Шукати
 
Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма Львівської залізниці

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

23.02.2018 15:03

Крадіжки залізничного майна та втручання сторонніх осіб у роботу магістралі можуть стати причиною аварій та призвести до людських жертв

Керівництво регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» скерувало листи в Головні управління національної поліції семи...

23.02.2018 11:58

Увага! Зміни у розкладі руху приміських поїздів

У зв’язку з виконанням ремонтних робіт на залізничному мості перегону Соснівка–Гірник дільниці Сапіжанка–Сокаль 27 лютого цього року буде...

21.02.2018 16:01

На станції Трускавець уночі вандали розмалювали вагони електропоїзда

Вночі з 20 на 21 лютого цього року на станції Трускавець невідомі особи розмалювали аерозольними фарбами вагони електропоїзда ЕР-2Т 7246....

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< Комісія Укрзалізниці розслідує випадок на Івано-Франківщині, в результаті якого загинуло двоє залізничників

середа, 31.01.2018, 11:09. Давність: 26 дн.

Завдяки запровадженню відеореєстрації та супроводу воєнізованої охорони на популярних маршрутах приміського сполучення Львівської залізниці вдвічі зросла виручка від продажу квитків

Торік з ініціативи ПАТ «Укрзалізниця» у господарстві приміських пасажирських перевезень було запроваджено експеримент, спрямований на збільшення виручки від реалізації квитків та профілактики безквиткового проїзду у приміському залізничному транспорті. У рамках новації провідники приміських поїздів окремих напрямків були споряджені компактними відеореєстраторами, розміщеними на форменому одязі, та обслуговують пасажирів у супроводі стрільців воєнізованої охорони залізниці. На Львівській магістралі для експерименту обрали напрямки з інтенсивним пасажиропотоком, які обслуговують поїзди №6036/6041 Львів–Тернопіль–Львів та №6011/6012 Львів–Трускавець–Львів. У липні 2017 року львівські залізничники змінили тернопільську «прописку» експерименту, запровадивши його на маршруті поїзда №6092/6091 Львів–Здолбунів–Львів, а з листопада минулого року відеореєстрацію обслуговування пасажирів запровадили в приміських поїздах на маршруті Львів–Сянки–Львів.


За інформацією служби приміських пасажирських перевезень, експериментальне використання відеореєстраторів та супроводу воєнізованої охорони дало позитивні результати. Приміром на маршруті поїзда Львів–Тернопіль–Львів середня виручка від реалізації проїзних документів за добу становила 4,3 тис. грн., що на 50% більше, ніж у звичному режимі. За аналогічних умов роботи наполовину зросла добова виручка від продажу квитків і на маршруті Львів–Трускавець–Львів. На маршруті Львів–Здолбунів–Львів, де відеореєстрацію обслуговування пасажирів у супроводі стрільців воєнізованої охорони було запроваджено з другої декади липня, до кінця 2017 року було реалізовано квитків на загальну суму 930,2 тис. грн. – середня виручка від продажу квитків за добу на цьому маршруті становила 3,6 тис. грн., що приблизно на третину перевищує показники роботи провідників без відеореєстратора та супроводу. Суттєво зросла на всіх цих напрямках і кількість оформлення пільгових (нульових) проїзних документів.

За словами начальника служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця» Сергія Перерви, експеримент дав не лише добрі фінансові результати, а й суттєво позначився на роботі провідників та поведінці пасажирів, адже став додатковим стимулом для того, аби залізничники і пасажири виконували свої обов’язки чітко й сумлінно. 

Поряд із тим, як показала практика, використання лише одного з цих «інструментів впливу» суттєво послаблює мотивацію пасажирів справно оплачувати проїзд. Приміром у приміських поїздах на маршруті Львів–Сянки–Львів, де провідники з 10 листопада минулого року працюють із відеореєстраторами, проте без супроводу воєнізованої охорони фінансовий результат не став настільки відчутним.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2018. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу