Сторінка 1 з 1

Керівництво ЛВЧД-1

ПовідомленняДодано: 01 грудня 2010, 13:48
Вільний спостерігач
Цю тему напевно прикриють за 1-2 дні, але...

Керівництво ЛВЧД-1 хабарники, звільняють чесних людей і ставлять своїх "синочків" на керівні посади...
Ви тільки подивіться на близьких (і не тільки) родичів, керівництва - як не начальник поїзда то майстер, бухгалтер! А хто тримає наше керівництво - УПРАВЛІННЯ! В кожного з них там є сват, брат, кум...
От вам і маємо "професіоналів". Вже не один нормальний майстер з роботи пішов через те що немає з ким робити! Ніхто не розуміє ситуації що твориться у вагонах - всі тільки плещуть язиком і роблять розумний вигляд!

Якщо цю тему теж заблокують, то знатимемо, що на цьому сайті теж нехочуть чути правди....

Re: Керівництво ЛВЧД-1

ПовідомленняДодано: 01 грудня 2010, 14:31
open
:idea:
то є правда. скоро в нашому депо дійсно незалишиться людей котрі дійсно працюють. і від їхньої виконаної роботи
відправляються в рейс вагони, ну хоть з якимось та ремонтом, чи обладнанням.
а керівництво- воно що? далеке від того , що потрібно для приготування вагона до рейсу.
в кожного цеху назбиралося вже купа таких проблем, що пов"зані з роботою працівників та обладнання , таке враження , що 21012 рік вже зараз , то я мав на увазі той армагедон. виходимо з того положення хто як може. хто з дому ізолюючу стрічку принесе, хто купить за свої гроші віника. хто шурупи бере на роботу щоб прикрутити те о відвалюється, і так дальше. а керівництво займається паперовими справами. там має бути всьо чотко , звісно воно так і є в їхніх звітах. а ми шо? ми нічо! ми на державній роботі, і чи мусимо то все терпіти????

Re: Керівництво ЛВЧД-1

ПовідомленняДодано: 01 грудня 2010, 14:41
Вільний спостерігач
Правильне висловлення попереднього співрозмовника. До якої пори буде продовжуватись ця безкарна політика керівництва ЛВЧД-1 Львівської залізниці??Люди-хочуть працювати-та неможуть. і не треба війни, чи голодомору ви як ті керівники КПСС, продовжуєте наслідувати сатанистський режим СТАЛІНА. :wizard:

Re: Керівництво ЛВЧД-1

ПовідомленняДодано: 01 грудня 2010, 14:49
open
і в запилиних кабінетах за шторкою тримають бюсти вождя революції)) до кращих часів))

Re: Керівництво ЛВЧД-1

ПовідомленняДодано: 01 грудня 2010, 16:20
LOKOMOTIVE
Народ я з Вами повінстю згідний! Вони вже просто геморой собі на своїх кріслах насиділи. А на місце майстрів ЛНП приходять "зелені" і не знають самої елементарщини! Якщо керівництво вже своїх синків ставлять на керівні посади то хай хоч влаштують їм курс молодого бійця! А пан Волівендер та ще пару керівників депо в тому числі локомотивних вже просто зажирілися !!!! До того ж ті самі керівники наприклад Волівендер ЛВЧД-1 Крупа ТЧ-4 і ще пару керівників локомотивних депо ТЧ залізниці САМІ не знають технологічного процесу у себе на підприємстві! Вони в 8 ранку зайшли в кабінет і в 17 00 вийшли з кабінету .
В нас по кожному депо є старожили люди які пропрацювали в депо більше 20 років і не винисли звідти ні копійки ( майстри начальники цехів і т.д.) ТОЛКОВІ які б могли займати посаду начальника депо або хочаб заступника начальника депо! Тоді б можна було щось говорити вони б тоді навели порядок, тому що вони своєю сракою (перепрошую за вислів ) почули всю роботу починаючи від првідн6ика, машиніста локомотива до майстра начальника цеху !!!!!!!!

Re: Керівництво ЛВЧД-1

ПовідомленняДодано: 02 грудня 2010, 13:06
open
Було б добре коли в четвер проходить нарада, то просто кликали всіх майстрів цехів, та питали їх просто по людськи, що їм потрібно для виконання роботи їхніми підлеглими. Може кому ліхтарів виписати, кому шланги для заправки водою вагонів, кому віника для прибирання вагона. А вугілля яке привезли для опалення. Просто щоб хтось один з керівників потопив хоча б одну ніч, в такий мороз тим вугіллям, хоча вугіллям то і не назовеш-болотом. та шлак поносив би хто знає куди. ящики три на весь парк. а попробуй висипи не там де потрібно, результат всім відомий.
Атак вони просто позбираються , щоб в черговий раз когось" взути". догана. премія .розрахунок. то сама любима робота нашого керівництва. А вникнути в сам процес формування поїзда в рейс нікому нецікавий. :!: