Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

Інформація щодо ситуації пов'язаної з епідемією коронавірусу

Інформація щодо ситуації пов'язаної з епідемією коронавірусуГаряча лінія для працівників щодо коронавірусу
  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

04.08.2020 12:04

Львівська залізниця відновлює курсування приміських поїздів сполученням Коломия – Вадул-Сірет

Починаючи з 4 серпня цього року поїзд № 6472/6471 сполученням Коломия – Вадул-Сірет вирушає з Коломиї о 05:08, Чернiвцi-Пiвніч....

02.08.2020 15:42

У зв’язку з посиленням карантинних заходів зазнає тимчасових змін приміське сполучення з Тернополем та Луцьком

Відповідно до рішень комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, у зв’язку з посиленням карантинних заходів,...

31.07.2020 10:09

З серпня Укрзалізниця відновлює соціальні виплати працівникам, – Іван Юрик

З 1 серпня 2020 року Укрзалізниця відновлює всі соціальні виплати, які передбачені галузевою угодою та колективним договором, які до цього...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< Залізничники відгукнулися на біду в Дніпропетровську

п'ятниця, 19.10.2007, 16:00. Давність: 13 р.

З вини водіїв на залізничних переїздах Львівської залізниці за 9 місяців 2007 року сталося понад 40 ДТП

За 9 місяців 2007 року на залізничних переїздах Львівської залізниці зафіксовано 41 випадок ДТП. Усі вони трапилися з вини автоводіїв. Прикро, але факт - рівень дорожньо-транспортних подій на залізничних переїздах Львівської залізниці займає перше місце в Укрзалізниці. Цей показник є найбільшим за останні 10 (!) років. Для порівняння, за 9 місяців минулого року на переїздах було зафіксовано 27 аварій.


Через невігластво, а часом і відверте нахабство водіїв залізниця змушена вдаватися на серйозних заходів безпеки. За 5 років на Львівській магістралі 22 переїзди обладнано шлагбаумами для перекриття доріг на всю ширину проїжджої частини, ще 25 переїздів планують обладнати до кінця 2007-го, що обійдеться залізниці майже у 8,5 млн. грн.

На двох переїздах встановлено пристрої примусового обмеження швидкості руху транспортних засобів, так звані "лежачі поліцейські". А найбільший ефект дало впровадження відеонагляду на переїзді, що на 17 км перегону Рудно-Мшана. Його облаштування коштувало 213 тис. гривень. Цією системою вже зафіксовано 18 порушників Правил дорожнього руху, а протягом останніх півроку водії, знаючи про відеоспостереження, не наважуються порушувати правила перетину залізничного переїзду.

Варто зазначити, що позитивно вплинути на ситуацію, яка склалася на залізничних переїздах, могла б і більш принципова позиція працівників Державтоінспекції. За інформацією служби колії Львівської залізниці, із 1 232 рапортів про порушення правил проїзду, скерованих у ДАІ, залізничники отримали лише 32 відповіді. Тож, на разі залізниці залишається сподіватися лише на власні сили і здоровий глузд автоводіїв.

Довідково. Обладнання переїздів відеоспостереженням надзвичайно дороговартісне, проте, навіть воно не завжди ефективне. З огляду на це, у багатьох країнах запровадивши інші методи боротьби із водіями-порушниками. До прикладу у Білорусі, від державного кордону із Україною до Мінська на відстані 600 км встановлено лише два охороняємі переїзди, інші обладнано тільки сигналізацією. Але навіть не зважаючи на це, на них у 2007 році не було зафіксовано жодного ДТП. Причина доволі проста: порушників Правил дорожнього руху пожиттєво позбавляють водійських прав.

У Латвії на усіх переїздах шлагбауми демонтовано, а випадки ДТП практично відсутні. Причина: за порушення Правил дорожнього руху водій змушений сплатити штраф, еквівалентний 1000 доларів США. Тому постає логічне питання: для чого витрачати державні кошти на обладнання переїздів, якщо це не дає ефекту? Значно розумніше було б поповнювати бюджет за рахунок штрафів і у майбутньому ліквідувати порушення і запобігти ДТП.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2020. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу