середа, 27.01.2021, 15:19. Давність: 37 дн.
У 2020 році на Львівській залізниці завдяки технології рекуперативного гальмування локомотиви повернули у контактну мережу 6,9 млн кВт*год електроенергії на суму 16,9 млн грн
Завдяки унікальному гористому ландшафту, що характерний для території регіональної філії «Львівська залізниця», магістраль має додаткові можливості для заощадження коштів на електроенергії, зокрема застосовуючи рекуперативне гальмування під час ведення поїздів через карпатські перевали та на інших дільницях із ухилами. Особливості гористого рельєфу майстерно використовують бригади локомотивних депо Мукачево та Львів-Захід. Загалом упродовж 2020 року завдяки рекуперативному гальмуванню локомотиви Львівської залізниці повернули у контактну мережу 6,9 млн кВт*год електроенергії на загальну суму 16,9 млн грн.
Варто зауважити, що застосування рекуперації заощаджує і технічні ресурси рухомого складу, якщо локомотив під час спуску застосовуватиме лише пневматичні гальма, то зношення колісних пар і гальмівних колодок буде значно більшим, а ці деталі нині коштують недешево. Крім того, електроенергія, вироблена тяговими двигунами, які працюють у генераторному режимі, повертається в контактну мережу та може бути використана іншими локомотивами на даній дільниці.
|