Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

16.08.2019 15:19

Розклад руху приміського поїзда № 6011 Львів – Трускавець зазнає тимчасових змін

У зв’язку з проведенням колійних робіт зазнає тимчасових змін розклад руху приміського поїзда № 6011 сполученням Львів – Трускавець.

15.08.2019 14:49

Юні залізничники дитячої магістралі побували на практичних екскурсіях у виробничих підрозділах Львівської залізниці

Під час літньої виробничої практики вихованці Львівської дитячої залізниці регулярно відвідують підрозділи магістралі. Нещодавно юні...

09.08.2019 14:34

Львівська залізниця інформує про зміни у маршруті та розкладі руху пасажирських і приміських поїздів

У зв’язку з продовженням поточного ремонту дизель-поїзда типу ДПКр-2, що обслуговує регіональне сполучення поїздом №701/702 Львів –...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< 14 жовтня - День захисника України!

четвер, 18.10.2018, 13:34. Давність: 304 дн.

У нових дизель-поїздах виробники врахують зауваження залізничників та побажання пасажирів

На запрошення керівництва регіональну філію «Львівська залізниця» із робочим візитом відвідали представники ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (КВБЗ). Під час зустрічі вагонобудівники, які влітку цього року перемогли в тендері на будівництво та постачання ПАТ «Укрзалізниця» шести пасажирських дизель-поїздів ДПКр-3, обговорили зі залізничниками аспекти співпраці, зокрема обмінялися думками та пропозиціями щодо вдосконалення технічних та конструктивних характеристик нових дизель-поїздів.


В ході діалогу виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» Володимир Крот зазначив, що під час будівництва нових дизель-поїздів важливо врахувати не лише зауваження залізничників, а й пропозиції пасажирів, що накопичилися із практики експлуатації на Львівській залізниці дизель-поїзда ДПКр-2-001, який курсує у регіональному сполученні Львів–Чернівці–Львів.

Планується, що в ДПКр-3, на відміну від попередника, буде два тягові двигуни, розміщені у першому та третьому вагонах, втім сукупно вони не поступатимуться потужністю трьом агрегатам, що встановлені у кожному з трьох вагонів ДПКр-2. Новий рухомий склад буде забезпечено резервною системою опалення та розетками для під’єднання до стаціонарних джерел електрообігріву поїзда в пунктах оберту. Поряд із тим, вагонобудівники попрацюють над забезпеченням стабільної роботи систем кондиціонування повітря, модернізацією санвузла, розширенням площі для перевезення багажу, а також зручнішими сидіннями та відповідними умовами і засобами для комфортної подорожі пасажирів із обмеженими фізичними можливостями.

Після наради залізничники та фахівці КВБЗ відвідали моторвагонне депо Львів та оглянули територію і виробничі потужності підприємства на перспективу проведення на базі депо техоглядів та планових видів ремонту нового моторвагонного рухомого складу.

Нагадаємо, що влітку цього року пропозиція ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» перемогла в торгах на будівництво та постачання ПАТ «Укрзалізниця» шести пасажирських дизель-поїздів для регіональних перевезень. За результатами тендеру підприємство має виготовити шість дизель-поїздів ДПКр-3. Очікується, що нові поїзди будуть базуватися у моторвагонному депо Тернопіль, а перший ДПКр-3 надійде на Львівську залізницю на початку осені наступного року.

Варто зауважити, що цього року ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» капітально відремонтував та модернізував для Львівської залізниці електропоїзд у 10-вагонному складі, на ремонті у КЕВРЗ нині перебуває ще одна електричка. Поряд із тим, у регіональній філії «Львівська залізниця» реалізовується програма відновлення вагонів електропоїздів на базі моторвагонних депо Львів та Здолбунів. Упродовж серпня-вересня цього року фахівці депо власними зусиллями вже повернули в робочий парк 6 вагонів, що були вилучені з експлуатації через несправність колісно-моторних блоків та граничну товщину бандажів колісних пар. Впродовж жовтня-листопада програмою відновлення вагонів електропоїздів передбачено відремонтувати в умовах моторвагонних депо магістралі ще 14 вагонів. Львівські залізничники сподіваються, що підсилення парку новими дизель-поїздами та відремонтованими електропотягами дозволить забезпечити приміські пасажирські перевезення необхідною кількістю моторвагонного складу, вивільнивши при цьому тепловози, що задіяні нині у приміському русі, а також вирішить проблему вимушеної експлуатації приміських поїздів у скорочених складах.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2019. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу