мінтрансу
Yuri_R
 
Повідомлень: 15
З нами з: 04 травня 2012, 15:02

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 07 травня 2012, 08:47

Yuri_R
А рахувати збитки, дивлячись на теперішній адміністративно "придушений" пасажиропотік - то ж чиновники самі влаштували цей занепад.

Yuri_R має рацію, бо виглядає приблизно так:
по обидва боки вулиці є тротуари; по правому боці прямий (короткий) але роздовбаний і з відкритими люками, а по лівому звилистий (в обхід багатьох паркомісць) але в доброму стані; тоді міські чиновники доходять приблизно такого висновку: навіщо нам тротуар по правому боці, там же ніхто не ходить, мо' розібрати той тротуар, а заодно розширити вулицю?
Хіба не так?

Yuri_R
В Карпатах розвивається інфраструктура, будуються підйомники, лижні траси... А спробуй туди доберися... Тільки через Львів.
Та й транзитні потяги не варто забувати. "Москва -Софія", -Варна і т. д., які зараз теж змушені їхати через Львів

Ну, от, власне, про це й мова - на цей маршрут можна загорнути трафік "Москва -Софія", -Варна і т. д., на Івано-Франківськ, на Рахів (уявіть Київ-Рахів (чи Київ-Ворохта) через Чернівці), на Трускавець, на Ужгород... навіть на Львів (тут є окрема тема про Кам-Под - Львів http://railway.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=890)... З іншого боку сам по собі розвантажився б Львів. Ще один приклад: як добратись залізницею із Кам-Под до Рахова (чи бодай до Ворохти)? Географічно - все поруч, а насправді навіть важко уявити кількість пересадок (2) і загальний час добирання (майже добу)... з лижами чи сноубордами в автобусі на таку відстань якось не комфортно, а потяга немає... бо немає належного менеджменту у сфері пасажиропотоку... все базується на висновках: немає письмових (паперових) звернень - немає проблеми.

Оце щойно прочитав
ЛЮДЯМ ПОТРІБНИЙ ПОЇЗД http://railway.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=2184
і зрозумів, що проблема системна: є колія, є рухомий склад, а немає бажання працювати для людей.
Тому в нашій ситуації, коли немає навіть колії, вести розмову про вигідні для людей сполучення - це приємна фантазія і не більше, а хочеться аби було навпаки.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 12 травня 2012, 12:39

Вид в сторону Вадул-Сирета, станция Глубокая-Буковинская (Глибока-Буковинська) (линия Черновцы-Северная-Багриновка), 7.05.2011.
Автор: Ваня Воронин, опубл. 12.06.2011


Зображення

Львовская железная дорога, Ивано-Франковская дирекция, линия Черновцы-Северная-Багриновка, 306.9 км
Национальное название: Вадул-Сірет (Украинский язык)
ФОТОГАЛЕРЕЯ - http://railwayz.info/photolines/showstation.php?stat_id=2484

Зображення

Зображення

Площадка перестановки колесных пар грузовых вагонов, станция Вадул-Сирет (Вадул-Сірет) (линия Черновцы-Северная-Багриновка), 7.10.2009.
Автор: Михаил Кульгейко, опубл. 17.05.2010


Зображення

Глухое пересечение путей колеи 1435 мм. и 1520 мм. в южной горловине, станция Вадул-Сирет (Вадул-Сірет) (линия Черновцы-Северная-Багриновка), 7.10.2009.
Автор: Михаил Кульгейко, опубл. 17.05.2010

http://railwayz.info/photolines/showphoto.php?ph_id=7748

Зображення
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 12 травня 2012, 12:42

Ст. Васкауцы Льв. ж.д., вид в сторону ст. Ларга, Украина/Черновицкая обл
Автор: ВикторБГ | Фото сделано 17.III.2012
http://vk.com/uz_ua?z=photo-23210193_281567182%2Falbum-23210193_00%2Frev

Зображення

Тепловоз ТЭ7 с поездом №60 София - Москва по ст. Васкауцы Льв. ж.д, Украина/Черновицкая обл
Автор: ВикторБГ | Фото сделано III.1976
http://vk.com/uz_ua?z=photo-23210193_281567154%2Falbum-23210193_00%2Frev

Зображення
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 12 травня 2012, 12:42

Румынский тепловоз 60й серии с поездом София-Москва на пограничном перегоне Викшани - Вадул-Сирет, Украина, Черновицкая область
http://vk.com/video34663411_162024645
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 12 травня 2012, 12:51

Вид с центра в направлении Черновцов , Каменец-Подольского., станция Ларга (Ларга) (линия Кельменцы-Сокиряны), 2.09.2011.
Автор: ВикторБГ, опубл. 2.09.2011


Зображення
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 12 травня 2012, 12:52

ЧМЭ3-0595 на ст.Выжница.Украина.8.7.11 Автор Мартин Богач
http://vk.com/uz_ua?z=photo-23210193_281303619%2Falbum-23210193_00%2Frev

Зображення
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 12 травня 2012, 12:57

Зображення
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 12 травня 2012, 13:27

Зображення

ФОто по станція Вадул-Сірет http://1ua.com.ua/fotoc.php?id=33834&al ... 0%E5%F2%27

Залізничний вокзал Глибока-Буковинська

Зображення

Зображення

Поїзд Чернівці - Сторожинець

Зображення
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 12 травня 2012, 13:29

ВИд на Миколайєвську церкуву з крученеми куполами, потяг Чернівці-Окниця

Зображення

Как происходит смена колёс у поезда.... (Вадул-Сірет)
http://cervena.livejournal.com/26640.html
Зображення
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 14 травня 2012, 11:09

Із Чернівців скасовують потяги на Ковель, Москву та Окницю
http://molbuk.ua/chernovtsy_news/46808- ... nicyu.html

Зображення

Із 26 травня львівська залізниця скасовує щоденні поїзди «Чернівці-Івано-Франківськ-Москва», «Чернівці-Львів», «Чернівці-Окниця» та «Чернівці-Ковель», який курсував чотири дні на тиждень.

Про це аовідомляє briz.if.ua.

Відмінено також курсування трьох безпересадкових вагонів «Чернівці-Сімферополь», які призначали на осінньо-зимовий період. Для доїзду до Сімферополя передбачено пересадку у Львові на поїзд Львів-Сімферополь. На літній період збережено графік руху поїзда«Чернівці-Івано-Франківськ-Сімферополь». А до Москви, замість скасованого, можна буде дістатися потягом «Софія-Москва».
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 14 травня 2012, 13:48

"Покращення вже сьогодні"
На дільниці Чернівці - Тернопіль взагалі 1 потяг далекого сполучення, котрий зупиняється тільки в райцентрах.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Поперед.Далі

Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

cron