Шукати
 
Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма Львівської залізниці

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

16.02.2018 14:24

Євген КРАВЦОВ: Бескидський – це перший залізничний тунель, збудований у незалежній Україні

Розпочався зворотний відлік 100 днів до запровадження залізничного руху через новий двоколійний Бескидський тунель. Про це повідомив в. о....

14.02.2018 15:20

Львівські залізничники відремонтували «броньовик» для бійців Нацгвардії України

Допомога армії України стала невід’ємною частиною робочого процесу на підприємствах ПАТ «Укрзалізниця», зокрема у його регіональній філії...

08.02.2018 16:45

У січні 2018 року Львівська залізниця навантажила понад 2,1 млн тонн вантажів

Впродовж першого місяця 2018 року Львівська магістраль навантажила 2 млн 121 тис. 138 тонн вантажів, використавши для перевезення 35 596...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< Дитячими магістралями регіональної філії «Львівська залізниця» цього року подорожувало понад 61,5 тис. малих та дорослих пасажирів

середа, 15.11.2017, 10:14. Давність: 97 дн.

Пошкодження та крадіжки залізничного обладнання загрожують безпеці руху поїздів із вантажами та пасажирами

Крадіжки матеріалів та елементів інфраструктури є однією з найбільших проблем, що становить серйозну загрозу для безпеки руху поїздів із вантажами та пасажирами. Особливе занепокоєння залізничників викликає тенденція до збільшення кількості випадків зазіхань на майно та обладнання магістралі. Найбільше від злочинних дій сторонніх осіб потерпають господарства колії та сигналізації і зв’язку.


За 10 місяців 2017 року у господарстві сигналізації і зв'язку регіональної філії «Львівська залізниця» зафіксовано 215 випадків розкрадання та навмисного пошкодження пристроїв сигналізації та автоматики, із них у жовтні – 15. Внаслідок злочинних дій, з урахуванням фактичних витрат на відновлення викраденого та пошкодженого обладнання, залізниця зазнала збитків на суму майже 4 млн грн. Для порівняння, торік цей показник становив понад 2,1 млн грн.

Увага злодіїв до приладів та матеріалів, що експлуатуються у господарстві сигналізації і зв’язку, не випадкова, адже саме тут використовується чи не найбільше пристроїв із металевими деталями, у тому числі матеріалів із кольорових металів, на які активно полюють зловмисники. Серед них сумну першість утримують прилади СЦБ і зв'язку, зокрема акумулятори та дросель-трансформатори. Якщо у 2015 році було пошкоджено і викрадено 29 цих пристроїв, то в 2016-му – вже 50, а станом на середину листопада 2017 року ця цифра впевнено наближається до сотні випадків.

Зважаючи на тривожну статистику, на нещодавній нараді керівного складу магістралі директор регіональної філії «Львівська залізниця» Іван Груник дав доручення керівництву служби сигналізації та зв’язку вжити додаткових заходів захисту, зокрема збільшити замовлення на виготовлення залізобетонних саркофагів для накриття дросель-трансформаторів.

Першочергово таким захистом залізничники оснащують обладнання на дільницях, де неодноразово фіксувалися випадки крадіжок залізничного майна, зокрема в межах обслуговування Львівської, Стрийської, Мукачівської та Ужгородської дистанцій сигналізації і зв’язку.

Впродовж минулого року у регіональній філії «Львівська залізниця» було встановлено 221 захисну конструкцію. Приблизно стільки ж 800-кілограмових саркофагів заплановано встановити й цього року. Загалом на території філії функціонує 1,9 тис. дросель-трансформаторів Близько 600 із них уже захищені залізобетонними саркофагами. Втім, залізничники відзначають, що поряд зі захистом від крадіжок такі заходи безпеки обмежують і доступ фахівців до цих приладів. Тож за потреби усунення пошкоджень чи огляду обладнання зв’язківцям доводиться застосовувати вантажопідіймальну техніку.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2018. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу