Чи потрібна пасажирська станція Шегині ?

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Чи потрібна пасажирська станція Шегині ?

Повідомлення Iwan » 01 вересня 2012, 23:58

Шегині - село у Львівській області на кордоні з Польщею. В цьому селі обладнані міжнародні автомобільний та пішохідний пункти пропуску. На мапі це тут: http://wikimapia.org/#lat=49.797673&lon ... 13&l=0&m=b
За інформацією працівників Держприкордонслужби щодня кордон в цьому пункті пропуску перетинають близько 5 тис осіб. Також відомо про човників, які по кілька разів за добу мотаються туди-сюди, тому "оригінальних" осіб буде щонайменше 1,5 тисяч, з них приблизно 500 - на автотранспорті. Отож, 1тис. осіб добираються до цього пункту в режимі "хто чим зможе".
Варіант 1. Зі Львова (в т.ч. з головного вокзалу) та інших проміжних міст бігають малокомфортні бусики, задається, за 2 год.
Варіант 2. Є достатня кількість електричок до ст. Мостиська-2, а звідти заплатити ще раз так місцевим таксистам, аби полями-лісами доїхати до перепускного пункту останніх 10км, або йти полями-коліями навпростець 6-7км.
Варіант 3. Винайняти зі Львова дороге таксі аж до кордону - не розглядаю за недоцільністю.
Варіант 4. Позитивно розглянути мою пропозицію (див. нижче).
Суть пропозиції:
Добудувати від залізничного переїзду (див. мапу: на півночі села) відгалуження колії довжиною 1,2км в напрямку автовокзалу села Шегині (позначено на мапі, видно при збільшенні), і якнайближче до автовокзалу спорудити глухокутню (тупикову) пасажирську станцію Шегині з примітивним колійним розвитком. ... та вокзал належного рівня з достатньою кількістю кімнат відпочинку різних цінових категорій.
Переваги для пасажирів.
1. Безпосереднє сполучення Львова з держкордоном - всі існуючі електрички Львів-Мостиська-2 курсували б на 6-7км довше за новим маршрутом Львів-Шегині.
2. В разі імовірного подовження кількох внутрішньодержавних сполучень, наприклад, Чернівці-Шегині, пасажири з Буковини знову отримають можливість зручної мандрівки до Польщі (від Шегинь/Медики до Перемишля - 15хв за кілька злотих - дешево та сердито). Також можна видовжити чи запровадити інші рейси, наприклад, Шегині-Кам'янець-Подільський (про потребу якого писалось багато) або ще далі Шегині-Ларга(Кельменці), тобто від Польщі до Молдови одним потягом. Також - Шегині-Рахів - видовження існуючогог маршруту Львів-Рахів - від польського до румунського кордону.
Підсумок:
Переваги для залізниці
1. Залізниця уникнула б такої величезної проблеми, як демонтаж складових частин вагонів потягів (які раніше курсували до Перемишля) "тарганами" та польськими митниками. Залізничники знають цю проблему - про неї публічно багато разів говорилось.
2. Перехопили би значний пасажиропотік від некомфортних маршруток, які й без того переповнені місцевими мешканцями, не кажучи вже про "міжнародних туристів".
ЦІНА ПИТАННЯ:
1. 1,2 км нової колії (з колійним розвитком - загальна довжина до 3км)
2. Побудова комфортного пасажирського терміналу Шегині
3. Наскладніший підпункт - землевідведення, бо там людські городи

Мене цікавить думка залізничників і тих "туристів" які перетинають кордон в Шегинях, тобто, безпосередньо на власному досвіді знайомі із цим питанням.

п.м. ця пропозиція дуже актуальна ще й тому, що спільна митна зона з Поляками/ЄС буде, судячи з останніх віянь в українській політиці, не швидко.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

cron