Сторінка 1 з 1

Робота локомотивних бригад

ПовідомленняДодано: 24 червня 2010, 21:28
Praktik
1) Яка інструкція(наказ) забороняє користування мобільним зв`язком локомотивній бригаді на шляху прямування поїзда для усунення нестандарної ситуації. Якщо такі є?????????!!, будь-ласка №, дата, ким затверджені(підписані)?
2) Які зараз існують заборони на користування мобільним зв`язком?

Re: Робота локомотивних бригад

ПовідомленняДодано: 25 червня 2010, 14:11
LOKOMOTIVE
Шановний ПРАКТІК з якого ви депо?

(такого документу який б забороняв розмовляти мобільним телефоном на шляху слідування потяга локомотивним бригадам НЕМАЄ)

Re: Робота локомотивних бригад

ПовідомленняДодано: 25 червня 2010, 22:53
Praktik
А керівництво локомотивної служби знайшло!!!! Де?!!!
Яке право має керівництво депо ставити в графік позначку "чергова бригада" і вимагати у вихідний день сидіти вдома без права відмови визову на роботу, якщо за саме чергування не оплачується?
При відмові, або неможливості негайно вийти на роботу оголошувати догану?
Також не оплачується у подвійному розмірі самі виклики у вихідні(згідно графіку).

Re: Робота локомотивних бригад

ПовідомленняДодано: 29 липня 2010, 13:25
LOKOMOTIVE
Добре я повідомлю першого заступника служби Т про ваше зауваження

Re: Робота локомотивних бригад

ПовідомленняДодано: 06 серпня 2010, 19:42
Praktik
Ще мене цікавить таке питання. Чому при не виконанні локомотивним депо плану з рекуперації з об`єктивних причин(зменшення об`ємів перевезень, неможливість застосувань рекупераціїї через проведення вікон, наявності обмежень та ін.) локомотивним бригадам не виплачують винагороду по рекупераціїї за місяць при тому, що немає перевитрат у тязі. Недовиконання складає 4%, а винагороду не платять взагалі. :?:
Якщо це економія коштів то це не розумний крок тому, що наступний місяць ніхто викладуватись не буде-обточка дорого коштує машиністу - рекуперація впаде ще більше - чи цього не розуміє керівництво локомотивної служби?????? Крім того, при виконанні плану, його постійно збільшують на наступний місяць або квартал, без врахування того що вантажопотік постійно змінюється- чому не прив'язати коефіціент рекуперації до вантажопотоку- а то таке враження що план беруть зі стелі.
Без наявності поїзда неможливо рекуперувати- тільки в кабінеті на бумазі!!!

Re: Робота локомотивних бригад

ПовідомленняДодано: 01 вересня 2010, 23:58
Praktik
Я бачу що після звертання до ТЗ відповідей більше не знаходиться!!???!!!! Прикро! :wink:
Це означає що наше спілкування за рамки інету не вийде- можливо би щоб саме керівництво служби Т трохи читало інакше тупік!

Re: Робота локомотивних бригад

ПовідомленняДодано: 02 вересня 2010, 07:24
mongol
абсолютна правда. не читають. дуже зайняті люди. ймовірніше, що просто забули про накази "про відповідальних за...".

прикро боротися з вітряками

Re: Робота локомотивних бригад

ПовідомленняДодано: 02 жовтня 2010, 22:10
Praktik
Питання про так звану економію:
1)на ст.Баркасово ДН-5 на 1-ій колії 1722км(горловина) є глухий перетин із західною колією яка не використовується вже років 12(скільки я памятаю)швидкість по перетину 30км/г , по станції 80/70 по перегону 100/80. І це на основному пасажирському на вантажному ходу Львів-Чоп. За цей час це г/п вже навіть не золоте, а набагато дорожче. Може вже його треба демонтувати?????
2) По парній колії ділянки Есень-Мукачево є вплетена західна колія, але так що ворог так би нам не зробив як ми собі: на всіх перегонах західна колія вплетена злівого боку а всі західні парки на станціях(крім Мукачево) розташовані з правого. Тому при вїзді та виїзді з цих станцій знаходяться глухі перетини, перед якими треба гальмувати а після яких знову розганятись, а за самим г/п постйний нагляд, ремонт.Скільки ми всі на цьому втрачаємо. Не розумію чому при капітальному ремонті колії(зміна на з/б шпали) не знайшлось ні одної розумної людини від служб П та Д яка це б зрозуміла,- чи всі у нас заочники! Не розумію!!!!

Re: Робота локомотивних бригад

ПовідомленняДодано: 03 жовтня 2010, 17:02
Александр Московой
Нда уж. Вы не первый человек, кто на эти глухие пересечения жалуется. Но я например тоже не могу понять, на кой оставили перевалочную базу в Мукачево, когда за Батевом уже европейские вагоны не гоняют никуда. И контактная сеть тоже осталась над евроколеей!
Полностью согласен с Практиком по этому поводу. Хотя нас уже заставляют радоваться, что от Львова до Чопа уже заезжаем за 5,5 часов, раньше и по 7 ездили. (Что есть правда, поскольку помню в детстве от Львова до Ужгорода уходило пол дня и скорость по Закарпатью была просто унизительной)

Re: Робота локомотивних бригад

ПовідомленняДодано: 14 жовтня 2010, 16:51
Praktik
Ще одна доволі неприємна тема: Примусова підписка на залізничні видання.
У нас лок.бригади підписали на "Магістраль" та "Львіський залізничник" - обидві в одні руки. Так штучно піднімають тираж. Я так розумію, якщо видання дійсно цікаве воно і без "такої" підримки буде знаходити свого читача, а інші.... . Конкуренція тут тільки на користь. Взагалі якщо ці видання ще можна знайти щось цікаве то є тоді таке видання як "Локомотив-інформ". В ньому за весь рік (а це всього 6 примірників) можливо 2-3 статті які потрібні локомотивникам рівня депо і це за кошти рівня бізнес журналів з великою кількістю інформації яка формується миттєво і яку необхідно постійно відслідковувати та оброблювати. Ті хто його виготовляє мають дуже непоганий прибуток. Гадаю якщо б це було не так, НЗ-2 не керував би ходом підписки на селекторах...
Коли в радянські роки виходив ЭТТ там було що почитати і навіть через декілька років. А в цьому...
P.S. Гадаю всі це знають і розуміють, але нема кому жалітись!

Re: Робота локомотивних бригад

ПовідомленняДодано: 18 травня 2011, 15:06
Praktik
Зараз в депо почали платити за проходження медкомісії, виконання лок.бригадами весняного комісійного, тех.навчання, тільки питання по якому тарифу має відбуватись оплата, скільки годин та згідно якого наказу?

Re: Робота локомотивних бригад

ПовідомленняДодано: 23 грудня 2013, 15:24
Praktik
Давно ми тут не дискутувале, але в мене є питання? Чи існує заборона про відпуск гальм вантажного поїзда при їзді по ухилу чи рівнині другим положенням крана машиніста? Можливо хтось підкаже?