Сторінка 1 з 1

Навіщо возимо повітря рейси № 6124 "Шкло-Львів" та № 5433 "Л

ПовідомленняДодано: 26 березня 2010, 15:58
vitaliy_lviv
Доброго дня.
Постійно чую/читаю нарікання Львівської залізниці на збитковість приміських пасажирських перевезень.
І справа не лише в небажанні пасажирів оплачувати повну вартість проїзду чи в невмінні менеджменту ЛЗ стягувати плату за проїзд, а й у відсутності елементарної логіки при складанні розкладу руху поїздів.
Адже подекуди возимо повітря, панове, причому зовсім не на близькі відстані.
Яскравий приклад електропоїзд № 6121-2124 "Львів-Шкло".
Відправляючись в 20,30 зі Львова (№ 6121) і прибуваючи в шкло в 22.04 він перевозить певну кількість пасажирів (заселеність візуально не більше ніж 25%) і його доцільність я не ставлю під сумнів.
А те що діється згодом - це абсурд.
в 22.19 за № 6124 він вирушає у Львів, везучи по ст. Зимна Вода (візуально переглядаючи його щодня з вікна будинку де я живу) по 1-2 пасажири на вагон. Заселеність - менше 1%. (крім цього він не зупиняється на добрій половині зупинок по шляху слідування). І це ще нічого. В 04.31 ранку він абсолютно порожній відправляється за № 5433 розкладом "Львів-Шкло" (навіть не з прим вокзалу а з депо, роблячи нульовій пробіг до станції Шкло - заселеність відповідно 0%), де вже зранку в 5.51 рухається до Львова за № 6106 - заселеність 100%.
Питання. шановні колеги, Навіщо взагалі виконуються рейси № 6124 "Шкло-Львів" та № 5433 "Львів-Шкло" (загальний орієнтовний час у дорозі складає 2 год. зо хв. на добу, або 915 годин/рік, що становить експлуатаційних затрат (_______ порахуйте самі, панове, грн).
Чи не простіше щоб з моменту прибуття на ст. Шкло в 22.04 електропоїзд (і вся поїздна пригада) переночували по ст. Шкло та в 5.51 вирушили у Львів?
Адже практика ночівлі поїзних пригад на кінцевих зупинках є загальновживаною на залізниці.
Якщо немає можливості здійснювати ночівлю у Шкло, то рейси № 6121 та 6104 можна обмежити ст. Янтарна, де така можливість є 100%, адже на відтинку "Янтарна-Шкло" поїз дуже мало заселений. Крім цього створення таких можливостей для ночівлі в Шкло обійдеться (одноразово)значно дешевше ніж сума збитків від рейсів за № 6124 та 5433 за рік , два, три іт.д.
Сподіваюсь на відповідь відповідних структур залізниці.
З повагою В.І Сеничак.
Пустомитівський р-н.,
с. Зимна Вода, вул. Коцюбинського, 2

P.S. Шановний адміне, змушений перенести цю тему на іншу гілку форуму, так як протягом цілого тижня не бачу жодної реакції з боку представників залізниці на неї в гілці "Розклад руху".

Re: Навіщо возимо повітря рейси № 6124 "Шкло-Львів" та № 543

ПовідомленняДодано: 27 березня 2010, 06:33
mongol
як нам пояснили, на вiдповiдi службам вiдводиться мiсяць часу... от i ми чекаємо... а відповідей приходить чим дальше тим меньше, хоча за наказом начальника дороги, в кожній службі є виконавець, за яким закріплений обов'язок не замовчувати проблеми, що піднімаються на цьому форумі

Re: Навіщо возимо повітря рейси № 6124 "Шкло-Львів" та № 543

ПовідомленняДодано: 29 березня 2010, 12:06
vitaliy_lviv
Дякую Адміну за те, що звернув увагу !!!
А стосовно БЕЗвідповідальних виконавців - на них можна вплинути і іншим чином.

Re: Навіщо возимо повітря рейси № 6124 "Шкло-Львів" та № 543

ПовідомленняДодано: 18 травня 2010, 08:18
vitaliy_lviv
На жаль, не отримавши протягом майже двох місяців відповіді від Вас, змушений перенести дані питання на форум Укрзалізниці.
Може вказівка з Києва заставить когось згадати про виконання своїх посадових обовязків.

Re: Навіщо возимо повітря рейси № 6124 "Шкло-Львів" та № 543

ПовідомленняДодано: 15 січня 2012, 11:38
tera
Звернув увагу на розклад приміських потягів.Почали вноситись зміни. :)
Але деякі зміни таємні. :(
Сталося те,чого хотів vitaliy_lviv .
Потягу № 6124 нема ввечері.відповідно і №5433 Л. Вранці № 6106 зі Шкла на Львів.
Цікаво як давно відбулись зміни? Бо я планував з Новояворівська ним добиратись,якщо запізнився би на останню маршрутку.
П.С.
Доцільність електропоїзду № 6124 "Шкло-Львів"

Була ще одна тема. 8)