Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

Інформація щодо ситуації пов'язаної з епідемією коронавірусу

Інформація щодо ситуації пов'язаної з епідемією коронавірусуГаряча лінія для працівників щодо коронавірусу
  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

02.06.2020 17:40

Львівська залізниця відновила рух приміських поїздів у межах Тернопільської, Івано-Франківської, Волинської та Закарпатської областей

 

Відповідно до послаблень карантинних заходів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392, та...

08.05.2020 13:53

Шановні залізничники, ветерани транспорту!

Травневими днями зустрічаємо дві дати, що мають важливе значення не лише для нас, українців, а й для всього людства – День пам’яті та...

30.04.2020 10:39

Залізничники виявили поблизу колії авіаційну бомбу часів Другої світової війни

На небезпечну знахідку натрапили вчора, 29 квітня, працівники господарства сигналізації та зв’язку Львівської залізниці під час огляду...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< На вокзалі у Задвір'ї Львівської області вже 2 доби лежить снаряд, лишений напризволяще МНСниками

понеділок, 09.07.2007, 14:00. Давність: 13 р.

Львівська залізниця відкидає безпідставні звинувачення рівненських чиновників

Львівська залізниця вже повідомляла про те, що міська влада Рівного звернулася у прокуратуру за допомогою у розв'язанні ситуації навколо приміщення, яке, на її думку, не за призначенням використовують залізничники. Мова йшла про будинок на вулиці Набережній, 26, у якому колись був залізничний дитячий садочок, а тепер його використовує для технічних потреб Рівненська дирекція залізничних перевезень.


Прокуратура зреагувала на диво швидко і вже минулого тижня на адресу керівництва залізниці надійшов лист із вимогою надати у найкоротші терміни пояснення щодо нібито неправомірної ліквідації дошкільного закладу, який донедавна там функціонував. Проте, Львівська залізниця офіційно заявляє, що ліквідацію дитсадка було здійснено згідно із законодавством. І сталося це ще майже сім років тому, протягом яких рівненські чиновники жодним чином не цікавилися ні будівлею, ні зникненням дитсадка, який останнім часом працював далеко не на повну потужність. На час ліквідації дитсадка картина була такою: при проектній потужності 8 груп (160 дітей) спискова чисельність складала 35 дітей, що відповідало двом неповним групам. Вільні приміщення не використовувалися, а тим часом комунальні платежі залізниця сплачувала у повному обсязі.

Відтак, у 2000 році було прийнято рішення дитячий дошкільний заклад ліквідувати. Проте, цьому передувала спроба залізниці передати дитсадок у комунальну власність міста Рівного, але місцева влада на таку пропозицію не пристала. Більше того, не прийнявши цей дитячий заклад, із того часу в обласному центрі було ліквідовано ще 15 дитсадків! Тож, на цьому фоні розмови чиновників про гостру необхідність у дошкільних закладах виглядають, м'яко кажучи, трохи некоректно. До того ж, перед тим як звинуватити залізницю у протизаконних діях, міські чиновники навіть полінувалися з'ясувати для себе усі подробиці ліквідації. Натомість, лякають залізничників прокуратурою.

Проте, правда на стороні Львівської залізниці. Рішення про видачу залізниці ділянки для будівництва дитсадка датоване далеким 1960 роком. Будівлю зводили власними силами і коштами також залізничники. Створили і опікувалися дитсадком багато років теж вони. А коли потреба у дошкільному закладі відпала - ліквідували його і всі витрати, пов'язані з цим, узяли на себе.

Міська влада закидає залізниці, що ліквідацію було здійснено без її згоди. Але насправді для цього її згоди і не потрібно було. У Постанові Кабінету міністрів України від 05.04.1999 року № 228 "Про порядок створення, реорганізації і ліквідації навчально-виховних закладів" чітко прописано, що: "Ліквідація навчально-виховних закладів провадиться засновниками або органами, за рішенням яких їх створено, в порядку, встановленому чиним законодавством". Власне, керуючись цією Постановою, а також на підставі згоди Державної адміністрації залізничного транспорту України за № 3-1366 від 04.12.2000, Львівська залізниця і ліквідувала дитячий дошкільний заклад № 19.

Зважаючи на викладені факти, залізниця відкидає будь-які безпідставні звинувачення у протизаконнінних діях і звертається до міської влади Рівного надалі відповідальніше ставитися до вивчення подібних питань і не створювати без причини конфліктних ситуацій.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2020. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу