Залізниця на Буковині

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 22 лютого 2010, 15:22

Чи планується розбудова залізниці на Буковині, електрифікація? Коли і де саме?
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 02 лютого 2011, 15:07

Бачу рік пройшов, а на запитання навіть ніхто не відповів. :evil:
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 10 листопада 2011, 13:44

Янукович пообіцяв Чернівцям швидкісний потяг до Києва
http://molbuk.ua/chernovtsy_news/42122-yanukovich-poobcyav-chernvcyam-shvidksniy-potyag-do-kiyeva.html

Президент України Віктор Янукович дав доручення міністерству транспорту розглянути питання пуску швидкісного потягу між Києвом і Чернівцями. Про це глава держави сказав на брифінгу під час візиту на Чернівецький машзавод.

За словами Януковича, міністерство вже зробило певні дослідження. Досі значні кошти йшли на Євро-2012, а тепер вони звільняться.

- Я не можу зараз сказати коли точно, але швидкісний потяг таки буде, - пообіцяв Президент.

Нагадаємо, нині пасажирський потяг «Чернівці-Київ» йде 15 годин.
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 10 листопада 2011, 23:31

Смішно чути про
дав доручення міністерству транспорту розглянути питання пуску швидкісного потягу між Києвом і Чернівцями.
за існуючого стану колії.
Варіант 1: пришвидшення на існуючім маршруті. 7год до Тернополя + 3..4год до Чернівців, що в сумі буде 10..11год - трохи швидше ніж 15год. Це максимум що можна витягнути з колії Тернопіль-Чернівці за умови глобального капремонту. Зваживши зусилля та вигоди, навряд чи зупиняться на такому варіанті.
Варіант 2: Київ-Жмеринка (класична траса), а далі по "зеленій тонкій" лінії ліворуч просто на захід (див. мапу)
http://www.bueker.net/trainspotting/map ... kraine.gif
кілька десятків км по Могилів-Подільській трасі, а вже далі - тре будувати до Кам'янця-Подільського, а далі або через Іване-Пусте/Мельницю-Подільську на Чернівці, або якось "спрямити" існуючу колію через Ларгу без перетину Молдови на Чернівці.
Цей варіант, хоч і більш затратний, але більш перспективний - потяг з Києва до Чернівців міг би літати за 7год, а також до ІФ чи Яремчі/Ворохти за 9:30..10год.
Цей варіант вимагатиме колосальних капіталовкладень, але воно того варте - найкоротше сполучення Буковини та Прикарпаття з Києвом, тоді й буде рентабельність і одна пара рухомого складу на добу аж до ІФ цілком вистачить. Правда, там наче горбиста місцевість і багато річок-струмків перетинатимуть маршрут, але чогось глобального такого немає, хіба що перехід через Збруч і Дністер, якщо через Іване-Пусте/Мельницю-Подільську.
Одним словом, міністерству транспорту є над чим подумати.
Мо’ хтось хоче, то напишіть офіційну пропозицію до МТ - мо’ "почують".
Чи планується розбудова залізниці на Буковині, електрифікація? Коли і де саме?

Щодо електрифікації, то не раніше ніж ця електирифікаія прийде до Коломиї чи до Заліщик, тобто дуже-дуже не швидко. Ну, хіба що ще з Кам'янця-Подільського, якщо втілять варінат 2 (див. вище). Інакше, навряд чи буду створювати електрифікований острів, коли довкола немає зістикування з лініями інших напрямків, хіба що для локальних приміських маршрутів, але це неоправдано дорого підтримувати таку інфраструктуру заради невідомо чого.

п.м. є таке село Ялтушків (кілька км продовжити ліворуч від того "гачка" на Могилів-Подільський, біля Жмеринки) начебто на трасі по варіанту 2, так там донедавна навіть депо було.
Колія наче розібрана, але на Гугль-мапі ця примара ще зазначена.
Основна база - локомотивне депо - займала територію біля с. Ялтушків. Звісно, до штату входили машиністи та інші фахівці, які забезпечували обслуговування цих машин, а також їх рух до станцій, на території заводів. Адже там було й розгалуження колій, стрілочні переводи. Також працювали й фахівці колійного господарства. Можна сказати, що це була окрема залізниця. Лише в мініатюрі. І вона діяла за такими ж нормативами, правилами, як і велика.

Джерело: http://www.swrailway.gov.ua/rabslovo/?aid=824

п.м. 2. Можна, як варіант варіанту 2, прокласти трасу від магістралі Жмеринка-Хмельницький приблизно з перегону Стодульці-Васютинці далі на Бар, Ялтушків, Нову Ушицю, Великий Жванчик, Кам’янець-Подільський.
Фактично пряма лінія, причому, довгий відтинок без паралельних автошляхів, а це відсутність будь-якої конкуренції з автотранспортом, бо дешевше, швидше та зручніше.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 12 листопада 2011, 12:47

Іван дякую за відповідь, хотілось би щоб добудували полотно в обхід Молдови, і була дорога на Камянець та Могилів.


На початку місяця Серпень написав запит стосовно долі залізниці в обхід Молдови - Чернівці-Хотин-Камянець-Подільський та ділянки Чернівці-ВИжниця. Сьогодні отримав відповідь.

Згiдно Вашого запиту служба колiї Львiвської залiзницi повiдомляє
наступне :
1. На даний час проектним iнститутом „Київдiпротранс” розроблено
двi передпроектнi пропозицiї щодо будiвництва дiльницi колiї мiж станцiями
Чернiвцi – Хотин – Кам’янець Подiльський та Мамалига- Ларга в обхiд
державного кордону з Республiкою Молдова. Орiєнтовна вартiсть будiвництва
вiдповiдно буде складати 4,2 млрд. грн. та 1,02 млрд. грн. ( в цiнах 2007
р.).
Щорiчнi збитки вiд перевезень згiдно технiко-економiчних розрахункiв
по дiльницi Чернiвцi – Хотин – Кам’янець Подiльський будуть складати 84,0
млн. грн., по дiльницi Мамалига-Ларга - 26,2 млн. грн. ( в цiнах 2007
р.).
Виходячи з вищенаведеного, враховуючи що дiльниця Мамалига-Ларга є
малодiяльною та збитковою, будiвництво обходу державного кордону з
Республiкою Молдова є недоцiльним та можливе лише за умови повного
фiнансування за рахунок бюджетних коштiв. (ст.10. Закону України « Про
залiзничний транспорт»).
2. В зв’язку з прiоритетним розвитком залiзницi по розбудовi
iнфраструктури для руху швидкiсних поїздiв на головних напрямках залiзницi
та пiдготовкою до проведення Євро-2012 в 2011 роцi не передбачається
виконання капiтального ремонту колiї на дiльницi –Завалля-Вижниця.
В подальшому, вiдповiдно до об’ємiв фiнансування, буде передбачатись
покращення технiчного стану колiйної iнфракстуктури дiльницi
Завалля-Вижниця. Пiсля виконання комплексу робiт швидкостi руху поїздiв
будуть збiльшуватись вiдповiдно до плану та профiлю колiї даної дiльницi.
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 12 листопада 2011, 12:48

ДОречі хто може щось розповісти про проект Сучава-Перемишель?
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Александр Московой » 12 листопада 2011, 16:11

tsvyatt написав:ДОречі хто може щось розповісти про проект Сучава-Перемишель?


Был такой поезд №75/76 Черновцы - Перемышль, почти одни общие вагоны в составе, да вот только раздолбили его контрабандники и погранцы очень часто жаловались. Отменили его вроде в 2005 году.
Сейчас по его чётной нитке ходит №608, а по нечётной №667 на участке Львов - Черновцы.
А с Польшей...нус, вроде копаются руководства насчёт туристо- и фанатопоездов к Евро, увидим чем это закончится. А пока что все хватает маршрутки до Шегинов и пешком через границу...
Александр Московой
 
Повідомлень: 65
З нами з: 13 вересня 2010, 01:52
Звідки: Будапешт - Минск

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 12 листопада 2011, 16:28

Сучава-Перемешль... вперше бачу саме в такій композиції, бо більш звик до Перемишль-Сучава
Найперш рекомендую погуглити на "Євроколія", а перед тим хоча б подіагоналі прочитати ось це:
http://www2.maidan.org.ua/news3/view.ph ... rst=&last=
одним словом, орієнтири так швидкоплинно змінюються як напрям флюгера.

Між Львовом та Чернівцями проляже євроколія
25 Серпня 2007 http://galinfo.com.ua/news/29068.html

До Євро-2012 євроколією!
26.04.2008 http://jeynews.com.ua/articles/d6/970

Проект "Євроколія" визнали переломним в логістиці Східної та Центральної Європи
13-01-2009 http://eu.prostir.ua/news/107311.html

Посол Європейської комісії в Україні та Білорусії підтримав проект "Євроколія"
02-02-2009 http://eu.prostir.ua/news/174883.html

Розпіарена євроколія має шанс стати черговою аферою мера Львова Садового
12 травня 2009 http://zik.ua/ua/news/2009/05/12/180389

Кабмін зацікавився проектом «Євроколія Львів – Перемишль»
9 октября 2011 г. http://www.euro-2012.if.ua/cityes/lvov/ ... peremishl/

У майбутньому Львiвська залiзниця планує спорудити швидкiсну європейську колiю (1435 мм) на дiльницi Львiв-Мостиська-Медика протяжнiстю 84 км, а також мiжнародний вокзал у Львовi. Прокладення такої колiї дало б можливiсть швидко і без затримок на замiну вагонних вiзкiв курсувати поїздам на захiд i у зворотному напрямку. Ця iдея знайшла пiдтримку i у керiвництва залiзниць Польщі та Львiвської обласної держадмiнiстрацiї. Інститут "Львiвтранспроект" розробив передпроектнi пропозицiї руху поїздiв у напрямку Львiв-Мостиська-ІІ, де передбачена реконструкцiя двох iснуючих електрифiкованих колiй 1520 мм i лiнiї захiдноєвропейського стандарту 1435 мм. Нова лiнiя дозволить здiйснювати рух поїздiв зі швидкiстю до 160 км/год., створить додатковi зручностi для пасажирiв, пiдвищить конкурентоздатнiсть залiзничних перевезень.
Європейську колiю передбачено прокласти по земляному полотну поруч з iснуючою широкою колією 1520 мм i по новiй 14-кiлометровiй трасi в обхiд мiста Городка.
Передбачається провести реконструкцiю станцiй: Львiв, Мостиська-ІІ, Хоросниця, Судова Вишня, Городок, засобiв енергозабезпечення та зв’язку, управлiння рухом поїздiв, а також побудувати шiсть шляхопроводiв у тих мiсцях, де колiя перетинається з автошляхами.
Мiжнародний вокзал i сучасний чотиризiрковий готель на 500 мiсць, бiзнес-центр, пасажирський та технiчний парк для приймання, вiдправлення і екiпiрування пасажирських поїздiв намічено спорудити на територiї колишнього вантажного майданчика станцiї Львiв.
Джерело: http://www.uz.gov.ua/?m=all.road.lviv.today&lng=uk

Це перший етап,
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 12 листопада 2011, 16:29

а другий - продовження євроколії до Чернівців з виходом через Вадул-Сірет на Сучаву.
Колись в Гуглі бачив мапу, але зараз не можу знайти.
Щодо самого шляху (плану) колії, то може бути кілька варіантів:
1) по новій трасі, яка не співпадає з існуючою, таким чином відпаде необхідність в сотнях хрестовин зі звичайною колією; з іншого боку - освоювати заново нові "землі залізниці", бо значно простіше, коли по широкій колії можна доставити всі будматеріали, техніку, а тут все з нуля;
2) перешити окремі магістральні шляхи на суміщену колію, щось на зразок цього:
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... RU#picture
(нагадує суміщені трамвайні колії у Львові)
але з обходом станцій з великим колійним розвитком, як це зроблено на LHS у Польщі (в обхід великих міст):
http://www.lhs.pl/mapa/
на послупкових (через 100м) фото все добре бачно: http://km.lhs.pl/0.0/
3) комбіновані розв'язання.

Ось така "коротка" відповідь.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 12 листопада 2011, 16:39

Александр Московой написав:
tsvyatt написав:ДОречі хто може щось розповісти про проект Сучава-Перемишель?


Был такой поезд №75/76 Черновцы - Перемышль, почти одни общие вагоны в составе, да вот только раздолбили его контрабандники и погранцы очень часто жаловались. Отменили его вроде в 2005 году.
Сейчас по его чётной нитке ходит №608, а по нечётной №667 на участке Львов - Черновцы.
А с Польшей...нус, вроде копаются руководства насчёт туристо- и фанатопоездов к Евро, увидим чем это закончится. А пока что все хватает маршрутки до Шегинов и пешком через границу...


Було колись таке. Сам навіть з ІФ до Перемишля катався і в зворотній бік.
Але ж контрабандівці всю таку транскордонну техніку розбирають до гвинтиків.
Одного разу коли з (Влодави) Дорогуська на Ягодин (Ковель) добирався, то вже після всіх митниць спіймав Ікаруса до Ковеля... а в салоні тітоньки почали кричати "сюди не сідай, і сюди не сідай" потім з "м'яких сидінь" почали виймати вакуумовані м'ясні вироби )))

п.м. але я розумію, що тут tsvyatt не так про пасажирське сполучення, як про проект Євроколія запитував.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 12 листопада 2011, 17:05

Ось, як воно виглядає "найпряміше" сполучення Київ - Чернівці. Пряміше вже нікуди )))
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st85538594

Ще один проект:
З Ковеля до Румунії побудують залізничну колію? євроколію!!!
http://vip.volyn.ua/news/z-kovelya-do-r ... hnu-kol-yu
було б доре, якби якось так: Ковель - Луцьк - Радивилів/Броди - Тернопіль - (Гримайлів) - Гусятин - Кам.-Под. - Чернівці, а з інших боків Чернівці - Івано-Франківськ - Львів - Перемишль/Варшава та Чернівці - Кам.-Под. - Жмеринка - Київ, тоді б Чернівці були б воротами до Південної Європи... а чом би й ні? Зараз уявіть собі який гачок роблять потяги на Софію!!! див. картинку вище.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tera » 14 листопада 2011, 22:11

кілька десятків км по Могилів-Подільській трасі, а вже далі - тре будувати до Кам'янця-Подільського, а далі або через Іване-Пусте/Мельницю-Подільську на Чернівці, або якось "спрямити" існуючу колію через Ларгу без перетину Молдови на Чернівці.
Цей варіант, хоч і більш затратний, але більш перспективний - потяг з Києва до Чернівців міг би літати за 7год, а також до ІФ чи Яремчі/Ворохти за 9:30..10год.
Цей варіант вимагатиме колосальних капіталовкладень, але воно того варте - найкоротше сполучення Буковини та Прикарпаття з Києвом, тоді й буде рентабельність і одна пара рухомого складу на добу аж до ІФ цілком вистачить. Правда, там наче горбиста місцевість і багато річок-струмків перетинатимуть маршрут, але чогось глобального такого немає, хіба що перехід через Збруч і Дністер, якщо через Іване-Пусте/Мельницю-Подільську.
Одним словом, міністерству транспорту є над чим подумати.
Мо’ хтось хоче, то напишіть офіційну пропозицію до МТ - мо’ "почують".

Iwan враховуючи Вашу думку.
Кам'янця-Подільського, а далі або через Іване-Пусте/Мельницю-Подільську на Чернівці

А що якщо вийти - початок Кам'янць-Подільський,далі (карта з гугла) Цибулівка,від вокзалу ніби 4 км,поворот на захід перетин траси Т-23-26 ,форсування річки Смотрич ,очевидно біля автомосту,Ольховець,Нагоряни,Жванчик,Слобідка-Рихтівська,Кізя -Кудринецька,Кудринці 1,2 ,Михайлівка,Іванне-Пусте,Мельниця-Подільська,Вільховець(судячи по карті там мосту нема через Дністер),перейти(зробити) через міст на Перебиківці,Баламутівка,Вікна Буковини- дало приблизно 68 км.Правда Вікна-Веренчанка-23,Веренчанка-Лужани 23,Лужани-Чернівці 13 км.До 130 км.
Є другий варіант-після Зеленої Липи іти по Т 26-35 до Шиловців,Бочківців,і тд вздовж лісу до Буди,де врізатись в колію близько Хотинської вул,ну 90 км.І ще до вокзалу трохи.Вроді 100 км.
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 19 листопада 2011, 13:19

Диво!!! Відбуваються досить цікаві події - поки ми тут 10 листопада писали свої думки,
Громадсько-політичний тижневик "Доба" того ж таки 10 листопада опублікував цікаву статтю.
Ось короткі цитати:

Просити про покращення залізничного сполучення між столицею Буковини та держави довелося навіть президента Януковича. Під час перебування у Чернівцях він вкотре пообіцяв місту швидкісний потяг до Києва. Щоправда, коли – невідомо.

Зліплена з кількох відмінних між собою історико-географічних територій – північної частини австрійської Буковини, російської Північної Бессарабії та Дорохойського повіту королівської Румунії Чернівецька область успадкувала транспортну інфраструктуру різної якості, орієнтовану на різні політичні центри і навіть вписану у різні системи геополітичних координат.

Ситуація ускладнилася після того, як Україна та Молдова стали суверенними, але, певно, не до кінця цивілізованими державами. Вітчизняні потяги, які рухалися у цьому напрямку, стали щонайменше кілька разів перетинати українсько-молдовський державний кордон. Вантажі, що йшли залізницею в Чернівецьку область з інших регіонів (крім західного) України, перетинали його шість (!) разів.

(І як тут не згадати озвучене віце-прем’єр-міністром – міністром інфраструктури Борисом Колесніковим президентське завдання: зробити усе, щоб в будь-який кінець України можна було потрапити за час від 4 до 6 годин). Складний рельєф території на 206-кілометровій ділянці Чернівці-Тернопіль, яку і сьогодні потяг долає за 8 (!) годин, практично, унеможливлює реконструкцію колії під обіцяний залізничними реформаторами швидкісний рух. Скільки не "оптимізовуй" вітчизняні локомотиви, щоб вони давали до 120 км/год (для вантажних) та 160 км/год (для пасажирських) потягів, але на цій ділянці дороги показати таку швидкість вони ніколи не зможуть. Про обіцяне скасування до 2016 року так званих "нічних" поїздів на внутрішніх рейсах України та заміну їх швидкісними корейськими електропотягами "Hyundai Corporation", за цих обставин, мешканці Чернівецької області також можуть тільки мріяти. Одне добре: на вартості проїзду зекономлять, адже у швидкісних поїздах вона обіцяє бути приблизно вдвічі вищою, ніж у звичайних. Водночас особливості рельєфу, який тут доводиться долати потягам, вже призвів до скорочення кількості вагонів (на 4 одиниці), відтак виникли труднощі при проведенні технологічних операцій та зріс дефіцит квитків. Власне цей старий відтинок колишньої австрійської маневрової залізниці і не був призначений для швидкісного перевезення пасажирів. Йшлося лише про можливість виконання технологічних маневрів, підвезення збіжжя тощо.

Якщо подивитися на проблему ширше, з точки зору інтеграції вітчизняних залізниць у транспортну мережу Центральної та Західної Європи, то йдеться фактично про відновлення українського вікна у Європу. Для країни, що має велетенський транзитний потенціал, саме ця мета є стратегічною. Тоді старі залізничні зв'язки колишньої австрійської Буковини могли би стати в нагоді всій Україні. А станція Чернівці-Північна, наприклад, забезпечила ефективне поєднання у прикордонних регіонах України можливостей кількох трансєвропейських коридорів, створила гнучкі умови для одночасної співпраці як з ЄС, так і з Росією та Китаєм тощо. Особливо з огляду на європейську тенденцію, спрямовану на максимальне розвантаження автодоріг від вантажоперевезень. "Залізничники у Відні і Братиславі наш регіон бачать, країни Вишеградської групи спільно з Болгарією та Румунією нас бачать, румунські залізниці минулого року надрукували звіт – вони нас бачать, навіть італійці... Бо це єдиний шлях, який обходить Карпати зі Сходу і йде далі на Південь. Й при цьому вся Україна до нього залучена, але на вітчизняних картах цього коридору немає", – коментує карти пан Бройде. За цих обставин, спорудження нового відрізка дороги з Чернівців через Хотин до Кам'янця-Подільського не лише забезпечило б надійний швидкісний зв'язок між регіоном та центром.Буковинська залізниця могла б стати складовою найкоротшої лінії сполучень з Росії та Сходу (Китаю) на Балкани, до країн Південної Європи. У Європі цей залізничний шлях – Чернівці-Сучава-Тімішоара і далі міжнародними трансєвропейськими коридорами до портів Адріатики – давно має продовження.
Тому й реформування системи залізничного транспорту, власне, і мало би розпочатися не зі скорочення кількості потягів, а чіткого усвідомлення надзавдання, що стоїть перед країною. І тоді ставлення до дрібних, на перший погляд, залізничних проблем Чернівців було б зовсім іншим. Безглуздо вимагати від ділянки дороги збільшення пасажиропотоку та руху товарів, якщо кінцевим пунктом є тупик Чернівці. Інша річ спробувати прочинити через них кватирку в Європу.

Юрій ЧОРНЕЙ, "ДОБА"
Посилання на джерело: http://www.doba.cv.ua/index.php?all=2

Так що однодумців вистачає. Можна сформувати якийсь громадський комітет з назвою, наприклад, "Чернівці-Європа" і писати виважені та обргунтовані петиції на адреси чиновників, а при цьому заручитись документальною підтримкою від місцевих органів самоврядування (Чернівці, Кам-Подільський та ін.), а також від згадуваних у статті: фахівця у цій галузі - пана Бройде, екс-депутата Георгія Манчуленка; та від інших осіб/адмінсуб'єктів.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 24 листопада 2011, 15:37

Потяг "Чернівці-Київ" скоротить час руху
http://citi.cv.ua/news.php?cid=27061&p=1

Зображення

Під питанням залишаються приміські маршрути: бути чи не бути.

Під головуванням заступника голови Чернівецької обласної державної адміністрації Михайла Гайничеру відбулася нарада з представниками державного територіального галузевого об’єднання "Львівська залізниця", на якій розглянуто питання щодо подальшого курсування окремих приміських та пасажирських поїздів по території Чернівецької області.
Як повідомили у прес-службі ОДА, учасники наради досягли домовленості щодо повторного опрацювання ДТГО "Львівська залізниця" питання функціонування приміських потягів на території Чернівецької області з метою недопущення відміни їх курсування.
Крім того, обговорено питання щодо скорочення часу руху пасажирського потягу №328/327 сполученням Чернівці-Київ, зокрема, шляхом зміни маршруту слідування зазначеного поїзда через станції Крива-Ліпкани-Медвежа Республіки Молдова.


http://ukraina.turmir.com/ua_oblmap_3314.html

Я так розумію, що по цьому маршруті http://map.meta.ua/ua/#zoom=10&lat=48.3 ... o*nWjsTKFR
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 24 листопада 2011, 16:30

Зображення

Сигнал з ОДА: фірмовий потяг "Чернівці-Київ" хочуть знову пустити через Молдову
http://www.bukinfo.com.ua/show/news?lid=20832

Під головуванням заступника голови Чернівецької обласної державної адміністрації Михайла Гайничеру відбулася нарада з представниками державного територіального галузевого об’єднання “Львівська залізниця”, на якій розглянуто питання щодо подальшого курсування окремих приміських та пасажирських поїздів по території Чернівецької області.



За результатами наради, з метою недопущення відміни курсування поїздів, досягнуто домовленості щодо повторного опрацювання ДТГО ”Львівська залізниця” питання функціонування приміських поїздів на території Чернівецької області із врахуванням викладених на нараді пропозицій та зауважень.



Поряд з цим, на нараді обговорено питання щодо скорочення часу руху пасажирського потягу №328/327 сполученням Чернівці-Київ, зокрема, шляхом зміни маршруту слідування зазначеного поїзда через станції Крива-Ліпкани-Медвежа Республіки Молдова.



Нагадаємо, що під час свого робочого візиту на Буковину, президент Янукович пообіцяв в найближчі роки вирішити проблему швидкісного сполучення між столицею і Чернівцями.
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Далі

Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей

cron