Шукати
 
Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

19.09.2018 09:12

На Львівській залізниці триває осінній комісійний огляд колії та переїздів

У регіональній філії «Львівська залізниця» триває осінній комісійний огляд споруд та інфраструктури колійного господарства. Загалом під час...

14.09.2018 15:17

На регіональній філії «Львівська залізниця» відбулась нарада щодо покращення стану охорони праці

13 вересня відбулась спільна нарада за участі Директора департаменту охорони праці та промислової безпеки ПАТ «Укрзалізниця» Валерія...

13.09.2018 16:07

12 – 13 вересня пройшли змагання з пожежно–прикладного спорту серед працівників воєнізованої охорони

12 – 13 вересня у Львові пройшли змагання з пожежно–прикладного спорту серед збірних команд служб воєнізованої охорони регіональних філій...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< Львівські залізничники відремонтували «броньовик» для бійців Нацгвардії України

п'ятниця, 16.02.2018, 14:24. Давність: 216 дн.

Євген КРАВЦОВ: Бескидський – це перший залізничний тунель, збудований у незалежній Україні

Розпочався зворотний відлік 100 днів до запровадження залізничного руху через новий двоколійний Бескидський тунель. Про це повідомив в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час інспекційної поїздки на об’єкт 15 лютого.


За словами Євгена Кравцова, спорудження двоколійного залізничного Бескидського тунелю на перегоні Бескид–Скотарське, – це єдиний проект з будівництва залізничних тунелів часів незалежної України. «Це епохальне та символічне будівництво загалом для української транспортної галузі», –розповів в. о. голови правління товариства.

За словами Євгена Кравцова, за попередній рік відбулося збільшення обягів перевезень вантажів до країн ЄС на понад 3%, зворотно – на понад 30%. У 2017 році через старий Бескидський тунель залізничним транспортом перевезено більш ніж 20 млн тонн вантажів. Ці обсяги свідчать, що попит і необхідність перевезень в бік Європи та зворотно існує. «За попередні три роки металурги, аграрії, хіміки збільшили експорт вантажів до країн ЄС сухопутними прикордонними переходами. Тому відчутна необхідність відкриття нового тунелю, що ліквідує вузьке місце залізничної інфраструктури п’ятого європейського транспортного коридору Італія–Словенія–Угорщина–Словаччина–Україна», – зазначив Євген Кравцов.

За його словами, після введення нового тунелю в експлуатацію пропускна спроможність порівняно з одноколійним тунелем збільшиться з 47 до 100 пар поїздів за добу, а також зросте швидкість курсування поїздів через тунель з 40 до 60 км/год.

Він зазначив, що Прем’єр-міністр України на засіданні уряду поставив завдання у 100-денний термін завершити роботи та підготувати Бескидський тунель до уведення в експлуатацію. Тому відкриття об’єкту заплановане на 25 травня.

«Поставлені завдання усім службам Львівської залізниці, щоб чітко вкластися у графік робіт, адже попереду технічно складне переключення руху поїздів між тунелями. Ми очікуємо, що завдяки Бескидському тунелю покращимо і пасажирське сполучення із Закарпаттям. У перспективі плануємо запустити поїзд Інтерсіті між Львовом та Закарпаттям», – розповів в. о. голови правління товариства.

Він подякував працівникам регіональної філії «Львівська залізниця», підряднику-компанії «Інтербудмонтаж» та місцевій владі за співпрацю в реалізації проекту.

Двоколійний тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, автоматизованою системою управління технологічними процесами тунелю, засобами пожежної безпеки.

Наразі залізничники виконують роботи другого етапу – переоблаштування інфраструктури станції Бескид. Цей етап триває з 26 вересня 2017 року й передбачає закінчення робіт у тунелі та на підходах до нього, зокрема, електрифікацію, укладання колій, влаштування пристроїв централізації та блокування, а також зв’язку, будівництво припортальних будівель і споруд та освітлення припортальних ділянок. Щодоби на об’єкті працюють близько 140 колійників, енергетиків, зв’язківців та будівельників, задіяно 17 одиниць колійної та будівельної техніки.

На станції Бескид змонтовано обладнання новітніх систем мікропроцесорної централізації керування рухом поїздів. У тунелі укладено парну та непарну колії. Триває влаштування кабельних мереж електроосвітлення та електроживлення тунелю, прокладено мережі зв’язку та СЦБ в тунелі, тривають роботи з їх прокладання на підходах. Розпочато влаштування просторової ромбовидної автокомпенсованої контактної мережі в тунелі. Завершується монтаж протипожежного водопроводу в тунелі, влаштування водовідвідних лотків. Здійснюється монтаж обладнання систем відеонагляду, пожежогасіння, електроживлення, вентиляції та автоматизованої системи управління технологічними процесами в тунелі.

Довідка. Будівництво Бескидського тунелю, що знаходиться на межі Львівської та Закарпатської областей, фінансується за рахунок коштів ПАТ «Укрзалізниця» із залученням кредитних коштів МФО, зокрема Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках проекту «Впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України» та Європейського інвестиційного банку в рамках проекту «Бескидський залізничний тунель». З початку реалізації проекту профінансовано 2,2 млрд грн з ПДВ, із яких кошти ЄБРР – 526,8 млн грн, ЄІБ – понад 1 млрд грн, власні кошти Укрзалізниці – 666,5 млн грн. Вартість виконаних робіт 2 394 221 тис. грн з ПДВ.

Новий тунель зводиться на відстані 30 метрів від старого одноколійного. За проектом, повністю закінчити комплекс робіт планується в другому кварталі 2018 року.

26 вересня 2017 року підрядник ПрАТ «Інтербудмонтаж» завершив основні роботи зі спорудження двоколійного Бескидського тунелю: його проходку, постійне оздоблення склепіння та стін тунелю. Роботи тривали з 29 жовтня 2013 року.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2018. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу