Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

14.10.2019 12:32

Шановні залізничники, колеги і побратими!

Уже п’ять років поспіль усередині жовтня на державному рівні відзначаємо свято, що має сьогодні для нас надзвичайно важливе значення – День...

10.10.2019 16:51

Львівська залізниця звертає увагу пасажирів на тимчасові зміни в графіку руху приміських поїздів

У зв'язку з проведенням колійних ремонтних робіт на станції Болехів та на перегонах Турійськ – Люблинець, Овадно – пост 8 км, Глибочок...

09.10.2019 16:55

Львівська залізниця не припиняє приміського сполучення Рахова з Коломиєю та Івано-Франківськом, а вносить зміни у розклад і маршрут руху поїздів

У зв’язку з малою заселеністю поїздів, з метою раціонального використання рухомого складу та зменшення експлуатаційних витрат зазнає змін...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< Львівська залізниця потерпає від неефективного використання підприємцями вагонів для перевезення вантажів

середа, 01.10.2008, 12:30. Давність: 11 р.

Львівська залізниця закликає обласні державні адміністрації об’єднати зусилля

В умовах катастрофічної зношеності парку електро- та дизель-поїздів Львівська залізниця змушена інформувати обласні державні адміністрації про те, що частково кошти на закупівлю рухомого складу мають надходити саме від них. Про це свідчить стаття 10 Закону України "Про залізничний транспорт" (№273/96-ВР).


Уже з 1 січня 2009 року на Львівській залізниці треба буде вивести з експлуатації майже 30% електричок та дизелів. Залізничники, виконуючи зобов’язання та інструкції, не мають права використовувати на маршрутах рухомий склад, термін експлуатації якого збіг, але, на превеликий жаль, замінити його нічим. А відтак уже з січня в усіх семи областях (Львівська, Тернопільська, Рівненська, Чернівецька, Волинська, Івано-Франківська та Закарпатська) залізничники змушені будуть відміняти кожен третій або четвертий поїзд на маршруті.

Вихід залізничники вбачають у колективному вирішенні проблеми й пропонують у фінансових планах на майбутній рік обласним державним адміністраціям закладати статтю витрат на оновлення рухомого складу, адже це одна з найважливіших статей, що спрямована на забезпечення комфортного життя та користування транспортними вигодами для мешканців усіх областей.

Не новина, що саме приміські перевезення, де використовуються дизель та електропоїзди, є надзвичайно популярними і потрібними людям, а для залізниці це основна графа збитків. Залізничники протягом багатьох років намагалися власними силами втримати навантаження соціальних перевезень, часто продовжуючи пускати поїзди на стабільно збиткові та малозаселені маршрути. Однак цього року проблема постала надто гостро. Начальник Львівської залізниці Михайло Мостовий звернувся з відповідними листами до голів усіх семи облдержадміністрацій. Залізничники сподіваються, що спільними зусиллями важку ситуацію з придбанням нового рухомого складу вдасться розв’язати.

Довідково. Наявний парк електропоїздів, які курсують територією Львівської області, на 53,8% відпрацював свій термін експлуатації. На Тернопільщині цей відсоток ще вищий — 70,4%. Рівненщина має 84,1% дизель та електропоїздів, які відпрацювали свій ресурс, а наявний парк дизель-поїздів серії Д1, які курсують по території Волинської та Івано-Франківської областей, майже на 100% відпрацював свій термін експлуатації. Чернівеччина має на 70% зношений парк дизель-поїздів. Наявний парк таких поїздів, які курсують по території Закарпатської області, на 53,8-100% відпрацював свій термін експлуатації.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2019. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу