Шукати
 
Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

17.08.2018 12:15

На запропоновані 400 сидячих місць в електропоїзді Львів – Здолбунів, заблокованому на станції Підзамче, було оформлено лише 180 квитків

Залізничники занепокоєні випадками блокування сторонніми особами залізничних шляхів, що класифікуються як несанкціоноване втручання в...

14.08.2018 17:05

Львівська залізниця застерігає від порушень правил безпеки інформаційними стендами, знаками та штрафами

У комплексі заходів, скерованих на підвищення рівня безпеки громадян та профілактику невиробничого травматизму на залізничних об’єктах...

13.08.2018 17:21

Львівська залізниця переобладнала перші універсальні платформи для перевезення сипучих вантажів

За дорученням керівництва регіональної філії «Львівська залізниця», на базі ремонтного вагонного депо Здолбунів у стислі терміни...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< Львівська залізниця запровадила зупинку трьох електропоїздів у Задорожному

четвер, 07.06.2018, 13:40. Давність: 72 дн.

Виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» Володимир Крот: «Спільна, щоденна, важка праця є запорукою стабільної та ефективної роботи Львівської магістралі»

Під час зустрічі керівництва Укрзалізниці із трудовим колективом Львівської магістралі виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» Володимир Крот зазначив, що впродовж кількох тижнів буде напрацьовано програму дій для забезпечення стабільної та ефективної роботи філії, а також окреслив основні напрямки її розвитку на найближчі кілька років.


Першочерговим завданням перед новим керівником та всім трудовим колективом Львівської залізниці є налагодження стабільного пропуску вантажопотоків через територію залізниці. Володимир Крот озвучив проблеми, які сьогодні стоять на заваді цьому процесу та висловив своє бачення шляхів їхнього вирішення. Зокрема, на його переконання, сприятиме цьому створення Єдиного диспетчерського центру керування рухом, що фактично є початком формування чіткого та зрозумілого підходу до планування об’ємів навантаження, кількості локомотивів під ці об’єми, формування поїздів і їхній супровід на єдиному полігоні залізничного руху в Україні.

«Нині на теренах усієї Укрзалізниці одночасно утворюється черга від 50 до 150 поїздів із вантажами, що чекають на відправлення за маршрутами, і левова частка з них – у напрямку Львівської залізниці, якій важко впоратися із прийманням одночасно такої кількості поїздів, їхньою доставкою та передачею на прикордонні переходи, а також вантажоотримувачам на території магістралі. При цьому, об’єми вантажів та попит на їхнє перевезення залізничним транспортом постійно зростають», – зазначив виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця».

Аналізуючи ситуацію, Володимир Крот наголосив, що вирішити це питання необхідно швидко та ефективно, надолуживши при цьому відставання від виконання планових економічних та експлуатаційних показників роботи. Наприклад, час обігу вагона нині значно перевищує заплановані показники, далекою від оптимальної є продуктивність використання локомотивів. І це при тому, що тягового рухомого складу нині дещо бракує, а за таких обставин відсоток його продуктивності мав би становити щонайменше 100 відсотків.

«Сьогодні на Львівській залізниці кількість локомотивів, які щодня заходять на ремонт, перевищує ту, що виходять із ремонту. Це вказує на недостатні ремонтні потужності, – зазначив виконавчий директор регіональної філії. – У комплексі питань, що не дозволяють якісно та вчасно ремонтувати локомотиви, суттєву роль відіграє і неритмічне постачання запасних частин. Для вирішення цієї проблеми плануємо підвищувати план ремонту тягового рухомого складу на місцях зі самостійним способом матеріально-технічного забезпечення цього процесу. При цьому, ремонтна вертикаль у локомотивному господарстві залізниці повинна працювати у три зміни з використанням усіх наявних ресурсів. 

Парк моторвагонного рухомого складу Львівської залізниці нині перебуває у не найкращому технічному стані. Це стосується як електро- так і дизель-поїздів. Зокрема експлуатація скорочених складів електропоїздів зумовила суттєву соціальну напругу в регіоні. Для розв’язання цієї проблеми необхідно максимально задіяти можливості ремонту електрорухомого складу на спеціалізованих заводах України, а також активно залучати в процес нормалізації ситуації в приміському русі всі зацікавлені сторони. Дещо складнішою є ситуація із дизель-поїзами, адже в Україні нині фактично немає можливості ремонтувати цей рухомий склад у спеціалізованих заводських умовах. Попри це, вихід зі складного становища необхідно знайти шляхом залучення до цього процесу підприємств інших галузей, які можуть ремонтувати окремі вузли, лінійне обладнання чи виготовляти запасні частини».

Суттєвої модернізації, за словами керівника Львівської магістралі, потребують пристрої керування рухом на перегонах та станціях, адже на Львівській залізниці є дільниці, які диспетчеру важко контролювати. Така ситуація є неприпустимою і її необхідно змінювати. Прикладів таких змін чимало, зокрема на інших залізницях України, де люди працюють із використанням сучасних технічних пристроїв і засобів та в належних умовах.

«Центральним серед питань розвитку господарства електропостачання магістралі є електрифікація дільниці Ковель–Ізов–Держкордон, – зазначив Володимир Крот. – У комплексі реалізації цього масштабного проекту ставимо собі за мету цьогоріч завершити всі заходи, пов’язані з проектуванням, щоб у 2019-му розпочати виконання робіт. Крім того, серед перспективних розглядаємо електрифікацію напрямку Львів–Івано-Франківськ. За підтримки керівництва Укрзалізниці плануємо наступного року приступити до розробки техніко-економічного обґрунтування цього проекту із початком його практичної реалізації у 2020 році». 

Важливу увагу виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» приділив надзвичайно актуальному нині питанню забезпечення кваліфікованими кадрами та належної мотивації праці, зокрема для фахівців робітничих професій. Володимир Крот наголосив, що це питання в числі інших буде пріоритетним у програмі дій і перебуватиме на постійному контролі керівництва залізниці.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2018. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу