Скарга

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Скарга

Повідомлення sasha » 02 жовтня 2006, 02:08

Куди діваються всі квитки (доречі, які так і не продались)?? Наприклад, прийшов я на Львівський вокзал придбати квиток на поїзд Львів-Київ, касирка мені відповіла, що білетів нема, мовляв всі розкупили. Коли ж мені всетаки вдалось "дістати" квиток, то їхав я у напівпустому поїзді?? Як Львівська злізниця може таке пояснити??
sasha
 
Повідомлень: 3
З нами з: 02 жовтня 2006, 01:40

Повідомлення rebec » 02 жовтня 2006, 13:08

Ваш запит передано для розгляду і надання відповіді в пасажирську службу Львівської залазниці.
rebec
 
Повідомлень: 7
З нами з: 18 травня 2005, 14:23

Повідомлення tiger » 02 жовтня 2006, 13:40

rebec написав:Ваш запит передано для розгляду і надання відповіді в пасажирську службу Львівської залазниці.


Назвати __________ - інакше неможливо УЗ і її керівництво.
Мій маленький братик котрому 8 рочків сам сказав як вирішити проблему:
"Нехай ті дяді поставлять в гараж запасних 50-100 вагонів і дочіпляють їх до поїздів по мірі потреби"..


Хоча знаю ті хто працює на УЗ зовсім не турбуються про проблеми людей котрі їздять УЗ.

За повторне використання лайки після попередження, користувача tiger забанено. А його аккаунт деактивовано.
Лайка видалена з посту адміністратором
tiger
 

Повідомлення d3fai13r » 06 жовтня 2006, 13:00

tiger написав:
rebec написав:"Нехай ті дяді поставлять в гараж запасних 50-100 вагонів і дочіпляють їх до поїздів по мірі потреби"..
смішненько.Тут є парочка проблем.Нумер уно- фірмовість(ну це не головне) просто проблема шоб не було так людина бажає їхати фірмовим(50,98) а попадає в старий галімий вагон в тому ж поїзді прицеплений.Тому тре попереджувати пасажира в такому випадку а касир такого ніколи не буде робити.Ну і 2 це те що наприклад локомотив чс4 розрахований на 17 вагонів тому більше не втиснеш(літні не ця тема)
P.S на закиди то купіть фірмові вагони і нові локомотиви кажу зразу куда йти...
d3fai13r
 
Повідомлень: 35
З нами з: 15 червня 2006, 23:13
Звідки: 2200001-2218300

Повідомлення mongol » 06 жовтня 2006, 16:26

що поробиш, людина зовсім не володіе питанням. свое "хочу" завжди попереду "можу". тому і слухае діточок, а проблеми рухомого складу нажаль так не вирішуються
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Re: Скарга

Повідомлення Євген » 04 лютого 2009, 20:30

Здраствуйте!
Во-первых, У меня вопрос и жалоба!!! Попытаюсь разъяснить всю суть ситуации. 31.01.09 я должен был сесть на поезд № 120 Львов-Запорожье. Я являюсь студентом, соотвецтвенно, проезной билет на поезд я покупал по студенческому. Во время посадки на этот поезд (ВАГОН №17!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) проводник, проверяя на пероне мой билет и студенческий отказался сразу же отдать мне мой студенческий билет, обосновав свои действия каким то указом который был выдан "ЛЬвівькаЗалізниця", и что мой студенческий билет он вернет мне непосредственно в вагоне после отправления поезда. Я стал требовать возвращения моего билета Но мне его так и не вернули на пероне. Проводник ссылался на какойто непонятный указ и говорил что если какието проблемы то необходимо обратиться к начальнику поезда. Во время выяснения этого конфликта подошел начальник поезда и начал мне рассказывать то же самое, рассказывать про какой то непонятный указ. В итоге мне мои студенчееский вернули лишь в вагоне после отправления поезда. Поэтому я хочю узнать у Вас что это за указ и на каком основании у меня забрали мой студенческий билет!!!
Во-вторых, этот проводник поезда №120 Львов-Запорожье - вагон №17 (31.01.09) - (Фамилию старшего проводника я точно не помню, но помоиму она начиналась на букву "С....." а инициалы "Л.І.") Проверяя мой студ билет был без формы проводника и своих документов(хотябы бейджик но должен был у него присутствовать!). На станции в Хмельницком подсели 2 девушки с сумками, общее колличество сумок было 8!
Этот проводник начал требовать у этих девушек 50 гривен за то что вроде бы это нарушает нормы перевозки багажа. И самое важное то что во время требования этой взятки оба проводника были ужасно пьяны (наверняка у себя в купе они приняли необходимую дозу). Проводник требовал с девушек деньги, хотя размеры их сумок были стандартными и небольшыми!
Прошу принять во внимание мою жалобу дать мне разьяснение что же это за указ!!! Зарание благодарен!
Євген
 
Повідомлень: 1
З нами з: 04 лютого 2009, 20:06

Re: Скарга

Повідомлення Taras » 05 лютого 2009, 14:26

Ваш запит буде передано в пасажирську службу
Taras
Супермодератор
Супермодератор
 
Повідомлень: 480
З нами з: 23 жовтня 2007, 14:31

Re: Скарга

Повідомлення Taras » 18 лютого 2009, 17:19

На ваш запит отримано відповідь із Пасажирської служби:

У Звя'зку з приналежністю пасажирського поїзда № 120 Львів-Запоріжжя Придніпровській залізниці, звернення громадянина щодо незадовільного обслуговування у зазначеному поїзді направлено заступнику начальника залізниці - начальнику пасажирської служби Придніпровської залізниці для надання відповіді заявнику.
Taras
Супермодератор
Супермодератор
 
Повідомлень: 480
З нами з: 23 жовтня 2007, 14:31

Re:

Повідомлення wikand » 02 квітня 2009, 08:28

mongol написав:що поробиш, людина зовсім не володіе питанням. свое "хочу" завжди попереду "можу". тому і слухае діточок, а проблеми рухомого складу нажаль так не вирішуються

Устами младенца глаголит истина! :P
wikand
 
Повідомлень: 4
З нами з: 01 квітня 2009, 22:16

Re: Скарга

Повідомлення talg » 06 квітня 2009, 18:43

А всё-таки, что ж это за приказ такой по поводу студентов. На сайте УЗ отмазались и ничего про это не сказали. Но просуммировав всё (и не только приведенный пример, но и похожий непосредственно) можно подумать, что действительно Львовская лорога считает, что студенты виновны в их финансовом положении. Так всё-таки есть приказ о повышенном контроле к студентам в ПДСах? В пригородных поездах ещё ладно, а вот в ПДСах - Львовская дорога "впереди" планеты всей.
talg
 
Повідомлень: 1
З нами з: 06 квітня 2009, 18:35

Re: Скарга

Повідомлення mongol » 14 травня 2009, 08:03

talg написав:А всё-таки, что ж это за приказ такой по поводу студентов. На сайте УЗ отмазались и ничего про это не сказали. Но просуммировав всё (и не только приведенный пример, но и похожий непосредственно) можно подумать, что действительно Львовская лорога считает, что студенты виновны в их финансовом положении. Так всё-таки есть приказ о повышенном контроле к студентам в ПДСах? В пригородных поездах ещё ладно, а вот в ПДСах - Львовская дорога "впереди" планеты всей.

мы не получили ответ ни от пассажирской службы ни с Приднепровской дороги
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Re: Скарга

Повідомлення тася » 01 липня 2009, 16:03

[b[b]сьогодні 01.07.2009 стикнулась із тим що львівська залізниця ховає квитки .
О 8.00год ранку я була на залізничному вокзалі друга в черзі у касі попереднього продажу квитків за 45 діб.Як виявилось що о 8-02 на поїзд Симфірополь-Львів немає жодного купейного квитка!!!Це ж абсурд!!!
Хотілось щоб шановний Мартинюк Іван Омелянович вирішив ці питання негайно .Хіба що він сам у цьому валяєтья як кіт в маслі
:( :( :(
А сайт квиток - це сайт для дітей які не вміють користуватись компютером!!!
Все це є гра залізниці з людьми.
Для чого цей сайт ?????????? Хто його розробляв вмів користуватись ним.Чи це залізниця львівськська така !!
БАРДАК У ВАС :? :? :? :?
тася
 
Повідомлень: 3
З нами з: 01 липня 2009, 10:47

Re: Скарга

Повідомлення Vladymyr » 05 липня 2009, 12:59

Поїзд Одеса-Львів (№26) фактично вже запізнився на 6 годин, а останні його координати ще в центрі України (ще далеко від Львова). В потязі їде велика кількість дітей з оздоровчого табору без батьків і без фінансів бо ніхто не сподівався на таке "круте" запізнення. Цікавить таке питання чому діти голодні? !!! Хто буде платити за підірване здоров'я дітей? Є ж винні особи через яких потяг пішов по об'їздному маршруту.
Vladymyr
 
Повідомлень: 1
З нами з: 05 липня 2009, 12:14

Зауваження по ст. Тернопіль

Повідомлення Olga » 18 вересня 2009, 22:07

У мене зауваження до роботи касирів по ст. Тернопіль. Я часто їжджу до батьків в сусідню область, раптом 120 км до Хмельникого. Білет беру собі завжди завчасно у четвер ввечері в касі попереднього продажу. Їх у Тернополі аж ЧОТИРИ (!!!!!І) ще 2, які обслуговують групові замовлення. По-перше, каси працюють з 7:00 до 19:45, досить незручно, краще б до 21:00 і з наприклад з 10:00, бо не завжди встигаю після роботи, а в добових касах квиток на п'ятницю вечір до Хмельницького не продають - зарано. По-друге, обслуговування касирів. Я сама працюю у сфері обслуговування і знаю яка це тяжка праця, але щоб всі чотири касирки знаходились на робочому місці і не змогли обслуговувати - це нонсенс!!! Одна балакає по мобілці і заповняє якийсь журнал, друга сидить теж щось пише і показує на сусідню, третя взагалі сидить, сховавшись за жалюзі, а четверта бігом відпустивши чоловіка, закриває віконечко і зі словами "Мені треба передзвонити" встає і йде собі!!!! Я НЕ ПОВИННА бігати від каси до каси у пошуках касира, а маю ПІДІЙТИ і спокійно собі купити білет!!!! Прошу звернути увагу!!!! І останнє - на рахунок здачі. Коли квиток коштує 19,81 грн і з двадцятки дають здачу 15 коп це нормально, але як мене раз у Львові намахали на 50 коп, то вибачте, давати "чайові" касирам я не збираюсь!!! Або встановлюйте ціни на квитки без дрібних грошей, або виділяйте достатню кількість копійок на здачу!!!
Дякую за увагу!
Olga
 

Re: Скарга

Повідомлення VOVKIN » 15 грудня 2009, 21:05

Чому назви поїздів ( в пошуку) на сайті Української залізниці Я маю писати "тільки російською"
Може це Російська залізниця? Чи керівництво не володіє державною мовою, а може вони забули в якій країні
живуть? :x :x :x (Пошук по розкладу міжміських поїздів по станції Львів Назву станції вводити тільки російською мовою.)
VOVKIN
 
Повідомлень: 1
З нами з: 15 грудня 2009, 20:44

Далі

Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron