Шукати
 
Зміна реквізитів Львівської залізниці

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма Львівської залізниці

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика


Внутрішній ринок праці

Відео та Фоторепортаж

 



Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Львівська залізниця у Facebook
Підписатись на новини

Прес-центр

08.12.2016 10:52

Транзитні вагони із лісоматеріалами через Україну із Республіки Білорусь до Румунії

Нагадуємо, що 1 грудня на станції Здолбунів активісти Радикальної партії намагались перешкодити руху вагонів, які за словами Ігоря...

30.11.2016 11:33

Вантажний автомобіль з'їхав на станційні колії Ходорова!

Вчора, 29.11, о 20:10 год. на автомобільній дорозі біля залізничної станції Ходорів через ожеледицю не впорався із керуванням на...

25.11.2016 10:48

Новорічні та Різдвяні перевезення на Львівській залізниці

До Новорічних та Різдвяних свят залишилось ще більше місяця, а вже маємо перші додаткові поїзди та додаткові рейси, квитки на які можна...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 


Інформація емітента цінних паперів

Тендери та конкурсні торги

Онлайн-трансляції

Оголошення про конкурси та інше


Реклама

Порядок розгляду скарг тендерними комітетами ДТГО «Львівська залізниця», поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю

1. Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг тендерними комітетами, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю. У разі коли на день отримання тендерним комітетом скарги укладено договір про закупівлю, тендерний комітет не приймає рішення за даною скаргою.

Терміни, викладені в цьому Порядку, вживаються у значенні, наведеному в Положенні про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (зі змінами) (далі - Положення).

2. Будь-який учасник процедури закупівлі (далі - учасник), який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків унаслідок порушення тендерним комітетом процедур закупівель, установлених Положенням, може оскаржити рішення, дії або бездіяльність тендерного комітету замовника відповідно до цього Порядку.

Об'єктом оскарження не може бути:

  • зроблений тендерним комітетом вибір процедури закупівлі; 
  • рішення тендерного комітету про відхилення всіх тендерних пропозицій. 

3. Тендерний комітет не розглядає скаргу, якщо вона була подана пізніше ніж протягом 15 календарних днів з дня настання підстави для її подання.

4. Днем настання підстави для подання скарги вважається день допущення замовником порушення процедури закупівлі.

5. У разі коли оскаржується кілька рішень, дій, а також бездіяльність тендерного комітету, строк, необхідний для подання скарги, відраховується від дати останнього за часом такого рішення, дії, а також бездіяльності.

6. Скарга повинна бути викладена українською мовою і оформляється:

  • учасником - юридичною особою: на бланку, за підписом уповноваженої особи, та скріплюється печаткою юридичної особи; 
  • учасником - фізичною особою: за підписом учасника або уповноваженої ним особи. 

7. Скарга повинна містити:

а) відомості про учасника: найменування, місцезнаходження, телефони - для юридичних осіб; прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання - для фізичних осіб;

б) відомості про процедуру закупівлі: вид процедури, предмет закупівлі, місце проведення процедури закупівлі;

г) викладення змісту підстав, у зв'язку з якими вона подається;

в) інформацію, у тому числі документи (за наявності), що підтверджують порушення тендерним комітетом процедур закупівель;

д) номер оголошення та номер інформаційного бюлетеня "Вісник державних закупівель", у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до законодавства;

е) вимоги скарги;

8. Учасник процедур державних закупівель має право включати до скарги й іншу інформацію, що стосується предмета скарги.

9. Оформлена скарга скріплюється швидкозшивачем з нанесенням на титульному аркуші дати та вихідного номера скарги (у разі його присвоєння). 10. Усі копії документів, що додаються до скарги, завіряються печаткою учасника, який подав скаргу, якщо учасник є юридичною особою.

11. У разі подання скарги відповідно до пункту 86 Положення тендерний комітет зупиняє процедуру закупівлі на строк, що не перевищує 20 робочих днів з дати отримання скарги тендерним комітетом, про що повідомляється протягом одного робочого дня відокремлений підрозділ залізниці в інтересах якого проводився тендер. Відокремлений підрозділ залізниці зупиняє укладання договору.

Датою зупинення процедури закупівлі вважається дата прийняття тендерним комітетом рішення про зупинення процедури закупівлі. Після закінчення зазначеного строку тендерний комітет має право продовжити відповідну процедуру закупівлі, крім випадку, коли уповноважений орган прийняв в установлений строк рішення про відміну торгів або визнання результатів торгів недійсними.

12. Тендерний комітет протягом п'яти робочих днів після отримання скарги повідомляє учасника, який подав скаргу, учасника - переможця процедури закупівлі про час і місце розгляду скарги. Під час розгляду скарги зазначені особи мають право взяти участь у її розгляді.

13 Тендерний комітет приймає протягом 20 робочих днів з дня отримання скарги обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:

  • у разі, коли скаргу не задоволено, - причини прийняття такого рішення;
  • у разі, коли скаргу задоволено повністю або частково, - заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту.

14. Рішення про розгляд скарги тендерним комітетом надсилається уповноваженому органу протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.

15. У разі задоволення скарги тендерний комітет відміняє процедуру закупівлі,  визнає результати такої процедури закупівлі недійсними і проводить нову процедуру закупівлі.

Рішення тендерного комітету про зупинення процедури закупівлі оформляється протоколом .

16. Про результат розгляду скарги тендерний комітет повідомляє учасника, та відокремлений підрозділ залізниці в інтересах якого проводилася процедура закупівлі протягом п'яти робочих днів з дня прийняття рішення.

17. Скарга залишається без розгляду у разі, якщо:

а) подана з порушенням вимог пункту 3 цього Порядку;

б) Форма та зміст не відповідає пункту 6, 7цього Порядку;

в) об'єктом оскарження є зроблений замовником вибір процедури закупівлі або рішення тендерного комітету про відхилення всіх тендерних пропозицій;

г) у разі відкликання скарги учасником.

11. У разі залишення скарги без розгляду тендерний комітет повідомляє про це учасника, який подав скаргу,  в десятиденний строк.

Рішення тендерного комітету про залишення скарги без розгляду оформляється протоколом.

18. У разі звернення тендерного комітету до органів державної влади, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, експертних організацій (експертів) тощо для отримання інформації, у тому числі документів, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення за скаргою, перебіг строку розгляду скарги зупиняється з дати відправлення відповідного звернення.

Про зупинення перебігу строку розгляду скарги тендерний комітет повідомляє листом учасника.

Тендерний комітет поновлює перебіг строку розгляду скарги листом, що надсилається  учаснику в п'ятиденний строк.

Тендерний комітет приймає рішення на підставі скарги та в межах інформації, зазначеної в скарзі, а також в додатково отриманій інформації.

20. Учасник процедури закупівлі може письмово відкликати скаргу, подану тендерному комітету.

У разі відкликання учасником скарги будь-які наступні скарги того самого учасника до тендерного комітету з того самого предмета оскарження в подальшому до розгляду не приймаються.


 Завантажити текст документу у форматі DOC

Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2016. Всі права застережено.

Сайт працює на: Powered by Debian GNU/Linux Powered by Apache HTTP Server Powered by PHP Hypertext Preprocessor Powered by MySQL Database Powered by Typo3 CMF
Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу