Шукати
 
Працевлаштування

Укладання договору перевезення

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
Єдине вікно путівок

Інформація щодо ситуації пов'язаної з епідемією коронавірусу

Інформація щодо ситуації пов'язаної з епідемією коронавірусуГаряча лінія для працівників щодо коронавірусу
  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

Звіт про громадське обговорення питання про присвоєння 1 окремій бригаді Державної спеціальної служби транспорту почесного найменування «імені Героя України Георгія Кірпи»

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

04.03.2021 11:04

Два електровози ВЛ-80Т повернулися в експлуатаційний парк локомотивного депо Львів-Захід після заводського капітального ремонту

Нещодавно в робочий парк локомотивного депо Львів-Захід регіональної філії «Львівська залізниця» після капітального ремонту на ПрАТ...

02.03.2021 09:03

Львівська залізниця інформує про тимчасові зміни у регіональному та приміському сполученнях

У зв’язку з виробничою необхідністю зазнає тимчасових змін розклад руху регіонального поїзда № 821/822 сполученням Львів – Ужгород –...

23.02.2021 14:24

Львівська залізниця інформує про тимчасові зміни у приміському сполученні Коломия – Заліщики

У зв’язку з виконанням колійних ремонтних робіт на дільниці Городенка-Завод – Гвіздець зазнає тимчасових змін маршрут руху приміських...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< Львівська залізниця сплатила понад мільярд гривень податків до бюджетів та фондів

вівторок, 09.09.2014, 10:58. Давність: 6 р.

Львівська залізниця: приколійна територія у Рясна-Руській буде оформлена відповідно до чинного законодавства

Питання про незаконну передачу земельних ділянок поблизу залізничних колій у власність мешканцям та проведення житлової забудови на цих ділянках залишається для Львівської залізниці проблемним. Попри роз’яснення та заклики, спори і судові рішення деякі мешканці продовжують перешкоджати фахівцям магістралі оформляти документи, які підтверджують право залізниці на землі.


У користуванні ДТГО «Львівська залізниця» перебувають земельні ділянки загальною площею 35 354,3264 га. Оформлено землекористування та отримано правовстановлюючі документи на земельні ділянки площею 28 834,7904 га. Триває процес оформлення правовстановлюючих документів на простійне користування земельними ділянками площею 6 519,4160 га.

Черговий спір за незаконно отримані земельні ділянки розпочали мешканці Рясна-Руської, які через ЗМІ звинуватили залізницю у спробах відібрати і розпродати землі вздовж під’їзної колії, яка прокладена до місцевого кар’єру. Тут, відповідно до довідки відділу Держземагенства в Яворівському районі Львівської області, за ДТГО «Львівська залізниця» на території Рясне-Руської сільської ради Яворівського району Львівської області закріплені на праві постійного користування земельні ділянки загальною площею 10,8 га. Саме тут залізничники виявили факти передачі Рясне-Руською сільською радою частин вказаної земельної ділянки смуги відведення залізниці у власність іншим особам.

І знову ж таки у цьому випадку, як і в інших подібних, позитивні судові рішення по яких уже має Львівська магістраль, мешканці не говорять, яким чином отримали від сільської ради документи на землю, і чому, навіть розуміючи, що земля, на якій господарюють, належить залізниці і потрібна їй для повноцінного функціонування, не погоджуються віддати ділянки, посилаючись на рішення місцевих органів влади.

         Львівська залізниця неухильно дотримується законодавства у питанні утримання і використання усіх земель, які належать магістралі від часу прокладання перших колій, до сьогоднішнього етапу, коли залізниці України реформують, відстоює інтереси держави та перешкоджає будь-яким незаконним діям з землею. Правила використання приколійної території, її межі та можливі шляхи розширення чи звуження відповідно до обсягу навантаження чітко визначені нормативними документами, а кожен крок залізниці у питанні землі контролюють уповноважені державні органи. І ніхто одноосібно не може змінити ширину полоси відводу, скасувати чи надати дозвіл на відчуження земельної ділянки, а тим паче прийняти рішення про припинення пошуку справедливого рішення щодо власника залізничної земельної ділянки. Водночас незаконно роздані землі, самовільно забудовані ділянки та судові спори, які виникають у таких ситуаціях, стають суттєвою перепоною для нормального та ефективного користування землею уповноваженого державою землекористувача – залізниці.

Станом на 08.09.2014 (з 2009 року) судами України порушено провадження по 299 справах за позовами Львівської залізниці та органів прокуратури в інтересах залізниці по земельних спорах, 267 з яких пов’язані із затримкою в оформленні права постійного користування землею, з яких задоволено позовні вимоги залізниці у 108 справах, у т.ч. у 81 випадку — повністю. На розгляді перебувають 117 судових справ, пов’язаних із затримкою оформлення права землекористування ДТГО «Львівська залізниця» (перетини смуги відведення залізниці із земельними ділянками сторонніх осіб), з яких 20 справ саме щодо оскарження рішень Рясне-Руської сільської ради.

         Також залізничники нагадують і місцевим органам влади, які роздають землі вздовж колії, і безвідповідальним забудовникам, що магістраль не лише користується зазначеними землями уже понад 150 років — від часу прокладання залізничних колій та встановлення відповідно до вимог будівництва, функціонування та перспектив розвитку залізниці меж території відводу, — але й вчасно і в повному обсязі сплачує усі податки до відповідних місцевих бюджетів (насамперед податок на землю), тим самим підтверджуючи своє право на визначені території. До прикладу, протягом 2013 року Львівська залізниця сплатила 21 мільйон 947 тисяч гривень податку на землю, хоча частиною цих земель не може у повному обсязі послуговуватися, оскільки ділянки є у користуванні інших осіб.

        

         Довідково: Відповідно до ст.68 Земельного кодексу України, ч.2 ст.6 Закону України «Про залізничний транспорт» до земель залізничного транспорту належать землі смуг відведення залізниць під  залізничним полотном та його облаштуванням, станціями з усіма будівлями і спорудами енергетичного, локомотивного, вагонного, колійного, вантажного і пасажирського господарства, сигналізації та зв’язку, водопостачання, каналізації; під захисними та укріплювальними насадженнями, службовими, культурно-побутовими будівлями та іншими спорудами, необхідними для забезпечення роботи залізничного транспорту. 

         Органи, що розпоряджалися земельними ділянками залізниці, не враховували, що розмежування земель державної і комунальної власності не було проведено відповідно до вимог ЗУ «Про розмежування земель державної і комунальної власності», що діяв до 01.01.2013,  відповідно всі землі, крім земель, переданих у приватну власність, були державними, а оскільки на них розташовані об’єкти залізниці, то передача у приватну власність земель залізниці суперечить ст.84 Земельного кодексу України, відповідно до якої  землі під державними залізницями належать до державної власності  та не можуть передаватися у приватну власність.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2021. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу