Книга скарг

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Re: Книга скарг

Повідомлення Iwan » 22 серпня 2012, 10:46

Згода, панове - це крайній радикалізм, як відповідь на бездіяльність провідників.

Якщо бути більш поміркованим, то треба заволодіти рацією, яка є в розпорядженні провідника, бо в даному випадку провідник не те що не повідомив нікого про задимленість, а й сам брав участь (пасивну чи активну) в задимленні. Переговорні пристрої (стаціонарні) є тільки в приміських потягах, а в пасажирських тільки рації в провідників, і то часом 1 на 2 сусідні вагони, та й то, обманюючи наївних пасажирів, кажуть "сіли акумулятори".

Щодо несправних гальм, то так легко можна догнати будь-кого на перегонах, особливо з горба. Невже в нас такі рухомі склади експлуатують і при цьому обґрунтовують проїзд на сигнал заборони несправними гальмами? Чув від друзів-залізничників, що в нас бігають двосекційні локомотиви з пасажирськими вагонами в яких почергово спалахують то одна то інша секції, і вони з вогнегасниками бігають між секціями, але це нормально, бо пасажири не бачать, а тому не так вже й страшно.

Розумію Вас mongol, працівникам ОЦ (ІОЦ) не до того - є своя праця, отож я як стороння особа до УЗ покопався в неті і знайшов ось таке:

7. Пожежна безпека в поїзді

Відповідальним за організацію гасіння пожежі та евакуацію пасажирів в пасажирському поїзді є начальник поїзда. Дії поїзних бригад при виникненні пожежі у вагонах пасажирських поїздів (в тому числі в багажних вагонах, поштових і вагонах-ресторанах) визначаються Інструкцією щодо забезпечення пожежної безпеки у вагонах пасажирських поїздів і Пам'яткою про пожежну безпеку.

При виявленні задимленості у вагоні, появі запаху диму або відкритого вогню під час прямування поїзда кожен працівник поїзної бригади - начальник поїзда, електромеханік, черговий провідник (негайно викликає провідника, що знаходиться на відпочинку) зобов'язані:

зупинити поїзд стоп-краном (за винятком випадків, коли поїзд перебуває в тунелі, на мосту, віадук, акведук, шляхопроводі або під мостом і в інших місцях, що не допускають евакуацію пасажирів і перешкоджають гасіння пожежі). У випадку, коли виникнення пожежі виявлено при знаходженні поїзда в місцях, що виключають його зупинку, він повинен бути зупинений негайно після проходження цих місць;

• одночасно у разі відсутності в аварійному вагоні начальника поїзда і поїзного електромеханіка викликати їх по ланцюжку через провідників сусідніх вагонів або за внутріпоездной зв'язку і повідомити машиністу локомотива;

• відкрити двері всіх купе, оголосити і організувати евакуацію пасажирів;

• знеструмити вагон (у світлий час доби), а в нічний час відключити усіх споживачів, крім ланцюга аварійного освітлення, відкрити і зафіксувати тамбурні бічні і торцеві двері (а за відсутності високої платформи і фартухи) обох тамбурів в аварійному вагоні і закріпити їх на засувки ;

• відкрити аварійні виходи (вікна), де вони передбачені конструкцією вагона, а при відсутності аварійних виходів у вагоні і неможливості евакуації пасажирів через тамбурні двері розбити або відкрити вікна, розташовані за осередком пожежі по ходу евакуації пасажирів.

Кінець цитати
взято з якось реферату, який базується на законодавстві РФ. В нас, гадаю, повинно бути щось аналогічне.

Біда в тім, що тут не прописано, як діяти пасажиру, коли всі провідники у вагоні мертві/неосудні.
Проте, є моменти які потрібно виконувати незаперечно і невагаючись - зупинити поїзд стоп-краном.
крім тих місць про які я раніше згадував - тунелі, мости тощо.

і тут все справедливо, коли є дим - однозначно повинні зірвати стоп-кран, правда, провідники, але як їх до цього змусити - просто нахабно записати в бортовий журнал, який не завжди надають на першу вимогу. Спробуйте самі коли-небудь викликати нач поїзда, провідники кажуть: от буде за 2-3 години обхід, тоді й поговорите з начальником, а самі тим часом поспішно усувають наслідки своєї бездіяльності.

спробуйте хоч хтось сказати, що я не правий... я знаю як має бути, але хіба хтось бачив аби все було по закону і по праву? особливо на УЗ. Не так давно семеро (здається) хлопців роз'їхав локомотив експреса Рівне-Львів чи Київ-Львів, який рухався без увімкненої лампи лобового прожектора (вигоріла), лампу і тріснути скло спішно замінили вже у Львові, витерли кров і сказали, що ніяких хлопців не було, а наступний локомотив вже застав семеро розчленованих трупів. То де правда? у "висновках" "експертів"? чи де?
те ж саме й тут - є дим - потрібно спинити рухомий склад - так вимагає інструкція, а коли в наступного потяга погані гальма, то це вже його (наступного) проблема, і йому не можна взагалі виїздити з такими гальмами на перегони, або рухатись зі швидкістю 20-30км/год і спинятись на сигнали заборони. Зрештою, якщо навіть і світлофор несправний, то можна керуватись сигналами АЛС в локомотиві - все видно.

чи ще будуть якісь зауваги? по суті питання "що робити коли у вагоні дим і провідник бездіяльний/неадекватний?".
Востаннє редагувалось Iwan в 22 серпня 2012, 18:03, всього редагувалось 1 раз.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Книга скарг

Повідомлення Iwan » 22 серпня 2012, 11:19

Ось ще короткі витяги із Кримінального кодексу України (не полінувався заради такої справи туди глянути)

Стаття 276. Порушення правил безпеки руху або експлуатації залізничного, водного чи повітряного транспорту

1. Порушення працівником залізничного, водного або повітряного транспорту правил безпеки руху або експлуатації транспорту, а також недоброякісний ремонт транспортних засобів, колій, засобів сигналізації та зв'язку, якщо це створило небезпеку для життя людей або настання інших тяжких наслідків, -

караються виправними роботами на строк до двох років або обмеженням волі на строк до трьох років.

2. Ті самі діяння, якщо вони спричинили потерпілому середньої тяжкості чи тяжкі тілесні ушкодження або заподіяли велику матеріальну шкоду, -

караються позбавленням волі на строк від двох до семи років.

3. Діяння, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вони спричинили загибель людей, -

караються позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років.

Отож, маємо всі підстави вважати, що ПРОВІДНИКИ пасажирських вагонів, ігноруючи інформацію отриману від пасажирів про наявність диму у вагоні поїзда, ПОРУШУЮТЬ ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ (В Т.Ч. ПОЖЕЖНОЇ), ЧИМ СТВОРЮЮТЬ НЕБЕЗПЕКУ ДЛЯ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ, за що можуть бути покарані виправними роботами на строк до двох років або обмеженням волі на строк до трьох років.

Цікаво, чи провідники знають про це та чи усвідомлюють правові наслідки своєї бездіяльності?

Правничий бік питання детально описаний тут: http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/690/40/ .
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Книга скарг

Повідомлення mongol » 22 серпня 2012, 19:58

Iwan написав:Якщо бути більш поміркованим, то треба заволодіти рацією, яка є в розпорядженні провідника...

Розумію Вас mongol, працівникам ОЦ (ІОЦ) не до того - є своя праця, отож я як стороння особа до УЗ покопався в неті і знайшов ось таке:...

...взято з якось реферату, який базується на законодавстві РФ. В нас, гадаю, повинно бути щось аналогічне.

...спробуйте хоч хтось сказати, що я не правий...

не надо ничем завладевать. в соседнем вагоне тоже рация есть. и таки да, у нас своя работа. когда не появляешься на рабочем месте а просто пересаживаешься с поезда на поезд. времени рыться в интернетных рефератах просто нет физически
для конфликтных ситуаций есть начальник поезда, линейная милиция. самомуд не имеет право на существование
мания у Вас какая-то останавливать поезда. а остальные рассуждения.... апплодирую стоя! расчлененка, вагоны для наркоманов, рыбаков, ...
я не попробую. я скажу - Вы не правы
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Re: Книга скарг

Повідомлення Iwan » 29 серпня 2012, 23:35

Пане, Монгол, Ви мені вже пробачте, але мушу процитувати пана tera, бо інакше не зможу розвіяти його підозри щодо моєї корпоративної упередженості.

Re: Книга скарг

Непрочитане повідомлення tera » 22 серпня 2012, 22:49
Пан монгол -Ви не праві по всякому.
Ну по перше-

администратор (ІТ) - сотрудник, должностные обязанности которого подразумевают обеспечение штатной работы парка компьютерной техники, сети и программного обеспечения, а также обеспечение информационной безопасности в организации


От халепа,не на державній мові,типу-"моя твоя не понимай" :x В світлі риговського закону,коли росіяни укр. походження переходять на укр.мову це моветон(прохання не писати мені,що я проваджу міжнаціональну ворожнечу).Держ. службовець має говорити на МОВІ.В приваті нема проблем,та з туристами. :)
По друге.
Щодо Івана,то явно видно упередженість,корпоративну.Відповідно крайній радикалізм це стане нашим-ВСЕ.
В лікарнях,школах,судах,вишах і т.д.

П.С.А форум ожив. 8)


1. Пане Тера, якщо Ви уважно читаєте хоча б цю гілку форуму, то побачите, що неодноразово був на боці залізничників, бачачи, що претензії до них є необгрунтовані. Пригадую 4 випадки (може щось пропустив, але немає часу то все перечитувати та рахувати):
- черги біля банкоматів;
- бабця поки намагалась відшукати квиток, то поїзд поїхав без неї;
- наїзди на адмінів (в т.ч. Монгола) за те що вони "не переймаються проблемами пасажирів";
- пасажирка стояла між двома поїздами 40хв і не поцікавилась куди вони прямують.
В реалі - також неодноразово доводилось захищати провідниць від надокучливих (досить м'яко сказано) пасажирів. Одній провідниці (повірте, вона того заслуговує) - написав до Південної залізниці офіційну подяку, бо спробуйте згадати, коли Вам останній раз провідниця казала: "Пасажири, постільну білизну не чіпайте - я сама буду збирати після вашої висадки" - це тільки один штрих до її портрету (до речі, вона була російськомовною, але це жодним чином не применшувало її шляхетності).
Зрештою, чи брали б мене (разом із дівчиною) машиністи в кабіну тепловозного локомотива пасажирського поїзда на одній із жвавих магістралей, наражаючи себе на дисциплінарні покарання, якщо б я їх ненавидів?
Та й чи б знав я так багато про залізничну справу, якби не мав прихильне ставлення до залізниці?
На разі залізниці можна співчувати і в жодному разі не ненавидіти. Залізниця - це дзеркало держави, а залізничники - це дзеркало країни.

2. Ось і знову додоводиться стати на бік залізничника - Монгола. Треба дякувати йому, що є такий форум. Живий форум, де відвідувачі можуть поспілкуватися хоч з кимось із залізничників, а коли Монгол не встигає чогось зробити, то, зауважте, це не його обов'язки, а його громадська робота "задармо" - для блага таких як ми. Щодо мови - питання не просте, але коли людині простіше, а головне - грамотніше, написати російською, то нех так вже буде, коли не склалось з українською. Бо в совєтські часи після закінчення вузів особливо не запитували - відряджали на всі чотири сторони. Інша справа - люди які народились в Україні і все життя тут зростали.

3. Якщо я пишу "екстремістичні поради", то в кожного читача є своя голова, і кожен повинен вміти самостійно вирізняти "стьоб" від "екстримізму". Завше існує золота середина - у всіх питаннях. В мене до стоп-крана ще ніколи не доходило. Є й інші не менш дієві варіанти - брати провідників "на понт", одразу стають адекватними. Був випадок, коли мене з колегою почали вважати якимись таємними інспекторами - принесли навіть чай для приємної розмови, важко було їх переконати, що маємо із залізницею стосунки як пасажир і перевізник.
ГОЛОВНА ПОРАДА: БУДЬТЕ ЛЮДЬМИ І ВАС РОЗУМІТИМУТЬ БЕЗ СТОП-КРАНУ.

4. Ще важко мені зрозуміти пасажирську наївність, сподіваючись на якусь справедливість у розгляді їх скарг, а самі не можуть навіть зібрати якоїсь примітивної доказової бази. Пишуть скаргу, наприклад,: "їхала кілька місяців тому в п'ятницю в зеленому вагоні і було холодно, а ще несло перегаром від провідника", а потім бідкаються, що таку скаргу ігнорують. )))) самого розсмішило. Це приблизно так, якби прийти в аптеку і сказати: "Дайте мені якусь круглу таблетку білого кольору" )))

п.м. Щойно пригадав цікавий випадок. В Тернополі в останній вихідний день якихось тривалих свят (здається, Великдень + "Травневі") коли вже за кілька днів/тижнів немає квитків, а в день відправлення - тим паче. Виходжу на перон... (потяг стояв 5хв) повільно йду до штабного вагону... провідник починає закривати площадку. Я запитую: "З Вами до Києва можна?", а у відповідь чую: "Хутчіш застрибуй!". Правда, жодної логіки? Йти в такий день без квитка до вагону і почути "Застрибуй". Саме тому до кожного залізничника, як зараз модно казати, в мене "індивідуальний підхід" - індивідуальне ставлення без жодних корпоративних упередженостей. Аналогічно - до митників, податківців (в т.ч. под. міліціянтів) з якими часто доводиться мати сраву. Щоб там не казали про митницю і податкову, повірте, там є цілком нормальні/адекватні люди, які розуміють що потрапили в такі обставини і самі є заручниками бюрократичного механізму... і це при тому, що не отримували від мене жодних хабарів (це принципово), отож, мови про корпоративні оцінювання не повинно бути. Інша справа - об'єктивність - спробував показати іншу сторону: відповідальність провідників + екстримальні конрзаходи щодо них.

Вибачайте, що відібрав ваш час, але мусів розкласти крапки над ї.

п.п.м. Шановні пасажири, якщо ви:
- не зберегли квиток і при цьому не пам'ятаєте коли їхали і в якому вагоні;
- не зробили запис в книзі скарг під час прямування потяга (сам ще в руках не тримав цю книгу);
- не зробили жодної спроби врегулювати спір на місці (у вагоні) за участі нач.поїзда;
- не зафіксували інших необхідних даних (ПІБ провідника, температуру в градувах Цельсія тощо),
ТО БУДЬТЕ-ЛАСКАВІ, НЕ ПИШІТЬ СЮДИ СКАРГ - НЕ ОБТЯЖУЙТЕ ПРАЦЮ АДМІНІВ, ЦЕ НЕ ЇХ ОБОВ’ЯЗОК РОЗГЛЯДАТИ СКАРГИ. ПИШІТЬ ОДРАЗУ В ПАСАЖИРСЬКУ СЛУЖБУ РЕКОМЕНДОВАНИМ ЛИСТОМ З ПОВІДОМЛЕННЯМ ПРО ВРУЧЕННЯ. Так буде правильніше і надійніше, бо цю гілку просто так назвали на початку її історії і ніхто тоді не думав тоді, що сюди почнуть "сипати скарги". Це не те місце куди потрібно скаржитись, хіба що хочете почути співчуття чи поради від таких пасажирів як ви.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Книга скарг

Повідомлення plejada » 07 вересня 2012, 00:11

Повністю згідний з Iwan.
Сам залізничник, до того довший час працював на вантажній станції і от так склалося життя що перейшов на пасажирську станцію і вже 3 рік тісно співпрацюю з пасажирами! Повірте вражень дуже багато, я ніколи не міг подумати, що є такі люди...., ну дуже цікаві... про які анекдоти складають :) Повірте я нікого не хочу образити, але деколи дивуюсь як взагалі деякі особи змогли добратись до нашої станції (сам дуже багато подорожував залізничним транспортом), просто діти рочків десь так 5-6 :) Але від дітей їх відрізняє те що вони вміють писати скарги! Можу пригадати такий випадок, їздили наші касири на розбір і розказали їм, на них написали скаргу і не це головне, а те що ця жінка як виїжджала від нас так і по дорозі на всіх у Київі скаргу написала, тобто там починалось із довідкового бюро, квиткових касирів, провідників, міліціонерів і так до кінцевої станції! Ну і як обслуговувати такого пасажира, а я скажу - з привітною посмішкою, тому що не знаю як на других станціях, дирекціях, залізницях, а с тим що стикався я завжди в любій скарзі винен залізничник, і не тому що винен, а тому що так зручніше верх стоящому керівництву, Київ сказав Львову розібратись, а Львів - розібрались винних наказали і повірте не будуть вони розбиратись нікому це не потрібно! Можливо я помиляюсь, я пишу чисто із свого досвіду!
п.м. ГОЛОВНА ПОРАДА: БУДЬТЕ ЛЮДЬМИ І ВАС РОЗУМІТИМУТЬ БЕЗ СТОП-КРАНУ.

п.п.м. Цікаво а що буде коли мінімізують зустріч пасажира з обслуговуючим персоналом, приклад - електроні квитки, рано чи пізно нові технології все таки дійдуть і до нас! На кого писати скаргу?
plejada
 
Повідомлень: 28
З нами з: 27 травня 2012, 16:57

Re: Книга скарг

Повідомлення Antoniv » 07 вересня 2012, 21:15

Доброго вечора всім прац-залізниці скажіть будь-ласка люди добрі!!!!!!!!я зарахунок заробітноі плати як почати ділити зарплату на 4частини :( :( :( :( то вже апсурд скажіть як так далі можна жити !!! скільки то можна терпіти!!!
Antoniv
 
Повідомлень: 3
З нами з: 25 серпня 2012, 15:37

Re: Книга скарг

Повідомлення plejada » 11 вересня 2012, 07:34

Antoniv написав:Доброго вечора всім прац-залізниці скажіть будь-ласка люди добрі!!!!!!!!я зарахунок заробітноі плати як почати ділити зарплату на 4частини :( :( :( :( то вже апсурд скажіть як так далі можна жити !!! скільки то можна терпіти!!!

Не хай хоть на 4 частини, тільки б заплатили, а то вони можуть і не дати 8)
P.S. За серпень залізничники отримали 20 % заробітної плати, аргумент "немає коштів" :shock: :shock: :shock:
plejada
 
Повідомлень: 28
З нами з: 27 травня 2012, 16:57

Re: Книга скарг

Повідомлення Iwan » 25 листопада 2012, 21:56

Ось знайшов публічні підтвердження того всього про що я тут згадував
(про буденні проблеми провідників, в т.ч. про виконання дрібного ремонту за свій кошт):
http://www.youtube.com/watch?v=tAo6VLVInKY
Майдан свободи (залізниця) часть1.mpg
кому цікаві буденні проблеми провідників - дивіться наступні частини:
2 - http://www.youtube.com/watch?v=bLdj9zFM1-o
3 - http://www.youtube.com/watch?v=6YBZ3MjHwm8
4 - http://www.youtube.com/watch?v=6hZCuY9isjY
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Книга скарг

Повідомлення Марія » 31 травня 2013, 10:33

Доброго дня!
Хочу довести до вашого відома, а також подати скаргу на обслуговування в касах головного залізничного вокзалу м. Львів. А саме я була неприємно вражена роботою касира Хохріної О. О. , яка працювала 30.05.2013р., каса попереднього продажу ( номер , нажаль, не пам'ятаю)
Склалося враження, що людей вона має ні за що і відверто зневажає.
Маю декілька питань з приводу роботи даної працівниці :
1) Чи є нормальним йти на технологічну переву на 10хв ( як зазначено в розкладі) , а повертатись через 25хв ?
Чому людина розпоряджається чужим часом, як своїм власним без попередження ???
2) Коли підійшла черга брати квиток, то касир , яка зазначина вище, відмовилася сказати вартість квитка. Сказала, що для цього існує довідка і це не її обов"язок ! Після того, як я отримала інформацію в "довідці" , я звернулась знову в цю касу. Тон розмови даної працівниці не змінився, вона продовжувала виказувати незадоволення. В результаті , вона видрукувала квитки і спитала : "вони коштують 195 грн! Будете брати?! "
Чому мене відправляють в "довідку ", якщо я не просто так цікавлюсь вартістю квитків, а стою в касі для того щоб ПРИДБАТИ квитки ? І для чого озвучувати вартість квитка і перепитувати чи буду я купляти , якщо -
а) я вже була в "довідці" ?
б) це не її обов"язок ? чи все таки це її обов"язок ?
Прошу розібратись в даній ситуації і навчити працівників спілкуватись з людьми , які користуються послугами залізниці .
Дякую!
Чекаю відповіді
Марія
 
Повідомлень: 2
З нами з: 31 травня 2013, 09:09

Re: Книга скарг

Повідомлення Марія » 31 травня 2013, 10:40

контактні дані відправила адміністрації форуму.
Марія
 
Повідомлень: 2
З нами з: 31 травня 2013, 09:09

Re: Книга скарг

Повідомлення Iwan » 31 травня 2013, 11:00

Шановна пані Маріє, напишіть це все на папері і вишліть до начальника Львівської залізниці. Дивіться попередні дописи. В нашій країні електронні звернення на жаль досі не мають юридичної сили. Тут є два варіанти: або берегти свої нерви і час, або довести справу до кінця (може знадобитися багато часу і нервів). Також це все матиме сенс, якщо Ви зберегли проїзний документ (квиток), бо в іншому разі та "касирка" може сказати "такого не було, це все вигадане". Отож вирішуйте самі як Вам діяти. Тут Вам можуть тільки поспівчувати інші читачі та адміни, бо до їх функціональних обов'язків не входить розгляд (чи сприяння в розгляді) наших скарг, це все з власної ініціативи в неробочий час вони можуть нам (пасажирам) допомогти.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Книга скарг

Повідомлення Iwan » 31 травня 2013, 14:12

У порівнянні із іншими залізницями, в культурі обслуговування УЗ відстає навіть від албанської залізниці: там квитки не продають в потягах, то провідниця вибігла на наступній зупинці і сама придбала для нас квиток і всіляко відмовлялась від винагороди (зрештою, взяла і була дуже вдячна...) і посміхалась не за винагороду, а від душі. В Чорногорії (ŽPCG/ŽICG) повсюдно переходять на працю за принципом: ''Jedan šalter za prodaju'' - (OSS) чи ''jedno lice za klijenta'' (по нашому: "єдине вікно"). Там в одному вікні все - від консультації, інформації до отримання квитка. Теж саме на німецькому DB та румунській CFR. Наші Інтерсіті+ не мають особливих переваг від румунських "електричок", а ціни - різняться суттєво. Якщо держава рухається в Азію, а не в Європу, то на щось краще годі й сподіватись.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Книга скарг

Повідомлення admin » 04 червня 2013, 15:45

Марія написав:контактні дані відправила адміністрації форуму.

Запит передано для розгляду у пасажирську службу
admin
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 154
З нами з: 18 травня 2005, 11:10

Re: Книга скарг

Повідомлення таня spaces » 07 серпня 2013, 11:16

Я їхала сьогодні ковель -заболоття поїздом біля мене сіло 3чоловіки які їхали від станції мизово до вижви квиток коштує 5грн,проводнік взяв 3грн і не дав квиточка і пішов.проводніки наживаюця на людях
таня spaces
 
Повідомлень: 4
З нами з: 20 березня 2012, 22:50

Добра новина

Повідомлення Iwan » 07 жовтня 2013, 23:49

Львівська залізниця потішила своїх клієнтів приємним нововведенням - аудіореєстраторами розмов системи "пасажир-касир". Одразу вбивають двох зайців: підвищують рівень культури обслуговування у касирів і мають можливість об'єктивно провести розслідування за поданими скаргами. За своєю суттю такі пристрої повинні бути дешевими і доступними, а тому, сподіваюсь, з'являться не тільки в касах позакласних вокзалів, а і в касах хоча б райцентрів.
Деталі тут: http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2013/september/686/
Цікаво, якби УЗ пішла б ще далі і запровадила б недорогі гаджети для аудіовідеореєстрації дій провідників. Така собі номерна нагрудна "таблетка" яка реєструє аудіо+відео, а при здачі зміни дані зчитуються на стаціонарний сервер і зберігаються хоча б 3 місяці. Тоді не було б багатьох явищ, які описані в цій темі, в т.ч. в попередньому дописі.
п.м. Звісно буде примусовий вимикач для відвідань вбиральні, проте, вимикати можна тільки у вбиральні (після того як буде зареєстровано вхід до неї. Коли перерва трапиться в іншому місці то це явно буде не на користь провідника. Такі собі "чорні скриньки" для провідників :)))
Хто за? голосуйте :)
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Поперед.Далі

Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

cron