Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

13.11.2019 10:29

Львівська залізниця інформує пасажирів про тимчасові зміни в розкладі руху приміських поїздів

У зв’язку з продовженням колійних ремонтних робіт на перегонах Решуцьк – Любомирськ та Болехів – Долина зазнає тимчасових змін розклад руху...

11.11.2019 16:48

Львівська залізниця інформує пасажирів про тимчасові зміни в графіку руху приміських поїздів

У зв’язку з виконанням колійних ремонтних робіт на перегонах Славсько – Лавочне, Неполоківці – Лужани, Мощена – Вижва, Батьово – Косино,...

11.11.2019 16:23

На дитячих магістралях Львівської залізниці розпочали навчання 1700 юних залізничників

На дитячих магістралях регіональної філії «Львівська залізниця» у Львові, Луцьку, Рівному та Ужгороді розпочався новий навчальний семестр....

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< Причиною "фосфорної аварії" не можуть бути ремонтні роботи - Львівська залізниця

понеділок, 30.07.2007, 11:00. Давність: 12 р.

Львівська залізниця відкидає безпідставні звинувачення казахських залізничників

Львівська залізниця до закінчення службового розслідування не поспішає із висновками щодо причин техногенної ситуації поблизу Ожидова. Проте, вважає за необхідне повідомити, що інформація прес-служби компанії "Залізниці Казахстану", яка з'явилася на сторінках інформагенцій (зокрема, на "Львівському порталі" ("Казахи стверджують, що виною аварії поблизу Ожидова є українські залізничники", 26 липня 2007 19:56) www.portal.lviv.ua/news/2007/07/26/195648.html не відповідає дійсності.


Дійсно, у день сходу вагонів, у першій половині дня на перегоні Красне - Ожидів, було проведено заплановані роботи з ремонту колії. Але, на час закінчення роботи, температура рейок становила +39° С, а не зазначених казахськими залізничниками "вище +50". Температура +39° С цілком відповідає вимогам діючих нормативних документів Укрзалізниці.

Також відповідають вимогам нормативних документів Укрзалізниці і дії залізничників під час ремонту та після нього. Після ремонту рух потягів на цій дільниці продовжувався і по ній прослідували п'ять поїздів.

Наразі триває огляд вагонів, під час якого було виявлено низку недоліків технічного характеру. Крім цього, виявлено і порушення в дотриманні технічних умов завантаження фосфору у цистерни. Зокрема, рівень води був недостатнім: замість потрібних 30-60 см, заміри показали, що її було лише 27 см. Також додаткові питання виникають і стосовно терміну служби цистерн, і стосовно відсутності ярликів щодо дати виготовлення цих ємностей. Зважаючи на це, Львівська залізниця закликає своїх казахських колег не поспішати з висновками і звинуваченнями. До закінчення розслідування усі ці звинувачення щодо причин аварії є безпідставними.

Довідково.

Фосфорні цистерни, які перекинулися поблизу Ожидова, виробництва "Азовмашу" і перебувають в експлуатації з 1973 року. Про це сьогодні під час сесії Львівської обласної ради повідомив начальник Державного територіально-галузевого об'єднання "Львівська залізниця" Михайло Мостовий. Також він наголосив, що Львівська залізниця звертатиметься до відповідних установ з проханням урегулювати норми щодо продовження терміну експлуатації цистерн, які перевозять небезпечні речовини. Водночас, Львівська залізниця подаватиме позов про відшкодування збитків, оскільки вона є потерпілою стороною. Михайло Мостовий наголосив, що на цистернах з фосфором, які перевернулися, були пошкоджені зривні клапани, що спрацьовують при підвищенні тиску у цистернах. "Загалом вантажопідйомність цистерн не була перевищена. Хоча у кожній цистерні фосфору було на 2,7-3 тони більше, ніж було вказано у документах", - сказав він.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2019. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу