675/676 останній рейс, чи Львів-Тернопіль-Коломия-Рахів?

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

675/676 останній рейс, чи Львів-Тернопіль-Коломия-Рахів?

Повідомлення Iwan » 29 жовтня 2011, 18:16

За повідомленням Прес-центру Львівської залізниці
http://railway.lviv.ua/info/press-cente ... tober/513/
Для мінімізації збитковості пасажирських перевезень на Львівській залізниці
відбудуться зміни у розкладі руху пасажирських поїздів.
Відмінено збиткові поїзди:
...
№ 675/676 Івано-Франківськ – Шепетівка відправленням з Івано-Франківська з 31.10.2011, з Шепетівки з 01.11.2011.
=кінець цитати=
Звісно, що за півстолітню історію цього сполучення багато що змінилось, окрім маршруту прямування самого поїзда, не беручи до уваги його скорочення. Пропоную такий маршрут:
Львів – Тернопіль – Чортків – Стефанешти – Коломия – Делятин – Рахів
тобто, зберегти розклад руху на ділянці Коломия-Тернопіль з продовженнями Львів-Тернопіль і Коломия-Рахів.
Пунктом формування обрати Львів. В окремі дні тижня (напр., вівторок і п'ятниця) поїзд з обороту по Рахову може прямувати через Чортків, Ярмолинці на Хмельницький, а звідти знову по обороту на Рахів - повертатися до Львова. Таким чином, окремі рейси (ті, які курсуватимуть на Хмельницький) будуть в повному обороті 4 доби. В той же час, не буде відправлення/прибуття в середу і суботу по ст.Львів. На ділянці Тернопіль-Львів вагони можуть бути включені у схему поїзда 143/97/98 в обидва боки. До речі, 97/98 тепер курсуватиме щодня до Івано-Франківська.
Результат:
1) пасажири від станцій на ділянці Делятин-Коломия-Стефанешти-Чортків-Тернопіль отримають пряме сполучення зі ст.Львів (і навпаки), а це значна територія Івано-Франківської, Тернопільської та частини Чернівецької областей;
2) альтернативне (комусь навіть зручніше) добирання зі Львова в Карпати і навпаки;
3) в найменш заселені дні (напр.: вт, пт) пускати поїзд з Рахова на Хмельницький - це саме те що потрібно для відвідання прикарпатцями та подолянами Хмельницького базару: зручний графік та без пересадок.
Хто хоче (з метою підтримання цієї пропозиції, чи просто заради цікавости) отримати моє звернення до начальника Львівської залізниці з детальним описом проблеми, варіантами її розв'язання та очікуваним результатом
ПИШІТЬ МЕНІ - Я ВИШЛЮ ПОВНЕ ЗВЕРНЕННЯ НА ВАШ МЕЙЛ.
Востаннє редагувалось Iwan в 31 жовтня 2011, 01:49, всього редагувалось 4 разів.
Iwan
 
Повідомлень: 116
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Пропонований орієнтовний розклад руху оновленого 675/676

Повідомлення Iwan » 29 жовтня 2011, 19:29

== " Т У Д И " == С Т А Н Ц І Я == " Н А З А Д " =
Приб. Зуп. Відпр. (роздільний п.) Приб. Зуп. Відпр.
===================================================
----- ---- 20:16 Львів __________ 07:41 ---- -----
21:06 0:02 21:08 Красне _________ 06:40 0:02 06:42
21:32 0:02 21:34 Злочів _________ 06:11 0:02 06:13
21:54 0:02 21:56 Зборів _________ 05:49 0:02 05:51
22:36 0:22 22:58 Тернопіль-Пас. _ 04:48 0:22 05:10
23:39 0:02 23:41 Микулинці Струс. 04:02 0:01 04:03
23:54 0:02 23:56 Теребовля ______ 03:39 0:07 03:46
00:21 0:02 00:23 Хоростків ______ 03:01 0:02 03:03
00:41 0:05 00:46 Копичинці ______ 02:39 0:05 02:44
01:03 0:02 01:05 Вигнанка _______ 02:19 0:02 02:21
01:20 0:14 01:34 Чортків **** ___ 01:47 0:14 02:01
01:50 0:02 01:52 Біла Чортківська 01:16 0:15 01:31
02:12 0:02 02:14 Ягільниця ______ 00:52 0:03 00:55
02:32 0:02 02:34 Товсте _________ 00:30 0:02 00:32
03:02 0:07 03:09 Торське ________ 23:58 0:02 00:00
03:39 0:03 03:42 Заліщики _______ 23:07 0:18 23:25
03:50 0:02 03:52 Кострижівка ____ 22:56 0:02 22:58
04:16 0:02 04:18 Стефанешти _____ 22:29 0:02 22:31
04:41 0:02 04:43 Ясенів-Пільний _ 22:05 0:02 22:07
04:58 0:04 05:02 Городенко-Місто_ 21:49 0:04 21:53
05:16 0:02 05:18 Городенко-Завод_ 21:37 0:02 21:39
05:35 0:02 05:37 Вікно __________ 21:19 0:02 21:21
05:49 0:02 05:51 Островець ______ 21:10 0:02 21:12
06:00 0:04 06:04 Хвалибога ______ 21:04 0:02 21:06
06:12 0:02 06:14 Гвіздець _______ 20:51 0:02 20:53
06:36 0:02 06:38 Підгайчики _____ 20:33 0:02 20:35
06:50 0:02 06:52 Ценява _________ 20:20 0:02 20:22
07:02 0:22 07:24 Коломия ________ 19:50 0:22 20:12
----- 0:01 ----- Раківчик _______ ----- 0:02 -----
07:44 0:02 07:46 Товмачик _______ 19:28 0:02 19:30
----- 0:01 ----- Іванівці _______ ----- 0:01 -----
----- 0:02 ----- Саджавка _______ ----- 0:01 -----
----- 0:02 ----- Ланчин _________ ----- 0:01 -----
----- 0:01 ----- Добротів _______ ----- 0:01 -----
08:31 0:02 08:33 Делятин ________ 18:25 0:20 18:45
----- 0:01 ----- з.п. Дора ______ ----- 0:02 -----
08:47 0:02 08:49 Яремче _________ 18:05 0:03 18:08
----- 0:01 ----- Ямна ___________ ----- 0:02 -----
09:05 0:02 09:07 Микуличин ______ 17:40 0:05 17:45
----- 0:02 ----- з.п. Татарів ___ ----- 0:02 -----
09:36 0:03 09:39 Ворохта ________ 17:09 0:02 17:11
09:52 0:02 09:54 Вороненка ______ 16:54 0:02 16:56
----- 0:01 ----- з.п. Лазещина __ ----- 0:02 -----
10:27 0:02 10:29 Ясиня __________ 16:20 0:02 16:22
----- 0:01 ----- Свидовець ______ ----- 0:02 -----
----- 0:02 ----- з.п. Кваси _____ ----- 0:02 -----
----- 0:01 ----- з.п. Билин _____ ----- 0:02 -----
11:26 ---- ----- Рахів __________ ----- ---- 15:23


Час відстою в пункті формування (ст. Львів) становить: 12:35
Час відстою в пункті обороту (ст. Рахів) становить: 03:57

*** - по ст. Чортків можливе причеплення/відчеплення ПГВ
Рахів-Хмельницький/Хмельницький-Рахів (розклад буде пізніше)

п.с. модератори, якщо можете, то відобразіть, будь-ласка, шрифтом Courier New.
Востаннє редагувалось Iwan в 01 листопада 2011, 02:39, всього редагувалось 1 раз.
Iwan
 
Повідомлень: 116
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Пропонований розклад руху поїзда/ПГВ Рахів-Хмельницький-Рахі

Повідомлення Iwan » 29 жовтня 2011, 21:28

== " Т У Д И " == С Т А Н Ц І Я == " Н А З А Д " =
Приб. Зуп. Відпр. (роздільний п.) Приб. Зуп. Відпр.
===================================================
----- ---- 19:26 Хмельницький ___ 08:00 ---- -----
19:31 0:03 19:34 Кам'Янец.Переїзд 07:50 0:05 07:55
19:39 0:27 20:06 Гречани ________ 07:23 0:22 07:45
20:28 0:01 20:29 Вовківці
20:33 0:01 20:34 Розсоша
20:41 0:02 20:43 Скібнево _______ 06:34 0:26 07:00
21:06 0:12 21:18 Ярмолинці ______ 06:09 0:05 06:14
21:30 0:01 21:31 Жищенці ________ 05:56 0:01 05:57
21:43 0:02 21:45 Вікторія _______ 05:43 0:02 05:45
21:53 0:01 21:54 Новолісогорка __ 05:35 0:01 05:36
22:07 0:02 22:09 Лісоводи _______ 05:19 0:02 05:21
22:33 0:01 22:34 Кутковці _______ 04:53 0:01 04:54
22:49 0:02 22:51 Закупне ________ 04:37 0:03 04:40
23:11 0:01 23:12 Вільхівці ______ 04:16 0:01 04:17
23:41 0:08 23:49 Гусятин (???) __ 03:42 0:06 03:48
----- 0:01 ----- Чабарівка ______ ----- 0:01 -----
----- 0:01 ----- Васильківці ____ ----- 0:01 -----
----- 0:01 ----- Круглець _______ ----- 0:01 -----
----- 0:01 ----- Коцюбинці ______ ----- 0:01 -----
00:32 0:05 00:37 Копичинці ______ 02:52 0:05 02:57
----- ---- ----- Гадинківці _____ ----- ---- -----
00:54 0:02 00:56 Вигнанка _______ 02:32 0:02 02:34
01:11 0:23 01:34 Чортків ________ 01:47 0:27 02:14


Далі - за розкладом основного потяга (див. вище).

Щодо Гусятина, то, здається, що там буде без зупинки,
бо інакше треба перечіпляти локомотив в Гусятині.
Мо' хто знає - підкажіть, будьте ласкаві.
Iwan
 
Повідомлень: 116
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: 675/676 останній рейс, чи Львів-Тернопіль-Коломия-Рахів?

Повідомлення ralf » 01 листопада 2011, 22:28

толкова пропозиція, тепер основне зацікавити відповідальних спеціалістів
ralf
 
Повідомлень: 3
З нами з: 10 вересня 2011, 10:02

Re: 675/676 останній рейс, чи Львів-Тернопіль-Коломия-Рахів?

Повідомлення Iwan » 02 листопада 2011, 01:01

дякую за підтримку, а то було таке відчуття, що це нікого не зачепило...
в кращі роки цей потяг був заповнений добряче - місць часом не було...
іноді в загальних вагонах сиділи по 5 осіб на лавці + стояли в проходах допоки десь когось не потіснили...
в Коломиї гурба вивалювалась на перон і дочікувались потяга на Рахів...
пригадую, що кілька років тому з Карпат було дуже "зручне сполучення" з Тернополем -
пересадка в Делятині та Коломиї... добре, що хоч за часом нормально зістиковані були...
от зробили б такий маршрут, то й людям було б цікаво, бо те що було - геть неконкурентне...
зараз немає жодної конкуренції на відтинку Гвіздець-Городенка-Заліщики-Товсте-Чортків-Копичинці-Теребовля до Львова... таке враження, що геть забули про цю групу потенційних пасажирів... уявіть скільки часу та тепіння потрібно мати, аби доїхати із Заліщик чи Городенки до Львова... тут http://railway.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=2091 з Тернополя до Львова й то "перебирають" транспортом, а звідти тим паче - безальтернативно - тільки 8 годин автобусом між тісними рядами сидінь посеред дня, а так в ночі поспав і приїхав.
Iwan
 
Повідомлень: 116
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Є однодумці

Повідомлення Iwan » 02 листопада 2011, 02:12

Новый график движения поездов УЗ 2012/2013 гг.
« Відповідь #136 : 09.10.11 , 23:10 »
+1 Процитувати
Цитувати
Да и не нужен он прямой, по сути.
я все-же настаиваю что нужен (возможно со всеми остановками - не нужен, а той частотой остановок, что у 675/676 - вполне), т.к. Ямполь (тот где ст. Лепесовка) тяготеет к Тернополю, а дизель Тернополь - Лановцы его не достигает.

Цитувати
А согласовать или сделать один нормальный рейс будет трудно, т.к. там народ тяготеет на работу в разные стороны от Лановцов. Да и не нужен он прямой, по сути.
ничего не трудно. Там две пары. Те из двух пар каждого из маршрутов, что с ночевкой по Лановцам - более "рабочие", их разумеется надо оставить как есть. А вот вторые пары, на которой вряд-ли кто-то едет на работу - вполне могли-бы превратиться в прямой дизель.

Цитувати
Ездил им несколько раз, в т.ч. по всему маршруту, и должен сказать что участку Тернополь-Шепетовка поезд востребован в вывозные дни в обе стороны
да, надо признать, там очень резко отличается пассажиропоток в зависимости от дня недели.
Цитувати
А вот Тернополь-ИФ мне кажется есть нормальный ежедневный, в основной трамвайный поток.
его нельзя назвать нормальным, он довольно маленький (в пиковые дни недели - меньше чем по участку Тернополь - Шепетовка), но действительно менее подвержен колебаниям в зависимости от дня недели. И в том что он прямой по участку Тернополь - ИФ - я сомневаюсь. Там по Коломые и Залещикам то еще переселение народов.
Да, я знаю, что желающие попасть в Яремче и дальше из Тернополя - любят на п. 675/676 ехать из Тернополя до Коломыи (и там как раз недолго до дизеля, при чем в отличии от идущего из ИФ дизеля - в Коломыйском нет такой давки как в ивано-франковском при старте из ИФ ну и ехать меньше) - но опять-таки, это довольно ограниченый контингент.

джерело тут: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=23917.130
Iwan
 
Повідомлень: 116
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: 675/676 останній рейс, чи Львів-Тернопіль-Коломия-Рахів?

Повідомлення Александр Московой » 08 листопада 2011, 03:24

А как же командировочники из Тернополя во Франковск и обратно. Их немного, но всё же есть.
А в целом идея супер, поддерживаю всеми возможными способами!
Александр Московой
 
Повідомлень: 65
З нами з: 13 вересня 2010, 01:52
Звідки: Будапешт - Минск

Re: 675/676 останній рейс, чи Львів-Тернопіль-Коломия-Рахів?

Повідомлення Iwan » 08 листопада 2011, 09:22

Для сполучення Тернопіль-Івано-Франківськ існують кілька безпосередніх потягів через Львів, але "готелю на колесах", як виражаються посадовці з УЗ, вже не буде - з 4:07 до 8:53 особливо не поспиш :) , та й о четвертій добиратись до вокзалу теж не дуже комфортно... хоча по Коломиї можна передбачити стикування з дизель-потягом на Івано-Франківськ, АБО (як я пропонував) продовжити рейс зі Львова до Івано-Франківська, тоді навіть не довелося б людей скорочувати - пункт формування залишився би той же - ІФ.
Iwan
 
Повідомлень: 116
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: 675/676 останній рейс, чи Львів-Тернопіль-Коломия-Рахів?

Повідомлення Iwan » 08 листопада 2011, 09:56

А коли ще ускладнити пропозицію, то можна було б на ділянці Ярмолинці-Чортків запускати ще й ПГВ Кам'янець-Подільський - Львів - тут про таке сполучення раніше було кілька тем, але тоді б по Чорткову треба було б все гарно продумати (багато одночасних перечеплень), або по днях тижня Рахів-Хмельницький / Львів-Кам'янець-Подільський і це все чіпляти до пропонованого Львів-Тернопіль-Коломия-Рахів (правда, в різні боки: одну ПГВ на Рахів, а іншу на Львів).
Див. теми:
viewtopic.php?f=2&t=1894
viewtopic.php?f=1&t=890
тобто, потреба також давно назріла, і в такому разі хоч і без Хмельницького (з ним і так добре сполучення), проте, цей маршрут з'єднає багато населених пунктів Тернопілля з Кам'янцем-Подільським, а головне - Львів та ІФ, якщо залізничники вважатимуть за доцільне. Скільки б тоді тур. маршрутів було розроблено... дводенних: 1й день в Кам'янці-Подільському (+ Хотин), ночівля в потязі, 2й день Львів. Чи програє хтось від такого маршруту?
Iwan
 
Повідомлень: 116
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: 675/676 останній рейс, чи Львів-Тернопіль-Коломия-Рахів?

Повідомлення tera » 08 листопада 2011, 16:12

Цікавий маршрут. :)
Але його ніхто не впровадить.
Дивіться,Ваш потяг може зняти людей з П.№ 6048(6048) ЛЬВІВ - ЗОЛОЧІВ відправленням о 20-53 та прибуттям в Красне в 21.57 та у Злочів о 22.24. У Вас зі Львова у 20-16,Красне та Злочів відповідно о 21-06 та 21-32.Різницю в часі бачимо,а ціну ні.Навряд чи хтось схоче їхати плацкартою на ці зупинки,хіба загальний.
Можливо варто данний потяг пускати пізніше,а першу зупинку зробити у Злочеві,а можливо у Тернополі.Правда час прибуття повинен бути до закінчення руху маршруток у Тернополі.Оскільки зі Львова до Карпат через І-Ф ближче,можливо варто першою станцією зробити Тернопіль.
Правильним є те,що прибуття в Яремче,чи Ворохту та інші туристичні околиці до 12 год,коли проходить поселення в господарів чи готелях(розрахунковий час),а також маршрутки на Буковель для одноденників.
Також слід врахувати поїзд П.№ 6441(6441) КОЛОМИЯ - РАХІВ відправленням з Коломиї о 8.13 прибуттям у Рахів о 12.15.Ваш потяг з Коломиї 07:24 -Рахів 11:26.Різниця менше години,цього ніхто не дозволить,знову таки плацкарта чи дизель.Ціна. Заселенність.
Такий момент.Прибуття в Колимию нічого нікому не дає.Використати її як пересадку до Чернівців не вийде.
Але,якщо потяг пустити через Лужани, з прибуттям до 6.28 до потягу П.№ 6462/6461(6462) КОЛОМИЯ - ЧЕРНІВЦІ,можна було би людей,які їдуть в Чернівці там залишати на пересадку..(Тернопіль-Чернівці був та загув).Ну я не знаю як стрілки там стоять :? чи це можливо.
По карті ЛЗ та розкладу Коломия -Заліщики 83 км 3.08 год.,з Заліщиків до Лужан ніби 30 км по карті,з Лужан до Коломиї 57 км.Тобто сума шляху приблизно Заліщики -Коломия через Лужани 87 км,різниця до 30 хв.Трохи карта ...може я не все бачу.Думаю можна давати цю різницю і за годину. Звідси слід змістити графік з Тернополя так ,щоб з Заліщиків в Лужани прибував в 6.15.відповідно відправлення з Тернополя десь о 23-24 год,знову таки маршрутки до вокзалу.
З Лужан до Коломиї до 1 год 50 хв дизелем(наприклад П.№ 6469/6470(6469) П.№ 6462/6461(6462).Іншими словами з 6.28 до 8.13 (до моменту посадки на Коломия -Рахів) у нас є майже та сама 1год 50 год.Зупинка в НЕПОЛОКІВЦІ 10 хв,когось пропускає напевно.
Тому потяг може бути -Тернопіль-Коломия.
Не претендую на істину,але так мені показав розклад. :)
І всі права застережено,а то якийсь менанджер ЛЗ вистрілить. :P
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Re: 675/676 останній рейс, чи Львів-Тернопіль-Коломия-Рахів?

Повідомлення Iwan » 08 листопада 2011, 23:16

Дякую за цікавість до питання.
tera написав:Цікавий маршрут. :)
Але його ніхто не впровадить.
Дивіться,Ваш потяг може зняти людей з П.№ 6048(6048) ЛЬВІВ - ЗОЛОЧІВ відправленням о 20-53 та прибуттям в Красне в 21.57 та у Злочів о 22.24. У Вас зі Львова у 20-16,Красне та Злочів відповідно о 21-06 та 21-32.Різницю в часі бачимо,а ціну ні.Навряд чи хтось схоче їхати плацкартою на ці зупинки,хіба загальний.

На ділянці (ІФ*)-Львів-Тернопіль цей потяг повинен курсувати як ПГВ у складі 143/98 з відправленням по Львову 20:16 див.: http://uz.gov.ua/index.php?m=info.info_ ... t=4&lng=uk
* - опція на вибір Льв.З.
о 20:16 цей потяг кілька останніх років (мабуть, щонайменше 10 років) вирушає о цій порі, тобто від того, що причеплять кілька вагонів, на трафік 6048 ЛЬВІВ - ЗОЛОЧІВ це не вплине, а от пасажири зі Львова (також із Красного, Золочева, Зборова) матимуть можливість безпересадно добратися до Теребовлі, Копичинець, Чорткова, Товстого, Заліщик, Стефанештів, Городенки, Гвіздця. В цьому сполученні є велика потреба не тільки у студентів, але і в інших категорій громадян. Останні 50 років про це сполучення ніхто мабуть не думав, бо не було такого.
Якщо маршрут починатиметься з ІФ (бодай по тих днях, коли 143 потяг туди ходить) то найперш в ці вагони продавати з ІФ для тих хто прямує до Львова, а то пасажири до Києва не можуть виїхати через те, що інші завчасно придбали до Львова на цей потяг.
tera написав:Можливо варто данний потяг пускати пізніше,а першу зупинку зробити у Злочеві,а можливо у Тернополі.Правда час прибуття повинен бути до закінчення руху маршруток у Тернополі.Оскільки зі Львова до Карпат через І-Ф ближче,можливо варто першою станцією зробити Тернопіль.

Див. вище.
tera написав:Правильним є те,що прибуття в Яремче,чи Ворохту та інші туристичні околиці до 12 год,коли проходить поселення в господарів чи готелях(розрахунковий час),а також маршрутки на Буковель для одноденників.

Дякую за підтримку.
tera написав:Також слід врахувати поїзд 6441 КОЛОМИЯ - РАХІВ відправленням з Коломиї о 8.13 прибуттям у Рахів о 12.15.Ваш потяг з Коломиї 07:24 -Рахів 11:26.Різниця менше години,цього ніхто не дозволить,знову таки плацкарта чи дизель.Ціна. Заселенність.

В пропонованому потязі достатньо буде 2-3х пл. і 2-3заг. 675/676 взагалі курсував останнім часом у складі всього 3х вагонів (чи навіть 2х). 6441 - пустити замість Рахова на ІФ, а впропонований маршрут в загальні вагони продавати за тарифом приміського (в них повинна бути така опція при утворенні тарифів). Наприклад, ПГВ Київ-Гусятин від Хмельницького до Гусятина їхав у схемі приміського потяга, тобто, коли захочуть, то все зроблять як годиться. Наприклад від Городенки (чи Стефанештів) до Рахова - за приміськими тарифами до загальних вагонів (головне аби вкластись в 150км).
tera написав:Такий момент.Прибуття в Колимию нічого нікому не дає.Використати її як пересадку до Чернівців не вийде.

Винятково для відвідання міста туристами, які використовують потяг як "готель/нічліг на колесах", та й взагалі, як на мене, багатьом зручніше вийти з потяга о 7й раніку ніж о 3 ночі, навіть, коли це й самі коломийчани. Також, для імовірної пересадки на ІФ, якщо 6441 пустити замість Рахова на ІФ.
tera написав:Але,якщо потяг пустити через Лужани, з прибуттям до 6.28 до потягу П.№ 6462/6461(6462) КОЛОМИЯ - ЧЕРНІВЦІ,можна було би людей,які їдуть в Чернівці там залишати на пересадку..(Тернопіль-Чернівці був та загув).Ну я не знаю як стрілки там стоять :? чи це можливо.

"не стоять", тільки слід з космосу видно в чагарниках - перечеплення локомотива не уникнути, а з іншого боку - через Городенку-Гвіздець - дещо швидше, а ще Городенка та Гвіздець зараз взагалі втратили ПДП (тільки приміські 2 пари на Коломию, одна з них Заліщики-Коломия).
tera написав:По карті ЛЗ та розкладу Коломия -Заліщики 83 км 3.08 год.,з Заліщиків до Лужан ніби 30 км по карті,з Лужан до Коломиї 57 км.Тобто сума шляху приблизно Заліщики -Коломия через Лужани 87 км,різниця до 30 хв.Трохи карта ...може я не все бачу.Думаю можна давати цю різницю і за годину. Звідси слід змістити графік з Тернополя так ,щоб з Заліщиків в Лужани прибував в 6.15.відповідно відправлення з Тернополя десь о 23-24 год,знову таки маршрутки до вокзалу.
З Лужан до Коломиї до 1 год 50 хв дизелем(наприклад П.№ 6469/6470(6469) П.№ 6462/6461(6462).Іншими словами з 6.28 до 8.13 (до моменту посадки на Коломия -Рахів) у нас є майже та сама 1год 50 год.Зупинка в НЕПОЛОКІВЦІ 10 хв,когось пропускає напевно.

Враховуючи те, що Коломия-Лужани значно краща траса ніж Коломия-Стефанешти, то в загальному (не беручи до уваги перечеплення локомотива в Лужанах) траси майже рівнозначні, але Городенка та Гвіздець зараз взагалі без ПДП (675/676 там 50 років бігав - люди вже звикли).
tera написав:Тому потяг може бути -Тернопіль-Коломия.
Не претендую на істину,але так мені показав розклад. :)

Тільки одне "але" - де буде його "пункт формування", бо на разі ні Коломия, ні Тернопіль не мають власної бази для - пасажирського депо/парку, чи як воно там у залізничників зветься... і навряд чи хтось на цих станціях відкриє таке депо. Заради навіть кількох пар потягів, скажуть "не вигідно".
tera написав:І всі права застережено,а то якийсь менанджер ЛЗ вистрілить. :P

Ну, звісно - буде іменний маршрут TERA :)
Iwan
 
Повідомлень: 116
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: 675/676 останній рейс, чи Львів-Тернопіль-Коломия-Рахів?

Повідомлення Iwan » 09 листопада 2011, 00:03

Люди добрі, хочете допомогти - допоможіть!!!

Покрокова інструкція.

1. Відкриваємо Word і пишемо:

" __ " _____________ 2011р.
м. ___________ (назва міста/села)

Начальнику ДТГО «Львівська залізниця»
п. Піху Богдану Петровичу
---------------------------------------------------------
вул. Гоголя, 1
м. Львів, 79000
тел.: (32) 297-10-28, факс: (32) 297-10-12
info@railway.lviv.ua

«Щодо розгляду пропозиції Шостака І.І./Семісвіт від 01.11.2011р. вх. №1555»

Я, від імені .... /Ми/Колектив/Тур.клуб (тощо) виражаю/ємо свою підтримку пропозиції Шостака І.І. (ТОВ "Семісвіт") зареєстровану у канцелярії Львівської залізниці 01.11.2011р. за вх. № 1555 (служба "Л", виконавець Анатолій Семенович, тел.: (0-32) 226-59-28) щодо запровадження замість скасованого поїзда 765/766 нового поїзда за маршрутом Львів-Тернопіль-Чортків-Стефанешти-Коломия-Делятин-Рахів.
Запровадження такого маршруту дозволить ТУТ ПИШЕТЕ СВОЇ БІЛЬШ-МЕНШ РЕАЛЬНІ ФАНТАЗІЇ з-поміж яких улюблені для пас.служби слова "задовольнити в повній мірі попит на безпосереднє та безальтернативне сполучення Львова з Теребовлею, Хоростковом, Копичинцями, Чортковом, Товстим, Заліщиками, Стефанештами, Городенкою, Гвізцем та іншими станціями цієї ділянки колії... зручне добирання до населених пунктів східного Закарпаття та південного Прикарпаття... з високою заселеністю вагонів.
Також підтримуємо пропозицію щодо запровадження на наступних етапах причіпної групи вагонів Рахів-Хмельницький, що також відповідатиме потребам пасажирів.
Буду/емо вдячні за прийняття позитивного рішення.

Підпис Прізвище Ім’я По-Батькові (повністю, без скорочень)
Поштова адреса з індексом.

2. Видруковуєте набраний лист на принтері та "вчиняєте ВЛАСНОРУЧНИЙ ЖИВИЙ ПІДПИС поруч із ПІБ (внизу)".

3. Підписуєте конверт (всі адреси повні з індексами).

4. Йдете на пошту, ліпите марки (!!! Увага, з 20.10.2011р. подорожчали = 1.80грн),
а ще краще - рекомендоване із повідомленням про вручення (дещо дорожче буде).

5. Вкидаєте до скриньки чи віддаєте оператору (якщо рекомендоване).

6. Чекаємо реакції.

Прохання, зробити це не зволікаючи - на одному диханні, бо вже 8 днів пройшло, і залишилось ще реально 15 днів, аби до виконавця дійшло набагато раніше ніж він "виконає" = прийме рішення щодо заторкнутого питання.

НАПЕРЕД ВДЯЧНИЙ ВСІМ ХТО НАПИШЕ ЛИСТА! МЕРЩІЙ ПИШІТЬ!
Востаннє редагувалось Iwan в 09 листопада 2011, 19:26, всього редагувалось 1 раз.
Iwan
 
Повідомлень: 116
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: 675/676 останній рейс, чи Львів-Тернопіль-Коломия-Рахів?

Повідомлення tera » 09 листопада 2011, 14:58

Iwan дякую за грунтовне розяснення.На деякі моменти я не звернув увагу.
а от пасажири зі Львова (також із Красного, Золочева, Зборова) матимуть можливість безпересадно добратися до Теребовлі, Копичинець, Чорткова, Товстого, Заліщик, Стефанештів, Городенки, Гвіздця. В цьому сполученні є велика потреба не тільки у студентів, але і в інших категорій громадян.

Окільки пасажирські перевезення збиткові,а тут ще і студенти по пільговим,перейматись зручністю пасажирів ніхто не буде,хоча відповідні служби мали б відстежувати потоки на автотранспорті та робити висновки.
В пропонованому потязі достатньо буде 2-3х пл. і 2-3заг. 675/676 взагалі курсував останнім часом у складі всього 3х вагонів (чи навіть 2х). 6441 - пустити замість Рахова на ІФ, а впропонований маршрут в загальні вагони продавати за тарифом приміського (в них повинна бути така опція при утворенні тарифів). Наприклад, ПГВ Київ-Гусятин від Хмельницького до Гусятина їхав у схемі приміського потяга, тобто, коли захочуть, то все зроблять як годиться. Наприклад від Городенки (чи Стефанештів) до Рахова - за приміськими тарифами до загальних вагонів (головне аби вкластись в 150км).

Тут у мене запитання.З І-Ф до Тернополя ( 143/98 )скільки вагонів відійде на Ваш потяг?
Чому питаю,бо в топіку про Камянець було сказано,що 19 вагонів може бути в потягу,чи буде місце?
Вам необхідно в своїй заявці ЛЗ також вказати про 6441,і його долю.
Запитання,яка заселеніість цього потягу? Чи хватить 2-3 загальних вагонів замість нього?
Винятково для відвідання міста туристами, які використовують потяг як "готель/нічліг на колесах", та й взагалі, як на мене, багатьом зручніше вийти з потяга о 7й раніку ніж о 3 ночі, навіть, коли це й самі коломийчани. Також, для імовірної пересадки на ІФ, якщо 6441 пустити замість Рахова на ІФ.

Сам недільний турист :) Правда стараюсь попасти в ціль після 10-11,коли служби в храмих закінчуються.
Але для "мативирования" необхідно враховувати не тільки туристів,а ще чимось,ну люди на роботу в Коломию їдуть...
"не стоять", тільки слід з космосу видно в чагарниках - перечеплення локомотива не уникнути, а з іншого боку - через Городенку-Гвіздець - дещо швидше, а ще Городенка та Гвіздець зараз взагалі втратили ПДП (тільки приміські 2 пари на Коломию, одна з них Заліщики-Коломия).

Враховуючи те, що Коломия-Лужани значно краща траса ніж Коломия-Стефанешти, то в загальному (не беручи до уваги перечеплення локомотива в Лужанах) траси майже рівнозначні, але Городенка та Гвіздець зараз взагалі без ПДП (675/676 там 50 років бігав - люди вже звикли).

Стрілку зробити можна,тим паче Заліщики-Коломия є рух,а Заліщики -Чернівці нема.Тут саме місце рейковому автобусу,і так стоять.Увязати його з Вашим поїздом- рухом до Лужан,або краще до Чернівців (швидко їде).
Можете і це запропонувати ЛЗ.
Ну, звісно - буде іменний маршрут TERA

Ні-ні,Ви проробили значну роботу,я тут ні до чого.Просто приходилось бачити,як мої ідеї вимовлені просто при роботі,потім насальники :D видавали за свої.Тому можливо Вашу інтелектуальну власність варто захистити. :)
А то якийсь менеджер прикине що-до чого і раптом оптимізує ...візьме грамоту та премію.

П.С.Можна чайнику сказати що таке ПДП,ПГВ :oops:
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Re: 675/676 останній рейс, чи Львів-Тернопіль-Коломия-Рахів?

Повідомлення Iwan » 09 листопада 2011, 19:10

ПДП - потяг далекого прямування
ПГВ - причіпна група вагонів
Тут у мене запитання.З І-Ф до Тернополя ( 143/98 )скільки вагонів відійде на Ваш потяг?
Чому питаю,бо в топіку про Камянець було сказано,що 19 вагонів може бути в потягу,чи буде місце?
Вам необхідно в своїй заявці ЛЗ також вказати про 6441,і його долю.
Запитання,яка заселеніість цього потягу? Чи хватить 2-3 загальних вагонів замість нього?

Максимальна довжина встановлена для кожної ділянки колії окремо, а в результаті обирають мінімальне значення з усіх допустимитимих на всьому шляху прямування. Якщо курсують в схемі ПГВ, то на них поширюється мінімальний максимум тільки на їх шляху прямування. Ще залежить від тягових характеристик локомотивів, кутів під'йому, радіусів кривих, тех.стану колії, вантажотривкості мостів тощо (в т.ч. чим опалюються вагони, бо заживлюються транзитом від локомотива "по ланцюжку").
Про 6441 - вказав. Можу вислати на мейл відсканований оригінал - там дуже детально все описано.
Стрілку зробити можна,тим паче Заліщики-Коломия є рух,а Заліщики -Чернівці нема.Тут саме місце рейковому автобусу,і так стоять.Увязати його з Вашим поїздом- рухом до Лужан,або краще до Чернівців (швидко їде).
Можете і це запропонувати ЛЗ.

Якщо там зробити стрілку, то не буде заходу на ст. Лужани - піде боком, хіба що платформу Лужани-2 зроблять.
Заліщики-Чернівці в значно кращому стані ніж Заліщики-Коломия (через Городенку)
Там є кілька ПДП:
352Л Одеса Чернівці цілий рік по непарних,при двох непарних 29,1,3 Заліщики 06.47 06.50 Чернівці 8.40
327_ Київ Чернівці_ цілий рік щоденно ____________________________ Заліщики 07.30 07.33 Чернівці 9.24
349О Харків Івано-Франківськ до 22/11/2011 щоденно _______________ Заліщики 23.31 23.33 Чернівці 1.18 1.43

349й їде, до речі, через Лужани в Чернівці, а потім ще раз через Лужани на Коломию.
Приміські там колись були Стефанешти - Чернівці, а колись навіть Городенка -Стефанешти - Чернівці був,
але хіба ж то конкуренція: кілька годин потягом зі станцією на краю міста в порівнянні з годиною їзди автобусом із майже центра міста (я про Городенку), та ще й виїзд потяга був десь о 4й ранку, тому там катались тільки пільгові пенсіонери... і за пів року маршрут скасували. Тому, з рейковими автобусами на тій ділянці навряд чи щось зміниться.
Просто приходилось бачити,як мої ідеї вимовлені просто при роботі,потім насальники :D видавали за свої.

Був би цим вельми потішений, якби якийсь начальник з ЛЗ видав мою ідею за свою і реалізував би цю пропозицію. Мене б від цього менше не стало, а от користь для пасажирів, бодай не багато, але все ж таки якась би та й була. От загнув )))
Iwan
 
Повідомлень: 116
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: 675/676 останній рейс, чи Львів-Тернопіль-Коломия-Рахів?

Повідомлення tera » 13 листопада 2011, 21:33

Дякую за роз'яснення.
Якщо там зробити стрілку, то не буде заходу на ст. Лужани - піде боком, хіба що платформу Лужани-2 зроблять.
Заліщики-Чернівці в значно кращому стані ніж Заліщики-Коломия (через Городенку)

Угу,так воно виходить,невже так далеко від Лужан вона є? Я там не був.
Там є кілька ПДП:
352Л Одеса Чернівці цілий рік по непарних,при двох непарних 29,1,3 Заліщики 06.47 06.50 Чернівці 8.40
327_ Київ Чернівці_ цілий рік щоденно ____________________________ Заліщики 07.30 07.33 Чернівці 9.24
349О Харків Івано-Франківськ до 22/11/2011 щоденно _______________ Заліщики 23.31 23.33 Чернівці 1.18 1.43

Цих потягів не розглядав,через малу дистанцію між Заліщиками та Чернівцями.
Ну якось їхати плацкартою дорого ніби,хіба в загальному,час прибуття після початку робочих змін...
Але виходить рух є.
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Далі

Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 1 гість

cron