четвер, 20.08.2009, 13:00. Давність: 10 р.
Львівські залізничники збудували і відкрили мийний комплекс для моторвагонного рухомого складу
Мийний комплекс, призначений забезпечити круглорічну обмивку кузовів моторвагонного рухомого складу та підвищити ефективність зовнішньої обробки за рахунок застосування струменево–механічного способу обмивки урочисто відкрили сьогодні у моторвагонному депо Львів ДТГО «Львівська залізниця». На урочистостях з нагоди відкриття грандіозного комплексу були присутні Генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк, начальник Львівської залізниці Михайло Мостовий, начальник моторвагонного депо Львів Володимир Шушков.
Нове обладнання надзвичайно потрібне залізничникам, адже потужність мийного комплексу дозволяє опрацьовувати два електропоїзди на годину або 19 електоропоїздів на добу. Гранична продуктивність може бути доведена до 280 вагонів на добу.
Щодо технічних характеристик, то варто зазначити, що довжина технологічної лінії мийки складає близько 100м. Довжина мийного комплексу становить 161 м. Технологічне мийне устаткування включає мийну машину портального типу (призначена для нанесення та розтирання миючого засобу на бокових поверхнях та скосах даху в стаціонарному положенні та торцевих поверхнях — у русі), парні щіткові модулі для обмивки боків кузова і скосів даху та для вікон та струменеві напарки.
При обмивці застосовується вода, водорозчинні лужні або кислотні технічні миючі засоби, що переводять в розчинні форми з’єднання заліза і кремнію, деспергують масляно – жирові плівки, а також реагенти, що сушать, які руйнують стікаючу водяну плівку і надалі сприяють запобіганню повторного забруднення поверхні. Заключною стадією обмивки є обдув кузова високошвидкісними струменями сухого повітря для видалення плівкової вологи з метою запобігання повторного забруднення, а також льодоутворення в зимовий період.
Обслуговувати комплекс буде персонал однієї з чотирьох змін, у кожній з яких чотири працівники (два машиністи миючої установки, один слюсар з обслуговування контрольно-вимірювальних приладів, один слюсар-сантехнік).
Під час урочистого відкриття мийного комплексу Генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк та начальник Львівської залізниці Михайло Мостовий вручили працівникам моторвагонного депо Львів відзнаки та нагороди за плідну працю.
Довідково. Моторвагонне депо Львів почало свою історію в 1981 році. Здано в експлуатацію в червні 1983 року. На момент створення депо тут працювали 343 працівники.
На початку створення депо парк електропоїздів складався в основному із електропоїздів серії СР-3, 1949 року випуску, з часом приписний парк поповнювався електропоїздами серії ЕР-2. У 1995 році повністю проведено заміну електропоїздів серії СР-3 на електропоїзди серії ЕР-2, які надійшли з інших залізниць. Перший новий електропоїзд серії ЕР-2Т виробництва Ризького вагонобудівного заводу депо отримало в 1994 році.
Сьогодні в колективі працює 986 осіб, з них: локомотивні бригади – 256 осіб, провідники – 258 осіб, слюсарі з ремонту рухомого складу – 133 особи.