Скарга на потяг 255-256 Львів - Сімферопіль

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Скарга на потяг 255-256 Львів - Сімферопіль

Повідомлення zik » 24 серпня 2011, 19:23

Доброго дня! Та, перш за все, зі святом 20 річниці Незалежності! Дуже прикро, що своїм листом додам "ложку дьогтю" до цього свята!
Вчора 23.08. 2011р. повернулись до Львова потягом 256 Сімферопіль - Львів. Відразу зауважу, що час в дорозі складав більше 25 годин.
Хочу виразити своє безмежне незадоволення....та що там говорити, не можу навіть передати словами яку "муку" перенесли всі пасажири цього потяга. Скільки користуюсь послугами залізниці, але на такому жахливому потязі ще ніколи в житті не їздила. А далі по пунктах:
1. Чомусь саме потяг на Львів у Сімферополі був поданий на перон за 10 хв. до відправлення. Тому можете собі уявити, який ажіотаж творився біля вагонів, коли люди, з малими дітьми, пляжними парасольками та величезними чемоданами поспіхом "влізали" у цей потяг. Досі так і не знаю, чи всі встигли "погрузитись", тому що, незважаючи на запізніле подання на перон, зі Сімферополя потяг відправився вчасно.
2. Коли потрапили у вагон, зазначу, що вагон у нас був купейний (ціна квитка близько 202 грн.), то просто хотілось "вовком завити": вагон старезний, брудний, від "стоячого диму" пилюки та спеки всередині купе можна було знепритомніти. Навіть не хочу уявляти, який тоді плацкартний.
3. Окремим пунктом хочу звернути увагу на стан туалетів у вагоні. Єдиний плюс - наявність туалетного паперу.
4. Оскільки вікна у вагоні були деревяними, то жодне з них не відкривалось. Натомість, кондиціонер протягом вечора та ночі 22.08 - практично не включали, а 23.08, коли їхали вдень і спека стояла просто неймовірна, на повну потужність його включили лише після конкретної скарги і зауваження до провідника (люди вже просто почали "звіріти" :evil: ).
5. Незважаючи на те, що час в дорозі складає більше 25 годин, у потязі відсутній вагон-ресторан. У провідника теж нічого не продавалось. Ой, продавались лише чай та кава. Зауважу, що чай без лимона, та без окремо-розфасованих пакетиків цукру (цукор провідник не питаючи, не знаю в якій кількості додавав сам) коштував 3 грн. Тому люди (більшість, з яких їхали з малими дітьми) мусили бігати по станціях, зупинка, на яких складала більше 25 хв., щоб купити водичку та продукти.
Можливо щось і забула - але це основне, що запам"яталось під час поїздки "комфортабельним" 256 потягом! :|

І в кінці, хочу звернутись до керівництва Львівської залізниці: Шановні посадовці! Ніколи вам не побажаю провести 25 годин у потязі такого рівня. Надіюсь, скаргу приймете до уваги, та щось таки зміниться на краще!

А на разі раджу всім, хто планує їхати в Крим - їдьте з Києва. Цей "шлях" вже перевірений. Бо в "туди" ми їхали через Київ. Вартість квитків зі Львова на експрес до Києва 94 грн. та з Києва до Сімферополя (купейного) 150 грн. = 244 грн. - всього лиш на 42 грн. перевищує вартість прямого купейного квитка зі Львова. Але в дорозі ви себе будете почувати людиної, а не, вибачайте, бидлом останнім, та доїдете з комфортом!!!! :wink:

А далі для кращої демонстрації сказаного та підтвердження своїх слів наводжу фотографії
Приєднані файли
Фото0037.jpg
Потяг
Фото0030.jpg
Вікно в вагоні
Фото0036.jpg
Унітаз-2
Фото0035.jpg
Унітаз-1
Фото0034.jpg
Умивальник
Фото0033.jpg
Ручка дверей в туалет
Фото0032.jpg
Вішак та вимикач світла у купе
100_2885.JPG
Вікно в купе
100_2886.JPG
Стоп-кран, як бачите не має! Він вирваний!
100_2883.JPG
Вигляд купе
100_2884.JPG
Двері в купе
zik
 
Повідомлень: 2
З нами з: 24 серпня 2011, 18:27

Re: Скарга на потяг 255-256 Львів - Сімферопіль

Повідомлення Trainspottinger » 25 серпня 2011, 12:29

Добрий день!
Прочитавши ваше повідомлення я з чимось згідний,а чимось,ні.Почнем:
-------"Відразу зауважу, що час в дорозі складав більше 25 годин."

Потяг 255-256 Львів - Сімферопіль це додатковий потяг на літній час і слідує він трішки іншим маршрутом чим потяг 85-86 Львів-Сімферопіль який курсує цілий рік та час руху 85-86 потяга 24 години(великої різниці немає,а скорше їхати немає технічної можливості як і вагонів так і локомотивів так і колії)
------- "1. Чомусь саме потяг на Львів у Сімферополі був поданий на перон за 10 хв. до відправлення. Тому можете собі уявити, який ажіотаж творився біля вагонів, коли люди, з малими дітьми, пляжними парасольками та величезними чемоданами поспіхом "влізали" у цей потяг. Досі так і не знаю, чи всі встигли "погрузитись", тому що, незважаючи на запізніле подання на перон, зі Сімферополя потяг відправився вчасно."

Це претензії до Придніпровської залізниці. (Хоча я теж недавно їхав 85-86 потягом з Мелітополя,так потяг зупинився,і через кілька секунд почав осаджувати(підтягувати) поїзд, і от тоді ажіотаж був шаленний всі думали що поїзд уже їде,і кидалися в вагон зметаючи все,що бачать. :D )
-------2. Коли потрапили у вагон, зазначу, що вагон у нас був купейний (ціна квитка близько 202 грн.), то просто хотілось "вовком завити": вагон старезний, брудний, від "стоячого диму" пилюки та спеки всередині купе можна було знепритомніти. Навіть не хочу уявляти, який тоді плацкартний.

Вагон старезний-це правда,але нема чим замінити
Брудний-банальне хамство зі сторони провідника.
Жара в вагоні в основному в плацкартах кондинціонерів немає, в купейних має бути (зновж таки все залежить від провідника)
Плакарт був такий самий.
-------4. Оскільки вікна у вагоні були деревяними, то жодне з них не відкривалось. Натомість, кондиціонер протягом вечора та ночі 22.08 - практично не включали, а 23.08, коли їхали вдень і спека стояла просто неймовірна, на повну потужність його включили лише після конкретної скарги і зауваження до провідника

Несинітниця,яка різниця деревянні,не деревянні мали відкриватися (якщо ручка була).Можливо у вас був аварійний вихід.
-----5. Незважаючи на те, що час в дорозі складає більше 25 годин, у потязі відсутній вагон-ресторан. У провідника теж нічого не продавалось. Ой, продавались лише чай та кава. Зауважу, що чай без лимона, та без окремо-розфасованих пакетиків цукру (цукор провідник не питаючи, не знаю в якій кількості додавав сам) коштував 3 грн. Тому люди (більшість, з яких їхали з малими дітьми) мусили бігати по станціях, зупинка, на яких складала більше 25 хв., щоб купити водичку та продукти.
Можливо щось і забула - але це основне, що запам"яталось під час поїздки "комфортабельним" 256 потягом!

Ну, у 85-86 є вагон ресторан.Оскільки їх не є багато,то цепляють їх тільки в окремі потяги.
І зновж таки хамство зі сторони провідника на рахунок асортименту продуктів. Я незнав що провідники видають чай з лимоном :D
Довгі стоянки-там де змінюють локомотив,значить скоротити стояну техічно важко.( Потрібно затримувати інші потяги) Більше 25 хвилин був тільки Херсон.
Більш "комфортабельним" є 85-86 потяг.

-----А на разі раджу всім, хто планує їхати в Крим - їдьте з Києва. Цей "шлях" вже перевірений. Бо в "туди" ми їхали через Київ. Вартість квитків зі Львова на експрес до Києва 94 грн. та з Києва до Сімферополя (купейного) 150 грн. = 244 грн. - всього лиш на 42 грн. перевищує вартість прямого купейного квитка зі Львова. Але в дорозі ви себе будете почувати людиної, а не, вибачайте, бидлом останнім, та доїдете з комфортом!!!!
Згідний,тому що вагонне депо Київ володіє більшим парком оновлених вагонів чим Львів.

Я простий користувач Інтернету і захоплююсь залізницею. Я теж хотів би побачити офіційну відповідь(цікаво).
Але таких як ви тисячі тисячі і тисячі. Звичайно застарілий рухомий склад болюьча проблема для залізниці. Але як би ще провідники були "людьми" ПРОСТО ЛЮДЬМИ. Як би вони по-нормальному відносилися до своєї роботи.
Як би вони хоч елементарно помили і повитирали вагон,за наявності кондинціонеру ввімкнули його та з розумінням ставились би до пасажира, то поїздки поїздами стали б набагато приємнішими.І ми мали б набагато інше враження від поїздки.І в цій скарзі знову те саме,якби провідник належно виконував свою роботу,то цієї скарги в помині не було б.Звичайно є хороші та доброзичливі провідники,але нажаль ще є багато таких "пофігістів"
Trainspottinger
 
Повідомлень: 14
З нами з: 04 липня 2011, 12:28

Re: Скарга на потяг 255-256 Львів - Сімферопіль

Повідомлення zik » 25 серпня 2011, 16:14

Розумію, що потяг додатковий і тому гірший, але Ви мені вибачте, тоді нехай ставлять і відповідну ціну квитка на потяг такого рівня "кофорту"! :wink: Тоді людина свідомо буде знати на що вона йде: так дійсно старий состав і т.п., тому знижена ціна, і тоді не буде ніяких претензій!

Що стосується якості роботи провідників, про яких Ви сказали, що якби останні нормально виконували свої обов"язки, то частини скарги не було б: а хіба провідники - це не працівники залізниці? - працівники - тому хай виховує їх залізниця, а не просто: все залежить від людини. Я написала враження про потяг загалом, в яке входить і враження про состав, і враження про провідників. І ці дві складових - я б не відокремлювала. В даному випадку між составом потяга і провідниками можна поставити знак "="!!!!
zik
 
Повідомлень: 2
З нами з: 24 серпня 2011, 18:27

Re: Скарга на потяг 255-256 Львів - Сімферопіль

Повідомлення Trainspottinger » 25 серпня 2011, 19:30

Стан вагонів не залежить від того,чи поїзд круглорічний,чи літній.На рахунок ціни: касир сам незнає у якому стані буде ваш вагон. Є чіткі класифікації пасажирських вагонів. Наприклад: купейний,плацкартний,і так далі. Купляючи білет у купе,ви платите за купе,стан якого має бути задовільним.
Я цілком погоджуюсь що провдники це працівники залізниці,але їхнє відношення до роботи грає величезну роль у якості обслуговування пасажирів.Я не заперечую,що в данній ситуації виноваті є як і залізниця, так і провідники.
Наприклад,звичайнісінький магазин із застарілим обладнанням (поличками і так далі...).В один день прцював хамовитий продавець,у якого всі товари та цінники стояли не на своїх місцях.І покупцям він хамив.Звичайно,після такого в цей магазин мало хто ще прийде.Але в другий день працював другий продавець,який все зумів розставити по своїх місцях та доброзичливо відносився до своїх покупців.Звичайно,сюди багато хто ще вернеться.
Настає висновок:де продавець "людяніший" там і порядок та покупка стає приємною.(хоч і на старому обладнанні)
Так і на залізниці. Яке ставлення до вагону у залізничників та яке ставлення до вагону та людей у провідника-така і поїздка у пасажирів.
Вагон звичайно староватий але оновлювати то нема чим.

Ще раз повторюся,що я-простий користувач інтернету і проста людина,якій цікава залізниця.
А офіційну та достовірну відповідь вам дадуть адміністратори.
Trainspottinger
 
Повідомлень: 14
З нами з: 04 липня 2011, 12:28

Re: Скарга на потяг 255-256 Львів - Сімферопіль

Повідомлення mongol » 25 серпня 2011, 22:51

Lviv Railways написав:А офіційну та достовірну відповідь вам дадуть адміністратори.

:shock:
mongol написав:...працюємо в обчислювальному центрі. Ніякого відношення до перевезень не маємо. Моя справа, як адміністратора, слідкувати чи працює форум технічно. Робота зі скаргами - це наша добра воля а не обов'язок.

На даний час від нашої служби без відповідей є 18 запитів в інші служби залізниці. Бо звернення йдуть не тільки на форумі, а й на поштові скриньки. З моменту подачі скарги, служби лишають за собою право відповіді за 4 тижні, але, так буває далеко не кожен раз. viewtopic.php?f=1&t=244&p=10897#p10897

зараз скарг без відповідей поменшало до 8 штук, але отримати відповідь на них навряд чи вийде (так, я песиміст)

єдине що можу додати особисто від себе - в травні цього року ми їздили в сімферополь, та верталися тим самим потягом. ніяких жахів з нами не сталося. 6 купейний був і чистим і кондиціонер працював і провідниці були з пасажирами ввічливими. не знаю чи був ресторан, нас це зовсім не цікавило, але возик з напоями, шоколадками та печівом з'їявлявся регулярно
от що нервувало так це "игрушечки мягкие берем!" "хто ще не купив посуд, кришталь, кому кришталь", "маааарожино, пиво, пирожки"... напевно правильним було б захистити пасажирів від такого насильного сервісу, шо залазив до купе навідь якщо закривали двері перед їх носом
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!


Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей

cron