Книга скарг

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Re: Книга скарг

Повідомлення plejada » 30 травня 2012, 23:58

bananas написав:
vasq написав:Доброго дня!
Скажіть будь-ласка, коли можна буде побачити новий розклад руху по ст. Сенкевичівка в приміщенні вокзалу, бо потяги ходять по новому графіку, а розклад ше з 2009 р.??? :(

Та сама ситуація на Станції Соснівка. Завтра їхати до Львова, а який розклад потягів, ні на вокзалі ні на сайті немає.

Чому немає ?
Ось видало на пошуку :

Пошук по розкладу приміських поїздів 2012-2013

Введено в дію 27-го травня 2012.

Результат пошуку на запит: СОСНІВКА -
Поїзд №6076 Львів - Сокаль Сокаль - Львів
Поїзд №6055 Ковель - Львів Львів - Ковель -
Поїзд №6056 Львів - Сокаль Сокаль - Львів
Поїзд №6055 Ковель - Львів Львів - Ковель

Результат пошуку на запит: СЕНКЕВИЧІВКА -
Поїзд №6369 Ківерці - Стоянів Стоянів - Ківерці
Поїзд №6379 Ківерці - Підзамче Підзамче - Ківерці

Кожен поїзд активний і при натиснені видає інформацію про час відправлення і так далі ...
plejada
 
Повідомлень: 28
З нами з: 27 травня 2012, 16:57

Re: Книга скарг

Повідомлення bananas » 01 червня 2012, 01:37

Вже є, а в той день коли треба було, не було!!
Аватар користувача
bananas
 
Повідомлень: 43
З нами з: 07 квітня 2011, 18:12

Re: Книга скарг

Повідомлення Kateryna » 11 липня 2012, 00:01

Сьогодні стикнулась з надзвичайно не приємною ситуацією.
10.07 о 8:00 я особисто стояла на пероні, очікуючи поїзд Львів - Москва.( відправляється 8:47) проваджала рідну людину. 2 перон - на пероні два поїзди Одесса - Ужгород, Івано-Франківськ - Москва. Зачекавши до 8:30 я змушена була покинути людину саму очікувати поїзд, при тому що оголошували про посадку якої не було.
8:37 - я отримую дзвінок, де кажуть що поїзда немає.Я телефоную в довідкову службу вокзалу (відповідає диспетчер 32!!!!!!)
Розмова була такою
- Доброго дня, прошу сказати и подали поїзд 74
- Дівчино, ми таку інформацію не надаємо, як то не подали 10 хв до відправки.
- Я щойно переконалась що там поїзда немає
- Диспетчер сказав що є, значить є
- Я прошу таки уточнити, адже мені кажуть іншу інформацію
ШАНОВНА, Я НЕ НАЙНЯЛАСЬ ВАМ БІГАТИ ПО ПЕРОНАХ І ДИВИТИСЬ ЗА ВАШИМИ ПОЇЗДАМИ
- Я вам цього не казала робити, прошу дати номер де я можу це уточнити
- Поїзд на пероні,... і трубку нахабно кинули


Думаю, такий тон не просто не допустимий, я просто неможливо так спілкуватись. Я спілкувалась коректно. Історія неприємна, адже виявилось що поїзлд Івано-Франківськ - Москва, насправді Львів - Москва.
Дивно, а ви часто коли читаєте табличку будете ходити і запитувати - "Ой а ви часом не Львів - Москва?????
зауважте ми подивились написи 8-17 вагон.
В результати людина (старша жінка) залишилась на пероні, втратила 130 грн на поверненню квитка.
Отже, хочу офіційно поскаржитись на диспетчера №18, та 32
32 - не дав повноцінну інформацію, яка б могла запобігти ФІНАНСОВИМ ВТРАТАМ ПО ВАШІЙ ВИНІ.
18 - хамсько відповів на питання при другому дзвінку і відмовився приймати скаргу на диспетчера.
Зауважте, квиток а також всі записані розмови на диктофоні телефону, я передам в службу захисту споживачів. А також, в офіційний орган міської ради. Фотографії табличок і час їх здійснення
Думаю ці 130 грн по вашій халатності, тепер вам буду точно гарним уроком.
А також при цій скарзі я також хочу отримати ваше пояснення цього дійства, для того щоб опиратись при наступних оформленням

Очікую відповіді.

Дякую
Kateryna
 
Повідомлень: 1
З нами з: 10 липня 2012, 23:47

Re: Книга скарг

Повідомлення chuk » 11 липня 2012, 12:00

для того, щоб ми могли передати скаргу в пасажирську службу, прошу надіслати в приват свої ПІП та адресу електронної пошти
chuk
Супермодератор
Супермодератор
 
Повідомлень: 3
З нами з: 13 липня 2011, 13:12

Re: Книга скарг

Повідомлення Жанетта » 11 липня 2012, 17:55

ПРИВІТ, НАША РІДНА ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ!!!!!!!!!!! ПОДОРОЖУЮЧИ ВПЕРШЕ У ЖИТТІ У ПОТЯЗІ 24-25 ГОДИН, ЛЬВІВ-СІМФЕРОПІЛЬ, І У ЗВОРОТНЬОМУ НАПРЯМКУ ЖАХНУЛАСЯ!!!!!!!! ЗІ ЛЬВОВА ЇХАЛА В КУПЕ ВАГОН 20, 18ЧЕРВНЯ 2012 РОКУ З ЧОЛОВІКОМ ТА ДВОМА ДІТЬМИ, В КУПЕ БУЛО БРУДНО... ПОРОХ БУВ І У БАГАЖНОМУ ВІДДІЛЕННІ І НА ПОЛИЦЯХ... ХОЧА ВСЕ ІНШЕ БУЛО ДОБРЕ - КОНДИЦІОНЕР ПРАЦЮВАВ ВІДМІННО.... ВЧАСНО ПРИЇХАЛИ ДО МІСЦЯ ПРИЗНАЧЕННЯ. НАЗАД ПОВЕРТАЛИСЯ 29 ЧЕРВНЯ ПОТЯГ ПОДАЛИ ЗА 10 ХВИЛИН ДО ВІДПРАВКИ ПОЇЗДА ЗА ГРАФІКОМ РУХУ, ВАГОН 17. АЛЕ ВЖЕ ЧИСТО, ХОЧА ДВЕРІ У КУПЕ ТЯЖКО МЕНІ ЗАКРИВАЛИСЯ. У ВАГОН МОЖНА СКАЗАТИ Я ВЛЕТІЛА. У ТЕРНОПОЛІ СКОРОТИЛИ СТОЯНКУ НА 5 ХВИЛИН. А ЩЕ ЗАПИТАННЯ ПРОВІДНИКІВ НА РАХУНОК СВІДОЦТВ ПРО НАРОДЖЕННЯ ДІТЕЙ МЕНЕ ВЖАХНУЛИ. СТІЙ НА ПЕРОНІ І ВІДКРИВАЙ, ПОКАЗУЙ. ЦЕ ВСЕ МОЖНА ЗРОБИТИ, КОЛИ СИДИШ В КУПЕ І ЧЕКАЄШ ПРОВІДНИКА, КОЛИ ВІН ЗАЙДЕ. ВАГОН-РЕСТОРАН ТЕЖ ЗДИВУВАВ.... ПОРЦІЯ КАРТОПЛІ З ВІДБИВНОЮ 40 ГРИВЕНЬ. НЕМАЄ МІКРОХВИЛЬОВОЇ ПЕЧІ, ЩОБ ПІДІГРІТИ ДІТЯМ СВОЇ ХАРЧІ. МОЯ ПОРАДА ДО ПРОВІДНИКІВ - ПРИБИРАЙТЕ ОХАЙНО ВАГОНИ ПЕРЕД ПОДАЧЕЮ ЇХ НА СТАНЦІЮ!!!!
Жанетта
 
Повідомлень: 1
З нами з: 11 липня 2012, 17:15

Re: Книга скарг

Повідомлення Iren » 16 липня 2012, 15:05

Kateryna написав:Сьогодні стикнулась з надзвичайно не приємною ситуацією.
10.07 о 8:00 я особисто стояла на пероні, очікуючи поїзд Львів - Москва.( відправляється 8:47) проваджала рідну людину. 2 перон - на пероні два поїзди Одесса - Ужгород, Івано-Франківськ - Москва. Зачекавши до 8:30 я змушена була покинути людину саму очікувати поїзд, при тому що оголошували про посадку якої не було.
8:37 - я отримую дзвінок, де кажуть що поїзда немає.Я телефоную в довідкову службу вокзалу (відповідає диспетчер 32!!!!!!)
Розмова була такою
- Доброго дня, прошу сказати и подали поїзд 74
- Дівчино, ми таку інформацію не надаємо, як то не подали 10 хв до відправки.
- Я щойно переконалась що там поїзда немає
- Диспетчер сказав що є, значить є
- Я прошу таки уточнити, адже мені кажуть іншу інформацію
ШАНОВНА, Я НЕ НАЙНЯЛАСЬ ВАМ БІГАТИ ПО ПЕРОНАХ І ДИВИТИСЬ ЗА ВАШИМИ ПОЇЗДАМИ
- Я вам цього не казала робити, прошу дати номер де я можу це уточнити
- Поїзд на пероні,... і трубку нахабно кинули


Думаю, такий тон не просто не допустимий, я просто неможливо так спілкуватись. Я спілкувалась коректно. Історія неприємна, адже виявилось що поїзлд Івано-Франківськ - Москва, насправді Львів - Москва.
Дивно, а ви часто коли читаєте табличку будете ходити і запитувати - "Ой а ви часом не Львів - Москва?????
зауважте ми подивились написи 8-17 вагон.
В результати людина (старша жінка) залишилась на пероні, втратила 130 грн на поверненню квитка.
Отже, хочу офіційно поскаржитись на диспетчера №18, та 32
32 - не дав повноцінну інформацію, яка б могла запобігти ФІНАНСОВИМ ВТРАТАМ ПО ВАШІЙ ВИНІ.
18 - хамсько відповів на питання при другому дзвінку і відмовився приймати скаргу на диспетчера.
Зауважте, квиток а також всі записані розмови на диктофоні телефону, я передам в службу захисту споживачів. А також, в офіційний орган міської ради. Фотографії табличок і час їх здійснення
Думаю ці 130 грн по вашій халатності, тепер вам буду точно гарним уроком.
А також при цій скарзі я також хочу отримати ваше пояснення цього дійства, для того щоб опиратись при наступних оформленням

Очікую відповіді.

Дякую



Доброго дня! Довго думала відписувати, чи ні! Але емоції зашкалюють, тому мовчати я не можу. Мене звати Зінчук Ірина Михайлівна, оператор №35 довідкового бюро Вокзалу ст. Львів. Це та сама "32" про яку написано. Якщо б був запис на диктофон, то там зазначався би чітко мій номер, а не надуманий 32, оператор під таким номером у нас не працює. Шановна пані, яка писала це повідомлення певно думає, що працівники довідкового на такі форуми не заходять, раз посміла написати таку ганебну БРЕХНЮ!!! А от як було наспрвді: 10 липня 2012року о 8год. 45хв.!!!!! (поїд відправляється о 8.47) зателефонувала пані і запитала чи вже подали на посадку 74 поїзд. Я відповіла, що сиджу у приміщенні і перонів мені не видно, але так як залишилось 2 хвилини до відправлення поїзда, а оператор станцїї про затримку на посадку не повідомляв, то поїзд стоїть на 2 пероні. Пані знервовано запевнила що поїзда на другому пероні нема. Тоді я попросила зачекати хвилинку і не кладучи трубку зателефонувала до диктора (якій видно перони) і запитала про поїзд, диктор відповіла, що 74 поїзд стоїть на 2 пероні з 8.00. Цю інформацію я і надала пані, нащо вона мені хамовито відповіла: "Поїзда нема!!! Ідіть і подивіться!!!!" Я сказала що такого не може бути: "Ідіть і добре подивіться!" Отримала відповідь: " я вдома, це ВИ ПІДІТЬ!!! і ПОДИВІТЬСЯ!!!!" Якщо би пані хоча б одне слово сказала про те що бачила перед собою поїзд " Івано-Франківськ - Москва", то я би їй пояснила що це ї є 74 поїзд з причіпними вагонами з ІВ.Франківська. Потім вона зателефонувала ще раз, Заявила що поїзда не було, і " ТРЕБА БУЛО ПІДНЯТИ СВІЙ ЗАД, ВИЙТИ НА ПЕРОН І В ЦЬОМУ ПЕРЕКОНАТИСЯ" - дуже КОРЕКТНА відповідь!!!! Як гадаєте шановні форумчани??? Я відповіла, моя робота - відповідати на телефонні дзвінки, а залишати своє робоче місце і бігати по перонах в мої професійні обов"язки не входить, після чого відключилась, бо не мала наміру і надалі вислуховувути цю КОРЕКТНУ особу. Крові вона мені попила так,що мене трясло до обіда. Потім вона зателефонувала ще раз, що б поскаржитися на мене. До телефону підійшла наша начальниця №18, яка як і інші оператори була свідком нашої розмови, і дуже ввічливо їй пояснила, що чула нашу розмову,що я надала повну інформацію, і дійсно не зобов"язана бігати по перонах. І якщо з якихось причин людина не сіла на поїзд, і є претензії до нас, то можете підійти до чергового помічника начальника вокзалу і написати скаргу. А зараз УВАГА!!! Шановна пані заявила, що всетаки людина сіла в поїзд і їде, просто вона хоче поскаржитись! І це ЗАФІКСОВАНО!!! То про які 130 гривень мова???? Чому людина яка нібито не сіла в поїзд не написала офіційну скаргу???? І скажіть мені, Люди Добрі, яка НОРМАЛЬНА людина буде45 хв. стояти на пероні, слухати оголошення про посадку на свій пойзд, і не поцікавиться де він є, якщо вона його не бачить. Невже простоявши півгодини на пероні не можна було спуститися в касовий зал і у довідковому запитати про поїзд??? Невже людина. яка їде в дорогу перед тим не цікавилася, що в цей час на Москву їде тільки один поїзд, поїзда ІВ.-ФР.- МОСКВА в розкладі взагалі нема. Нарешті,невже не можна було підійти до провідника, який 40 хв. стоїть перед вами і запитати Чи це не той самий поїзд! Але ж куди там, корона з голови впаде! Це повинна була зробити Я!!! Чому забили на сполох за 2 хв. до відправлення поїзда? Чому залишили на пероні старшу жінку, не посадивши ії в поїзд, і просто пішли додому???? Друга справа на роботу поспішала б!!!!! Замість того, що би вияснити де ж поїзд, покинула людину, пішла додому,і почала мене вчити як я маю працювати!!!!
Як не дивно, шановнні друзі, але в довідковому працюють ЛЮДИ!!! ЖИВІ!!!! а не РОБОТИ!!!, знаєте як важко після такого ввічливо розмовляти і догоджати пасажирам. Масса коректних пасажирів нас і послає на три букви, і обзиває всякими різними нецензурщинами, мінімум 3-5 разів на день нам обіцяють звільнити з роботи. Ми винні у всьому!!!: і в тому що нема квитків, і в тому що відмінили поїзда, і в тому що вони запізнюються, і навіть в тому що поЇзд стоїть на пероні ЯК СЛОН А вони його просто не Бачать. А скільки розмов про те що не можливо дозвонитися. Так! Важко! Я згідна. Троє операторів вдень і одна вночі. А каналів 8!! І звонять без зупину. Деколи навіть немає часу на те щоб поїсти і в туалет сходити! І пасажири тепер дуже модні, Ім треба все і одразу. Повторюеш пасажиру інфрмацію про всі поізди туди і всі зворотньо 4 рази, а він каже повторіть ще раз бо тепер я хочу записати! Нормально??? Ім все одно що за тих 10 хвилин що я сто разів повторюю те саме, інші люди не можуть дозвонитися! І попробуй скажи "записуйте швидше" Відразу чуеш " ВИ МЕНІ ХАМИТЕ!! ВАШЕ ПРІЗВИЩЕ? ЗАВТРА ВИ ТУТ ПРПЦЮВАТИ НЕ БУДЕТЕ!!! СКІЛЬКИ ХОЧУ СТІЛЬКИ ПИТАЮ!! А скільки часу займає надати інформацію з пересадкою! Наприклад, Зі Львова на КиЇв, з Києва на Краснодар, з Краснодара На Адлер, ще й у зворотньому напрямку! Якщо одному пасажиру надавати таку довідку, то звичайно що іншим дозвонитися важко. А ви попробуйте зателефонувати в довідкові служби інших міст в Україні!!! До нас телефонують пасажири з цілої України, Росії, Польщі, Німеччини,Болгарїї, Білорусії і т.д. І на наші запитання, чому вони телефонують саме у Львів, а не у свої місцеві довідки, вони відповідають : "Там ніхто не бере трубку, або вони сказали що такого не знають,дзвоніть у Львів. У Одесі довідка вам навіть не скаже коли їде поїзд зі Львова до Одеси. Дзвоніть у Львів і все. Вдячні пасажири нам повідомляють, що наше довідкове найкраще в Україні, тільки у нас можна отримати повну інформацію. Звичайно, деколи після того всьго,що вислухаєш у свою адресу, не витримуєш, зриваєшся, можеш повисити тон розмови І за Це, шановні пасажири, ВИБАЧАЙТЕ!!!!!! Але таке буває дуже рідко! Зазвичай пасажири самі починають хамити провокуючи нас!
Написала про все що наболіло, а судити ВАМ!!!! Дякую за увагу тим хто дочитав до кінця!
Iren
 
Повідомлень: 3
З нами з: 16 липня 2012, 12:03

Re: Книга скарг

Повідомлення tera » 16 липня 2012, 16:23

Я дочитав.Чудово що Ви написали свою версію. :)
Дивно, що працівники ЛЗ читають форум,даруйте за таку підозру 8) можливо Вам хтось підказав,що слід відмітитись тут.
Нічого особистого :) ,просто я,як і Ви є споживач послуг,тому цілком логічно запідозрити у намаганні службовця себе обілити.
На даний момент є дві версії,це нагадує мені про приказку--стакан наполовину повний,чи наполовину пустий. :?
Хто правий?Тут теж питання,хто надасть переконливіші докази.Хоч тут і не суд.
Може виявитись,що не праві,або праві обидві сторони.

Хотів би спитати за таблички на потягах,а їх ставлять?
Iren,чи було після даного інциденту повернення квитка,думаю це фіксується?Якщо так,та у Вас є підтвердження того,що людина поїхала в дорогу,то ми з тією пані проведемо виховну роботу. :D
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Re: Книга скарг

Повідомлення Iren » 16 липня 2012, 17:52

Дякую за відповідь! Як би не було дивно, я користуюся інтернетом щодня, і слідкую за цим форумом дуже давно. Я працівник залізниці і мені цікаво знати про що пишуть і думають люди. Навіть не думала, що колись тут зареєструюсь, але коли сьогодні зайшла подивитись чи є щось новеньке, отримала шок побачивши повідомлення пані Катерини. Ніхто мені не радив сюди заходити, і тим паче себе обілювати!!!! Ні я, ні моя начальниця, ні взагалі Львівська залізниця не винна в тому,що пасажир стоїть на пероні 45хв. не бачить свого поїзда, і за 2 хвилини до відправлення починає його шукати. Моєї вини в цьому немає. Тож оправдовуватися нема сенсу. Я прсто написала правду, тому що це НАКЛЕП. Це нонсенс. Пані Катерина сама ж написала, що їй сказали що поїзд є і він на 2 пероні. Те, що вона його не знайшла сталося ТІЛЬКИ через її халатне відношення до самої себе. Я не знаю поїхала та людина чи ні. Я знаю тільки те що чула. Коли п. Катерина зателефонувала, щоб поскаржитись на мене, моя начальниця в неї запитала чи сіла людина в поїзд, вона сказала що ТАК!!!! А тут я прочитала зовсім іншу історію, тому і незмовчала. Було повернення квитка чи ні не важливо, вину за цю втрату несе виключно пасажир. А на рахунок хамства, то хамила якраз п.Катерина і якщо в неї на диктофоні запис не підроблений там це буде чітко чути!!!!!!! Отож хвилюватися мені нема чого. І якщо би я відчувала за собою хоча б мінімальну провину я б ніколи сюди не написала відкрито, назвавши свій справжній номер,прізвище та ініціали. І тоді п. Катерина отримала би відповідь: оператор №32 в довідковому Вокзалу ст. Львів не працює. І на тому би все закінчилось!!!!!
Iren
 
Повідомлень: 3
З нами з: 16 липня 2012, 12:03

Re: Книга скарг

Повідомлення Iren » 16 липня 2012, 18:21

До речі! Ви знаєте скільки пасажирів не сідає на поїзд, через те що не вміє і не хоче вміти читати інфу на квитку. Є у нас напрклад поїзд 256 Львів-Сімферополь, який їде через Херсон. Майже щодня хтось на нього не сідає. Тому що у них на китку написано Львів-Херсон, а на поїзді Львів-Сімферополь. Вони стоять на пероні до самого відправлення, дивляться на поїзд, слухають оголошення, бачать у квитку час відправлення і аж після того коли поїзд поїде, ідуть у довідкове і кажуть що поїзда такого не було. То що залізниця винна у їхній тупості?????? Як не розумієш,що у квитку написано, то підійди до довідки до того як іти на перон, а не після того як поїзд поїде. Для чогось то довідкове там стоїть!!!!!
Iren
 
Повідомлень: 3
З нами з: 16 липня 2012, 12:03

Re: Книга скарг

Повідомлення mongol » 16 липня 2012, 20:31

дякую за роботу, дякую за відповідь і дякую за емоції, пані Ірен. ми також вимушені часто дзвонити до довідкової служби, бо користувачі не хочуть розуміти, що номери телефонів ті ж самі і іняких пільг в отриманні інформації ми не маємо
особисто на мене ніколи ніхто не кричав і не оскорбляв у довідці. так що зі своєї сторони ще раз хочу подякувати вам всім за увагу, терпіння, за ваші ой які тяжкі чергуваня

єдине прохання на майбутнє - уникнути фраз "про тупість". давайте ми будемо стриманішими, ніж пересічні коректні споживачі 8)


tera написав:Хотів би спитати за таблички на потягах,а їх ставлять?

Всеобязательно ставят. Только в поезде Львов-Москва есть прицепной вагон Ив-Франковск-Москва. И такой ОДИН! Вот так в целом составе попасть на 1 вагон и не посмотреть что на соседних написано? Диво-дивное, чудо-чудное...
Во всех поездах дальнего следования есть прицепные вагоны (Львов-Ст.Питер - Черновцы-Ст.Питер... и так далее)
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Re: Книга скарг

Повідомлення tera » 16 липня 2012, 23:32

Гррррр..ммммм. :?
Знаєте,ідучи по Джерельній,Під Дубом ,попри мости ,з нічної чи денної змін,нагло таки не бачу табличок на потягах.Чесно.
І було таке собі запитання,їх що знімають,чи не ставлять....зі чи до Львова. :(Направду кажу.
Перебуваючи в Тернополі,наприклад,таблички (скажімо Львів -Сімферополь були).
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Re: Книга скарг

Повідомлення mongol » 17 липня 2012, 06:48

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1463-11

" 39.14. На вагони, які включені до складу поїзда, у визначених місцях наносяться умовні позначення (піктограми) для ідентифікації пасажирами категорії поїзда, вагона та послуг, які надаються.
39.15. Піктограми повинні бути зрозумілими та уніфікованими.
39.16. На вагонах пасажирських поїздів повинна зазначатися назва поїзда і категорія вагона, маршрут прямування, кількість місць у вагоні.
Піктограмами позначаються:
місця для сидіння та категорія вагона;
місця для лежання (спальні) та категорія вагона;
місця для пасажирів з дітьми;
заборона паління;
вагон-ресторан;
вагон-бар;
кондиціювання повітря;
вагон з місцями для перевезення велосипедів;
вагон з купе для перевезення пасажирів-інвалідів;
вагон з наданням послуг WiFi-інтернету".
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Re: Книга скарг

Повідомлення GenkaUA » 19 липня 2012, 11:43

Це просто потрібно бути або тупим або не уважним, щоб не розібратись з перонами і де який поїзд стоїть. Вчора був перший раз в Львові, прекрасно розібрався з допомогою інформаційного табло де шукати потрібний поїзд, навіть неграм показав їхній потяг на Братиславу, хоча оголошували потяг як Москва-Будапешт.
Одне тільки в мене завжди були і будуть скарги до якості постілі в потягах львівської залізниці.
GenkaUA
 
Повідомлень: 5
З нами з: 08 липня 2012, 20:17

Re: Книга скарг

Повідомлення tera » 19 липня 2012, 14:53

GenkaUA.
Ви не уважно прочитали декілька останніх повідомлень,слова -тупість ,тупий не схвалює адмін. :x
Те ,що Ви помогли нашим майбутнім братам по Євросоюзу -афроамериканцям,чи правильніше афроєвропейцям (вони не негри 8),ми йдемо в Європу,а там за таке накажуть :D , ) робить Вам респект. :)
Але цікаво,як Ви знали ,що їхній потяг йде через Братиславу?Інет?Бо так ніби мав через Чоп рухатись,ну як автобус.
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Re: Книга скарг

Повідомлення GenkaUA » 19 липня 2012, 20:59

На причіпних вагонах було написано...))) Та й вони не могли розібратись взагалі в своїх квитках, я сам там ледь прочитав, який номер потяга та час відправлення.
GenkaUA
 
Повідомлень: 5
З нами з: 08 липня 2012, 20:17

Поперед.Далі

Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron