Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

23.01.2020 09:19

У 2019 році залізничники Львівської магістралі затримали та оштрафували понад 1,9 тис. порушників правил безпеки

Впродовж минулого року на території регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» стрільці воєнізованої охорони магістралі...

22.01.2020 08:26

Минулого року до країн ЄС та зворотно подорожувало залізницею майже 1 млн пасажирів

Упродовж 2019 року Укрзалізниця перевезла до країн Європейського Союзу та зворотно 942,1 тис. пасажирів, що на 14,9 % більше показника 2018...

21.01.2020 13:31

Львівська залізниця інформує про тимчасові зміни в графіку руху поїздів

У зв’язку з виконанням робіт із ремонту інфраструктури на перегонах Лавочне – Бескид, Гвіздець – Городенка-Завод та Немовичі – Сарни зазнає...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< Залізничники відгукнулися на біду в Дніпропетровську

п'ятниця, 19.10.2007, 16:00. Давність: 12 р.

З вини водіїв на залізничних переїздах Львівської залізниці за 9 місяців 2007 року сталося понад 40 ДТП

За 9 місяців 2007 року на залізничних переїздах Львівської залізниці зафіксовано 41 випадок ДТП. Усі вони трапилися з вини автоводіїв. Прикро, але факт - рівень дорожньо-транспортних подій на залізничних переїздах Львівської залізниці займає перше місце в Укрзалізниці. Цей показник є найбільшим за останні 10 (!) років. Для порівняння, за 9 місяців минулого року на переїздах було зафіксовано 27 аварій.


Через невігластво, а часом і відверте нахабство водіїв залізниця змушена вдаватися на серйозних заходів безпеки. За 5 років на Львівській магістралі 22 переїзди обладнано шлагбаумами для перекриття доріг на всю ширину проїжджої частини, ще 25 переїздів планують обладнати до кінця 2007-го, що обійдеться залізниці майже у 8,5 млн. грн.

На двох переїздах встановлено пристрої примусового обмеження швидкості руху транспортних засобів, так звані "лежачі поліцейські". А найбільший ефект дало впровадження відеонагляду на переїзді, що на 17 км перегону Рудно-Мшана. Його облаштування коштувало 213 тис. гривень. Цією системою вже зафіксовано 18 порушників Правил дорожнього руху, а протягом останніх півроку водії, знаючи про відеоспостереження, не наважуються порушувати правила перетину залізничного переїзду.

Варто зазначити, що позитивно вплинути на ситуацію, яка склалася на залізничних переїздах, могла б і більш принципова позиція працівників Державтоінспекції. За інформацією служби колії Львівської залізниці, із 1 232 рапортів про порушення правил проїзду, скерованих у ДАІ, залізничники отримали лише 32 відповіді. Тож, на разі залізниці залишається сподіватися лише на власні сили і здоровий глузд автоводіїв.

Довідково. Обладнання переїздів відеоспостереженням надзвичайно дороговартісне, проте, навіть воно не завжди ефективне. З огляду на це, у багатьох країнах запровадивши інші методи боротьби із водіями-порушниками. До прикладу у Білорусі, від державного кордону із Україною до Мінська на відстані 600 км встановлено лише два охороняємі переїзди, інші обладнано тільки сигналізацією. Але навіть не зважаючи на це, на них у 2007 році не було зафіксовано жодного ДТП. Причина доволі проста: порушників Правил дорожнього руху пожиттєво позбавляють водійських прав.

У Латвії на усіх переїздах шлагбауми демонтовано, а випадки ДТП практично відсутні. Причина: за порушення Правил дорожнього руху водій змушений сплатити штраф, еквівалентний 1000 доларів США. Тому постає логічне питання: для чого витрачати державні кошти на обладнання переїздів, якщо це не дає ефекту? Значно розумніше було б поповнювати бюджет за рахунок штрафів і у майбутньому ліквідувати порушення і запобігти ДТП.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2020. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу