Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

19.10.2018 15:42

Експертна комісія з’ясовує причини сходу двох вантажних вагонів під час маневрової роботи на під'їзній колії в Ужгороді

Дев’ятнадцятого жовтня цього року, близько 11:15 год. по ст. Ужгород під час виконання маневрової роботи на під'їзній колії, що веде до...

19.10.2018 10:21

Залізничники Львівської магістралі подбають про безпечний перехід громадян через колії між вул. Городоцькою та Курмановича у Львові

У регіональній філії «Львівська залізниця» триває місячник із профілактики невиробничого травматизму на об’єктах інфраструктури. У рамках...

18.10.2018 14:14

Львівська залізниця інформує про тимчасові зміни в графіку руху приміських поїздів

У зв’язку із виконанням колійних ремонтних робіт на перегоні Червоноград–Сокаль 20 жовтня 2018 року відбудуться зміни в графіку руху...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< На Львівській залізниці у день народження Георгія Кірпи вшанували пам’ять видатного залізничника

четвер, 26.07.2018, 10:46. Давність: 90 дн.

На Львівській залізниці обговорили перспективи запровадження європейської моделі ринку транспортних послуг на прикладі першого в Європі Регіонального транспортного консорціуму Мадрида

З ініціативи керівництва ПАТ «Укрзалізниця» на базі регіональної філії «Львівська залізниця» відбувся семінар на тему «Створення консорціумів для організації надання послуг із перевезення пасажирів у регіонах відповідно до регламенту ЄС».


Семінар відбувся у рамках реалізації міжнародного проекту Twinning, який серед іншого передбачає запровадження умов для застосування європейської моделі ринку послуг залізничного транспорту в Україні. Про досвід створення та результати діяльності одного з перших транспортних консорціумів у Європі, що був створений у столиці Іспанії Мадриді, львівським залізничникам та представникам департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв'язку Львівської облдержадміністрації розповіли радник Міністерства транспорту та громадських робіт Іспанії Хуан Мігель Санчез, спеціаліст зі зв`язків з громадськістю Регіонального транспортного консорціуму Мадрида Лаура Дельгадо та Генеральний директор з питань бізнесу та міжнародного розвитку транспортних проектних інститутів (INECO) Хав`єр Де Кос. Модератором рузстрічі виступив постійний радник проекту Twinning в Україні Хосе Антоніо Саміно Наво.

Закордонних гостей та всіх учасників семінару привітав виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» Володимир Крот, який ознайомив закордонних гостей зі специфікою роботи залізниці, що зумовлена ландшафтними особливостями території та стратегічним географічним положенням магістралі. Володимир Крот зазначив, що Львівська залізниця функціонує на території 7 областей Західної України, здійснює перевезення пасажирів та народногосподарських вантажів на території обслуговування, а також забезпечує залізничне сполучення Укрзалізниці із Польщею, Угорщиною, Румунією, Словаччиною, Молдовою та Білоруссю через 15 основних прикордонних переходів, що становлять третину від усіх прикордонних переходів в Україні. Крім того, керівник Львівської магістралі акцентував увагу гостей на перспективі збільшення транспортних потоків із країнами Євросоюзу, завдяки реалізації на теренах магістралі наймасштабнішого інфраструктурного проекту в новітній історії України – будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю.

Презентуючи Регіональний транспортний консорціум Мадрида, радник Міністерства транспорту та громадських робіт Іспанії Хуан Мігель Санчез зауважив, що створення такої структури зумовила критична ситуація на місцевому ринку транспортних послуг, що склалася всередині 80-х років минулого століття. Зокрема відсутність узгоджених дій з боку операторів різних видів транспорту (автомобільного, залізничного, метрополітену) призвела до різкого скорочення кількості користувачів та відчутно збільшення частки приватного автотранспорту, що спричинило тривалі затори на автомагістралях, суттєво вплинуло на екологію регіону тощо. Зі запровадженням відповідної законодавчої бази, яка дозволила створити транспортний консорціум, ситуація почала поступово покращуватися, і з вдосконаленням механізмів роботи структури, вийшла на якісно новий рівень зі широким асортиментом послуг. У підсумку, за період із 1986-го по 2008-й роки кількість користувачів послуг громадського транспорту збільшилася на 68,1% за приросту населення на 31,2%.

Хуан Мігель Санчез також зазначив, що презентована модель є прикладом оптимальної організації системи роботи громадського транспорту для великих міст. Сьогодні столиця Іспанії та її передмістя – це 6,5 млн. мешканців та близько 12 млн. туристів, які відвідали Мадрид упродовж минулого року.

За словами Генерального директора з питань бізнесу та міжнародного розвитку транспортних проектних інститутів (INECO) Хав`єра Де Коса, створення та розвиток транспортного консорціуму дозволило налагодити максимальну координацію дій між операторами усіх видів транспорту, наростити їхні технічні можливості, створити стабільну модель фінансування, що в підсумку забезпечило високий рівень якості послуг громадського транспорту та сприяло поширенню аналогічної системи організації роботи громадського транспорту далеко за межі Мадрида.

Варто зауважити, що представники усіх операторів, що надають транспортні послуги, входять до керівного органу консорціуму, проте підприємства-оператори не визначають технічні та комерційні характеристики пропозицій (маршрути, періодичність, технології транспортних засобів чи тарифи), а лише надають свої пропозиції та контролюють витрати на надання послуг. У той же час муніципалітети Мадрида, що адміністративно поділений за федеративним принципом, субсидують частину дефіциту коштів на перевезення громадським транспортом, отримуючи допомогу від центральних органів, адже тарифні надходження становлять лише близько 40% від суми за надані послуги. Прикметно також, що приміські залізничні перевезення, що підпорядковуються центральному уряду Іспанії, не є частиною консорціуму, проте беруть участь у його діяльності на договірній основі, що дозволяє координувати повноту, якість транспортних послуг та тарифи.

Як повідомила спеціаліст зі зв`язків з громадськістю Регіонального транспортного консорціуму Мадрида Лаура Дельгадо, нині в столиці Іспанії та її передмістях за один робочий день громадяни здійснюють близько 13 млн. поїздок, із них 70% – різними транспортними засобами. Тож одним із важливих завдань консорціуму стало створення інтегрованої тарифної системи для всієї мережі громадського транспорту. Вона організована за зональним принципом і охоплює майже 77% від кількості усіх поїздок різними видами транспорту за день. При цьому пасажири можуть скористатися єдиними разовими квитками вартістю 1,5-2 євро та абонементами, в тому числі «молодіжними», «туристичними» чи для людей похилого віку. На переконання Лаури Дельгадо, створення регіонального транспортного консорціуму не лише забезпечує високий рівень якості послуг громадського транспорту, а й сприяє подальшому розвитку транспортної інфраструктури та містобудування загалом.

На завершення семінару відбулося обговорення презентації з урахуванням українських реалій функціонування системи громадського транспорту, зокрема приміських залізничних перевезень. В ході діалогу іспанська делегація висловила здивування з приводу того, що Львівська залізниця фактично самотужки несе тягар витрат на організацію та забезпечення перевезень пасажирів у приміському сполученні, зазначивши, що без солідарної участі у цьому процесі державних органів влади та органів місцевого самоврядування сподіватися на високу якість та повноту транспортних послуг неможливо. Крім того, іспанські експерти були здивовані вимушеною проте вже звичною для української залізниці практикою перехресного субсидування пасажирських перевезень коштом доходів від вантажних, адже в Західній Європі це заборонено на законодавчому рівні, при тому, що пасажирські залізничні перевезення є дотаційними в усьому світі.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2018. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу