Залізниця на Буковині

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 14 травня 2012, 14:28

Із Чернівців передумали скасовувати потяги на Ковель та Окницю. А Москва таки тю-тю...
http://bukinfo.com.ua/show/news?lid=25012

Зображення

ШО СИ ДІЄ? /


Потяги “Чернівці- Львів” та “Чернівці — Ковель” не скасовуватимуть, як раніше повідомляли. Однак, відмінять потяг “Чернівці — Москва” та приміський “Чернівці — Окниця”. Про це molbuk.ua повідомили у прес-службі Львівської залізниці.

- Потяг “Чернівці- Москва” дійсно скасують із 27 травня, - розповіла прес-секретар Львівської залізниці Лілія Криницька, - він курсуватиме тільки по 26 травня включно. Скасування пов'язане із нерентабельністю. Він був заповнений лише частково. Був, так би мовити, “сезонним”, оскільки заповнювався в окремі дні та окремі періоди. В “Укрзалізниці” прийняли рішення, що його подальше курсування буде недоцільним. Значно простіше їхати потягом “Софія — Москва”, або ж добиратися до Києва, а звідти із Москвою сполучення набагато краще.

Така ж ситуація із потягом “Чернівці-Окниця”. Там було два вагони, на котрі пасажири квитки не купували. Його відмінили у зв'язку зі збитковістю. Всі решта приміських потягів курсуватимуть без змін.

Із 16 червня по 1 жовтня курсуватиме сезонний потяг №296 “Чернівці — Івано-Франківськ-Сімферополь”.


Як повідомляв "Молодий буковинець" з посиланням на сайті briz.if.ua, із 26 травня львівська залізниця ніби-то скасовує щоденні поїзди «Чернівці-Івано-Франківськ- Москва», «Чернівці- Львів», «Чернівці- Окниця» та «Чернівці- Ковель», який курсував чотири дні на тиждень. Повідомлялося, що відмінено також курсування трьох безпересадкових вагонів «Чернівці-Сімферополь», які призначали на осінньо-зимовий період. Для доїзду до Сімферополя передбачено пересадку у Львові на поїзд Львів-Сімферополь. На літній період збережено графік руху поїзда «Чернівці-Івано-Франківськ-Сімферополь». А до Москви, замість скасованого, можна буде дістатися потягом «Софія-Москва».
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Yuri_R » 15 травня 2012, 10:28

Повеселило 8) 11 травня навіть не заглядав на вокзал в Чернівцях - зразу поїхав на автостанцію. Маршруткою поїхав до Кам*янця. Поєднав приємне з корисним - у старому місті облазив недосліджені раніше закутки, повечеряв у кафе... і поїхав до Києва нічним потягом " Київ-Кам'янець-Подільський " - було якраз непарне число. Черговий по вокзалу, видаючи речі з камери схову, зауважив, що поїзд №623/624 скоро теж закінчиться, буде ходити нічний "сидячий" :shock: Відходитиме з Кам*янця десь о першій ночі.
І туристам, блін, зручно, і кам*янчанам :o
Я 5 годин ходив по кам*янецьких вуличках і кручах, тому перспективу посидіти вночі на вокзалі, чекаючи потяг, в якому знову доведеться сидіти, сприйняв як невдалий жарт.
"... не ми приймаємо рішення, а виконувати доводиться" - місцеві залізничники, схоже, теж не в захваті...
Yuri_R
 
Повідомлень: 15
З нами з: 04 травня 2012, 15:02

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tera » 16 травня 2012, 15:32

Цікаво- №351/352 Одеса – Чернівці,відмінили,а появився
135 Чернівці – Одеса
Чернівці – Івано-Франківськ(зимовий)
"ЧОРНОМОР", через день. :shock:
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Yuri_R » 17 травня 2012, 09:20

Я 352-м (якщо мій склероз мені не зраджує) у квітні їхав із Чернівців до Жмеринки. Вагони Амендорф після КВР - вставили склопакети, накладки із склопластику- состав, напевне, одеського формування
Знову-таки через Львів, Хмельницький - довго і нудно. У Жмеринці вийшов десь коло третьої ночі :o
На жаль, крім потяга "Чернівці-Одеса" більше варіянтів не було, як немає їх і тепер...
Yuri_R
 
Повідомлень: 15
З нами з: 04 травня 2012, 15:02

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 31 травня 2012, 10:58

Потяг Чернівці-Львів скасували
http://vidido.ua/index.php/pogliad/article/potjag_chernivci-l_viv_skasuvali/

Зображення

Рейковий автобус планували запустити на випробувальний термін з 28 травня

Рейковий автобус Чернівці–Львів, який мав курсувати від 28 травня зі станції "Чернівці", скасували. Його планували запустити на місяць із введенням в дію нового графіка руху поїздів 27 травня.

Випробувальний термін рейкового автобуса мав тривати із 28 травня до 27 червня. Планувалося, що він відправлятиметься із Чернівців о 6.58 і прибуватиме до Львова о 11.00.

Як повідомили у довідковому бюро залізничного вокзалу станції "Чернівці", напередодні 27 травня надійшла телеграма про скасування цього потяга.

Потяг № 609/610 Чернівці – Окниця, який планували скасувати із 28 травня травня, продовжує курсувати враховуючи численні звернення пасажирів.
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 31 травня 2012, 11:01

Чому в Новодністровську розбирають залізницю?
http://www.youtube.com/watch?v=GSx1_Fh-ZNc
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Юрій » 31 травня 2012, 16:02

Рейковий автобус Чернівці–Львів, який мав курсувати від 28 травня зі станції "Чернівці", скасували. Його планували запустити на місяць із введенням в дію нового графіка руху поїздів 27 травня.

А яка причина скасування потяга, який так і не почав ходити :(
Юрій
 
Повідомлень: 3
З нами з: 30 травня 2012, 16:22

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tera » 01 червня 2012, 09:57

http://vidido.ua/index.php/pogliad/article/poizdi_z_chernivciv_do_moskvi_l_vova_oknici_ta_kovelja_skasuvali/
За інформацією прес-служби Львівської залізниці, "ковельський" напрям є збитковим, крім того, вагони цього потягу невдовзі планують списувати через технічний стан. Пропонували чернівчанам і аналог потягу на Львів - рейковий автобус, проте буковинці виступили проти цього.

Ось відповідь. :)
Хотів би побачити тих буковинців,що проти. 8)
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Yuri_R » 01 червня 2012, 18:56

Містика якась, дежа вю: ".. по просьбам трудящіхся" відмінили і рейковий. І петиція є з купою підписів?
А що далі? Запрягайте, хлопці, коней? Потяги відмінили, колію теж не хотять будувати...
То нічо, що Львів - найближчий великий залізничний вузол (до якого Буковину прив*язали силоміць) а заодно найближчий нормальний аеропорт для подальшого авіаперельоту?
Yuri_R
 
Повідомлень: 15
З нами з: 04 травня 2012, 15:02

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tera » 02 червня 2012, 10:37

Взагалі певна логіка є. 8)
Невідомо,чи ЛЗ хотіла пустити рейковий замість тих двох потягів,які мали ліквідувати (на Львів та Ковель).
Можливо таким чином відновивши їх по"проханням" ліквідували конкурента.
Хоча рейковий за чотири години до Львова,це майже фантастика -автобус 8 годин та 100 грн. :?
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tera » 02 червня 2012, 21:12

http://uz.gov.ua/passengers/timetables/?ntrain=38761&by_id=1
http://uz.gov.ua/passengers/timetables/?ntrain=38760&by_id=1
Чур мене,чур.... :? На сайті УЗ він є :shock: А ми так про місцевих адмінів неповажно відгукуємось,а тут....
Подивився і розклад до Чернівців,таки швидше ніж автобусом всіма потягами. :)
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 14 серпня 2012, 11:26

Буковинська «Свобода» заявляє, що небажання влади будувати залізницю в обхід території Молдови є здачею національних інтересів
http://www.bukinfo.com.ua/show/news?lid=27264


Зображення

Чернівецька обласна організація Всеукраїнського об’єднання «Свобода» стурбована відмовою влади від будівництва обхідної ділянки залізниці поза територією Молдови між станціями Мамалига та Ларга, - на цьому наголосив депутат Чернівецької обласної ради від ВО «Свобода» Степан Спіжавка.

Як повідомив депутат, фракцією ВО «Свобода» в Чернівецькій обласній раді був направлений депутатський запит щодо виконання вимог Закону №3022-III, що передбачає побудову ділянки залізниці поза територією Молдови. До запиту були додані матеріали з аргументами на користь будівництва. Проте керівництво області не стало доводити центральній владі аргументи на користь будівництва, а навпаки, відмовляючись від вимог Закону, випередили центральну владу в прийнятті рішення. Ці дії місцевої влади можна розцінювати як небажання розбудови інфраструктури області.

Свободівці вкотре наголошують на необхідності виконання вимог Закону та вважають, що пропозиції влади щодо пропуску територією Молдови одного потяга не є вирішенням загальнодержавної проблеми.

«Підняте питання побудови залізниці не є черговим передвиборчим піаром, а застереженням владі при черговій спробі здачі національних інтересів. У Молдові відновлюють повноцінну роботу Слобідсько-Рибницький та Кучургансько-Тираспільський залізничні переходи, що дасть змогу Молдові ширше використовувати свій транзитний потенціал з концентрацією вантажопотоку на цих напрямках. За таких умов неминучий відтік вантажопотоку з інших напрямків, зокрема буковинського», - зазначається у повторному депутатському запиті Степана Спіжавки.

Депутат переконаний, що нинішня влада не враховує цей факт та не бажає розбудовувати транзитний напрямок до Румунії та Балканських країн переважно територією Буковини. «Викликає подив, що державне питання зводиться до пропуску тільки одного потяга територією Молдови, не маючи законодавчої бази умов пропуску. Відмова від наміру будівництва обхідної залізниці нав’язана Києвом з прямою вказівкою обласній державній адміністрації. При цьому відкидаються раніше напрацьовані матеріали буковинськими науковцями, спеціалістами та органами виконавчої влади протягом попередніх років. До останнього часу голови Чернівецької облдержадміністрації від різних політичних сил вимагали побудови обхідної залізниці», - наголошує Степан Спіжавка.

За його словами, значна частина колії по території Молдови знаходиться в сумнівному технічному стані, що не дозволить реалізувати високі швидкості руху. Цілком ймовірно, що молдовська сторона вимагатиме від України ремонту колії, по якій курсуватиме єдиний український потяг. Оскільки протяжність колії по території Молдови, яка підлягає ремонту майже дорівнює протяжності колії, яка може бути зведена на території Буковини,Чернівецька обласна організація ВО «Свобода» заявляє про непрофесійний підхід крайової влади у розв’язанні загальнодержавного питання, що може призвести до значних фінансових витрат, посилення геополітичного впливу сусідньої держави.

В обґрунтуванні до депутатського запиту Степана Спіжавки йдеться: «На залізниці, що проходить Чернівецькою областю в напрямку Молдови знижений вантажо- та пасажиропотік, внаслідок чого закриті станції Бояни, Ванчиківці, Іванівці, персонал позбавлений роботи. На діючих об’єктах скорочений робочий тиждень, масштабні роботи по утриманню залізничної інфраструктури протягом останніх років не ведуться, ділянка залізниці приходить в занепад. І це при високому рівні безробіття в регіоні. Все це є результатом нехтування проблем області та періодичними відмовами від намірів будівництва залізниці. Сама ж влада відмовляючись від побудови обхідної залізниці, визнає поразку в таких реформуваннях.

Перенесення значного об’єму вантажоперевезень із залізничного на автомобільний транспорт - великовагові автомобілі нищить автодороги. На шляхах з’явилась «колійність», внаслідок чого авто кидає по дорозі, збільшуючи ймовірність ДТП. Водії маршрутних транспортних засобів працюють без контролю робочого часу, як наслідок – має місце збільшення кількості резонансних аварій протягом останнього року. Міст на виїзді з Чернівецької області за Хотином в аварійному стані, проїзна частина нерівна та з малою шириною. Також наявні проблеми є автошляхом на Новодністровському напрямку, що зумовлено складним профілем в сусідній Вінницькій області.

Влада, не розв’язавши проблеми із автосполученням, запускає залізничне сполучення територією Молдови, а будівництво ділянки Мамалига – Ларга, визнає недоцільною.

Нав’язана ідея з транзитним пропуском територією Молдови не є виправданою через необхідність зміни законодавства Молдови та посиленням контролю з перетину кордону у разі входження Молдови до ЄС.

Варто зазначити, що в сусідній Румунії розігрується істерія з приєднання Північної Буковини. У цій країні вже розпродано третину мільйона примірників роману «Кров на Дністрі», де описується варіант можливого збройного протистояння між Україною та Румунією. У відповідних органів не викликає занепокоєння те, що один з напрямків можливого удару пролягає через новозбудований міст у місті Липкань (Молдова). Нагадаємо, що українська влада має намір пропускати цим пунктом один з наших потягів.

Виходячи із зазначеного, Чернівецька обласна організація ВО «Свобода» вчергове вимагає від крайової влади лобіювання побудови обхідної залізниці територією Буковини між станціями Мамалига–Ларга. В разі відмови, факт буде розцінено як чергову здачу національних інтересів, за що діюча влада повинна нести відповідальність».
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Yuri_R » 23 жовтня 2012, 13:06

Повне "дежа вю": обладміністрація Буковини знову намагається пропхати 1 (один) потяг через територію Молдови без прикордонно-митних "цимбалів"... А решта ??? Решта потягів, як і зараз, піде лісом (їхатиме через Львів)
http://molbuk.ua/chernovtsy_news/50582-kolya-v-obhd-moldovi-koshtuvatime-mlyard-griven.html
...В області точно цього мільярда немає, навряд чи є в Україні, - сказав голова облради. - Зараз обласна влада займається тим, щоб поновити рух потягу Київ-Чернівці через територію Молдови транзитом, щоб скоротити до мінімуму прикордонні та митні процедури. Молдовська сторона з цим погодилася. На жаль, не погоджується Тернопільська обалсть. Серед їхніх аргуметів той, що Тернопільщина не буде мати зручного сполученні зі столицею.
Цей потяг - і так куций, виявляється, вкрай необхідний сусідній області. Феєрична маячня.
Хоча тема сполучення у Прикарпатті піднята не один раз:
http://railway.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=2205
http://railway.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=2256
Як у байці: "...а Васька слушаєт, да єст" - ігнор з боку Мінтрансу абсолютний.

PS Залишається тільки зареєструвати фонд і оголосити позику- і на зібрані гроші побудувати колію в обхід Молдови. Здається, саме таким чином колись була побудована колія від Кам*янця-Подільського до Гречан...
Он, росіянам теж набридло чекати: http://www.aex.ru/news/2012/9/26/98604/
Вирішили збирати гроші на запуск у виробництво літака, фінансування якого чиновники роками старанно душили
Yuri_R
 
Повідомлень: 15
З нами з: 04 травня 2012, 15:02

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 26 жовтня 2012, 21:30

Щодо Тернопільщини - виглядає так наче "нехай вам буде й гірше але нам так добре". От якби хтось із тернопільських можновладців прочитав цей допис і запропонував "на верх" ось таке:
1 - нехай буковинці пускають свій потяг через Молдову;
2 - а інший потяг нехай ходить за тим же графіком що й раніше на Чернівці, тільки після Заліщик йде на Коломию-Ворохту-Рахів.
Вважаю, що будуть всі задоволені, а особливо Городенка, Гвіздець, Делятин, Яремче, Ворохта, Ясиня і Рахів.
Ці прикарпатські та карпатські міста і селища отримають пряме сполучення на Київ, а південна Тернопільщина не втратить те єдине що має (інакше, від Тернополя на південь не буде ЖОДНОГО потяга далекого сполучення).
Це також компенсує головну перевагу колишнього потяга 575/676 - сполучення Тернопіль-Коломия.
Також може витіснити мою попередню пропозицію:
http://railway.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=2140

А може хтось зможе до пана Гайничеру донести цю ідею, а той нехай передасть її тернопільським колегам.
Тут і Ів-Франківська облрада буде "за", бо спробуйте за понад 200грн висидіти 14 годин в автобусі (про деталі краще промовчати).

п.м. єдина біда - відсутній вільний рухомий склад - близько 20 вагонів (2 пари потягів), а також повинна бути київська приписка, бо ні в Рахові, ні у Ворохті, ні в Коломиї немає пасажирського депо.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 26 жовтня 2012, 23:21

Колія в обхід Молдови коштуватиме мільярд гривень
http://molbuk.ua/chernovtsy_news/50582-kolya-v-obhd-moldovi-koshtuvatime-mlyard-griven.html
http://bukinfo.com.ua/show/news?lid=29208

Зображення

Будівництво колії в Київському напрямку в обхід Модови коштувала б приблизно 1 мільярд гривень. Про це сьогодні на прес-конференції повідомив голова Чернівецької обласноїх ради Михайло Гайничеру, коментуючи один із депутатських запитів, що вносилися до порядку денного сесії.

- В області точно цього мільярда немає, навряд чи є в Україні, - сказав голова облради. - Зараз обласна влада займається тим, щоб поновити рух потягу Київ-Чернівці через територію Молдови транзитом, щоб скоротити до мінімуму прикордонні та митні процедури. Молдовська сторона з цим погодилася. На жаль, не погоджується Тернопільська обалсть. Серед їхніх аргуметів той, що Тернопільщина не буде мати зручного сполученні зі столицею.

Коли я працював ще в облдержадміністрації, вивчав це питання. Згідно з розкладом, 23 міжнародних потяги зв’язують Тернопіль з Києвом. Тобто ту якась чисто бюрократична гра.

Михайло Гайничеру переконаний, що відновити сполученні з Києвом через територію іншої держави можна і такі приклади є. Так потяги до Калініграда, який є регіоном Росії, йдуть транзитом через територію Литви і це питання вирішено з точки зору європейського законодавства. А нас з Молдовою пов’язують залазничні угоди, які діють ще з часів СРСР.

Крім того, потяг через Молдову дасть можливість перевозити більше пасажирів. Адже через технічні проблеми у тернопільскому напрямку може йти потяг лише з 12 вагонів, а через Молдову — 18 вагонів.
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Поперед.Далі

Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron