Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

17.09.2019 14:53

Новий WEB-сервіс для оформлення замовлень на включення спеціально обладнаного вагону для перевезення осіб з інвалідністю

З метою поширення послуг, які надаються пасажирам, та покращення сервісу для осіб з інвалідністю з 12.09.2019 впроваджується в дослідну...

16.09.2019 15:54

Львівська залізниця інформує про тимчасові зміни у розкладі руху приміських поїздів

У зв`язку з виконанням колійних ремонтних робіт зазнає тимчасових змін розклад руху приміських поїздів, що курсують територією регіональної...

16.09.2019 11:27

На Львівській залізниці відбулася нарада та практичні навчання зі застосування нових технологій ведення відновних робіт

Нещодавно з ініціативи АТ «Укрзалізниця» на базі Львівської магістралі відбулася галузева семінар-нарада на тему «Впровадження нових...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< Львівська залізниця готова до переходу на літній час

четвер, 26.03.2009, 15:35. Давність: 10 р.

Вже сьогодні Львів може залишитися без дитячої залізниці

Вже понад рік тривають судові слухання у справі, результатом якої може стати ліквідація Львівської дитячої залізниці. Очікується, що саме сьогодні суддя оголосить вердикт. Нагадаємо, що у лютому 2008 року Управління майном спільної власності Львівської обласної ради звернулося до Господарського суду Львівської області із позовною заявою з вимогою виселити адміністрацію Львівської дитячої залізниці з будинку за адресою вул. І. Франка, 156. Фактично, якщо суд стане на сторону чиновників, то це означатиме, що Львів залишиться без дитячої залізниці.


На сьогодні у Львові дитяча залізниця залишається чи не єдиним місцем, де діти мають змогу безкоштовно проводити дозвілля з користю. У 2008 році в 41 гуртку «Юний залізничник» на базі Львівської дитячої залізниці займалися 719 дітей із 18 шкіл Львова. Після закінчення минулорічного сезону перевезень, який тривав із травня до вересня, ЛДЗ розпочала підготовку до сезону 2009 року. Проте, на жаль, у травні 2009 року поїзди дитячої залізниці можуть і не вирушити у звичні рейси від станції Паркова до станції Сонячна. А сотні дітей, які освоювали професійну залізничну майстерність, проводячи з користю дозвілля, та працівники, чий досвід переймали юні залізничники, можуть виявитися на вулиці.

Нагадаємо, що Львівська залізниця неодноразово зверталася до міської ради Львова з клопотаннями стосовно дитячої залізниці. Листи стосувалися оформлення Державного акту на постійне землекористування ділянкою та отримання права власності на будівлі та споруди, якими послуговується дитяча залізниця. Наприкінці січня 2008 року ЛЗ на свій превеликий подив дізналася, що будинок за адресою вул. І. Франка, 156, у якому розташована адміністрація дитячої залізниці насправді належить не місту, а Управлінню майном спільної власності Львівської обласної ради! Причому, ще із 1993 року! З’ясувалося, що усі ці роки Львівська залізниця зверталася по допомогу не в ту інстанцію.

Але з’ясувавши, що будинок належить ЛОР, паралельно стало відомо і про те, що обласна рада має твердий намір виселити з нього дитячу залізницю. Каменем спотикання є питання оренди приміщення. ЛОР бідкається, що через небажання залізничників платити конкурентну ціну за оренду, обласний бюджет недоотримує значні кошти. У відповідь варто нагадати чиновникам про те, що існування дитячої залізниці продиктоване бажанням залізничників організувати змістовний відпочинок для маленьких та дорослих львів’ят та гостей міста, а також забезпечити школярам, багато з яких виховуються у малозабезпечених сім’ях, можливість безкоштовно відвідувати спеціалізовані гуртки, активно відпочивати, розвиватися та самовдосконалюватися, подорожувати, переймати досвід старших колег і готуватися до дорослого життя. На сьогодні ЛДЗ проводить виховну і освітню діяльність для усіх охочих дітей віком від 12 до 16 років.  Утримання її господарства у 2008 році обійшлося залізничникам у 609 тисяч гривень, у той час як маленькі залізничники на перевезенні пасажирів заробили 29, 5 тис. грн. Керівництво Львівської залізниці усвідомлює збитковість ЛДЗ, але справедливо вважає, що у цьому випадку фінансові втрати виправдані, оскільки мова йде про дітей, які вільний від навчання час проводять за цікавим і корисним заняттям, а не в комп’ютерних клубах або тиняючись підворіттями. Змістовне сьогодення юного покоління львів’ян, як виявилося, залежить від «справедливості» чиновників, хоча насправді його ціна – зовсім в іншому. Обурені батьки дітей, які завтра можуть опинитися на вулиці, вже підготували листи з проханням врятувати Львівську дитячу залізницю і сьогодні надіслали їх на ім’я Президента України, Прем’єр-міністра, у Міністерство у справах сім’ї, молоді та спорту, а також дружині Президента Катерині Ющенко.

 

Довідково. У 2008 році послугами Львівської дитячої залізниці скористалися понад 30 тисяч осіб, із них 12 тисяч – дорослі. Ціна на квитки становила 2 грн. для дорослих, 1 грн. – для дітей від 6 років, а от найменші пасажири традиційно могли покататися безкоштовно.

 



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2019. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу