Ситуація суцільного абсурду з квитками!!!

Обговорення послуг, що надаються Львівською залізницею. Відгуки, зауваження.

Модератори: chuk, Taras

Ситуація суцільного абсурду з квитками!!!

Повідомлення passagur » 08 червня 2006, 14:31

На потяг Львів-Сімферополь 86, він же Сімферополь-Львів 85, не можливо купити купейні квитки навіть ранком в перший день їх продажу - за 45 днів !!!

Також хотілось би знати чому додатковий потяг призначили на 5 годин пізніше основного - чому б не призначити потяг на 2 години пізніше за основний?
passagur
 
Повідомлень: 4
З нами з: 08 червня 2006, 14:08

Повідомлення mongol » 08 червня 2006, 14:54

про призначення поїздів - вибачте, але Ви ж повинні розуміти що колія не є суцільно свобідною і по ній курсують і інші маршрути. Тому призначати поїзди "по бажанню" залізниця поки що не в змозі.

Щодо ситуації з квитками - прошу повідомити в якій саме касі Вас не обслужили і вказати фамілію касира
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Повідомлення passagur » 08 червня 2006, 16:40

Дякую за турботу. Я хотів би поправити питання, можливо я не правильно висловився, а ви не так зрозуміли.

Квитки пробували брати сьогодні в двох касах в залізничних касах на пл. Григоренка. Також я звонив в сервіс-центр ранком і там теж сказали що є тільки плацкарт і СВ. Коли ж купейні квитки бувають?
Повторю, це перший день коли квитки по ідеї мають з"явитись!

Впринципі можна змиритися з цим. Добре, що взагалі хоч якісь потяги їздять.
passagur
 
Повідомлень: 4
З нами з: 08 червня 2006, 14:08

Повідомлення passagur » 08 червня 2006, 16:56

За місяць!!! до відправлення залишились лише верхні бокові місця плацкарту!
passagur
 
Повідомлень: 4
З нами з: 08 червня 2006, 14:08

Повідомлення mongol » 09 червня 2006, 09:55

Ваш запит передано в пасажирську службу для відповіді
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Повідомлення mongol » 21 червня 2006, 17:12

відповідь що надійшла з пасажирської служби:

"повідомляємо, що зазначений поїзд користується підвищеним попитом у пасажирів, особливо ажіотаж щодо придбання проїзних документів на 45-ту дату спостерігався до 12.06.06, коли пасажири намагалися придбати проїзні документи до підвищення цін на залізничці квитки.

Так, з 13.06.06 станом на 09 год. 28 хв. на поїзд 86 Львів-Сімферополь відправленням на 27.07.06 було в наявності 64 купейних місць. Крім того, слід зазначити, що оформлення проїзних документів на поїзд 86 Львів-Сімферополь проводять не лише каси Львова, а й Стрия, Самбора, Дрогобича, Трускавця, Моршина, Ходорова, Червонограда, Сокаля, Сколе, Красне, Золочева, Тернополя, Підволочиська, Чорткова, Бродів.

Щоб забезпечити виїзд жителів Західних областей України в Крим на період літніх перевезень призначається додатковий поїзд № 256/255 Львів-Сімферополь відправленням зі Львова на 4 год 07 хв. пізніше, ніж поїзд 86/85 Львів-Сімферополь. По причині зайнятості залізничної колії, відстою поїздів та їх відправлення по станції Сісферополь, Львівська залізниця змушена відправляти додатковий поїзд 256/255 на 4 години пізніше від основного."
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Re: Ситуація суцільного абсурду з квитками!!!

Повідомлення наталя » 20 липня 2011, 11:05

Тернопіль. Сьогодні, за 45 діб я стою перша в черзі! треба 2 квітки на поїзд № 86 на 2 вересня, але 2 нижні полиці, тому що одна людина інвалід з дитиною до 6 років, друга людина похилого віку 65 років з великою массою тіла. На весь потяг був лише 1 квиток на нижню полицю в купе. Як таке можливо??? Минулого року без проблем було куплено на цей потяг такі самі квітки але в Одессі. і не за 45, а за 40 діб. В Тернополі квітків нема. Як інваліду і людині похилого віку взяти квітки на нижні полиці в купе?
наталя
 
Повідомлень: 3
З нами з: 20 липня 2011, 10:59

Re: Ситуація суцільного абсурду з квитками!!!

Повідомлення mongol » 21 липня 2011, 09:57

Навідь не знаю що Вам відповісти. На даний час ми чекаємо відповіді з Пасажирської служби на схожу скаргу, яка була передана в службу 13 липня.
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Re: Ситуація суцільного абсурду з квитками!!!

Повідомлення наталя » 21 липня 2011, 11:02

А ось я вже знаю, що відповісти. В цей самий день, але в 13 год було куплено нами на цей самий поїзд, купе 2 нижні полиці, абсолютно без проблем, зайняло раптом 5 хв, але в іншому місті, не в Тернополі. В Тернополі квітки не продають навмисно! Скажіть будь ласка, куда і на кого написати офіційну скаргу? тому що я впевнена, що це все робиться зі згоди начальника вокзалу. Кассір, на мої слова, що я напишу скаргу, сказала, що я можу писати що завгодно,куди завгодно!Бо квітків нема! І це за 45 діб, і я перша в черзі. А через 5 годин ми без проблем купуємо ці квітки в іншому місті. Ну ось як таке може бути? Моєму обуренню просто нема меж! Це ж загальноукраїнська комп"ютерізована система продажу квітків. Навіщо вона взагалі тоді потрібна?
наталя
 
Повідомлень: 3
З нами з: 20 липня 2011, 10:59

Re: Ситуація суцільного абсурду з квитками!!!

Повідомлення mongol » 21 липня 2011, 14:37

якщо подавати скаргу самим, то адреса 79000, м. Львів, вул. Гоголя, 1, Начальнику Пасажирської служби

якщо через нас, то необхідні Ваші особисті дані (можливо у приваті), бо служби ігнорують запити без ПІП та фізичної адреси

в любомі випадку служба лишає за собою право відповіді за 4 тижні

книга сакрг на нашому форумі viewtopic.php?f=1&t=244
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Re: Ситуація суцільного абсурду з квитками!!!

Повідомлення наталя » 31 липня 2011, 13:59

а мені вже роз"яснили :-) виявляєтся, на кожну касу, яка попередньо продає квитки, виділяється обмежена кілкість цих квитків. не мають касири доступу до всієї кілкості квитків. тому, треба купляти квитки в маленьких містечках, там попит менше, а тому шансів більше! ми таким чином купили квитки в симферопіль і назад. не переплатили ні копійки, і місця такі як нам треба. купляли правда за 45 днів.
наталя
 
Повідомлень: 3
З нами з: 20 липня 2011, 10:59

Re: Ситуація суцільного абсурду з квитками!!!

Повідомлення mongol » 31 липня 2011, 20:04

а ми відповіді від служби так і не дочекались
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!


Повернутись до Послуги

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість