Залізничне сполучення Львів - Камянець-Подільський

Пропозиції і зауваження щодо покращення роботи Львівської залізниці та її підрозділів.

Модератори: chuk, Taras

Залізничне сполучення Львів - Камянець-Подільський

Повідомлення yambor » 28 жовтня 2006, 16:07

Запитання до пасажирської служби Львівської залізниці:

Чому не призначені в курсування дуже потрібні причіпні вагони Львів - Камянець-Подільський формування Львівської залізниці?
Адже пасажиропотік є достатнім для цього, досить проаналізувати кількість придбаних квитків в касах Камянця-Подільського на потяги по маршрутах Чернівці-Львів і Хмельницький-Львів.

Найбільший він був би на вихідні дні, адже багато студентів з півдня Хмельницької області навчаються в львівських вузах.
Багато людей їздить у відрядження між двома містами.
Також цей вагон був би популярний поміж туристами з Києва та інших міст, які мають бажання відвідати ці два міста (Львів і камянець-Подільський) на вихідних, а відсутнісь будь-якого транспортного сполучення крім автобусів, які йдуть в денний час по 8-10 годин не дають змогу це зробити.

Для призначення таких вагонів є пасажиропотік, навіть в теперішньому розкладі є зручні можливості перечеплення в Хмельницькому, потрібне лише бажання Львівської залізниці!

Сподіваюсь на позитивне вирішення цього питання!
yambor
 
Повідомлень: 4
З нами з: 28 жовтня 2006, 15:57

Повідомлення mongol » 28 жовтня 2006, 16:30

Для того, щоб на Ваше питання була надана офіційна відповідь прошу надати Ваші дані: фамілію, електронну поштову адресу.

Можна в приватному листуванні

Дякую за розуміння
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Повідомлення mongol » 02 листопада 2006, 12:44

Надійшла відповідь з пасажирської служби щодо Вашого запиту:

"Безпересадкове сполучення Львів-Кам'янець-Подільський на даний час ускладнене по причині того, що на дільниці Гречани-Кам'янець-Подільський курсує лише одна пара пасажирського поїзда в складі якого міг би курсувати безпересадковий вагон сполученням Львів-Кам'янець-Подільський - це поїзд №623/624 сполученням Київ-Кам'янець-Подільський.

В зв'язку з тим, що вищезгаданий поїзд курсує повною схемою (максимально дозволеною довжиною поїзда 19 вагонів), тому відсутня можливість курсування в складі поїзда №623/624 Київ-Кам'янець-Подільський додаткового вагона сполученням Львів-Кам'янець-Подільський".
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Повідомлення yambor » 02 листопада 2006, 13:30

Нове запитання до пасажирської служби Львівської залізниці:


>"Безпересадкове сполучення Львів-Кам'янець-Подільський на даний час ускладнене по причині того, що на дільниці Гречани-Кам'янець-Подільський курсує лише одна пара пасажирського поїзда в складі якого міг би курсувати безпересадковий вагон сполученням Львів-Кам'янець-Подільський - це поїзд №623/624 сполученням Київ-Кам'янець-Подільський.

>В зв'язку з тим, що вищезгаданий поїзд курсує повною схемою>(максимально дозволеною довжиною поїзда 19 вагонів), тому відсутня можливість курсування в складі поїзда №623/624 Київ-Кам'янець-Подільський додаткового вагона сполученням Львів-Кам'янець-Подільський".

Причіпні вагони сполученням Кам'янець-Подільський - Одеса курсують в складі потягу №623/624 через день (відправлення з Одеси по непарним, з Кам'янця-Подільського по парним числам)
Тобто існує можливість включити в склад потягу №623/624 додатковий 1 вагон сполученням Львів-Кам'янець-Подільський в ті дні коли причіпний вагон Кам'янець-Подільський-Одеса не курсує без перевищення допустимої кількості вагонів.

З Хмельницького в Львів цей вагон може курсувати в складі потягу №115 Харків-Трускавець або №46 Адлер-Львів які курсують не максимально можливими схемамим і мають 17-25 хвилинні стоянки по Хмельницькому і Львову

З Львова до Хмельницького цей вагон міг би курсувати в складі потягу №82 Ужгород-Київ, який в не літній період курсує в складі 15 вагонів і має достатні стоянки по Львову і Хмельницькому для причеплення і відчеплення вагону або в складі потягу №52 Пшемисль-Київ.

Дякую за увагу!
yambor
 
Повідомлень: 4
З нами з: 28 жовтня 2006, 15:57

Повідомлення yambor » 16 листопада 2006, 18:23

Добрий день!
Є вже якась інформація по моєму запиту?

Дякую!
yambor
 
Повідомлень: 4
З нами з: 28 жовтня 2006, 15:57

Повідомлення mongol » 16 листопада 2006, 20:01

нажаль, відповіді поки що немає
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Повідомлення mongol » 23 листопада 2006, 16:04

Отримана відповідь на Ваш запит з пасажирської служби.

"Повідомляю Вас, що запропонований варіант курсування безпересадкового вагона Львів-Кам'янець-Подільський з поїздами №82 Ужгород-Київ або №52 Вроцлав-Київ неможливий з наступних причин:

1) поїзд №82 Ужгород-Київ - при прямуванні із Ужгорода в хвості поїзда по ст.Львів щоденно курсує багажний вагон Ужгород-Київ. Згідно плану формування пасажирських поїздів вагон з пасажирами не може курсувати причепленим за багажним вагоном.

2) поїзд №52 Вроцлав-Київ - при прямуванні з Вроцлава до Львову з хвоста поїзда відчепляються безпересадкові вагони Пшемисль-Одеса та причепляються в хвіст поїзда №108 Ужгород-Одеса. Крім цього, з голови поїзда №52 відчепляються вагони Прага-Одеса, Варшава-Одеса та причепляються в голову поїзда №108. Для проведення причепки вагона Львів-Кам'янець-Подільський в хвіст поїзда №52 потрібно додатково один локомотив та бригада складачів. Згідно вищенаведеного, для проведення маневрової роботи з безпересадковими вагонами поїзда №52 ст. Львів необхідно мати два маневрових локомотиви, одинпоїзний та три складацькі бригади. Це викликає невиправдані експлуатаційні затрати. Крім цього, поїзд №52 по ст. Хмельницький має стоянку 6 хвилин, що недостатньо для відчепки вагона та випробування автогальм поїзда.

В зв'язку з вищенаведеним, залізниця не має можливості задовільнити Ваш запит."
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Повідомлення yambor » 23 листопада 2006, 18:25

Бачу, що Пасажирська служба Львівської залізниці
добре навчилась писати відмазки для простих людей а не вирішувати питання... на жаль.

Нове запитання:
>1) поїзд №82 Ужгород-Київ - при прямуванні із Ужгорода в хвості поїзда по ст.Львів щоденно курсує багажний вагон Ужгород-Київ. Згідно плану формування пасажирських поїздів вагон з пасажирами не може курсувати причепленим за багажним вагоном.

Всім пасажирстким потягам по ст. Львів, в тому числі і №82 Ужгород-Київ, змінюють локомотив (в даному випадку електровоз постійного струму на електровоз змінного). Також, багажний вагон причеплений тільки з хвоста потягу, тому можливо причепити вагон в голову потягу №82 Ужгород-Київ після відчеплення електровозу постійного струму і перез причепленням електровозу змінного струму.

Дякую за увагу
yambor
 
Повідомлень: 4
З нами з: 28 жовтня 2006, 15:57

Повідомлення mongol » 23 листопада 2006, 21:05

Шановний користувач yambor!

Листування через форум зі службами залізниці може і виглядає весело, але заберає досить багато робочого часу.
Можливо більш суттєвою мога би бути Ваша особиста розмова з представниками служб без посередників?

Телефони наведені в довідниковій інформації на нашому сайті.
Аватар користувача
mongol
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 5230
З нами з: 18 травня 2005, 13:25
Звідки: Украина! Львов!!!

Re: Залізничне сполучення Львів - Камянець-Подільський

Повідомлення passagur » 18 жовтня 2010, 22:35

Не зрозуміло навіщо переводити таку потрібно предметну розмову в русло тет-а-тет, адже багатьом, теж цікаво чому не має прямого сполучення з Камянцем-Подільским. :(
passagur
 
Повідомлень: 4
З нами з: 08 червня 2006, 14:08

Re: Залізничне сполучення Львів - Камянець-Подільський

Повідомлення tera » 25 листопада 2011, 22:24

Існує дві теми про Залізничне сполучення Львів - Камянець-Подільський.
Потрібно причепні вагони.А чому не нову колію? :(
В темі про Буковину,я написав про рух з Камянця на Чернівці через Іване-Пусте.
Тут скажу,що для руху на Тернопіль,та не тільки -варто звернути увагу на Скалу -Подільську.Ніби рух авто на Камянець іде тудою.Вийти на Нігин або Гуменці (Смотрич форсувати прийдеться).
По прямій по карті близько 30-33 км,не хочу зараз прикидувати точніше,тобто майже те саме,що до Іване-Пусте.
Тим самим,ми створюєм рух Тернопіль-Камянець.Привязати його до львівської електрички.Відповідно на Волинь через Львів.
При наявності лінії на І-Ф через Бучач знову маємо короткий шлях до Карпат,Закарпаття через Стрий та до Трускавця,Моршина.
З огляду на швидкісні потяги,якими прості люди не зможуть їхати,бо дорого,такі альтернативні шляхи потрібні.
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Re: Залізничне сполучення Львів - Камянець-Подільський

Повідомлення Iwan » 01 грудня 2011, 18:50

tera має рацію

1. Необхідна нова колія
Маршрут нової колії повинен пролягати так:
Жмеринка - Кам.-Подільський - Чернівці.

2. Задачу потрібно розвивати в сукупності із задачами прилеглих регіонів
Таким чином, отримаємо найкоротнші шляхи:
1) Київ - Жмеринка - Кам.-Подільський (швидше на 2год);
2) Київ - Жмеринка - Кам.-Подільський - Чернівці (швидше на 7год);
3) Київ - Жмеринка - Кам.-Подільський - Чернівці - Вадул-Сірет (швидше на 7год);
3) Київ - Жмеринка - Кам.-Подільський - Чернівці - Коломия (швидше на 4,5год);
4) Київ - Жмеринка - Кам.-Подільський - Чернівці - Коломия - Ів.-Франківськ (швидше на 2год);
5) Київ - Жмеринка - Кам.-Подільський - Чернівці - Коломия - Делятин - Ворохта - Рахів (швидше на 4,5год);
6) Кам.-Подільський - Чернівці - Коломия - Ів.-Франківськ - Стрий/Ходорів - Львів;
7) Кам.-Подільський - Чернівці - Коломия - Ів.-Франківськ - Стрий - Трускавець/Моршин.

Гадаю, що цього переліку цілком достатньо для розбудови нового напрямку
Жмеринка - Кам.-Подільський - Чернівці.

Шалена економія вагоно-годин - помножте кількість вагонів, які курсують по теперішніх маршрутах на кількість зекономлених годин.
6 годин із Києва до Кам.-Подільського і 7 годин із Києва до Чернівців - КРУТО !!!
Детальніше тут:
http://railway.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=1997#p11135
Інший транспортний коридор із Євроколією: Польща - Ковель - Тернопіль - Скалат -Гусятин - Кам.-Подільський - Чернівці - Вадул-Сірет.
Про це також за іншим посиланням (в тій же темі):
http://railway.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=1997#p11149 .
Одна тільки біда, ЛвЗ бачить колію тільки до Хотина і прораховує проект так начебто це кінцева крапка залізниці, ПЗЗ теж бачить Кам.-Подільський своєю кінцевою крапкою...а що далі на сусідній залізниці - нікому немає до того справи... Так наче досі по один бік Австрія, а по інший - ворожа Росія...

Щодо альтернативного сполучення місцевого значення, то можна продовжити колію з трьох боків до Мельниці Подільської : з Іване-Пустого, з Кам.-Подільського та з Вікон Буковини, і мати місцеве сполучення, але за критеріями УЗ - це точно неприбутковий проект, не дивлячись на те, що деякі потяги далекого прямування можна було б пускати по цій ділянці. Колію з Кам.-Подільського до Скали Подільської мабуть вже не варто активувати з огляду на проект Євроколії Ковель - Чернівці, за яким Кам'янець-Подільський отримає не тільки пряме швидкісне сполучення з Тернополем але й одразу із Волинню (в т.ч. з Ковелем) та містами Європи (центральні та північні регіони Польщі і Німеччини).
Востаннє редагувалось Iwan в 05 грудня 2011, 16:22, всього редагувалось 1 раз.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10

Re: Залізничне сполучення Львів - Камянець-Подільський

Повідомлення tera » 04 грудня 2011, 16:41

Цікаво.
1. Необхідна нова колія
Маршрут нової колії повинен пролягати так:
Жмеринка - Кам.-Подільський - Чернівці.

Згоден,але про це напевно в темі про Буковину.
Тут я акцентував би увагу на сполученні зі Львовом.
1.З Камянця через Іване-Пусте та Мельницю Подільську на Чернівці,з метою через Іване-Пусте на Тернопіль.
Думаю через Чернівці до Львова довго.
2.В випадку побудови через Хотин на Чернівці з Камянця, краще на Львів через Скалу Подільську.
Щодо альтернативного сполучення місцевого значення, то можна продовжити колію з трьох боків до Мельниці Подільської : з Іване-Пустого, з Кам.-Подільського та з Вікон Буковини, і мати місцеве сполучення, але за критеріями УЗ - це точно неприбутковий проект, не дивлячись на те, що деякі потяги далекого прямування можна було б пускати по цій ділянці.

Але згоден з Вами при такому варіанті цього можна не робити.На Львів піде по першому варіанту.
При побудові колії Мамалига -Ларга,яка сполучить Камянець з Чернівцями відпаде продовження колії до Іване-Пусте ---шлях до Тернополя через Скалу Подільську.
Можливо це є повтор,хотів пояснити свою позицію (типу якщо А,то Б,якщо С то А або Б або Д приміром).
Ну не вірю я в транскоридори :) треба обходитись тим чим є і по можливості прокладати не глобальні мережі,на які немає грошей,а сполучати вже прокладені гілки між собою.
Керівники не розуміють,що нові напрямки люди освоять досить швидко.
tera
Модератор
Модератор
 
Повідомлень: 239
З нами з: 04 травня 2011, 14:38

Re: Залізничне сполучення Львів - Камянець-Подільський

Повідомлення Iwan » 05 грудня 2011, 01:05

1.З Камянця через Іване-Пусте та Мельницю Подільську на Чернівці,з метою через Іване-Пусте на Тернопіль.

Ні !!! Я писав так:
1) з Кам'янця до Мельниці
2) з Іване-Пустого до Мельниці
3) з Чернівець до Мельниці
Тобто в Мельниці колії веєром:
1) на Кам'янець (далі на Жмеринку або існуюча на Ярмолинці/Хмельницький);
2) на Іване-Пусте (напрям на Тернопіль)
3) на Чернівці (краще в напрямку - не через Вікна Буковини, бо наче з Веренчанки туди потяги вже не ходять... жодні)
Таким чином, з Кам'янця можна буде і на Тернопіль і на Чернівці через Мельницю, це також буде альтернативний шлях до Вигнанка-Чортків-Заліщики-Лужани-Черінвці (запасний варіант, правда, зі зміною напрямку у Вигнанці !!!).

Думаю через Чернівці до Львова довго.

Ні !!! - з огляну на план&якість колії до Тернополя.
1) з Кам'янця до Львова через Чернівці = 1год* + 6год30хв** = 7год.30хв.
* - з Кам'янця до Чернівців
** - з Чернівців до Львова
2) з Кам'янця до Львова через Іване-Пусте = 30хв* + 4год.35хв** +2год.15хв*** +30хв.**** = 7год.50хв.
* з Кам'янця до Іване-Пустого через Мельницю (мінімальний час)
** з Іване-Пустого до Тернополя (орієнтувався на час проходження ділянки Заліщики-Тернопіль)
*** з Тернополя до Львова
**** додатковий час для двох змін напрямку руху
Час майже однаковий, але як на мене, то Чернівці-Львів в добротному стані, а Тернопільський напрям будувався від початку як "під'їзна колія" для транспортування збіжжя.
Одне, на чім ми однозначно сходимось:
треба будувати колію з Кам'янця до Мельниці Подільської, а звідти розгалуження:
1) на Чернівці
2) кілька км до Іване-Пустого.
Хоча... як на мене, то (за відсутності коштів на фінансування) можна просто з Кам'янця через Хотин на Чернівці. Так буде пряміше і дещо швидше до Львова, а крім того - цей напрям стратегічний - дуже багато потягів можна запустити (див тему Залізниця на Буковині) http://railway.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=1997#p9390.
А коли вже так хочеться на Тернопіль - будь-ласка:
1) Яромолинці-Гусятин-Копичинці-Тернопіль-Львів
2) Ярмолинці-Гречани-Хмельницький-Гречани-Тернопіль-Львів
не обов'язково причепні вагони - можна окремий потяг хоча б на пт, сб, нд, пн.
Iwan
 
Повідомлень: 117
З нами з: 29 жовтня 2011, 17:10


Повернутись до Пропозиції та Зауваження

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей

cron