Шукати
 
Працевлаштування

Укладання Єдиного договору

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика

Єдине вікно путівок

  • Внутрішній ринок праці
  • Львівська залізниця у Facebook

Відео та Фоторепортаж

 

Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Методично-інформаційне бюро Львівської залізниці
  • Палац залізничників
Підписатись на новини

Прес-центр

22.11.2019 14:23

Укрзалізниця призначила сім додаткових поїздів та п’яти поїздам подовжила маршрут на зимові свята

Укрзалізниця на новорічні та різдвяні свята вже призначила 7 додаткових поїздів. Також п’яти поїздам подовжено маршрути, щоб розширити...

21.11.2019 16:40

Поїзд Київ – Рахів робитиме зупинку в Чернівцях

Укрзалізниця вдосконалює маршрути пасажирських поїздів. Починаючи з 8 грудня цього року поїзд № 357/358 сполученням Київ – Рахів...

20.11.2019 11:02

У Львові залізничники ділилися досвідом використання систем для зменшення зношення коліс і рейок

Нещодавно на базі регіональної філії «Львівська залізниця» відбулася школа обміну передовим досвідом зі застосування на залізницях України...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 

Інформація емітента цінних паперів
Реклама
< За два місяці 2015 року Львівська залізниця навантажила понад 652 тисячі тонн зерна

вівторок, 10.03.2015, 13:26. Давність: 5 р.

Львівська залізниця продовжує роботи в Бескидському тунелі

Фото Дмитра Пелиха

Безперебійно трудяться робітники на одному із найбільших проектів в історії незалежної України - будівництві двоколійного залізничного Бескидського тунелю в Карпатах. Станом на 5 березня будівельники пройшли більшу частину верхньої колоти – 999 із 1764 метрів загальної протяжності тунелю.


Розпочали будівництво двоколійного тунелю у листопаді 2013 року. За прогнозами будівельників, на його спорудження потрібно близько чотирьох років. Основні роботи із проходження тунелю силами підрядника ПрАт «Інтербудмонтаж» зараз тривають на Східному порталі, зі сторони Львівської області – тут уже влаштували 68 буро-набивних паль, а довжина пройденої верхньої колоти тунелю складає 999 метрів. Водночас ресурсами Львівської залізниці триває будівництво підпірної стінки на Західному порталі, де уже влаштували 144 буро-набивні палі підпірної стінки.

Нагадаємо, перед початком робіт із проходження самого тунелю, Львівська магістраль виконала цілий комплекс підготовчих робіт на Східному порталі:  тут облаштовано під’їзні автомобільні дороги, зовнішні мережі електропостачання, водозабірні споруди, зовнішні слабострумні мережі зв’язку, технологічні мережі, водопровідну насосну станцію, під’їзні колії, вузол вивантаження цементу, рампу вивантаження інертних матеріалів, тимчасовий відвід р. Вича, естакади для заїзду техніки на залізничну платформу, протипожежні резервуари. Також виконано роботи з ліквідації місць розмивів берегів р. Опір та її правої притоки в с.Опорець Сколівського району Львівської області. Підрядна організація, в свою чергу, збудувала гуртожиток, адміністративно-побутовий комплекс, їдальню, майстерні, бетонозмішувальний вузол, будівельну лабораторію, склад інертних матеріалів, арматурний цех, трансформаторні підстанції, автомобільні дороги на будівельному майданчику.

 

 

Довідково. Бескидський тунель  — другий за  довжиною  залізничний тунель  в  Україні. Тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії, 1886 року, і на сьогодні є бар’єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів), оскільки це єдина одноколійна дільниця на усій його довжині.

У ході виконання заходів з ліквідації цього вузького місця на транспортному коридорі, Укрзалізниця у 2004 році уклала Кредитну Угоду з Європейським Банком реконструкції і розвитку (ЄБРР), а в період 2008-2011 рр. провела міжнародний  тендер з вибору Підрядника для проектування та будівництва Бескидського тунелю. Переможцем визначено ПрАТ "Будівельна Асоціація Інтербудмонтаж”, з яким укладено договір на проектування та будівництво Бескидського тунелю. Для проходки тунелю вибраний новоавстрійський метод (будівництво передбачено як вибуховим, так і прохідницьким методами з використанням випереджуючого екрану).

Під час Другої світової війни було зруйновано обмурівку тунелю і порталів, що призвело до обвалу північної і центральної частин штольні. Це зупинило рух потягів на лінії СтрийМукачево на два роки. Упродовж двох наступних років залізничники спільно з інженерними військами тунель відремонтували, і в липні 1946 року тут вдалося відновити залізничний рух.

Враховуючи тривалий термін експлуатації, внесення конструктивних змін при електрифікації дільниці Мукачево–Лавочне (1954-1956 рр.), деформацію та руйнування дренажної системи, тунель знаходиться на останній стадії зносу.

 За технічним станом діючий тунель вичерпав свій експлуатаційний ресурс і  вимагає постійної уваги працівників магістралі. Найбільша проблема – ґрунтові води, які проникають через його стіни.  Взимку волога перетворюється у лід, а це загрожує безпеці руху. Відтак, щодня залізничники змушені колоти кригу і вивозити за межі штучної споруди. Тут потяги рухаються із мінімальною швидкістю, крім того, одноколійний тунель зменшує пропускну здатність ділянки і всього транспортного коридору. Розвиток міжнародних транспортних коридорів Уряд України визначив пріоритетним напрямком інтеграції транспортної мережі нашої держави до європейської. Одним із бар’єрів поки що залишається одноколійний тунель Бескид, технічний стан якого щороку погіршується.

Щоб забезпечити безперебійний та безпечний рух, а також збільшити пропускну спроможність цієї (поки що проблемної) ділянки, залізничники взялись за реалізацію одного із наймасштабніших будівельних проектів України. Розпочали будівництво нового, двоколійного Бескидського тунелю. Він пройде на відстані 30 метрів зліва від діючого. Нова штучна споруда, довжиною 1764,5 м, проляже на 182-метровій глибині від поверхні Бескидського хребта (781-807 м над рівнем моря). Його обладнають сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляції, відеонагляду, контрольними датчиками визначення  рівня шкідливих газів, а також постійного моніторингу внутрішнього стану тунелю, засобами сигналізації та зв’язку, пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту. Проектом передбачено спорудження 49 ніш і 12 камер, розташованих відповідно через 60 м та 300 м у шаховому порядку з кожної сторони по усій довжині тунелю. Для проходу персоналу та можливої евакуації людей, між старим та новим тунелями передбачено спорудження трьох евакуаційних збійок (переходів).

Після будівництва нового двоколійного тунелю пропускна спроможність збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу та швидкість проходження тунелю зросте з 40 до 60 км/год.



Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2019. Всі права застережено.

Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу