Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

14.06.2019 14:46

Львівська залізниця інформує про тимчасові зміни у розкладі руху приміських поїздів

У зв`язку з виконанням колійних ремонтних робіт на перегонах Ясиня – Рахів, Косино – Берегово та Бориничі – Ходорів зазнає тимчасових змін...

14.06.2019 14:24

У вагонному депо Дрогобич Львівської залізниці сконструювали прес для виготовлення деталей вантажних вагонів

Фахівці ремонтного вагонного депо Дрогобич регіональної філії «Львівська залізниця» сконструювали випробували та успішно провели дослідну...

13.06.2019 17:17

Львівська залізниця запроваджує зупинку приміських поїздів Львів – Трускавець на пункті зупинки Задорожна

Для покращення обслуговування пасажирів, починаючи з 15 червня 2019 року Львівська залізниця запроваджує зупинку приміських поїздів, що...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< Львівська залізниця обговорить зі словаками проблеми перевезень зовнішньоторговельних вантажів

четвер, 17.01.2008, 13:40. Давність: 11 р.

Львівська міська рада уперто претендує на головну будівлю Вокзалу

Львівська залізниця уперше в своїй історії зіткнулася з тим, що місцева влада претендує на вокзал. Протягом тривалого часу Львівська міська рада намагається довести, що вокзал станції Львів мав би бути комунальною власністю міста. Можновладці не погребували навіть тим, щоб звернутися за своєю сумнівною правдою до суду. Проте, суд сказав своє вагоме слово і відмовив чиновникам.


Господарський суд Львівської області своїм рішенням від. 01.06.2007 року визнав за державою в особі Верховної Ради України право державної (тобто загальнодержавної) власності на об'єкт нерухомого майна, що розташований за адресою м. Львів, вул. Двірцева, 1, а саме будівлю вокзалу станції Львів. Однак, міську раду такий розвиток подій не влаштовував і вона пішла далі - подала на апеляцію. І знову отримала відмову: Львівський апеляційний господарський суд своєю постановою від 04.09.2007 року відмовив їй у задоволенні апеляційної скарги і залишив оскаржуване рішення в силі. Але і це не зупинило чиновників! Вони подали ще одну апеляцію і тепер вже Вищий господарський суд України своїм рішенням від 06.12. 2007 року відмовив міській раді у її задоволенні.

Проте, схоже на те, що міська рада Львова може піти далі і знову шукати шляхи оскарження рішення судів. Такий крок вже нікого не здивує, особливо після ознайомлення із мотивацією, якою керуються у Ратуші. У Касаційній скарзі на постанову Львівського апеляційного господарського суду витяги із Законів тісно переплелися із досить цікавими припущеннями. Особливо заслуговують уваги слова: "Тож, кому як не територіальній громаді Львова в особі її Львівської міської ради взяти на себе відповідальність за забезпечення та справедливе і раціональне врахування інтересів усіх львів'ян та їхніх нащадків, причетних в минулому до створення та експлуатації вокзалу…"
Львівська залізниця вважає, що ця мотивація, якою керується ЛМР для фактичного привласнення вокзалу станції Львів, є чистим популізмом і грою на почуттях самих львів'ян. Проте, навчені гірким досвідом жителі міста Лева вже давно не вірять у таке "благодійництво" зі сторони влади. Не зайве буде нагадати і представникам місцевої влади, що цей вокзал було зведено не лише для львів'ян, як жителів окремо взятої території, а насамперед для створення комфортних умов для подорожуючих. Щодня вокзал станції Львів обслуговує тисячі пасажирів з усіх куточків світу і вести мову лише про інтереси жителів нашого міста, щонайменше - неповага як до туристів, так і до тих, хто відвідує Львів у справах.

А особливої уваги заслуговує бажання міської ради підготувати вокзал до Євро-2012: "Тож чому би Львівській міській раді при підготовці до чемпіонату не очолити, як господарю, підготовку до нього будівлі вокзалу заради найкращого врахування відповідних інтересів інвесторів та туристів?" Отут чиновники вже згадали не лише про туристів, але й про інвесторів! Однак, зважаючи на темпи підготовки Львова до Євро-2012, виникають справедливі сумніви щодо того, що міська рада претендує на вокзал лише з поривань підготувати його до атаки туристів. Сам вокзал і територія навколо нього є доволі ласим шматком, одних тільки торгових точок там можна було б розмістити десятки! Одначе вже за якихось сотню метрів довгий час красується безладом неупорядкована частина вулиці Городоцької, з якої власне і починається дорога до вокзалу. Нею господарі міста не поспішають опікуватися, а це неабияк псує імідж міста. Тож, Львівська залізниця закликає чиновників не бавитися у комунальні ігри, а займатися своїми безпосередніми обов'язками: дбати про місто і його жителів, виправдати сподівання, покладені на них.

Що ж до вокзалу, то залізниця не така вже й безпомічна і у всі часи гідно опікувалася вокзальним комплексом, що й збирається робити надалі. І до Євро-2012 не лише для львів'ян, але й для усіх, хто відвідає Львів, залізничники продемонструють, як насправді потрібно господарювати.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2019. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу