Книга скарг

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Книга скарг

Повідомлення Сергій » 07 жовтня 2005, 23:08

Я хотів поцікавитись, чому довідка на вокзалах платна??? Я хочу поїхати в Москву, але з Києва. Як завжди взяв телефон, набрав номер довідкової, попросив надати мені інформацію про час відправлення поїзда з Києва і ціну квитків! Мені сказали, що така довідка по телефону не надається, бо вона вимагає набору даних на комп'ютері. А тепер питання. Я маю кинути роботу, годину їхати на вокзал, спитатися потрібну мені інфу, потім знов нодину назад на роботу??? І все це через одну гривню????? До прикладу Польша. На вокзалі в Ольштині(північ Польші) мені надали письмову довідку про те, як я маю добратисьдо Львова, це такий факс листок довжиною в 2,5 метра!!!! І все це безкоштовно!!! Дякую
Сергій
 

Повідомлення mongol » 13 жовтня 2005, 12:04

Відповідь надана пасажирською службою:

Згідно пункту 29 Постанови кабінету Міністрів України від 19.03.1997 року за №252 "Про Порядок обслуговування громадян залізничним транспортом" ціни на послуги, пов'язані з перевезенням пасажирів, багажу, вантажобагажу, на які не поширюється державне регулювання, встановлюють надавачі послуг. Керуючись цим пунктом на Львівській залізниці довідки про розклад руху поїздів по Львівській залізниці, вартість проїзду від станцій залізниці надається безплатно. Інформація щодо поїздів, які відправляються зі станцій інших залізниць надається в письмовому вигляді за встановлену плату.
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Повідомлення tiger » 02 жовтня 2006, 13:37

mongol написав:Відповідь надана пасажирською службою:

Згідно пункту 29 Постанови кабінету Міністрів України від 19.03.1997 року за №252 "Про Порядок обслуговування громадян залізничним транспортом" ціни на послуги, пов'язані з перевезенням пасажирів, багажу, вантажобагажу, на які не поширюється державне регулювання, встановлюють надавачі послуг. Керуючись цим пунктом на Львівській залізниці довідки про розклад руху поїздів по Львівській залізниці, вартість проїзду від станцій залізниці надається безплатно. Інформація щодо поїздів, які відправляються зі станцій інших залізниць надається в письмовому вигляді за встановлену плату.


Відповідь нібди і повна але це не завадить мені назвати Бидлом всіх хто дає таку відповідь! Звиняйте але я не можу вплинути на Кабінет Міністрів України, я маю контакт наразі тут з тобою тим хто читає це і ти повинен послати моє невдоволення дальше свому наяальнику і назвати його бидлом від мого імені і так до КМУ і до кожного депутата щоб дійшло слово <ВИДАЛЕНО МОДЕРАТОРОМ>!

Шануймося,
Василь

Перш за все треба поважати людей до яких звертаєтесь. Я з вами свиней не пасла і звертатись до мене на "ти" дуже непорядно з Вашого боку. Тим більше, що напевно я-таки набагато старша від Вас
tiger
 

Повідомлення mongol » 02 жовтня 2006, 14:02

з Вас такий Тигер як з мене балерина. Попередження Вам було зроблене.

Якщо Ви взахваті від цього слова, то називайтеся вже їм.
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Повідомлення tiger » 02 жовтня 2006, 14:07

mongol написав:з Вас такий Тигер як з мене балерина. Попередження Вам було зроблене.

Якщо Ви взахваті від цього слова, то називайтеся вже їм.


Я ж немоджу кричати в сторону депутатів - мене неслухатимуть.
Тому я кричу в сторону вашу, так само як завжди наїзжав на вагонщиків що постіль смердить.
tiger
 

Повідомлення d3fai13r » 06 жовтня 2006, 13:04

tiger написав: наїзжав на вагонщиків
це провідники взагалі то і пора Вам знати. а для розкладу поїздів чи ціни є сайт www.uz.gov.ua а наявніть-http://www.express.orw.ru/default.aspx?FormId=14(щоправда ввод станцій на російській)
d3fai13r
 
Повідомлень: 35
З нами з: 15 червня 2006, 23:13
Звідки: 2200001-2218300

Повідомлення mongol » 06 жовтня 2006, 16:19

товаришшш Тигер був забанений адміністратором після чотирьох поререджень про неможливість сварки на форумі
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Повідомлення vitaliy » 13 січня 2007, 20:13

Сьогодні (13.01.07) я відвідав головний вокзал "Львів" приблизно о 13:00, аби взнати інформацію, щодо наявності місць на "Київський експрес" на понеділок 15 січня 2007 року на 15:15 (якщо я не помиляюся це час відправлення). У довідковому вікні мене повідомили, що довідка платна (вартість=2 гривні). Після того як я поставив своє запитання:"Надайте, будь ласка, інформацію про наявність місць на "Київський експрес" на понеділок на 15:15."-, я отримав хамську відповідь:"Мені потрібне число....!!!! Понеділок - це не місяць і не день!!! Це я повинна знати коли Ви хочете їхати!!!". Після того як я назвав дату - 15 січня 2007 року, я отримав відповідь, що місць є БАГАТО!!!
Скажіть, будь ласка, чи відповідь "Багато" коштує 2 гривні і чи взагалі є обгрунтованим таке ставлення до клієнтів.
Хочу зазначити, що за мною стояла літня пані, яка має поганий зір. Вона хотіла взнати інформацію про прибуття певного потягу у довідковому бюро, на що отримала відповідь "На табло все написано". Ця пані сказала, що в неї поганий зір і вона не може побачити, що написано на табло, на що вона отримала відповідь:"Мене це не хвилює, пані. В мене таких як Ви за день тисячі і я маю всіх обслужити. Підійдіть пізніше".
Доки таке може тривати? Чи ми вийдемо колись з таких "совкових" стандартів обслуговування клієнтів.
Буду вдячний за відповідь
Віталій
м. Львів
vitaliy
 
Повідомлень: 3
З нами з: 12 січня 2007, 16:25

Повідомлення rebec » 15 січня 2007, 09:23

Шановний пане Віталій, для того, щоб Ваша скарга була розглянута офіційними службами залізниці, прохання надати прізвище касира, який Вас обслуговував, а також надати своє прізвище та координати для зв'язку з Вами (можна у приваті).
rebec
 
Повідомлень: 7
З нами з: 18 травня 2005, 14:23

Re: Книга скарг

Повідомлення Олена » 31 травня 2010, 18:19

21.05.2010.Як завжди я поверталася додому зі Львова до Стрия,електричкою Львів-Трускавець!!!Я вирішила придбати собі квиток другого класу,щоб мені було зручніше їхати, за який я заплатила 7 грн.І от у мене було написано третій вагон,я шукала його дуже довго,спочатук думала,що я сплутала поїзд,але як потім виявилось,контролер сказав мені,що третього вагону не добавили!!!І будь ласка поясніть,як це може бути,я ж не одна така була..???
Чи можна якось попереджувати людей про такі ситуації????
Олена
 
Повідомлень: 1
З нами з: 31 травня 2010, 18:02

Re: Книга скарг

Повідомлення tysjka » 12 серпня 2010, 21:28

Давненько не бачила такого жахливого сайту!!!!!!! Знайти потрібну інформацію майже неможливо. І ще одне. Можливо мені хтось зможе пояснити, чому у пошуці по розкладу (а точніше ЗА розкладом) назви станцій можна вводити лише російською мовою?????????????????????????????????????
tysjka
 
Повідомлень: 1
З нами з: 12 серпня 2010, 21:18

Re: Книга скарг

Повідомлення Natalya » 27 серпня 2010, 13:38

Народ, чесно кажучи я просто шокована від цінової політики та якості послуг Львівської залізниці. Наводжу приклад: минулого тижня ми з друзями їздили у м.Сколе Львівської обл.. Квиточок Львів-Сколе у мукачівській електричці у загальному вагоні коштує 10,75грн з людини . Мушу сказатии що за ті кошти навіть дуже чисто і комфортно. У цей же день поверталися до Львова ,але ФІРМОВИМ поїздом Ужгород-Одеса квиточок коштує 33грн. з людини, відчули різницю ....це ж утричі дорожче, фірма є фірма подумали....Та коли увійшли у вагон були просто в шоці.....тарганів стільки...до фіга!!!!напевно цілими зграями... (вони входять до вартості квиточка)
Куди дивляться провідники...як можна спати в такому поїзді, скажімо, якщо їдеш цілу ніч...
ЗНИЩІТЬ ТАРГАНІВ!!!!! ФУ ФУ ФУУУУУУУУ!!!
ГИДОТА!!!
Natalya
 
Повідомлень: 1
З нами з: 25 серпня 2010, 15:08

Re: Книга скарг

Повідомлення mongol » 27 серпня 2010, 15:02

для того, щоб ми могли передати скаргу, прошу написати дату, коли Вам так "підфартило" і номер вагона. а якщо ще й прізвище провідника, то взагалі б було надчудово
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Re: Книга скарг

Повідомлення Татьяна » 30 серпня 2010, 10:00

17августа с станции Казатин мы не смогли попасть на свой поезд из-за халатной работы проводников поезда №256 Львов-Симферополь вагон №14,15.Поезд №256 стоял на 2 пути а наш поезд №056 обьявили на 3 путь.На вокзале обьявили о прибытии поезда на 3 путь и что проводники поезда №256 должны открыть тамбура.в чем нам было отказано проводниками.Наш поезд стоял 2минуты а поезд №256 стоял 15мин.Проводники нам обьяснили что не обязаны пропускать нас и что мы должны читать инструкцию и т.д.Все сказаное было в грубой форме.Нас наглым образом выгоняли из поезда,хотя мы были с малыми детьми.Естественно мы опоздали на свой поезд потеряв билеты, деньги.Подскажите пожалуйста куда нужно обратиться чтобы на такую работу проводников обратили внимание администрация железной дороги.
Татьяна
 
Повідомлень: 1
З нами з: 30 серпня 2010, 09:25

Re: Книга скарг

Повідомлення mongol » 30 серпня 2010, 10:16

если у Вас сохранились билеты, то можно снять копии и с официальной жалобой (письмом) обратиться в Пассажирскую службу по адресу 79000, Львов, ул. Гоголя, 1, Управление Львовской железной дороги

есть и другой вариант (увы, менее надежный) что эту жалобу передадим мы официальным запросом, но для этого нам необходимы Ваши прямые реквизиты (можно в привате, чтобы не светить в общей теме)

ответ из службы, если он приходит вообще, не ранее, чем через 3 недели
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Далі

Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron