Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

14.12.2018 15:26

Львівська залізниця запрошує львів’ян та гостей міста у цікаву подорож на ретро-поїзді

Святкової зимової пори Львівська залізниця організовує для дітей і дорослих поїздки ретро-поїздом у складі паровоза Л-3535 та пасажирських...

14.12.2018 14:56

Львівська залізниця інформує про тимчасові зміни в графіку руху приміських поїздів між Стриєм та Івано-Франківськом

У зв’язку з проведенням колійних ремонтних робіт на перегоні Моршин–Болехів 17, 21, 22, 23 грудня цього року не курсуватимуть поїзди №6423...

14.12.2018 12:47

Львівська залізниця звертає увагу пасажирів на тимчасові зміни в графіку руху приміських поїздів

У зв`язку з виконанням ремонтних робіт на залізничних мостах перегонів Яремче–Микуличин та Заліщики–Костржівка зазнає тимчасових змін...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< 28 червня - День Конституції України!

понеділок, 02.07.2018, 14:45. Давність: 165 дн.

Львівська залізниця відновить курсування капітально відремонтованого електропоїзда ЕР2т на дільниці Львів–Сянки

Нещодавно в парк моторвагонного рухомого складу регіональної філії «Львівська залізниця» повернувся після капітального ремонту електропоїзд ЕР2т №7250 у складі 10 вагонів. Під час проведення капремонту цього електрорухомого складу було виконано додаткові роботи для можливості його подальшої експлуатації на маршрутах регіональних поїздів. Оновлений склад залізничники планують найближчим часом запустити в постійну експлуатацію, відновивши курсування поїзда 6023/6024 сполученням Львів–Сянки.


Зауважимо, що це вже третя «електричка» протягом двох років, що пройшла капітальний ремонт в умовах ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод». Торік влітку та восени на базі ремонтних потужностей ПрАТ «КЕВРЗ» для Львівської залізниці було капітально відремонтовано та модернізовано два 10-вагонні електропоїзди, що курсують нині в приміському русі на маршрутах Львів–Трускавець та Львів–Здолбунів.

За інформацією служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця», крім робіт, передбачених нормативною документацією, під час проведення капітального ремонту електропоїзда ЕР2т №7250 відновлено кузови вагонів зі заміною пошкоджених елементів, встановлено нові двері салонів, сталеві двері службового тамбура, перехідних майданчиків, зовнішні розсувні двері. Салони вагонів обладнано блоками сидінь 3-го класу, в туалетних приміщеннях трьох вагонів встановлено обладнання з підвищеним рівнем комфорту, модернізовано систему освітлення вагонів, прожекторних та буферних ліхтарів зі встановленням світильників із світлодіодними елементами. Крім того, встановлено систему оповіщення, електронних маршрутних покажчиків та інформаційних табло в салонах, а також систему відео спостереження. Кабіни керування споряджено зовнішніми камерами для огляду електропоїзда на шляху прямування, зокрема для фіксування нестандартних ситуацій та реєстрації недоліків об’єктів інфраструктури. Вартість проведення капітального ремонту та додаткових робіт становить близько 42 млн гривень.

Вже цього місяця львівські залізничники планують скерувати на капітальний ремонт електропоїзд Ер9т-747 приписки моторвагонного депо Здолбунів, відновлення якого має завершитися орієнтовно восени. Поряд із тим, виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» Володимир Крот поставив завдання перед службою приміських пасажирських перевезень провести відповідні переговори та до кінця цього року скерувати на ремонт у ПрАТ «КЕВРЗ» ще один електропоїзд.

Зважаючи на те, що до 2017-го впродовж кількох років капремонт не проходив жоден електропоїзд Львівської філії, уведення в експлуатацію оновлених поїздів залізничники розглядають як один зі шляхів виходу зі складного становища, пов’язаного в тому числі з вимушеним курсуванням електропоїздів у чотиривагонному складі. Насамперед це дасть змогу збільшити кількість вагонів у приміському сполученні та сформувати підмінні приміські потяги для можливості відставляти інші електропоїзди на ремонт без зняття вагонів із графіка. Ці та ряд інших заходів увійшли до комплексної програми дій для забезпечення стабільної та ефективної роботи філії, яку подано на розгляд керівництву ПАТ «Укрзалізниця». Серед першочергових заходів та потреб, що стосуються господарства приміських пасажирських перевезень Львівської залізниці, організація ремонту 18 колісних пар моторних вагонів та 40 колісних пар причіпних вагонів електропоїздів ЕР-2 в умовах майстерень ст. Ворожба регіональної філії «Південно-Західна залізниця», заміна бандажів колісних пар електропоїздів та налагодження проведення капітального ремонту дизель-поїздів ДР1А на базі Львівського локомотиворемонтного заводу, додаткове централізоване забезпечення 160 бандажів та 100 суцільнокатаних коліс для ремонту колісних пар електропоїздів приписки моторвагонного депо Львів.

Серед перспективних напрямків, спрямованих на підвищення якості та комфорту перевезень пасажирів у приміському сполученні – налагодження процесу комплексної модернізації моторвагонного рухомого складу шляхом встановлення нового сучасного енергоощадного обладнання й систем керування. Крім того, львівські залізничники сподіваються на підсилення свого моторвагонного парку новими дизель-поїздами, які планує закупити Укрзалізниця. Очікується, що реалізація цих заходів дозволить забезпечити приміські пасажирські перевезення необхідною кількістю моторвагонного складу, вивільнивши при цьому до 10 тепловозів, що вимушено задіяні нині у приміському русі, а також забезпечить експлуатацію електропоїздів у 6-10 вагонних складах.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2018. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу