Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

06.12.2019 15:53

Львівська залізниця інформує пасажирів про тимчасові зміни в розкладі руху приміських поїздів

У зв’язку з виконанням колійних ремонтних робіт на перегоні Болехів – Долина зазнає тимчасових змін розклад руху приміських поїздів, що...

06.12.2019 14:34

У графіку руху пасажирських поїздів на 2019/2020 роки Укрзалізниця призначила 8 нових поїздів у популярних напрямках

У неділю, 8 грудня, почне діяти графік руху поїздів на 2019/2020 роки. У ньому передбачене курсування 185 пар пасажирських поїздів....

06.12.2019 08:53

6 грудня – День Збройних Сил України!

Шановні колеги, дорогі побратими!

Щиро вітаю Вас із Днем Збройних Сил України!

Це свято мужніх та сильних людей, данина глибокої поваги...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< За рік заміна побитих хуліганами вікон обходиться приблизно у півмільйона гривень

вівторок, 08.05.2007, 15:30. Давність: 13 р.

Управління комунальної власності намагалося зробити заміри приміщення кас попереднього продажу

Львівська залізниця побоюється, що намагання управління комунальної власності зробити заміри приміщення кас попереднього продажу - це перший крок до їхньої ліквідації.


4 травня управління комунальної власності Львівської міської ради та працівники Бюро технічної інвентаризації уже втретє практично штурмували стіни приміщення по вул. Гнатюка, у якому розташовані міські залізничні каси. За їхніми словами, усе, що відбувалося там, це була "виїзна нарада щодо конфліктної ситуації з приміщеннями на вул. Гнатюка, 22, де розміщено каси Львівської залізниці". А фактично це була спроба вкотре здійснити заміри приміщення і скласти його план.

Зі свого боку Львівська залізниця побоюється, що так зване "врегулювання ситуації", про яке неодноразово заявляв начальник управління комунальної власності Львівської міської ради Євген Климкович, для міста може закінчитися фатально - втратою кас попереднього продажу квитків. До речі, станом на сьогодні, єдиних у місті. Питається, для чого чиновники залучали до замірів ще й БТІ? Не інакше, як міська влада збирає всі документи на приміщення та готується незабаром "врегулювати ситуацію" з касами таким чином, що львів'янам доведеться купувати квитки на вокзалі. Уперто повзуть чутки, що вже навіть є клієнти на ласий шматок у центрі міста, який досі для потреб міщан та гостей Львова використовувала залізниця. А тим часом, пан Климкович називає щораз вищі суми орендної плати, на якій він уперто настоює. Спочатку мова йшла про 12 тисяч гривень на місяць, а кілька днів тому ЗМІ його голосом заговорили вже про 20 тисяч. Ціна кас невпинно росте! А тому залізниця звернулася до міської ради з проханням надати економічно обґрунтовані розрахунки орендної плати.

Своєю чергою Львівська залізниця укотре хоче звернути увагу чиновників на те, що вони вибрали не той об'єкт для показового наведення порядку у місті. Каси на вулиці Гнатюка були створені для потреб львів'ян і в усі часи функціонували саме для них та гостей міста. Позбавлення людей можливості придбати квитки у центрі міста, замість того, аби добиратися у переповненому транспорті до вокзалу і додатково сплачувати за проїзд, може викликати у них справедливе обурення.

Ліквідація кас у центрі міста загрожує тим, що усі ті, кому потрібні квитки, змушені будуть купувати їх на залізничному вокзалі. Це означає, що до ціни кожного із квитків додасться ще дві гривні за проїзд маршруткою до вокзалу і назад, а також у середньому на одну годину більше часу очікування в черзі під касою.

У підсумку міський бюджет збагатиться на свої омріяні двадцять або й більше тисяч гривень за оренду приміщення, авто перевізники зароблять 60-120 тисяч додаткових гривень, а звичайна людина, якій раніше було зручно купити квиток на потяг у центрі міста, матиме лише додаткові клопоти і більше витрат.

Тому запрошуємо львів'ян та гостей міста, а також ЗМІ узяти участь у дискусії на тему: "Що, на Вашу думку, має бути на місці нинішніх кас попереднього продажу квитків на вулиці Гнатюка, 22". Орієнтовні варіанти відповідей:

  1. ще одне відділення якогось банку;
  2. зал з ігровими автоматами;
  3. магазин одягу (як варіанти - посуду, меблів, техніки тощо);
  4. салон мобільного зв'язку;
  5. туристична агенція;
  6. залізничні каси, як і було досі;
  7. свій варіант.

Свої думки з цього приводу просимо висловлювати на форумі сайту Львівської залізниці за адресою: www.railway.lviv.ua/forum/ ; надсилати на електронну адресу прес-центру press_centr@railway.lviv.ua або за телефоном 226-26-95.

Будемо раді почути Вас!



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2019. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу