поїзд №603/604

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

поїзд №603/604

Повідомлення Ярослав » 15 грудня 2011, 19:15

Інформація.Факт. Провідник вагону №5 поїзда №604, що виїхав зі Львова 14.12.2011, Труфин Марія Миколаївна, вела себе нахабно,зверхньо, викрикувала на пасажирів,відмовилась представитись і показати свій бейдж,а також вислухати пасажирів.В такому ж дусі вела себе і жіночка "бальзаківського віку" в червоній піжамі, мабуть теж провідник, тому що розкидала "постіль" і спала в купе провідника.Таке хамське ставлення я зустрічаю вперше за багатолітню історію користування послугами залізниці. Я вже не пишу про чистоту у вагоні. P.S. Мабуть, прийшов час змінити систему, де б на першому місці була людина, а не посада...
Ярослав
 
Повідомлень: 9
З нами з: 15 грудня 2011, 10:32

Експрес - люкс №603/604

Повідомлення Ярослав » 15 грудня 2011, 22:35

Стільки комфорту, що мало не забув про елітний 9-й вагон, який давно пора віддати в музей, або в садочок діткам, ну а краще - на металобрухт!!!Щоб це сталося, в ньому повинно проїхатися, "з комфортом", керівницво Львівської залізниці , чи будь-хто з високопосадовців :). Хто відчув на собі весь комфорт проїзду в даному вагоні чи поїзді, поділіться своїми враженнями.
Ярослав
 
Повідомлень: 9
З нами з: 15 грудня 2011, 10:32

Re: поїзд №603/604

Повідомлення Iwan » 16 грудня 2011, 00:06

Ярославе, я вже знаю як воно буде - на час перевірки висмикнуть якийсь зразково-показовий вагон, почеплять на нього з усіх боків цифру "9", вилижуть його язиками, а потім: ось він дев'ятий вагон, незрозуміло, чому у того пасажира були якісь зауваження. Наступного разу раджу переписувати бортовий номер вагону (він є десь посередині коридору в плацкартах) і на зовнішніх поверхнях (під гербом чи знаком УЗ) теж приблизно посередині довжини вагону. А ще радив би з торців вагону звернути увагу на вік вагону та останній ремонт (капремонт), пробіг, депо приписки тощо.
Благо, що зараз техніка не така як 20 років тому, завше можна все зафільмувати, а ще краще взяти інтерв'ю, хитро запитуючи провідника, наприклад: "Ви також не бачите туалетного паперу і мила?"
Ще один приклад хитрощів. Мав колись проблемний вагон. Вирішити питання "на місці" не вдалось. Тоді бачу, що у Львові є Інспеція по контролю якості. Телефоную. Вказую номер потяга і (навмисне) номер сусіднього вагона (той, який повернутий воєю котловою стороною до котлової сторони мого вагона) і вказуую на деякі порушення (зовсім не ті, які мене "цікавлять"). Так ось, зараз ДУЖЕ ВАЖЛИВА РІЧ: з Інспекції вийшли (зв'язком) на потяг, і зазначений вагон заздалегідь намарафетили, до Львова була майже вся ніч попереду. Тоді я виходжу у Львові, чую розмову інспектора з провідником... всі очікують що з того вагона хтось вийде із кляузою... а я вистрибую із сусіднього (це ж поруч - за 2м) і кажу: "Вибачте, я помилився вагоном. Це в цьому вагоні немає туалетного паперу і мила. Ходімо до вагону. Зараз Вам провідники самі все покажуть." Ті провідники були синьо-зелені. Всіляко почали оправдовуватись. Ось саме такі хитрощі треба застосовувати до провідників, бо вони теж навчені і добре знають як замітати сліди своєї бездіяльності.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10


Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron