Шукати
 
Зміна реквізитів Львівської залізниці

Реформування залізничного транспорту

Антикорупційна програма Львівської залізниці

Державні закупівлі на залізничному транспорті
Дзеркало активних торгів Електронного торгового майданчика


Внутрішній ринок праці

Відео та Фоторепортаж

 



Довідкова станції Львів: 226-20-68. Ціни на квитки: 226-15-52. Довідкова Львівського приміського вокзалу: 226-10-06.

 

  • Електронний документообіг вантажних перевезень
  • Кімнати відпочинку
  • Львівська залізниця у Facebook
Підписатись на новини

Прес-центр

30.11.2016 11:33

ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ З’ЇХАВ НА СТАНЦІЙНІ КОЛІЇ ХОДОРОВА

Вчора, 29.11, о 20:10 год. на автомобільній дорозі біля залізничної станції Ходорів через ожеледицю не впорався із керуванням на...

25.11.2016 10:48

Новорічні та Різдвяні перевезення на Львівській залізниці

До Новорічних та Різдвяних свят залишилось ще більше місяця, а вже маємо перші додаткові поїзди та додаткові рейси, квитки на які можна...

21.11.2016 16:34

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян оцінив стан будівництва Бескидського тунелю

У п’ятницю 18 листопада, в рамках робочої поїздки до Закарпатської області, стан будівництва Бескидського тунелю оцінив міністр...

Прес-центр
Тел: (032) 226-34-90, (032) 226-26-95.
E-mail: press_centr@railway.lviv.ua

 


Інформація емітента цінних паперів

Тендери та конкурсні торги

Онлайн-трансляції

Оголошення про конкурси та інше


Реклама

Історичний нарис

11 липня (29 червня по старому стилю) 1873 року було введено в експлуатацію залізничну лінію  Шепетівка - Здолбунів – Ковель, яка входила в 2-й етап будівництва Києво-Брестської залізниці. Саме в цей день, далекого 1873 року розпочався регулярний рух пасажирських та вантажних поїздів на теренах Центральної України та її Західного регіону, що стало поштовхом до подальшого розвитку залізничного транспорту та основним стержнем для створення Рівненського відділку залізниці (тепер, відокремленого підрозділу «Рівненська дирекція  залізничних перевезень»). 

 

Створення залізничних вузлів Здолбунів, Ковель йшло одночасно з будівництвом станцій, паровозних депо і ремонтних майстерень.  Для  обслуговування залізничної інфраструктури навколо станції Здолбунів виросло робітниче поселення та відкрилося перше залізничне училище, почали працювати крамниці, трактири, аптеки, пошта, телеграф, бібліотеки, готель, кредитні товариства, маленькі майстерні, відбувалися ярмарки, а в 1903 році Здолбунів отримав статус «заштатного міста».

 

Рух по Радивилівській вітці було відкрито 15 серпня 1874 року. В 1874 році  була прокладена залізнична вітка  Ковель - Мацеїв – Любомль.  Разом з тим, враховуючи особливе значення вантажних перевезень , проводилось вкладання другої колії на головному напрямку Козятин – Здолбунів – Рівне – Ковель, яка була прийнята в експлуатацію у 1879 році.

В 1883-1885 роках у вкрай важких умовах Полісся побудована залізниця Вільно – Рівне та залізничний вузол Сарни. У Рівне в цей час були створені дві станції – Рівне Південно-Західних залізниць та Рівне Поліських залізниць.

В 1890 році воєнним відомством Росії побудована вітка Ківерці – Луцьк, яка була потім продовжена до існуючого в цей час кордону з Австро-Угорщиною, з’єднавши тим самим Луцьк зі Львовом 

В 1900 році  розпочато будівництво, а в 1902 році прийнято в експлуатацію залізницю Київ – Ковель. 

Залізнична лінія Ковель – Володимир-Вол. була збудована в 1908 році, продовжена до станції Іваничі  в 1913 році.

В 1921 році частина західноукраїнських земель відходить до Польші, залізнична колія перевлаштовується на розміри європейського стандарту (1435мм), разом з тим до Здолбунова з СРСР підходить колія шириною 1524мм. На станції облаштовується пункт перевантаження вантажів із вагонів широкої колії у вагони європейського зразка з проведенням відповідних прикордонних та митних операцій. У  вересні 1939 року західноукраїнські землі приєднано до Радянської України. Залізничні колії знову перевлаштовуються на ширину 1524мм.

В роки Другої світової війни станції Здолбунів, Ковель через своє стратегічне положення не раз зазнавали бомбардувань та руйнувань від ворогуючих сторін.           В повоєнний період за десятиріччя повністю відновлено та модернізовано залізничну інфраструктуру, відбудовано нові вокзали, встановлено необхідні комунікації, відроджено місцеву промисловість. 

 

В 60-тих роках, коли Рівненським відділком керував Гаргала Олександр  Петрович, відбувається перехід з паровозної на тепловозну тягу, а з 1969 із завершенням електрифікації дільниці Шепетівка – Львів, перевезення почали здійснюватись електровозами.

Значний вклад в розвиток інфраструктури та соціальної сфери дирекції вніс Георгій Миколайович Кірпа, який керував Рівненським відділком у 1979 - 1982 роках.

1982-1984 роках відбулося широке впровадження Комплексного методу ефективного використання вагонів, що дало змогу забезпечити потреби у перевезеннях промислових підприємств нашого регіону.

У 1984-1986 роках особлива увага приділялась житловому будівництву та покращеною умов життя залізничників.

В 1998-2010 роках,проведено електрифікацію дільниць Здолбунів – Рівне - Ківерці – Ковель, введено в експлуатацію першу чергу електричної централізації стрілок і сигналів станції Ковель, впроваджені новітні технології з оформленням перевізних документів, електронні засобів зв′язку, проведені роботи з модернізації колій, стрілочних переводів, контактної мережі, реконструкції приміщень та будівель для обслуговування пасажирів, організовані автоматизовані робочі місця для переважної більшості працівників, пройшло реформування структури управління перевізними процесами.

Нелегкі часи переживає Укрзалізниця тепер, але це одна із не багатьох галузей в країні, яка не просто вціліла, а й продовжує розвиватись, демонструючи при цьому позитивні результати забезпечуючи потреби економіки і населення у вантажних та пасажирських перевезеннях. В нашій державі залізничний транспорт ще довгий час залишатиметься основним перевізником пасажирів та вантажів.

Наші основні залізничні вузли – Здолбунів, Сарни, Ковель, лінійні станції, в напруженому робочому ритмі справляються із зростаючими завданнями без збільшення штату працюючих. Це можна сказати і про локомотивні бригади локомотивних депо, працівників вагонних депо, колійників, працівників лінійних станцій, зв’язківців, енергетиків, будівельників, працівників апарату дирекції, лікарень, кожного залізничника, який працює сьогодні на теренах Рівненської дирекції залізничних перевезень.

Дорожня ремонтно-експлуатаційна автобаза  |  МЧ Львів (Вантажні роботи)  |  МБП №61  |  База відпочинку "Красія"

© Регіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця", 2002 - 2016. Всі права застережено.

Сайт працює на: Powered by Debian GNU/Linux Powered by Apache HTTP Server Powered by PHP Hypertext Preprocessor Powered by MySQL Database Powered by Typo3 CMF
Ваша реклама - нові горизонти Вашого бізнесу