Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

Інформація щодо ситуації пов'язаної з епідемією коронавірусу

Інформація щодо ситуації пов'язаної з епідемією коронавірусуГаряча лінія для працівників щодо коронавірусу
  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

07.08.2020 08:24

Львівська залізниця інформує про тимчасові зміни у розкладі руху приміських поїздів

У зв`язку з виробничою необхідністю 7 серпня цього року приміські поїзди № 6187 та № 6508 курсуватимуть за маршрутами без зупинки на з.п....

04.08.2020 12:04

Львівська залізниця відновлює курсування приміських поїздів сполученням Коломия – Вадул-Сірет

Починаючи з 4 серпня цього року поїзд № 6472/6471 сполученням Коломия – Вадул-Сірет вирушає з Коломиї о 05:08, Чернiвцi-Пiвніч....

02.08.2020 15:42

У зв’язку з посиленням карантинних заходів зазнає тимчасових змін приміське сполучення з Тернополем та Луцьком

Відповідно до рішень комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, у зв’язку з посиленням карантинних заходів,...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< 4 листопада залізничники України відзначатимуть своє професійне свято

середа, 07.11.2007, 16:00. Давність: 13 р.

Львівська залізниця позиватиметься до КРУ

Кілька днів тому Головне контрольно-ревізійне управління України на своєму офіційному сайті оприлюднило інформацію, яка несправедливо підриває ділову репутацію ДТГО "Львівська залізниця". З огляду на це, магістраль прийняла рішення, що шукатиме правди у суді і вже вкотре позиватиметься до КРУ.


Так, основним порушенням фінансової дисципліни у сфері державних закупівель з боку Львівської залізниці контролюючий орган вважає укладення договорів без проведення процедур закупівлі на загальну суму 1,15 млрд. грн., за якими сплачено близько 0,5 млрд. грн. Варто зауважити, що ці договори укладені з ДП "Укрзалізничпостач" та ДП "Управління промислових підприємств Державної адміністрації залізничного транспорту України" на поставку запасних частин для ремонту локомотивів, вагонів та колії, паливно-мастильних матеріалів, щебеневої продукції тощо. Тобто вони укладені із структурними підрозділами Укрзалізниці, до речі, таким самим структурним підрозділом є і Львівська залізниця!

Крім того, не можна залишити поза увагою той факт, що при укладанні договорів з підприємствами, які входять до сфери управління Укрзалізниці, Львівська залізниця керувалась висновком Тендерної палати України, наданим Генеральному директору Укрзалізниці від 05.09.2006 № 05/09/01, в якому зазначено, що Укрзалізниця є єдиним виробничо-технологічним комплексом та головним розпорядником державних коштів, а тому закупівлі в межах цього комплексу можуть здійснюватись без застосування Закону України "Про закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти", а закупівлі у спеціалізованого підприємства ДП "Укрзалізничпостач" можуть здійснюватись за процедурою закупівлі в одного виконавця.
Проте, очевидним є той факт, що КРУ немає фахівців, які знають особливості структури та фінансово-економічних відносин на залізничному транспорті, котрі діють в межах законодавства України.

Окрім того, підозрілим є той факт, що з моменту проведення перевірки, а вона відбулася у липні цього року, до оприлюднення її "результатів" пройшов цілий квартал! Тому залізничники вважають, що такий хід КРУ, замість об'єктивної оцінки діяльності ДТГО "Львівська залізниця", насправді є намаганням дезінформувати громадськість і зіпсувати її імідж, як надійного ділового партнера. Результатом цього може стати відтік клієнтів залізниці, що, однозначно відобразиться на її прибутках і призведе до зменшення надходжень до державного бюджету. Зважаючи на це, постає логічне питання: то про чиї інтереси так самовіддано дбає КРУ?

Довідково.

Цей випадок є вже не першою спробою очорнити Львівську залізницю ревізорами КРУ. У березні-квітні 2005 року службовими особами КРУ у Львівській області було проведено перевірки фінансово-господарської діяльності Львівської залізниці за 2002-2004 роки. Не погодившись з багатьма висновками акту перевірки, а також незаконними діями службових осіб контролюючого органу в процесі її проведення, залізниця оскаржила їх у судовому порядку.

Внаслідок судового розгляду, постановою Галицького районного суду м. Львова від 25 грудня 2006 року у справі № 2-807 позовні вимоги Львівської залізниці були повністю задоволені. Ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 2 липня 2007 року апеляційна скарга КРУ у Львівській залишена без розгляду. Таким чином, рішення першої судової інстанції відповідно до чинного законодавства набуло законної сили.
Не погодилася Львівська залізниця також з висновками планової ревізії фінансово-господарської діяльності за 2005 рік та перше півріччя 2006 року. Так само у суді закінчилася ревізія окремих питань фінансово-господарської діяльності залізниці стосовно виконання робіт та проведення розрахунків за виготовлення державних актів на право постійного користування земельними ділянками, проведена фахівцями КРУ у Львівській області у травні цього року. Судовий розгляд триває.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2020. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу