Шукати
 
Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма Львівської залізниці

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

21.11.2017 09:48

Львівська залізниця долучилася до всесвітньої акції ООН «Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху»

Із 13 по 19 листопада цього року у філіях ПАТ “Укрзалізниця» проходив Тиждень безпеки дорожнього руху. У такий спосіб залізничники щоразу...

20.11.2017 14:56

«Золота» осінь Степана Грекула

З 13 по 19 листопада Львів приймав чемпіонат України з боксу. Змагання за національну першість виявилися найбільш представницькими за...

17.11.2017 14:47

Львівські залізничники взяли участь у прибиранні лісопарку «Білогорща»

Такий захід було організовано на підтримку проекту громадського бюджету міста Львова, який передбачає благоустрій цього парку, зокрема...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< До кінця року Львівська залізниця планує запустити міжнародний поїзд із сполученням Чернівці - Сучава

середа, 13.09.2017, 13:38. Давність: 73 дн.

У регіональній філії «Львівська залізниця» на дільниці Львів–Трускавець запущено в експлуатацію капітально відремонтований електропоїзд ЕР2т

Незважаючи на вкрай складну ситуацію, що склалася з матеріально-технічними можливостями залізниці в організації приміського пасажирського руху, регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» докладає всі зусилля для забезпечення стабільного руху і належних умов подорожі в цьому соціально важливому виді залізничного сполучення.


31 серпня цього року після капітального ремонту в моторвагонне депо Львів прибув електропоїзд ЕР2т у складі 10 вагонів. Це перша «електричка» за попередні три роки, яка пройшла капітальний ремонт. Ремонтні роботи виконали фахівці ПрАТ «Київський електровозоремонтний завод». Капітальний ремонт електропоїзда виконано з проведенням додаткових робіт для можливості його подальшої експлуатації на маршрутах регіональних поїздів.

Крім робіт, передбачених нормативною документацією, при виконанні капремонту електропоїзда проведено відновлення кузовів вагонів зі заміною пошкоджених елементів, встановлено нові двері салонів, сталеві двері службового тамбура, перехідних майданчиків, зовнішні розсувні двері, салони вагонів обладнано блоками сидінь 3-го класу, ролетними шторами, у туалетних приміщеннях головних та одного причіпного вагонів встановлено обладнання для підвищення рівня комфорту користування санвузлами під час подорожі. Крім того, модернізовано систему освітлення вагонів зі встановленням світильників зі світлодіодними елементами. Загалом на модернізацію та капітальний ремонт цього електропоїзда було витрачено понад 30 млн грн.

Нині оновлений електропоїзд задіяно в приміському русі на дільниці Львів–Трускавець для перевезення населення регіону та численних пасажирів, що прибувають на Львівщину з туристичною метою та на відпочинок і оздоровлення у м. Трускавець.

Крім того, введення в експлуатацію цього поїзда залізничники розглядають як один зі шляхів виходу зі складного становища, пов’язаного з вимушеним курсуванням електропоїздів у чотиривагонному складі, оскільки це дасть змогу збільшити кількість вагонів у приміському сполученні та сформувати підмінний поїзд для можливості відставляти інші електропоїзди на ремонт без зняття вагонів із графіка.

До кінця 2017 року Львівська залізниця планує капітально відремонтувати в заводських умовах ще один електропоїзд змінного струму ЕР9т-746. Нині цей електропоїзд уже перебуває на Київському електровозоремонтному заводі, триває погодження об’ємів робіт. Планується, що відновлений електропоїзд курсуватиме на дільницях Львів–Тернопіль, Львів–Здолбунів.

Варто зазначити, що навіть суттєві витрати на ремонт та модернізацію приміського рухомого складу – лише незначна частка зі сукупного фінансового тягаря приміського господарства залізниці, що лише посилюється багатьма суб’єктивними чинниками. Приміром, за підсумками 8 місяців поточного року регіональна філія «Львівська залізниця» витратила на перевезення пільгових категорій пасажирів понад 48 млн грн. Станом на початок вересня державні адміністрації семи областей західного регіону компенсували магістралі за ці послуги заледве 4,8 млн грн, що становить 10%. Збитки залізниці у приміському сполученні за 8 місяців цього року становлять понад 785 млн грн.

Загостює проблему належного забезпечення та організації приміських пасажирських перевезень і таке ганебне суспільне явище, як навмисне псування рухомого складу, що задіяний у приміському русі.

Окрім прямих збитків, заподіяних зловмисниками, на плечі господарства лягають додаткові витрати робочого часу працівників підрозділів, необхідні для усунення цих збитків. Крім того, пошкоджені вагони необхідно відставляти з руху для відновлення, що відповідно зменшує їхню кількість в експлуатації і призводить до зменшення складів поїздів.

Упродовж 8 місяців 2017 року на Львівській залізниці було зафіксовано 14 випадків несанкціонованого розфарбування поїздів, у яких постраждало 36 вагонів, що завдало збитків на суму приблизно 60 тис. грн. Особливо почастішали такі випадки впродовж останнього літнього місяця. Лише за тиждень третьої декади серпня було зафіксовано три випадки «художнього» вандалізму, у яких постраждало 14 вагонів електропоїздів та 2 вагони дизель-поїзда.

Географія станцій, на яких переважно у нічний час найчастіше відбуваються дикі розваги зловмисників, залізничникам відома: це Стрий (2 випадки –11 вагонів), Сокаль (4 випадки – 10 вагонів), Ходорів (2 випадки – 8 вагонів).

Аби убезпечити приміський рухомий склад від подальших вандальних вчинків із боку сторонніх осіб, залізничниця залишає за собою право призупиняти рух приміських поїздів у темну пору доби на проблемних напрямках. А також закликає пасажирів суворо дотримуватися правил безпеки на залізничному транспорті, особистим прикладом демонструвати високу культуру поведінки, а також сподівається на активну та принципову позицію громадськості в питаннях забезпечення правопорядку на об’єктах інфраструктури.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2017. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу