Електричка підвищенного комфорту "Львів-Рівне"

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Електричка підвищенного комфорту "Львів-Рівне"

Повідомлення ukranews » 08 серпня 2012, 16:38

Маю кілька зауважень до роботи електропоїзда "Львів-Рівне" і касирів на вокзалі в Рівному

1) На вокзалі в Рівному касири обманюють пасажирів з ціною на квиток і не дають здачі. Приклад: 30 липня в 11.30 купував квиток на поїзд "Рівне-Львів" в касі N5. Касир і мені і попереднім пасажирам називала ціну квитка 50 гривень. Насправді на квитку вказана ціна 49,5 гривні. Касир відмовилася дати здачу, бо ніби не має копійок. Я запропонував 50 коп, щоб отримати 1 гривню здачі, або 9,50, щоб отримати 10 гривень. Касир відмовилася, сказала, що я затримую чергу і звинуватила в "мєлочності". Пропозиція: підніміть зарплату касирам, щоб вони не жебрали і не обкрадали пасажирів. А також ви в усіх відповідях дуже гарно вказуєте посилання на нормативні акти, то вкажіть в якому з них керівництво делегує касирам повноваження жебрати і хамити?

2) Провідниці електропоїзда підвищеного комфорту під час рейсу з Рівного до Львова в 13.40 регулярно їдять в першому вагоні. Така ситуація була того ж таки 30 липня, і є в інші дні. Провідниці з інших вагонів приходять в перший і замість того, щоб працювати достають ковбасу, баночки з їжею, канапки, варять чай, сидять на місцях пасажирів і жеруть замість того, щоб працювати. На зауваження пасажирів не реагують, а як їх фотографують за цим процесом дуже ображаються. Ті ж провідниці регулярно збираючись в першому вагоні спілкуються на різні теми, починаючи від політикти і закінчуючи власним статевим життям, про яке не всім пасажирам слухати цікаво, викладають ноги на крісла, голосно сміються, грають в карти, розгадують кросворди, вишивають і займаються іншими речами далекими від роботи. Пропозиція: наберіть провідниць, які можуть прожити 2 години без прийому їжі, і не є залежними від азартних ігор, а також вкажіть, чи справді в обов'язки провідниць входить їсти на робочому місці і вештатися по інших вагонах. ЛЗ може зекономити купу грошей взявши в електричку 1 провідницю замість 4. Це вирішить кілька питань - їй не буде з ким грати в карти і триндіти, а може і жерти перехочеться

3) Ця ж електричка до червня цього року регулярно спізнювалася на 1-2 години, і це при тому, що відстань проїжджає за 2,5 години. Пояснювали це роботами по організації пришвидшеного руху між Львовом і Києвом. Роботи завершилися, а електропоїзд в дорозі тепер 2 години 40 хвилин. Чи варто було проводити пришвидшення, якщо електричка їде довго, та ще й за ціною 53 гривні 28 копійок?

4) Пропозиція: введіть зупинку цієї електрички на станції "Підзамче", багатьом пасажирам вигідно виходити саме там. До речі, електропоїзд і так часто простоює неа цій станції, пропускаючи інші
ukranews
 
Повідомлень: 1
З нами з: 08 серпня 2012, 16:07

Re: Електричка підвищенного комфорту "Львів-Рівне"

Повідомлення Flipboy » 11 вересня 2012, 18:53

Я дещо змушений з Вами не погодитися.
Щодо пункту 1 Вашого зауваження, то у будь-якій залізничній касі, у будь-якому місті існує дана ситуація. В зв'язку із відсутністю дрібних грошей у касах, вони змушені йти на такий крок, проте не завжди дана ситуація залежить від наявності чи відсутності коштів у касі. Значну роль відіграє людський фактор, але я вважаю, що це повинно бути на совісті тих недобросовісних касирів. Ви на тих декілька копійок не збіднієте.
Щодо пункту другого я з Вами радикально не погоджуюся. Відповідно до трудового законодавства нашої держави, під час встановленого 8-годинного робочого дня, робітнику надається обідня перерва, яку він може використовувати на свій розсуд. Говорячи про провідників даного електропоїзда, то їхній робочий день триває 9-10 годин. Така ситуація має місце тому, що вони працюють не лише коли обслуговують пасажирів на маршруті, а й готують потяг для комфортного перебування пасажирів в ньому, а після рейсів надають йому належного вигляду. І що означає: "замість того щоб працювати..."? Що по-Вашому, повинні робити працівники електропоїзду під час його слідування? Як на мене, то обслуговувати пасажирів на зупинках поїзда та у вагонах, чим вони й успішно займаються. Якщо Вас дратує, коли хтось їсть, а Ви сидите голодний - беріть з собою їжу у дорогу. Пропонувати для Вас їжу на шляху слідування потяга не входить в обов'язки провідників. Щодо "пліток", як Ви виразилися, то якби Ви були порядною людиною, то не звертали б увагу на те, що Вас не стосується. Чи можливо провідники повинні Всю дорогу мовчати або ж "сюсюкатися" з Вами? Щодо азартних ігор - не перегинайте палку. Я користуюся послугами поїзда Рівне-Львів ось уже близько 4 років і ще жодного разу не бачив нічого подібного, хоча постійно курсую по вагонах спілкуючись із людьми.
Щодо пункту 3 - спізнення. Свої скарги та невдоволення висловлюйте на адресу керівництва залізниці, яке складає розклад руху поїздів. Даний поїзд їду відповідно до вказівок диспетчера, який координує роботу потягів, що рухаються на певних ділянках колії. До того ж, сюди можна додати ще й періодичні ремонти колії. Тому машиністи поїзда тут ні до чого.
Щодо зупинки на станції Підзамче. Якщо Вас не влаштовує маршрут даного поїзда, користуйтеся зручними для Вас варіантами.
Flipboy
 
Повідомлень: 1
З нами з: 07 вересня 2012, 18:04

Re: Електричка підвищенного комфорту "Львів-Рівне"

Повідомлення Tosha » 24 вересня 2012, 17:17

Що до вище описаного я погоджуюся із Flipboy .
У мене є інше питання що до електропотягу Здолбунів - Рвне - Львів "Червона Калина" який переобладнали із підвищеної комфортабельності у звичайну " совкову електричку ", як це розуміти, - "Вперед у минуле" ?
І не розповідайте байки що нерентабельні, вагони підвищеного класу завжди були на 101% заповнені, особливо у вихідні дні.
Tosha
 
Повідомлень: 13
З нами з: 07 грудня 2009, 15:17
Звідки: Lviv


Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 2 гостей

cron