Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

23.08.2019 16:12

Львівська залізниця інформує про тимчасові зміни у графіку руху приміських поїздів

У зв’язку з виконанням колійних ремонтних робіт на перегонах Дубляни-Львівські – Підзамче, Любинець – Турійськ, Болехів – Долина та...

23.08.2019 15:46

Шановні залізничники, дорогі ветерани!

Календар історії відраховує уже 28-му річницю незалежності нашої держави. Це світле свято української державності, свято пам’яті про...

23.08.2019 11:31

Воїни АТО Львівської магістралі візьмуть участь у марші з нагоди Дня Незалежності України

Патріотичний захід відбудеться у Львові, в День Незалежності України. За задумом організаторів, марш відбудеться на вшанування пам'яті...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< Львівська залізниця долучилася до вирішення ситуації зі сніговими заторами на трасі Київ-Чоп

середа, 16.01.2013, 11:12. Давність: 7 р.

Львівська залізниця відправила у перший рейс новий дизель-поїзд вітчизняного виробництва

Парк рухомого складу Львівської залізниці поповнився першим за останні 15 років новим дизель-поїздом. Сьогодні у перший рейс з Івано-Франківська до Чернівців цю новинку урочисто відправив начальник Львівської залізниці Богдан Піх. Дизель-поїзд вітчизняного виробництва (ПАТ «Луганськтепловоз») близько місяця проходив випробування (обкатку), а від сьогодні курсуватиме коліями Буковини, Тернопільщини та Франківщини (за напрямками Коломия-Чернівці, Коломия-Городенко, Коломия-Ворохта, Коломия-Заліщики та Коломия-Делятин).


Новий приміський дизель-поїзд складається з трьох вагонів – два моторних і один причепний. При побудові поїзда використано сучасні вузли та агрегати, зокрема німецьку дизель-генераторну установку, асинхронні тягові двигуни, безщітковий синхронний тяговий генератор тощо. Бокові стінки, настил та дах виготовлено з нержавіючої сталі, повністю закритий перехідний майданчик між вагонами. Також тут збільшено кабіну машиністів, а увесь поїзд обладнано камерами зовнішнього спостереження, щоб машиніст міг контролювати посадку-висадку пасажирів. Пульт керування обладнано дисплеєм мікропроцесорної системи, яка у разі несправності підкаже машиністові, у чому проблема. Також тут встановлено сучасну радіостанцію. Усе це позитивно впливає на зменшення експлуатаційних витрат, а також на ремонт та обслуговування техніки.  

Для пасажирів у дизелі працюватимуть три вагони третього класу. Тут обладнано сучасну систему вентиляції повітря та обігріву салону, передбачено біотуалет.

Вартість такого дизель-поїзда склала 41 мільйон гривень. У поїзді можуть подорожувати одночасно 336 пасажирів, а конструктивна швидкість дизеля – 130 км/год.  На 100 км дизель споживає в середньому 100 літрів дизель-палива.

Довідково. Близько 50% усіх приміських перевезень на Львівській залізниці здійснюють дизель-поїздами. Парк дизель-поїздів Львівської залізниці зношений на 90% і є найстарішим серед усіх залізниць України. Тут ще експлуатують дизель-поїзди марки Д1, побудовані у 70-х роках минулого століття. Сьогодні на залізниці курсують 64 дизель-поїзди, 28 з яких марки Д1. Найближчим часом буде списано 5 дизель-поїздів. Експлуатація таких поїздів дуже дорога, адже зношені і застарілі поїзди важко обслуговувати, знаходити для них деталі, які вже не виготовляють. Загалом для Львівської залізниці орієнтовна вартість відновлення технічного стану дизель-поїздів для забезпечення належних умов перевезення пасажирів (проведення капітальних та поточних ремонтів) на 2013 рік складає 388 мільйонів 312 тисяч гривень.

 

Івано-Франківська дирекція залізничних перевезень (Івано-Франківська і Чернівецька області). Перевезення пасажирів у приміському сполученні здійснюється рухомим складом приписки моторвагонного депо Коломия. Приміські перевезення забезпечують експлуатацією 8 дизель-поїздів серії Д1 (побудови 1974-1978 років), один дизель-поїзд ДТЛ-1 та два ДПЛ-1 (1985-1986 років побудови). Встановлений виробником нормативний термін служби дизель-поїздів Д1 – 20 років. Максимально допустимий термін служби (за умови поетапного продовження) – 45 років. Усі дизель-поїзди Д1 відпрацювали встановлений виробником нормативний термін служби. У 2013 році заплановано списати 2,5 дизель-поїзди Д1.

Вартість відновлення технічного стану дизель-поїздів для забезпечення належних умов перевезення пасажирів на 2013 рік (проведення капітальних та поточних ремонтів) складає 47 млн. 30 тис. грн.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2019. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу