Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

21.08.2019 16:59

До завершення ремонту дизель-поїзда ДПКр-2 у регіональному сполученні Львова із Чернівцями курсуватиме поїзд із трьома пасажирськими вагонами

До завершення робіт із ремонту дизель-поїзда ДПКр-2, що курсував у регіональному сполученні Львів – Чернівці – Львів, маршрут №702/701 у...

19.08.2019 14:50

Львівська залізниця інформує про тимчасові зміни у розкладі руху приміських поїздів

У зв`язку з виконанням колійних ремонтних робіт на перегонах Волосянка – Ставне, Потутори – Підвисоке та Болехів – Долина зазнає тимчасових...

19.08.2019 14:37

Впродовж цього сезону в літніх таборах та оздоровницях відпочило майже 2 тис. дітей залізничників Львівської магістралі

Серед найпопулярніших місць дитячого відпочинку та оздоровлення традиційно було узбережжя Чорного моря. Загалом понад тисяча дітлахів зі...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< Залізничники відгукнулися на біду в Дніпропетровську

п'ятниця, 19.10.2007, 16:00. Давність: 12 р.

З вини водіїв на залізничних переїздах Львівської залізниці за 9 місяців 2007 року сталося понад 40 ДТП

За 9 місяців 2007 року на залізничних переїздах Львівської залізниці зафіксовано 41 випадок ДТП. Усі вони трапилися з вини автоводіїв. Прикро, але факт - рівень дорожньо-транспортних подій на залізничних переїздах Львівської залізниці займає перше місце в Укрзалізниці. Цей показник є найбільшим за останні 10 (!) років. Для порівняння, за 9 місяців минулого року на переїздах було зафіксовано 27 аварій.


Через невігластво, а часом і відверте нахабство водіїв залізниця змушена вдаватися на серйозних заходів безпеки. За 5 років на Львівській магістралі 22 переїзди обладнано шлагбаумами для перекриття доріг на всю ширину проїжджої частини, ще 25 переїздів планують обладнати до кінця 2007-го, що обійдеться залізниці майже у 8,5 млн. грн.

На двох переїздах встановлено пристрої примусового обмеження швидкості руху транспортних засобів, так звані "лежачі поліцейські". А найбільший ефект дало впровадження відеонагляду на переїзді, що на 17 км перегону Рудно-Мшана. Його облаштування коштувало 213 тис. гривень. Цією системою вже зафіксовано 18 порушників Правил дорожнього руху, а протягом останніх півроку водії, знаючи про відеоспостереження, не наважуються порушувати правила перетину залізничного переїзду.

Варто зазначити, що позитивно вплинути на ситуацію, яка склалася на залізничних переїздах, могла б і більш принципова позиція працівників Державтоінспекції. За інформацією служби колії Львівської залізниці, із 1 232 рапортів про порушення правил проїзду, скерованих у ДАІ, залізничники отримали лише 32 відповіді. Тож, на разі залізниці залишається сподіватися лише на власні сили і здоровий глузд автоводіїв.

Довідково. Обладнання переїздів відеоспостереженням надзвичайно дороговартісне, проте, навіть воно не завжди ефективне. З огляду на це, у багатьох країнах запровадивши інші методи боротьби із водіями-порушниками. До прикладу у Білорусі, від державного кордону із Україною до Мінська на відстані 600 км встановлено лише два охороняємі переїзди, інші обладнано тільки сигналізацією. Але навіть не зважаючи на це, на них у 2007 році не було зафіксовано жодного ДТП. Причина доволі проста: порушників Правил дорожнього руху пожиттєво позбавляють водійських прав.

У Латвії на усіх переїздах шлагбауми демонтовано, а випадки ДТП практично відсутні. Причина: за порушення Правил дорожнього руху водій змушений сплатити штраф, еквівалентний 1000 доларів США. Тому постає логічне питання: для чого витрачати державні кошти на обладнання переїздів, якщо це не дає ефекту? Значно розумніше було б поповнювати бюджет за рахунок штрафів і у майбутньому ліквідувати порушення і запобігти ДТП.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2019. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу