Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

21.02.2020 14:43

Поблизу Львова жінка потрапила під вантажний поїзд

Сьогодні, 21 лютого, близько 11:30 год. на 19 км дільниці Сихів – Давидів під колеса вантажного поїзда потрапила жінка, яка з невідомих...

14.02.2020 15:19

Львівська залізниця інформує про зміни в графіку руху приміських поїздів

Починаючи з 15 лютого цього року, зазнає змін графік руху поїздів, що курсують у сполученні Львів – Красне – Золочів.

13.02.2020 12:48

Поїзд Ужгород – Лисичанськ був найпопулярнішим серед пасажирів у 2019 році

Близько 1,17 млн. пасажирів торік скористалися послугами Укрзалізниці у пасажирському сполученні Ужгород – Лисичанськ. Саме стільки квитків...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< Львівська залізниця перегляне умови співпраці з професійним училищем

середа, 09.04.2008, 10:40. Давність: 12 р.

Залізниця закликає клієнтів відповідально ставитися до використання рухомого складу

На Львівській залізниці з вини деяких підприємств-вантажовідправників та вантажоотримувачів склалася критична ситуація щодо неефективного використання рухомого складу. Насамперед це завдає збитків самій залізниці, а також лягає тягарем на плечі споживачів і не дає змоги вчасно та у повному обсязі забезпечувати вагонами інших клієнтів.


Основна проблема полягає у тому, що довготривале перебування під вивантаженням призводять до неефективного використання гостродефіцитного рухомого складу - піввагонів, не краща ситуація і з критими вагонами. Причина цього не рідко криється у низькій платі за користування рухомим складом та поганій організації роботи вантажоотримувачами. Часто через неврахування своїх потужностей підприємства просто не здатні вивантажувати ту кількість вантажів, яку замовили і отримали. До прикладу, критична ситуація склалася для залізниці із ВАТ "Волиньцемент" (м. Здолбунів Рівненської області). З подорожчанням газу підприємство перейшло на альтернативні види палива, зокрема, вугілля, однак не врахувало своїх можливостей для його вивантаження. Зважаючи на це, із 1 по 6 квітня на станції Здолбунів в очікуванні вивантаження простоювали 325 (!) вагонів. Схожа ситуація і з ВАТ "Миколаївцемент", на Львівщині. Там також простоюють понад 50 вагонів із вугіллям, у той час, як підприємство готове вивантажувати у добу не більше 10 вагонів. По станції Клевань (Рівненська область) на під'їзних колях ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря" та ТОВ "Одек Україна" кількість вагонів досягла за цей час 121, а по станції Іваничі (ДП "Волиньвантажсервіс", Волинська область) - 86. Складна ситуація із вивантаженням деревини склалася і на станціях Рожнятів (вантажоотримувач ТОВ "Кроно-Україна", Івано-Франківська область) та Надвірна (ЗАТ "Інтерплит", Івано-Франківська область).

Зважаючи на це, Львівська залізниця закликає вантажовідправників і вантажоотримувачів реально оцінювати свої можливості та ставитися відповідально до використання рухомого складу. В іншому випадку залізничники залишають за собою право забезпечувати вагонами тих, хто недобросовісно їх використовує, в останню чергу.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2020. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу