Залізниця на Буковині

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 21 квітня 2013, 19:41

У мене хлопець на роботі з Чорткова, так каже, що дорога розбита, транспорту валом, пробки :evil:
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 21 квітня 2013, 20:21

Мені це нагадує трьох чоловік, які несуть важку колоду. Середній спіткнувся і впав, а ті двоє далеко не донесуть.
Це переливання з пустого в порожнє. Мене дивує одна річ: як за Австро-Угорщини могли будувати височезні мости з чималими прогонами, та тунелі в горах, а за "совєтів" і "незалежності" нічого нормального не робили і не роблять.
Далеко ходити не треба, югослави (зараз це Чорногорія) за соціалізму не спали, а працювали:
http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D1%82_%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B4_%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D0%B5_%D0%A0%D0%B8%D1%98%D0%B5%D0%BA%D0%B5
відео: http://www.youtube.com/watch?v=w1mNMqi6ps4
цікаво, а в нас такий міст за 4 роки змогли б збудувати?
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Yuri_R » 22 квітня 2013, 16:16

ІWANе, середній чувак (УЗ) впав давно: спочатку через Окницю перестали потяги ходити, потім - через Кам*янець.
Міст в в Атаках - другий :shock: Третьому залишається тільки її волочити.
Збитки через припинення руху за 2 тижні склали не один десяток мільйонів гривень. А скільки треба ще вкласти в ремонт мостів, розбиті фурами дороги?
Скільки втратила Буковина за останні 15-17 років через поганюче (і з кожним роком все гірше) залізничне сполучення, небажання влади вкладатися в інфраструктуру? Маються на увазі явні і непрямі збитки, упущена вигода. Захмарні суми, які легко перекриють затрати на будівництво тих нещасних 30 кілометрів коліі...

PS Щось не чути про швидкісний потяг до Чернівців, обіцяний В.Ф., мо я що прогавив???
Yuri_R
 
Повідомлень: 15
З нами з: 04 травня 2012, 15:02

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 22 квітня 2013, 17:59

Якби сполучили Кам'нець зі Жмеринкою і Чернівцями більш-менш прямою лінією, то потяг між Чернівцями і Києвом міг би бути в дорозі до 5 годин, але ж тим хто розподіляє кошти - байдуже, аби тільки відкатів було побільше.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Yuri_R » 23 квітня 2013, 08:53

Особисто я нічого не маю проти - раніше ми про це говорили. Погано, коли рахують вигоду в рамках одного відомства, забивши болт на решту інтересів країни, та ще й з прицілом на власну кишеню.
Гадаю, румуни вже рученята потирають - скоро Буковина сама відокремиться від решти країни.
UPD на травневі їдемо з жінкою на Буковину. Квитки з Москви зміг взяти тільки до Києва. Ну, ще напевно з Києва до Кам*янця зможу добратися на "Подільському Експресі"... Далі - на волах :shock: ?
Yuri_R
 
Повідомлень: 15
З нами з: 04 травня 2012, 15:02

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 23 квітня 2013, 09:11

а далі є ранковий дизель (близько 4:00) до Ларги (Кельменешти/Кельменці)... одного разу спробував що воно таке - перетинати дизелем оповитий ранковим туманом Дністер... а звідти по обіді є "прямий" двовагонний потяг до Чернівців "Окніца-Чернівці". На шляху із Ларги до Мамалиги (близько 30 км) він двічі встигає потрапити до Молдови.
п.м. до речі, Буковина (Північна Буковина) - це тільки західна частина сучасної Чернівецької області.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Yuri_R » 24 квітня 2013, 07:59

Дзенькую бардзо.. Про "Басарабію", як її моя рідня називає, я в курсі 8) Власне, вона була в складі Росії до першої світової. Кордон з Австро- Угорщиною проходив по межі Хотинського і Заставнівського районів. І в Сокирянах теж рідня живе. Мені такий варіант - тільки в кайф, але... Моя неймовірно дорога дружина буде не в захваті від таких перспектив. Там їхати залишилося 70 км... і ще 2 пересадки, плюс бусик з Чернівців до Заставни.
Гадаю, з Києва таки поїдемо з братом. Або він по дорозі забере нас в Кам*янці-Подільському - у родичів побудемо. Через міст вже пустили буси і легкові автівки... Правда, в реверсному режимі через світлофор.
Висновок: у кожному фуфлі є свій "ніштяк": через погане сполучення стали частіше бачитися з "двоюрідними" :D
Yuri_R
 
Повідомлень: 15
З нами з: 04 травня 2012, 15:02

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Yuri_R » 03 вересня 2013, 12:56

Офіційно:
"Михайло Гайничеру поїхав у Кишинів домовлятися про новий(старий) маршрут потягу ” Чернівці-Київ”
29 серпня голова Чернівецької обласної ради Михайло ГАЙНИЧЕРУ здійснив робочу поїздку до столиці Республіки Молдова міста Кишинів, де відбулась зустріч з Міністром транспорту та дорожньої інфраструктури Молдови паном Василє Ботнарь та Надзвичайним і Повноважним Послом України в Республіці Молдова Сергієм Пирожковим. Йшлося про оптимізацію маршруту слідування пасажирського потягу №117/118 «Чернівці – Київ» шляхом впровадження його беззупинкового транскордонного руху територією Республіки Молдова без проходження відповідних митних процедур. Учасники зустрічі дійшли згоди щодо необхідності внесення відповідних змін до статті 9 Угоди між Україною та Республікою Молдова «Про транскордонний рух пасажирських та вантажних потягів». Відповідні пропозиції будуть розглянуті під час другого раунду двосторонніх переговорів на рівні експертів, які відбудуться у вересні – жовтні цього року. Михайло ГАЙНИЧЕРУ висловив побажання стосовно обрання Чернівців місцем проведення таких перемовин. У зустрічі взяв участь директор Департаменту інфраструктури, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації Дмитро ПАВЕЛ."


Маю гадку, на цей раз поштовхом до відновлення переговорів стало відкриття відремонтованого автошляхового мосту через Дністер. Керівництво Буковини кує залізо, поки начальство в Києві ще пам'ятає:

Зображення
Репортаж цілком:
http://molbuk.ua/photo_news/62523-vce-premyer-vlkul-rukami-perevriv-na-mcnst-onovleniy-mst-v-atakah.html

Кількома постами вище ситуація вже обговорювалася: навесні Буковина була фактично відрізана від центральної частини України. Потреба відновлення регулярних залізничних перевезень на Кам'янець - Подільський була все очевиднішою. Таки треба було статися надзвичайній ситуації, щоб було хоч якесь зрушення...
Yuri_R
 
Повідомлень: 15
З нами з: 04 травня 2012, 15:02

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 03 вересня 2013, 15:10

Супер-новина. Було б добре, аби той потяг все ж таки рухався через Кам'янець-Подільський, тоді б південне Тернопілля охочіше пристало б на пропозицію щодо організації нового сполучення Київ - Ворохта через Тернопіль, Чортків, Стефанешти, Коломию, Делятин, Яремче.
п.м. Для Yuri_R : до Заставни можна із Заліщик чи з Кіцманя дістатись (якщо їдете потягом Київ - Чернівці).
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Iwan » 03 вересня 2013, 15:17

В такому разі є сенс ще й в інших потягах через Кам'янець-Подільський та Чернівці, наприклад:
* Одеса - Івано-Франківсь.к (чи Ворохта);
* Київ - Львів (наприклад, комусь потрібно із Ярмолинець чи з Кельменець до Коломиї чи до Галича, зрештою, давно вже говорять про потребу в прямому сполученні поміж Кам'янцем-Подільським та Львовом);
* Ковель - Чернівці (теж є сенс мати пряме сполучення зі Здолбуновом, Шепетівкою, Староконстянтиновим (можливо, ще й з Луцьком) та Чернівцями).
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Yuri_R » 04 вересня 2013, 07:39

Не повірите - на Великдень саме так я і доїхав.
Взяв 4 травня в Києві квитки з переплатою до Заліщик - у вільному продажі місць не було. При посадці у вагон-генделик сіло кілька чоловік, ми з дружиною в купе їхали удвох :(
Yuri_R
 
Повідомлень: 15
З нами з: 04 травня 2012, 15:02

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 13 жовтня 2013, 20:03

Дело тронулось с места
Упростилось железнодорожное сообщение между Украиной и Молдавией

http://www.kommersant.ua/doc/2315262

Зображення

Зображення

Молдавия и Украина договорились о взаимном упрощении транзита грузовых и пассажирских поездов по своей территории. Утвердить договор должны будут в правительствах обоих государств в этом месяце. По мнению экспертов, Молдавия пошла на уступки, чтобы не терять грузовые потоки, тогда как Украине это даст возможность привлечь потоки в порт Рени, а также ускорить на два часа пассажирское движение по маршруту Киев—Черновцы.

Министерство транспорта и дорожной инфраструктуры Молдавии достигло договоренностей с украинскими коллегами о внесении изменений в межправительственное соглашение о работе железнодорожного транспорта, сообщили вчера в пресс-службе министерства со ссылкой на заместителя министра Владимира Чеботаря. Поправки включают в себя отмену обязательного таможенного и пограничного контроля на поездах, следующих из Молдавии транзитом через украинскую территорию. "На сегодняшний день поезда, движущиеся в южную Молдавию, проходят три контрольно-пропускных пункта и проходят таможенный контроль шесть раз. Это значительно увеличивает время их прохождения и затраты на транспортировку грузов",— сказал господин Чеботарь.

В разговоре с "Ъ" Владимир Чеботарь рассказал, что переговоры по этому вопросу проходили почти год. А 1 октября был подписан протокол о дополнении к межправительственному соглашению о работе железнодорожного транспорта. Он уточнил, что речь идет об отмене таможенного и пограничного контроля на всех пунктах пересечения территории обеих стран, но при условии следования поездов без остановок. По его словам, в этом месяце подписанные документы должны утвердить правительства Украины и Молдавии.

В случае если правительствами государств будут утверждены подписанные соглашения, для обеих стран открываются новые перспективы. "Через украинский город Рени проходят наши грузовые поезда, и эти задержки из-за пограничного контроля не способствовали развитию перевозок",— отмечает господин Чеботарь. Заместитель главы ГП "Украинский транспортно-логистический центр" Андрей Мирошников говорит, что упрощение процедуры пересечения границы пойдет на пользу транзитным и внутренним перевозкам, в том числе в направлении Румынии. "Для порта Рени это будет большим плюсом, так как до сих пор грузоотправители старались идти в Измаильский порт, путь в который пролегает исключительно по территории Украины. В общем объеме перевозок показатели этого региона невысоки, но для его развития они важны",— рассказывает он. По его словам, молдавской стороне это выгодно с точки зрении сохранения или увеличения транзитных перевозок, которые дают весомую часть доходов бюджета страны. Впрочем, для Украины по-прежнему острым вопросом остаются не столько трудности пересечения границы Молдавии, сколько высокие тарифы на пользование ее дорогами и взимание платы на территории Приднестровской Молдавской Республики.

Еще одним преимуществом для Украины может стать сокращение времени в пути пассажирских поездов. По словам Владимира Чеботаря, молдавская сторона пошла на уступки по упрощению таможенного и пограничного контроля на тех станциях, где эксплуатируются исключительно украинские поезда. По мнению координатора реформы транспортной отрасли центра по внедрению экономических реформ при президенте Александра Кавы, если такая схема заработает, то "Укрзализныця" получит возможность восстановить движение пассажирских поездов Киев—Черновцы через молдавские города Окница и Ларга. Сейчас путь из Киева до Черновцов проходит через Хмельницкий—Тернополь—Залещики и занимает 13 часов. А упрощение контроля на молдавской границе позволит проходить маршрут через Хмельницкий, Каменец-Подольский, Ларгу и Окницу и сократит время в пути до 10-11 часов",— говорит Александр Кава.

Андрей Леденев
Газета "Коммерсантъ Украина", №161 (1864), 09.10.2013
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Yuri_R » 17 жовтня 2013, 12:39

Оце вже серйозно. Чекаємо підписи на угоді... і змін у розкладі 8)
Yuri_R
 
Повідомлень: 15
З нами з: 04 травня 2012, 15:02

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення tsvyatt » 17 жовтня 2013, 21:00

ну у нас країна чудес і все міняється швидко, тому аби не зіврочити
tsvyatt
 
Повідомлень: 41
З нами з: 22 лютого 2010, 15:19

Re: Залізниця на Буковині

Повідомлення Yuri_R » 21 жовтня 2013, 11:32

Тільки б без "покращувань" обійшлося... Софійський туди ще пустити
Yuri_R
 
Повідомлень: 15
З нами з: 04 травня 2012, 15:02

Поперед.Далі

Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

cron