Lviv Railways написав:Шановні, я хочу отримати відповідь від Львівської залізниці а не з інтернету . Мене цікавить офіційна інформація.Цеж буде завпроваджувати Львівська залізниця.
Ось питання на які я бажаю отримати відповідь:
1)Яким чином стане можливо доїхати до Львова менш ніж за 1 годину, коли електропоїзд підв. комфорту їде в середньому за 2,2 години. При тому, що на зупинки тратить десь пів години?
2)Який рухомий склад буде в виді чартерного потяга?
3)І коли його завпровадять?
Дякую!
Всюди на форумі написано, що для отримання офіційної відповіді потрібно повідомити своє реальні данні, не наганяйте на адмінів, а щодо рухомого складу то й існуючі ЕПЛки можуть спокійно проїхати тих 90 км за годину, а може й менше, на кожну зупинку виитрачається не тільки 1-2хв на стоянку а й коло 5 хв на розгін - гальмування, також експрес може їхати не через Стрий, як їздять 800ті зараз а на пряму, це зекономить десь п'ять кілометрів і стоянку 10-20хв у Стрию для зміни напрямку руху. А з врахуванням того що під Євро ЛЗ погрожувала нарешті задіяти в нормальному режимі станцію Скнилів, то економиться ще 5км руху по місту, де є обмеження 40 на годину. Тобто залишається 100км, при тому що в ЕПЛ обмеження від 120 на годину, тобто залишається 10хв на зміну напрямку руху в Дрогобичі. Або ж їх можна пустити через Самбір зекономивши на стоянці, ціною трохи довшої траси.
Людина з таким ніком як у вас мала б про це подумати без сторонньої допомоги
