Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Повідомлення Iwan » 21 квітня 2014, 17:05

Хочу звернути увагу менеджерів від залізниці та від туризму на незадіяний потенціал пасажирського залізничного сполучення Львів (столиця Галичини) - Рахів - Вишівська Долина - Клуж-Напока (столиця Трансільванії).

Насамперед, прошу оглянути цю перспективу на мапах UZ (Укрзалізниця) та CFR (Залізниця Румунії).
Tren Cluj-Lviv_cut2.jpg


Як бачимо, відстань зі Львова до Клужа (вкорочена назва від видовженої за часів Чаушеску Клуж-Напока) значно менша ніж до Києва, приблизно така, як до Козятина, тобто за великого бажання залізничних функціонерів поїзд міг би долати цю відстань за 14 годин, враховуючи складний план та профіль колії (гірська місцевість) та необхідність паспортно-митного контролів з обох боків кордону.

На разі з кожного боку кордону існує по одному поїзду, які на ніч підїжджають до кордону, а на ранок повертаються до Львова та до Клужа. Це, звісно, не експреси:
(до кордону)
606 - Львів 15:57 - Рахів 23:39
4110 - Клуж 15:40 - Вишівська Долина 21:42 - (Сігет Мармароський)
(від кордону)
605 - Рахів 00:51 - Львів 09:05
4111 - (Сігет Мармароський) - Вишівська Долина 02:05 - Клуж 07:30

Неперекритою залишається ділянка 22 км від ст. Рахів до ст. Вишівська Долина

Тобто, при великому бажанні (румунська сторона таку бажання вже висловила) навіть не змінюючи графіки руху цих двох пар поїздів можна було б організувати причіпну групу вагонів (ПГВ) Клуж - Рахів - Львів. Для початку це може бути 2 - 4 вагони - "для вивчення попиту", а розклад руху ось таким:
. . . . . . . . . . . . . . CFR . UZ Клуж Виш.Д. Рахів Львів
ТУДИ: Клуж Напока - Львів R-4110 606 15:40 21:42 00:51 09:05
НАЗАД:Львів – Клуж Напока R-4111 605 07:30 02:05 23:39 15:57

Для максимального використання рухомого складу можна видовжити курсування ПГВ в обидва боки,
тобто, Перемишль - Львів - Рахів - Вишівська Долина - Клуж - Орадя. Полякам іншого коротшого та найефективнішого шляху до Рахова, Вишівської Долини, Клужа чи Ораді - немає.
Це можливе за умови курсування двох груп ПГВ:
Клуж (ст. формування) - Львів - Перемишль (ст. обороту) та
Львів (ст. формування) - Клуж - Орадя (ст. обороту),
тобто наскрізного проїзду в одному вагоні від Перемишля до Ораді - не буде,
проте, вистачить часу в пас.вагонному депо для підготування поїздів у рейс,
тобто, пасажири на ділянці Львів - Клуж не відчують жодних обмежень.
Заувага: Орадя та Івано-Франківськ є містами-побратимами.

Переваги:
1. Туристи Галичини в Трансільванії зможуть побачити багато чого цікавого, бо Трансільванія (з Банатом, Крішаною та Мармарощиною) становить майже половину території Румунії (також майже половина населення Румунії), а іншого більш вдалішого сполучення з Галичиною - немає.
2. Те ж саме стосується туристів з Румунії, яким теж буде цікаво в Галичині та Буковині.
3. Хоч і ПГВ формально буде міжнародним сполученням, проте можна вжити деяких регуляторних заходів, скерованих на зменшення ціни, наприклад, як у п. 9 рішення Тарифів:
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0238-08
на разі вартість є такою:
Львів - Рахів = 1кл.: 88,31 / 2кл.: 57,37 / 3кл.:30,05 (UAH)
Виш.Дол - Клуж = 2кл.: 26,5 (RON) = 5,95 (EUR)
Тобто, якби була умовна пересадка у Вишівській Долині, то 2-класним вагоном можна було б зі Львова до Клужа дістатись за 11 Євро і насолоджуватись красою Трансільванії.

Для кращого розуміння питання пропоную ВВЕСТИ В ГУГЛІ (обравши в опція "зображення"):
Cluj Napoca
Oradea
Brașov
Arad
Sibiu
чи будь-яке інше місто із цього переліку: http://ro.wikipedia.org/wiki/Transilvania#Ora.C8.99ele_Transilvaniei

Трансільванія, це не тільки міста але й величезна кількість гірських масивів (в рази більше ніж в Україні).
пропоную ВВЕСТИ В ГУГЛІ (обравши в опція "зображення") хоча б таке:
Transfăgărășan
Piatra Craiului
Lacul Vidraru
Lacul Bâlea

... та й кладовища там значно веселіші: http://ro.wikipedia.org/wiki/Cimitirul_Vesel )))

Хто що думає з цього питання? Пишіть коментарі.

п.м. На перспективу (наступний крок) можна буде підв'язати ще й сполучення Ужгород - Тересва (Солотвино) - Рахів - Коломия - Чернівці - Кам.-Подільський - Хмельницький з відповідними ПГВ: Ужгород - Клуж, Хмельницький - Клуж. Таким чином Клуж матиме безпосереднє сполучення з більшістю обласних центрів заходу України: Ужгородом, Львовом, Івано-Франківськом, Чернівцями, Хмельницьким та низкою інших проміжних станцій.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Повідомлення tera » 02 травня 2014, 15:34

Пан Iwanє
Завжди цікаво читати Ваші пропозиції.Але, на жаль, Ви помилились форумом.
Оскільки знесено "Спілкування" з його масивом інфи,складається враження,що форум мертвий.
Рекомендую Вам з своєю пропозицією звернутись на
http://forum.railwayclub.info/ там є фахівці,котрі зможуть розкласти Вашу пропозицію на цеглинки.
Там і наш адміністратор є.Деколи.
Якщо Ви не бажаєте там логінитись,то я можу Ваш пост розмістити,а відповіді або тут,або самі будете читати там

П.С. Дивно,чомусь неможливо вставити посиланя.
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Re: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Повідомлення Iwan » 13 травня 2014, 15:00

Ще одна підтримка з румунського боку (останній абзац статті):
http://zakarpattya.net.ua/News/123460-Pratsivnyky-Karpatskoho-biosfernoho-zapovidnyka-vzialy-uchast-v-ekoseminari-v-Rumunii-FOTO
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Повідомлення Iwan » 05 червня 2014, 21:10

Ще одна стаття на цю ж тему:
http://zakarpattya.net.ua/News/124572-Chy-matymemo-spoluchennia-Kyiv-Rakhiv-Mininfrastruktury-zaproponovano-novyi-oryhinalnyi-proekt-pasazhyrskoho-rukhu
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10


Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Yandex [Bot] і 1 гість

cron